hahahahaha
heb je geen titel?
4everblond4 16 februari 2004 21:37
Zon vage film over 3 gasten die iedereen terroriseerden in clownspakken tot er een gepakt wordt die gaan ze gebruiken voor een expiriment of zo dat ie niet meer kan slaan en agressief kan worden die was echt vaag... En trainspotting was ook wel lache
Zon vage film over 3 gasten die iedereen terroriseerden in clownspakken tot er een gepakt wordt die gaan ze gebruiken voor een expiriment of zo dat ie niet meer kan slaan en agressief kan worden die was echt vaag... En trainspotting was ook wel lache
heb je geen titel?
Irreversible
Wie niet tegen geweld kan moet niet kijken
Deze film begint bij het einde en eindigt bij het begin...en je ziet een verkrachting van 9 minuten lang die door haar vriend uiteindelijk gewraakt wordt
Was nog nooit misselijk geworden door een film..maar door deze film ging mijn maag toch echt een paar keer rond

Wie niet tegen geweld kan moet niet kijken
Deze film begint bij het einde en eindigt bij het begin...en je ziet een verkrachting van 9 minuten lang die door haar vriend uiteindelijk gewraakt wordt
Was nog nooit misselijk geworden door een film..maar door deze film ging mijn maag toch echt een paar keer rond
Met stip: cannibal holocaust 
Volgens mij is ie nergens meer te huur bij de videotheken...

Volgens mij is ie nergens meer te huur bij de videotheken...
Orgazmo.. Dat was een vage/zieke film.. Humor
.. maar vaag..
the grey zone was echt mijn ziekste film.. gebaseerd op een waar verhaal.. ging over joden in een concentratie kamp die voor privileges zoals eten en bescherming de mensen die in de gaskamers moesten begeleiden en geruststelden dat er niks aan de hand was.. erg realistisch gefilmd en je zag echt alles.. op een gegeven moment vonden ze een meisje die t overleefd had en sommige van die mannen wilden haar niet eens helpen uit angst geen kalkoen meer te kunnen eten.. echt ziekelijk...
Strangeland....
verkrachting, mensen in kooien en het ergste.... en stalen pin van 5 cm dwars door de tokus!
http://www.deesnider.com/strangeland/
verkrachting, mensen in kooien en het ergste.... en stalen pin van 5 cm dwars door de tokus!
http://www.deesnider.com/strangeland/