Partyflock

Forumonderwerp · 653265

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
DEN HAAG (ANP) ,,Het wordt nooit als vroeger. Ik hoor nog steeds het geschreeuw en kan er bijna niet meer van slapen'', vertelt de 17-jarige Hafize. Ze komt net uit het Terra College aan de Beresteinlaan waar de scholieren donderdag opnieuw bij elkaar komen.
Zij en haar vriendinnen Hatice (15) en Cagla (14) kenden Murat goed. Ze hadden het nooit van hem verwacht. ,,Ik ken hem al zeven jaar. Het was een heel goede jongen die goede cijfers haalde op school. Hij ging alleen met de verkeerde vrienden om. Meestal was het een heel rustige jongen, maar soms was hij wel agressief'', aldus Hafize.
Hafize heeft vorig jaar nog economieles gehad van meester Van Wieren. De meisjes zeggen dat hij op school zeer geliefd was. Ze hebben op school nog nooit eerder leerlingen met wapens gezien. ,,Het is een hele strenge school met hele strenge regels en er hangen ook camera's.''
De vriendinnen hebben geen enkel idee waarom de jongen ruzie had met Van Wieren en waarom hij hem heeft neergeschoten. Ze denken wel dat hij stoned was op het moment dat hij de leraar neerschoot. Ook weten ze dat hij wel eens harddrugs zoals XTC gebruikte.
Even buiten de school staat een grote groep ,,vrienden'' van Murat die verwensingen roepen naar een cameraploeg die even verderop staat. De leerlingen zijn boos over de manier waarop Murat afgeschilderd wordt in de media. Volgens een van hen zou Murat nooit zo maar iemand hebben neergeschoten en zou Van Wieren hem hebben gekwetst met een opmerking over zijn vader die in de gevangenis zou zitten.

==Einde Bericht==

Voor dat soort debielen heb ik echt geen woorden....

Ik baal er gewoon zo ontzettend van dat dat soort TUIG het verneukt voor de gehele 'allochtonen' bevolking in Nederland. Een aantal vrienden van mij zijn ook van buitenlandse afkomst en zij reageren net zo fel op dit soort berichten als ik. Mijn vrienden balen ervan, dat zij hier ook voor aangekeken worden. Gewoon al die criminele kolere-jong het land uit trappen. Strafblad = DOEI DOEI
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
KIJK:

Ga alsjeblieft zo kansloos en hersenloos lopen blaten op stormfront.org ofzo... Ik kots ook op die murat en die mensen die hem steunen, maar jouw bullshit is zelf ook net zo hersenloos.

Dat is een goeie mening.
Waarschuw beheerder
KIJK:

Ga alsjeblieft zo kansloos en hersenloos lopen blaten op stormfront.org ofzo... Ik kots ook op die murat en die mensen die hem steunen, maar jouw bullshit is zelf ook net zo hersenloos.

Dat is een goeie mening.

Een goeie mening bestaat niet...maar ik ben het er wel mee eens ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Morky 15 januari 2004 17:34
Jij vind deze discussie incl Een goeie turk/marokaan is een dooie turk/marokkaan goed onderbouwd?

Zoals ik al zei: BETER LEZEN!

Ten eerste kun je heus zelf wel nagaan, dat ik zo'n opmerking als "een goeie turk is een dooie turk" tot kansloos geblaat tel, en niet als onderbouwd.

Ten tweede kwam die opmerking ook nog eens NA mijn posting...
Waarschuw beheerder
Tering janje, kan zo niet eens ff naar onder eten halen.
Want dan mis ik een vet stuk!
Zullen we ff een pauze houden van 15 minuten ofzo? :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik word ook helemaal ziek van die tyfusbuitenlanders. dan staan ze weer in een groepje naar je te schreewen enzo en als je ook maar een woord terugzegt dan slaan ze je in elkaar. hoezo zinloos geweld?!?!

en die murat (alleen de naam al :bah: ) die is minderjarig en een slechtlerend kind ofzo en krijgt waarschijnlijk een gevangenistraf om te lachen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zonder al die KUT buitenlanders was NL veilig

Een goeie turk/marokaan is een dooie turk/marokkaan.

Lijkt wel een bijeenkomst van de Hitler-jugend hier.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik word ook helemaal ziek van die tyfusbuitenlanders. dan staan ze weer in een groepje naar je te schreewen enzo en als je ook maar een woord terugzegt dan slaan ze je in elkaar. hoezo zinloos geweld?!?!

en die murat (alleen de naam al :bah: ) die is minderjarig en een slechtlerend kind ofzo en krijgt waarschijnlijk een gevangenistraf om te lachen!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Free Willy ->

free willy sukkel fuck is op met je wazigelul

k had t zelf niet beter kunnen zeggen :P

Lijkt wel een bijeenkomst van de Hitler-jugend hier.

"Lijkt"? :S (ik vind dat nog zwak uitgedrukt eigenlijk)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oke mensen heb me een beetje laten gaan.

Maarja zij mogen maar alles zeggen en wij moeten maar onze bek houden

was gewoon een beetje pist dus er floepte een beetje teveel uit mijn bekkie

sorry als ik jullie beledigd heb

mzzls

Waarschuw beheerder
donateur
Free willy 15 januari 2004 17:36
waarom kansloos?

is et niet zo dan?

"waarom kansloos" vraagt ie dan ook nog!!!
:|

Man, wat ben jij dom... Kun jij je schoenveters eigenlijk zelf wel strikken? Je kunt niet zomaar alles over 1 kam scheren man! Tuurlijk zie ik wel dat een groot deel van de allochtonen er hier een compleet zooitje van maakt... Die mogen van mij ook allemaal optiefen. Maar ik bekijk mensen per individu, ik ken ook wat turkse jongens die zich gewoon WEL weten te gedragen, keihard werken, en die zich volledig aangepast aan ons land en aan onze cultuur hebben... Godskolere, waar zijn je hersens man.

Als jij een ongeluk krijgt, en je wordt aangereden, ga je dan voortaan ook alle automobilisten haten?
Waarschuw beheerder
Supersjineesje 15 januari 2004 17:43
Zonder al die KUT buitenlanders was NL veilig

Een goeie turk/marokaan is een dooie turk/marokkaan.

Lijkt wel een bijeenkomst van de Hitler-jugend hier

Nou ik fantaseer soms wel eens als ik in bed lig over hoe het eruit zou hebben gezien hier in NL als Hitler zijn wensen waren uitgekomen.
Ik denk dat dit dan nooit was gebeurd.
Of we zelf er zelf beter van waren geworden heb ik mijn twijffels over maar dit was zeer zeker nooit gebeurd!
Waarschuw beheerder
GVD druk net de tv aan, en wat zie ik dat stelletje tuig daar ff de moordenaar toejuichen....:@:

....waar gaat 't heen.
En nee he,hij deed nooit wat,jajaaaa moet je volhouden. wat een stelletje stumperds bij elkaar.

Zegt trouwens genoeg over die zooi die het voor hem opneemt.

Waarschuw beheerder
nou we hebben het nu niet over slaven we hebben over buitenlanders die naar nederland werden gehaald om zo de economie op te krikken etc etc.
omdat er werk overschot was.
dus ik weet niet waar jij het plaatje slaven vandaan tovert maar ja.

ik ga me hier van distancieren.

1 ding wel,geef de turkse bevolking niet de schuld maar wijs ff met je vingers na het persoontje die de trekker hebt over gehaald,dat is de slechterik,en die vriendjes die voor hem op komen tsja..kansloos.
want er zijn echt wel goede turken en marokanen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
GVD druk net de tv aan, en wat zie ik dat stelletje tuig daar ff de moordenaar toejuichen....:@:

....waar gaat 't heen.
En nee he,hij deed nooit wat,jajaaaa moet je volhouden. wat een stelletje stumperds bij elkaar.

Zegt trouwens genoeg over die zooi die het voor hem opneemt.
Waarschuw beheerder
Nou ik fantaseer soms wel eens als ik in bed lig over hoe het eruit zou hebben gezien hier in NL als Hitler zijn wensen waren uitgekomen.
Of we zelf er zelf beter van waren geworden heb ik mijn twijffels over maar dit was zeer zeker nooit gebeurd!

Wat ben jij een dikke sukkel! dikke nazi... heb je wel eens geschiedenis gehad jongeh?

leeghoofd praat noem ik dit!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat dit dan nooit was gebeurd. Of we zelf er zelf beter van waren geworden heb ik mijn twijffels over maar dit was zeer zeker nooit gebeurd!

Bekijk dan ook gelijk de keerzijde van de medaille, als je toch al bezig bent... Dan waren er ook nooit houseparties geweest, dan was ALLES sowieso anders. Dan waren er alleen nog maar 100% arische blanken, de rest zou dan uitgeroeid zijn...
Waarschuw beheerder
donateur

:bah:
Waarschuw beheerder
als hitler der nog was dan was ik nu doodgeweest :(

Waarschuw beheerder
Die hele integratie is gewoon mislukt zoals Verhage(CDA) al zei. En dit is er gewoon een kwalijk gevolg van! Een allochtonenprobleem; zoals ook een leraar van de desbetreffende school heeft gezegd.
Maar dit betekent niet dat de schuld in de eerste plaats bij de regering moet liggen, maar bij de mensen die zelf de fout ingaan!
Je bent GVD verantwoordelijk voor je eigen woorden en daden! Het is wel heel makkelijk om anderen de schuld te geven van je eigen fouten!

Waarschuw beheerder
DemonSquad, simpele debiel!

Ik mis Pim!
Waarschuw beheerder
- Ceb@s - 15 januari 2004 17:47
nou we hebben het nu niet over slaven we hebben over buitenlanders die naar nederland werden gehaald om zo de economie op te krikken etc etc.
omdat er werk overschot was.
dus ik weet niet waar jij het plaatje slaven vandaan tovert maar ja.

je begon over geschiedenis boeken.
Voor 40 jaar terug heb ik echt geen geschiedis boeken nodig.
Voor een paar eeuwen terug wel.
Waarschuw beheerder
god, een tripple post, zal wel door de drukte in dit topic komen :P

Waarschuw beheerder
3 jaar geleden is ook geschiedenis
Waarschuw beheerder
Jezus man waarom ben ik nou weer een nazi!!??
Dat slaat echt alles!
Ik ben blij dat het niet zo gebeurd is!!
Maar die gast begon zelf of Jugend dit en dat!!
Sjonge sukkels.

Waarschuw beheerder
donateur
1 ding wel, geef de turkse bevolking niet de schuld maar wijs ff met je vingers na het pesoontje die de trekker hebt over gehaald

ach, na de dood van Pim waren er ook gelijk hele groepen die alle vegetariërs meteen terroristen noemden... sommigen kunnen nu eenmaal niet verder denken... *zucht*

Waarschuw beheerder
donateur
(dubbele post) :S

2 DemonSquad (hieronder) k heb niet eens op F5 gedrukt! gewoon 1x op verzenden! :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
(driedubbele post) :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Darkskywise niet zo vaak op F5 drukken :)
Waarschuw beheerder
Mijn God...

Ik ga mijn mening niet eens geven over dit voorval. Er durven mensne hier te spreken over kanslos?

Weet je wat IK kansloos vind? dat het G*dverdomme niet mogelijk is om op PF een normale iscussie te voeren zopnder dat er wordt gescholden. Niemand luistert naar elkaar. Iedereen wete het beter.

Als jullie zieligerds het allemaal zo goed weten, ga dan goddomme de politiek in, ga wat zinnigs doen, maak het verschil, besteed je tijd niet aan het doelloos rondhangen op internet.

Dan mag zo'n Murat fucking kansloos zijn, het zou mooi zijn als de zogenaamde "beter" Nederlanders eens het goede voorbeeld geven. Van normen en waarden hebben jullie ook geen kaas gegeten!

:kots:
Waarschuw beheerder
Je gaat tog geen leraar dood schieten al word je gepest!tssss ben ook wel gepest door een leraar ma heb ik hem afgemaakt?Nee egt ziek.Dankzij hem worden nu ook alle turken als criminelen afgeschilderd,wat een ongelooflijke ......
Waarschuw beheerder
Wackyjacky
Ik vind het juist een goed moment om er met zijn allen over te praten.
Want er is al lang genoeg gezwegen en toegekeken!

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn God...

Ik ga mijn mening niet eens geven over dit voorval. Er durven mensne hier te spreken over kanslos?

Weet je wat IK kansloos vind? dat het G*dverdomme niet mogelijk is om op PF een normale iscussie te voeren zopnder dat er wordt gescholden. Niemand luistert naar elkaar. Iedereen wete het beter.

Als jullie zieligerds het allemaal zo goed weten, ga dan goddomme de politiek in, ga wat zinnigs doen, maak het verschil, besteed je tijd niet aan het doelloos rondhangen op internet.

Dan mag zo'n Murat fucking kansloos zijn, het zou mooi zijn als de zogenaamde "beter" Nederlanders eens het goede voorbeeld geven. Van normen en waarden hebben jullie ook geen kaas gegeten!

Zucht... daar hebben we de huiskamerpsycholoog ook weer, die alles zoveel beter weet dan de rest. Anders ga vooral even iedereen die in deze topic meepraat, over 1 kam scheren. Niet iedereen heeft idd een even waardevolle aanvulling te melden, maar er loopt naar mijn inzien nog wel een kleine rode draad in deze discussie.

Mijn signaal om maar weer te vertrekken...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mental Wreckage 15 januari 2004 17:49
Ik denk dat dit dan nooit was gebeurd. Of we zelf er zelf beter van waren geworden heb ik mijn twijffels over maar dit was zeer zeker nooit gebeurd!

Bekijk dan ook gelijk de keerzijde van de medaille, als je toch al bezig bent... Dan waren er ook nooit houseparties geweest, dan was ALLES sowieso anders. Dan waren er alleen nog maar 100% arische blanken, de rest zou dan uitgeroeid zijn...

Jah jah dat weet ik :)
Ik keur het ook 100% af!!!
Maar geschiedenis interesseerd me gewoon.
Ik kijk ook altijd naar Discovery.
Moet je de film Nurenbergh maar eens kijken.
Dan zul je nog wat zien..
Waarschuw beheerder
zie ned2 text pag. 107....
ONGELOFELIJK!!!!!!
Ik wou dat ik morgen niets te doen had en wat dichter bij Den Haag in de buurt woonde....

HULDE AAN IEDEREEN DIE ER VOOR ZORGT DAT ER MORGEN GEEN murat AANHANGERS IN DE BUURT VAN DE HERDENKING AANWEZIG ZIJN!!!
Waarschuw beheerder
ONGELOFELIJK!!!!!!
Ik wou dat ik morgen niets te doen had en wat dichter bij Den Haag in de buurt woonde....

HULDE AAN IEDEREEN DIE ER VOOR ZORGT DAT ER MORGEN GEEN murat AANHANGERS IN DE BUURT VAN DE HERDENKING AANWEZIG ZIJN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
DEN HAAG De politie heeft vanochtend 30
leerlingen en andere jongeren verspreid
die voor het Terra College in Den Haag
waren samengekomen.Ze betuigden daar
hun steun voor Murat D.,de verdachte
van de moord op docent H. van Wieren.

Met als argument dat geen toestemming
was verleend voor een demonstratie,
werden de jongeren uit elkaar gehaald.

Op een autoraam was de tekst 'We love
you Murat' geplakt.Een leerling zei dat
de docent 'het zelf uitgelokt heeft' en
een ander hoopte dat Murat snel vrij
komt.De scholieren kondigden aan morgen
foto's van Murat mee te nemen naar de
herdenkingsbijeenkomst voor de leraar.

Dit bedoel je?

Waarschuw beheerder
ik ben t met deze topic opener eens

doei doei met die vent

heb je niks aan in deze maatschapij,..

ik had vanmiddag al op mijn werk een mail gekregen over die teletekst pagina

dat ze op de herdenking een foto van die schoft mee willen nemen!!

ik hoop dat ze klappen krijgen
Waarschuw beheerder
Normaal gesproken ben je tegen een moordenaar maar ik hoor net op de radio dat zijn mede leerlingen maar even steun aan het betuigen zijn voor Murat(de moordenaar) hij kon er niets aan doen vertelde zijn medeleerlingen aan de pers.

Niks aan doen ?
Waarschuw beheerder
Normaal gesproken ben je tegen een moordenaar maar ik hoor net op de radio dat zijn mede leerlingen maar even steun aan het betuigen zijn voor Murat(de moordenaar) hij kon er niets aan doen vertelde zijn medeleerlingen aan de pers.

Niks aan doen ?
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
Vind het een beetje vreemd! word er een turk die een politieman aanvalt met een mes, neergeschoten uit zelfbescherming.Staa­n er 1000en turken te demonstreren tegen zinloos geweld etc..

schiet er nu een laffe turk zonder redeneen leraar dood en dan gaan ze elkaar beschermen!
Waarschuw beheerder
edit: Dubbelpost :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat het daar morgen rustig verloopt bij die herdenkings bijeenkomst.
En dat er niet van die domme rellen komen want daar hebben we nix aan!
Morgen respect voor familie en nabestaanden.
Overmorgen mogen de rellen wel :P
neej grapje
Waarschuw beheerder
was net op tv,

we want murat, wat een stelletje kansloze figuren, er lekker op inrijden zo,n groep.
hoe bedoel je, je pas je niet aan, aan de cultuur,
Waarschuw beheerder
Dat ze op een begrafenis een foto willen gaan uitdelen van de moordenaar is iets waar ik sprakeloos van ben. Die demonstranten, die varkens, om maar eens een toepasselijk woord te gebruiken hebben dus echt totaal geen respect voor niets of niemand... Dat blijkt wel uit deze actie.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook allemaal maar ontzettend krom. Net wat wortelweb zegt...

Als een amsterdamse agent een marokkaanse man neerschiet uit zelfverdediging, omdat diegene op hem af komt rennen met een mes, dan loopt de hele marokkaanse gemeenschap discriminatie te roepen en komt er een demonstratie. En als een andere allochtoon zomaar een leraar doodschiet, dan ligt defout volgens zijn gemeenschap WEER bij ons (in dit geval de leraar in kwestie). Hoe je het ook wendt of keert; altijd krijgen wij de schuld...
:S
Waarschuw beheerder
ONGELOFELIJK!!!!!!

HULDE AAN IEDEREEN DIE ER VOOR ZORGT DAT ER MORGEN GEEN muRAT AANHANGERS IN DE BUURT VAN DE HERDENKING AANWEZIG ZIJN!!!

ps. Ik ben TEGEN zinloos geweld.

R.I.P. voor de meester.
Artiest Jayton
Waarschuw beheerder
Die blagen zijn gewoon dom je heb ook Nederlanders die zo dom zijn
Waarschuw beheerder
ff over dit stukje:
De 17-jarige Turkse Nederlander Murat die ervan wordt verdacht dinsdag conrector Van Wieren te hebben doodgeschoten, deed dat waarschijnlijk omdat hij teleurgesteld was in de vaderfiguur die hij in Van Wieren zag. Murat komt uit een Turks milieu dat traditioneel gewend is binnen groepen zelf zaken op te lossen, waarbij geweld niet wordt geschuwd. Dat veronderstelt Dick Koopman van de Universiteit Leiden donderdag naar aanleiding van de schietpartij in de Haagse school.
Volgens Koopman, docent Turks en kenner van de Turkse cultuur, is het niet eenvoudig iets in algemene zin over de daad van Murat te zeggen. ,,Er spelen in dit geval persoonlijke motieven mee. Murat is daarom geen exponent van de Turkse cultuur in Nederland'', aldus Koopman.
Volgens hem heeft Nederland een oververtegenwoordigi­­ng van Turkse groepen die gewend zijn alles in eigen kring te regelen. Het zijn familieclans met een strenge discipline en een lage geweldsdrempel. Dat we zoveel van die specifieke groepscultuur hebben is onze eigen schuld, vindt Koopman. Het zijn mensen van het Turkse platteland die Nederland in de jaren zestig heeft geworven om als gastarbeider naar Nederland te komen.
,,De kinderen hebben pakweg van hun zevende tot hun tiende veel vrijheid. Maar daarna moeten ze een keurig mannetje worden. Om dat te bereiken is het gebruik van geweld binnen de groep niet uitgesloten. Slaan is heel normaal'', aldus Koopman. Als de 17-jarige Murat in zo'n omgeving groot is geworden, is zijn gedrag wellicht verklaarbaar. Maar in zijn geval speelde er meer, zegt Koopman.
Volgens de Leidse docent zit Murat's vader in de gevangenis en had hij problemen met zijn moeder. Vandaar dat hij onder toezicht stond van een voogd. In conrector Van Wieren zag Murat een alternatief vaderfiguur. Die schond echter zijn vertrouwen op het moment dat langdurige schorsing dreigde. ,,Als in de Turkse groepen het vertrouwen wordt geschonden, dan heeft dat consequenties. Murat voelde zich waarschijnlijk verraden en binnen het denkpatroon van de groep is dat onacceptabel.''
Koopman stelt dat veel geweldsdelicten in de Turkse gemeenschap vaak ten onrechte als eerwraak of bloedwraak worden betiteld. Volgens hem zijn deze delicten vaker het gevolg van de groepscultuur waarbinnen andere grenzen en regels gelden. Dat zou kunnen verklaren dat Murat zijn boosheid op van Wieren deze week zo extreem ventileerde met een drama als gevolg

Als dit zo het geval is bij dat manneke en hijzelf naar Islamitische maatstaven handelt omdat dat zogenaamd 'hoort' in die cultuur dan mag hij ook naar Islamitische maatstaven bestraft worden vind ik. Is er geen uitleveringsverdrag met Turkije ofzo dat we alle criminele Turken uitleveren zodat ze in hun vaderland berecht kunnen worden???
Maar nee dit kan natuurlijk niet, want t merendeel van al die trotse 'turken' bezitten het Nederlands paspoort.

Nieuwe wet dan maar??? Iemand van buitenlandse afkomst met dubbele nationaliteit die de crimineel loopt te spelen mogen ze van mij de Nederlandse nationaliteit afnemen.
Als je zo graag die Nederlandse nationaliteit wilt hebben/behouden dan gedraag je je ook zoals dat hier in Nederland van je verwacht wordt, ongeacht welk geloof/ras weet ik veel wat iemand aanhangt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
grrrr 2 x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en dat is 3
laatste aanpassing