Partyflock

Forumonderwerp · 653265

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
DEN HAAG (ANP) ,,Het wordt nooit als vroeger. Ik hoor nog steeds het geschreeuw en kan er bijna niet meer van slapen'', vertelt de 17-jarige Hafize. Ze komt net uit het Terra College aan de Beresteinlaan waar de scholieren donderdag opnieuw bij elkaar komen.
Zij en haar vriendinnen Hatice (15) en Cagla (14) kenden Murat goed. Ze hadden het nooit van hem verwacht. ,,Ik ken hem al zeven jaar. Het was een heel goede jongen die goede cijfers haalde op school. Hij ging alleen met de verkeerde vrienden om. Meestal was het een heel rustige jongen, maar soms was hij wel agressief'', aldus Hafize.
Hafize heeft vorig jaar nog economieles gehad van meester Van Wieren. De meisjes zeggen dat hij op school zeer geliefd was. Ze hebben op school nog nooit eerder leerlingen met wapens gezien. ,,Het is een hele strenge school met hele strenge regels en er hangen ook camera's.''
De vriendinnen hebben geen enkel idee waarom de jongen ruzie had met Van Wieren en waarom hij hem heeft neergeschoten. Ze denken wel dat hij stoned was op het moment dat hij de leraar neerschoot. Ook weten ze dat hij wel eens harddrugs zoals XTC gebruikte.
Even buiten de school staat een grote groep ,,vrienden'' van Murat die verwensingen roepen naar een cameraploeg die even verderop staat. De leerlingen zijn boos over de manier waarop Murat afgeschilderd wordt in de media. Volgens een van hen zou Murat nooit zo maar iemand hebben neergeschoten en zou Van Wieren hem hebben gekwetst met een opmerking over zijn vader die in de gevangenis zou zitten.

==Einde Bericht==

Voor dat soort debielen heb ik echt geen woorden....

Ik baal er gewoon zo ontzettend van dat dat soort TUIG het verneukt voor de gehele 'allochtonen' bevolking in Nederland. Een aantal vrienden van mij zijn ook van buitenlandse afkomst en zij reageren net zo fel op dit soort berichten als ik. Mijn vrienden balen ervan, dat zij hier ook voor aangekeken worden. Gewoon al die criminele kolere-jong het land uit trappen. Strafblad = DOEI DOEI
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt een gestoorde school is het zeg, damn

Waarschuw beheerder
je beredeniring slaat nog kant nog wal

dus als een nederlander was geweest om de rollen ff om te draaien..wat dan?

ga je dan de hele nederlandse cultuur de schuld geven?
Waarschuw beheerder
:vaag:
Waarschuw beheerder
Ja dat is waar dat hun zich zullen schamen. Er zullen echt wel goede buitelanders zijn, maar sommige verneuken het voor de anderen. Zo komt er alleen maar meer racisme.
Waarschuw beheerder
dat had hij zich dan moeten bedenken VOORDAT hij die docent door zijn kop schoot

Mee eens, ik zeg ook niet dat ik de straf te zwaar vind, ik geef alleen aan dat mensen zomaar roepen dat de straffen in Nederland zo laag zijn, maar dat ze zelf niet weten hoe het is om 8 jaar te zitten, vooral op die leeftijd...

Zoals ik eerder al aangaf, ik vind onze straffen veel te laag, maar dan vooral op andere gebieden zoals pedofilie en verkrachtingen. Als je iemand hebt vermoord (en zeker zo'n geval als dit) kom je er echt niet makkelijk mee weg...

ik ken er maar 1.....

Ik weet niet waar je woont maar als je maar 1 goeie turk kent ben je een beetje wereldvreemd volgens mij...
Waarschuw beheerder
-edit-
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik blijf er bij

afknallen stuk voor stuk..........
Waarschuw beheerder
donateur
dus als een nederlander was geweest om de rollen ff om te draaien..wat dan?

ga je dan de hele nederlandse cultuur de schuld geven?

Hoevaak wordt er geschoten door een Nederlander??

Waarschuw beheerder
donateur
Jij vind iets? :o

rassenrellen!

Reken maar, die gaan er komen!!

Jij voorop!

Ik kots er van!

Heb ondertussen al een flinke emmer bij elkaar gekotst, en heb nu aardig veel zin om het over 1 van die gasten van die foto heen te gooien!!

Echt een intelligente opmerking.. (Y)

En hoe vaker dit soort dingen voor gaan komen, hoe rascistischer de mensen worden in NL...
Ze maken het er zelf naar hoor!

Jij bent het al..

maar ga nu niet alle turken over 1 kam scheren

Man, het is toch altijd hetzelfde liedje??
Ze hebben het er zelf naar gemaakt, dat mag toch onderhand wel duidelijk zijn!!

:jaja: zielig mannetje :)
Waarschuw beheerder
Daar gaat het nu helemaal niet om, ik heb gister nog een Turkse Criminoloog op TV gezien die aangaf dat Turkse mensen eerder dit soort dingen doen, vanwege eerschuld, machogedrag enz. En dat zegt een Turk zelf!
Waarschuw beheerder
Die jongen die in Veghel '99 op school stond te schieten was zover ik me herrinner ook nederlander en die moeten ze ook keihard aanpakken! Ik ken idd heel veel Turken en andere buitenlanders die wel respect hebben en hard werken!

Waarschuw beheerder
nee dat is geen antwoord op me vraag je beantwoord nu een vraag met een vraag zo werkt dat niet ;)

en word vaak genoeg door nederlanders geschoten
Waarschuw beheerder
Die jongen die in Veghel '99 op school stond te schieten was zover ik me herrinner ook nederlander en die moeten ze ook keihard aanpakken! Ik ken idd heel veel Turken en andere buitenlanders die wel respect hebben en hard werken!
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Daar gaat het nu helemaal niet om, ik heb gister nog een Turkse Criminoloog op TV gezien die aangaf dat Turkse mensen eerder dit soort dingen doen, vanwege eerschuld, machogedrag enz. En dat zegt een Turk zelf!

Ja duh... Stukje cultuur, normen en waarden...

Bij Marokkanen is dat nog erger, dat komt omdat de marokannen die hier in nederland zijn afstammen van de Berbers, de achtergrond daarvan zoek maar eens op, is een te lang verhaal om hier uit te leggen.

Het is bij de turken net zo, zij komen uit de binnenlanden en dat zijn gewoon andere mensen...

Heb je verder ook geluisterd wat die man nog meer te vertellen had? ik vond het namelijk een hele goede theorie...

Waarschuw beheerder
-Ceb@s- het gaat vooral over het feit dat die galbakken daar stonden te demonstreren en respectloos bezig waren! En dan vooral de opmerking: "hij heeft het uitgelokt" doet het hem!

Denk dat dat een stukje cultuur is, want hij was in zn "eer" aangetast! En denk dat dat niet snel voorkomt bij Nederlanders nee...
Waarschuw beheerder
en welke bedoel je?

Waarschuw beheerder
donateur
Die jongen in Veghel was ook een Turk

Waarschuw beheerder
En de jongen die in Utrecht op het Prisma College een medeleerling neerstak ook....

Lang leve het "eergevoel"......
Waarschuw beheerder
Die jongen uit Veghel 99' was 'helaas' ook een Turkse jongen. Het ging toen om eerwraak. Een relatiekwestie.

Waarschuw beheerder
Ik baal er gewoon zo ontzettend van dat dat soort TUIG het verneukt voor de gehele 'allochtonen' bevolking in Nederland. Een aantal vrienden van mij zijn ook van buitenlandse afkomst en zij reageren net zo fel op dit soort berichten als ik. Mijn vrienden balen ervan, dat zij hier ook voor aangekeken worden. Gewoon al die criminele kolere-jong het land uit trappen. Strafblad

Ben ik het helemaal mee eens!!!

Waarschuw beheerder
en ze blijven het doen want ze zien niet dat de dader hard gestraft wordt.
Daarom knokploeggie erop en ff goed aftrappen zo'n figuur en DAAR flink media aandacht aan geven dat iedereen weet dat zulke figuren echt niet gerust moeten rondlopen.
Waarschuw beheerder
ooops :vaag: foutje...
Waarschuw beheerder
refresh-knopjes-fout :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ken zat goede hardwerkende turken, maar deze met zijn vriendjes hoort bij de groep kankerturken
Waarschuw beheerder
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
KeMyKe waarom kijk ik toch nog in je profiel?

Ik wist natuurlijk al dat daar vlaggen enz staan :kots:
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af hoe er s'avonds tijdens het eten is gepraat met die vriendjes. Ik bedoel als ouder zijnde ben je toch ook geschokt dat een vriend van je kind zoiets doet? Aan die foto en posters op die auto zou je haast denken dat ze het gewoon over het weer hebben gehad?!

Waarschuw beheerder
Zijn vader heeft in Duitsland 9 jaar gehad voor moord en zit nu in Dordrecht in de bak voor een schietpartij.
Waarschuw beheerder
De appel....
Waarschuw beheerder
Tja... Dan vind ik het een nog duidelijker maatschappelijk probleem... Dit gezin heeft dan als het goed is een begeleider toegewezen gekregen (zo gaat dat met dit soort gezinnen normaliter). Waar is die begeleider dan???

Maar goed, verklaart wel hoe die jongen zo makkelijk aan wapens kan komen en uit welk milieu hij komt.
Waarschuw beheerder
Dit gezin heeft dan als het goed is een begeleider toegewezen gekregen (zo gaat dat met dit soort gezinnen normaliter)

Zo normaal is dat anders niet in Nederland. Daar is geen geld voor. Er wordt zowiezo teveel gekort op de zorg.

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vrienden balen ervan, dat zij hier ook voor aangekeken worden. Gewoon al die criminele kolere-jong het land uit trappen. Strafblad = DOEI DOEI

Waarheen dan? Naar het land van herkomst? Naam: Ali, geboorteplaats: Amsterdam... dan blijven 'ze' alsnog???
Waarschuw beheerder
Dan kan ik jou de vraag stellen: Waarom noemen wij ze dan Turken en geen Nederlanders??

Ze voelen zich vaak meer Turks etc. dan Nederlands, terwijl ze bijna allemaal in Nederland zijn geboren. Als ze zich meer Turks voelen, dan zullen ze het toch niet erg vinden om op een betaald vliegtuig te worden gezet naar hun 'beloofde' land. Ow...en dan zijn ze ineens toch Nederlander en willen 'ze' blijven...Heel apart..

Ps. met 'ze' bedoel ik alle agressieve, criminele en intimiderende Turken etc..

ps. Newkid. hoe weet jij dat zijn pa dat gedaan heeft?? Bron plz.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mee eens, overtreding = OPROTTEN !!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet hier echt van KOTSEN
Kan er bijna niet kijken bah bah

wat een vies vet arrogant tuig

Weet een ding als er eens eentje van die voor mijn auto langs komt dat ik niet doe remmen.

Laat hem lekker dood gaan.

K$%^%$%^&lijers

gvd waar gaat dit heen met ons kikkerlandje

AL die K%$^&^%$%^lijers moeten opzouten anders gaan er echt foute dingen gebeuren.

En dan mogen jullie inderdaad trots op me zijn dat ik er een PAAR KAPOT geschoten heb.

Fuck fuck tis echt niet meer normaal
Waarschuw beheerder
donateur
oeps
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*edit*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hebben jullie deze al gezien
dit zijn de groote vrienden van murad die volgens hun nooit een vlieg kwaad zou doen doe normaal joh

http://www2.telegraaf.nl/multimedia/archive/00207/terracollege_207171a.jpg

hoe ziek kan je zijn

echt bizaz
waar is je respect voor de nabestaande
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www2.telegraaf.nl/multimedia/archive/00207/terracollege_207171a.jpg[/img]

ja die hadden we al gezien

ik hou verder mijn mond anders kan ik denk ik rekenen op een bannetje

Waarschuw beheerder
Waarheen dan? Naar het land van herkomst? Naam: Ali, geboorteplaats: Amsterdam... dan blijven 'ze' alsnog???

probleem is idd dat al zou je ze terug willen sturen dat dat niet kan, want hier komen ze vandaan.... misschien onze normen en waarden erin slaan ofzo?
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000255480005837502c1e8d31a00379a40]http://smilies.sofrayt.com/1/e/ripperwhore.gif[/img]
[img cacheid=000255490005837694835b1b1a00379a40]http://smilies.sofrayt.com/1/e/mgwhore.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*edit*

je hebt het al verwijderd hahaha oke
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pfff verschijnt me tekst weer 2x :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik hou verder mijn mond anders kan ik denk ik rekenen op een bannetje

en toch zeg je wat iedereen denkt!! (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan kan ik jou de vraag stellen: Waarom noemen wij ze dan Turken en geen Nederlanders??

Omdat we een Fries ook meestal een Fries noemen en een Zeeuw een Zeeuw? (Ik zeg zelf trwns meestal netjes "een Nederlander van Turkse afkomst")

toch wel weer jammer hoe sommigen een afschuwelijke gebeurtenis als dit met beide handen aangrijpen om weer eens lekker hun rassenhaat te kunnen ventileren... :S ...geeft me écht een goede hoop voor de toekomst van Nederland... *zucht*
Waarschuw beheerder
och wel weer jammer hoe sommigen een afschuwelijke gebeurtenis als dit met beide handen aangrijpen om weer eens lekker hun rassenhaat te kunnen ventileren.

NEEEEHEEEE!!!! die rassenhaat ontstaat juist door dit soort gebeurtenissen!
Waarschuw beheerder
hoe ziek kan je zijn

Nee man, die lui zijn vet stoer. Hun vriend heeft iemand dood geschoten! Murat is hun held!!

Ik kots op die kutkoppen!