Freddy Got Fingered... Met die kerel van Jackass.. vond m gewoon vaag en ziek, weet niet eens meer waarom 
Faces of Death idd, die met die kannibalen
En Russische maffia-tv, een afrekening met een groep kerels in witte pakken die in een loods iemand bruut martelden etc.. na 3 jaar heb ik nog die beelden niet uit mijn hoofd
Faces of Death idd, die met die kannibalen
En Russische maffia-tv, een afrekening met een groep kerels in witte pakken die in een loods iemand bruut martelden etc.. na 3 jaar heb ik nog die beelden niet uit mijn hoofd
laatste aanpassing
Ken Park
als je hem gezien hebt ben je het met me eens
als je hem gezien hebt ben je het met me eens
Ichi the Killer heeft zieke ideeen, het word echter niet ziek in beeld gebracht... dat tepels afsnijden vind ik heel dope... of is dat Dead or Alive, nee het is Ichi.
Probeer Audition van Takeshi Miike (zelfde director als Ichi) eens. Geen zieke beelden, maar het fuckt wel keihard met je mind...
Voor de rest moet je maar eens zoeken op Amazon.com naar Takeshi Miike voor wat andere grappige dingen. Japanse films zoals Dead or Alive 1&2 zijn vooral vaag, ze staan garant voor een leuke avond-trip. Leuke aanrader is "Fudoh"
Baise Moi vond ik tegenvallen. Beetje rapen, beetje drinken, that's it. Ik had er veel over gehoord.. maar hij viel tegen. Wie wil em kopen?
Zoek gewoon eens in de discount bakken bij de FRS en je vind een hoop hoor.
Laatste tip: Battle Royale 2 komt uit! Maar volgens mij is dat al gezegd...
Probeer Audition van Takeshi Miike (zelfde director als Ichi) eens. Geen zieke beelden, maar het fuckt wel keihard met je mind...
Voor de rest moet je maar eens zoeken op Amazon.com naar Takeshi Miike voor wat andere grappige dingen. Japanse films zoals Dead or Alive 1&2 zijn vooral vaag, ze staan garant voor een leuke avond-trip. Leuke aanrader is "Fudoh"
Baise Moi vond ik tegenvallen. Beetje rapen, beetje drinken, that's it. Ik had er veel over gehoord.. maar hij viel tegen. Wie wil em kopen?
Zoek gewoon eens in de discount bakken bij de FRS en je vind een hoop hoor.
Laatste tip: Battle Royale 2 komt uit! Maar volgens mij is dat al gezegd...
Fear and Loathing in Las Vegas........
- Trainspotting: gewoon bizar
- Requiem For A Dream: die scene met dat gat in zijn ader en dat dan zijn arm eraf gezaagd wordt
- Fear And Loathing in Las Vegas: bizarre film
- Reservoir Dogs: dat stukje met dat afgesneden oor en die benzine
- The Ring: ook redelijk bizar verhaal
Maar de meest zieke blijft Requiem For A Dream, sowieso is het hele verhaal ziek.
- Requiem For A Dream: die scene met dat gat in zijn ader en dat dan zijn arm eraf gezaagd wordt
- Fear And Loathing in Las Vegas: bizarre film
- Reservoir Dogs: dat stukje met dat afgesneden oor en die benzine
- The Ring: ook redelijk bizar verhaal
Maar de meest zieke blijft Requiem For A Dream, sowieso is het hele verhaal ziek.
laatste aanpassing

![Tristan [SoE]](/images/user/38740_2785863.jpg)

![Mr.stIP :) [djstiba]](/images/user/63999_3458476.jpg)

![[-Stef-]](/images/user/18702_1183061.jpg)