Partyflock

Forumonderwerp · 658499

Wat is de meest zieke film die je ooit heb gezien???

en waarom vond je die zo ziek?

requim for a dream is idd de meest zieke film,alhoewel sommige delen van faces of death ook erg schokkend zijn.

reqiem> dat z'n arm er al af aan het rotten is en dat die alsnog gewoon die naald in die prut douwt... jeagh :D

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Itchi the Killer...
Battle Royal I+II...
(Japanse ziekelingen ;P)

En toch als 1 v/d trip favo's :

Fear and Loathing Las Vegas

Ichi the killer dit weekend gehuurd en die was echt grof joh!!! haha die film moet j met een groep kijken als je wous bent.. net zo bruuuuut!!
Ken Park
als je hem gezien hebt ben je het met me eens

:jaja:

Seven idd
die hoef ik dus nooit meer te zien!

Zon vage film over 3 gasten die iedereen terroriseerden in clownspakken tot er een gepakt wordt die gaan ze gebruiken voor een expiriment of zo dat ie niet meer kan slaan en agressief kan worden die was echt vaag... En trainspotting was ook wel lache

hahahahaha
4everblond4 16 februari 2004 21:37
Zon vage film over 3 gasten die iedereen terroriseerden in clownspakken tot er een gepakt wordt die gaan ze gebruiken voor een expiriment of zo dat ie niet meer kan slaan en agressief kan worden die was echt vaag... En trainspotting was ook wel lache

heb je geen titel? :D

heel simpel, A Clockwork Orange ;)

Natural Born Killers (directors cut), echt wel bizar hoe ze al die wouten afmaken op het laatst in die gevangenis.
requim for a dream

Deze laat je wel met het kutste lege gevoel zitten.
Hij is zo fucking deprimakend..

House of a 1000 corpes is het tot nu toe.
Rob Zombie...:respect:
Geweldig.

Alhoewel de 2e Hellraiser(Hellbound) toch ook wel erg ziek is.
laatste aanpassing

ik vond hellbound wel tegenvallen :D

house of 1000 corpses :9

"give your daddy a kiss :9:9"

:D
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Ichi the Killer & Braindead vanwege de heerlijk overdreven effecten.

requim for a dream :respect:
Spun, iemand al gezien ?

THE EXORCIST

Dobermann
een homevideo van Panoz ,en waarom ie zo fucked up was? Panoz deed er in mee :P

en cannibal holocaust :) die was ook koel ! haha! zieke films roelen !
vind het heel vreemd en ook jammer dat baise moi word afgescheept met: mwa gaat wel,
dat clockwork orange maar 1 x genoemd word, en dat er niemand over Acid house praat.

hmm....

dat was Braindead..met die mafkaas, die met een grasmaaier allemaal zombies ging vermoorden !:D armen benen en hoofden vliegen in ut rond hahaha

Ik vond Trainspotting toch wel aardig ziek :yes: en idd Cannibal holocaust was owk erg apart...

Texas chainsas massace, uiteindelijk vond ik hem wel goed, maar halverwege de film wilde ik echt weg, vond het echt een kut film

the hole vind ik ook zo'n kut film

en blair witch 2 was ook al zo vaag
A Clockwork Orange is een meesterwerk! Kijk hem alleen als je echte kunst kunt waarderen, en niet comments geven zoals 'drie gasten in clownspakken' 'vet raar' etc :P ... Kunst pur sang...

Faces Of Death heb ze allemaal gezien toen ik erg jong was:D Het zijn geen films maar wel erg vet.
Ver vind ik Canibal Holocaust wel een avge film of het echt is gebeurd dat vraag ik me nog af.
Redelijk zieke overdreven film: Battle Royal (Japanse film) en nog vele andere;)

american psycho, wat een kut film!!!!!

is een geflipte vent die mensen vermoord met een kettingzaag, zit helemaal geen verhaal in echt gestoord die film!!!!

:S

Irreversible

Wie niet tegen geweld kan moet niet kijken
Deze film begint bij het einde en eindigt bij het begin...en je ziet een verkrachting van 9 minuten lang die door haar vriend uiteindelijk gewraakt wordt
Was nog nooit misselijk geworden door een film..maar door deze film ging mijn maag toch echt een paar keer rond :S :kots:
Artiest Yzco
irreversible :respect:
tja dan noem je inderdaad een zieke film!
hoe had ik deze kunnen vergeten :)
Met stip: cannibal holocaust
Volgens mij is ie nergens meer te huur bij de videotheken...
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Dark city, omdat het gewoon een para film is en ik nog steeds nie weet waar t over gaat
cannibal holocaust is te huur in drachten :P
alleen op video en engelstalig... engels na gesynchroniseerd trouwens.

ik heb cannibal holocaust op dvd maar zie er niets nagesynchroniseerd aan :O
Irriversible :bounce:

Dark City is wel grappig jah...

Requiem for a dream

The Tendist (als je dat zo schrijft...)
Orgazmo.. Dat was een vage/zieke film.. Humor :yes:.. maar vaag..

ik heb net een DVD van Chris Cunningham gekocht, niet echt een film, wel echt vet.
Salo.

Freddy.... :D was 5 jaar toen ik A Nightmare On Elm Street 1 zag AAAHHHH :D dat deed em gewoon

ook Faces of Death en Traces Of Death allebij de series gezien :bah: (niet voor 8 jarigen)
the grey zone was echt mijn ziekste film.. gebaseerd op een waar verhaal.. ging over joden in een concentratie kamp die voor privileges zoals eten en bescherming de mensen die in de gaskamers moesten begeleiden en geruststelden dat er niks aan de hand was.. erg realistisch gefilmd en je zag echt alles.. op een gegeven moment vonden ze een meisje die t overleefd had en sommige van die mannen wilden haar niet eens helpen uit angst geen kalkoen meer te kunnen eten.. echt ziekelijk...
Resurrection was wel ziek, darkness falls, there's something out there en intensive care meer titels schieten me even niet te binnen.
Strangeland....

verkrachting, mensen in kooien en het ergste.... en stalen pin van 5 cm dwars door de tokus!

http://www.deesnider.com/strangeland/
Chopper! Die gozer is echt ziek. Steekt zichzelf helemaal lek.

A Clockwork Orange
Wrong Turn...tot nu toe...:jaja:

irriversible.
Requiem for a dream,
gaat over een gezin (moeder, zoon) die verslaafd raken aan de drugs. Moeder aan afslankpillen en zoon aan van alles en nog wat. Super creapy!!
Wel een aanrader voor iedereen

Zojuist ichi the killer gekeken.
In 1 woord:ziek!!!
Idd Cannibal Holocaust is de meest bizare film die ik heb gezien, ik vraag me nog altijd af of het nu werkelijk echt is gebeurd.