Partyflock

Forumonderwerp · 652823

Artiest Sledgehammer
heey
zijn er nog mensen die deze zomer naar Lloret gaan?? laat ut ff weten!

ik ben er van 2 aug t/m 15 aug
in hotel helios
300 meter verwijderd van the cave of rave :-D

mzzl
laatste aanpassing

Nog 7 nachtjes :D :P
ik ga 16 tot en met 26 juli na lloret, hotel astoria park, hoop dat het leuk wordt 1e keer, heb er zin in (K)(K)
Ik ga de 20e naar hotel Roca I Mar, nog niemand over gehoord, hoop dat het wat is :D

Zeker los!

wij gaan de 27 ste 8 daagjes...appartementje precies aan het strand
ook via 538beachmasters geboekt ofzo ?
Nog een weekie en dan ben ik ook onderweg naar Lloret.. B)

;D

538 beachmasters??geintje zeker...redio 10 gold de gekste
Heeeey LIJNTJE !!!!

Ik zag dat je naar Hotel SAMBA gaat...
Je vroeg of t wat is...
Nou ik zat daar vorig jaar met n stel vriendinnen...is n mooi hotel op zich..best groot..ligt alleen beetje buiten t centrum..als je terug komt van t strand of stappen kende heel fijn n berg omhoog haha..dus zet je maar schrap ;) Maar t zwembad is relax alleen t eten is er super smerig..dus da wordt ergens anders eten..!!!
Maar ik hoop da je n fijne vakantie hebt..vrienden van mij zitten ook in Hotel Samba trouwes... Misschien zie we je nog wel!!!

Ciao xxx

lijer!;)

lekker chillen in de zon..
lekka lekka.

nou scot en schuur de vrouwen daar niet te erg,want voor je het weet heb je en kraantje wat een druiper wordt genoemt..

:bier:

laters

:yes:Ga er 20 Juli heen tot 28ste:D Heb er nu al zin in, nog 9 dagen w8en;)
ik zit met mn liefie in roca i mar. mooi hoel en een voordeel dat t personeel er engels praat... eten is goed,en t zwembad op t dak lekker rustig.. enne.. airco!! haha,beter als caribe vorig jaar. da was 3x nix.. mensen die nog gaan,have fun! wij zijn er tot de 17e
Eindelijk iemand die in roca i mar zit.. er zitten zeker bijna alleen families in?

Zit er van 20 tm 31 juli.
Weet iemand al wat er volgende week, vanaf de 19e, een beetje komt draaien in Lloret?
de data's die ik kon vinden van colossos zijn: dj zany - 11-08
dj luna 22-07, 23-07,29-7, 30-07, 05-08, 06-08
technoboy 22-07, 23-07
beholder & balistic a.k.a. neophyte & panic 22-07
dj pila 22-07
dj pavo 23-07

en tropics:
charly lownoise 13-07, 15-07, 20-07, 29-07
deepack 11-07, 18-07, 25-07

Werd eerder ergens neergezet.. had het opgeslagen.

Kan bijna alles meemaken van bovengenoemde data.. van 20 juli t/m 2 augustus.. :D

:bounce:

Jah jah, Vrijdag ga ik na Lloret de mar vertrekken,..... voor 17 dagen :-D
laatste aanpassing
Ik zit nu in Lloret de Mar! Het is echt helemaal super! Ik zit hier nog 7 weken dus het komt helemaal goed! Ik werk voor de Costa Mania Party! Dus als jullie kaarten willen dan hoor ik het wel ;)

Ik zie jullie allemaal wel verschijnen :)

Lloret is geweldig,ben vorigjaar geweest en heb de kikse 10 dagen in me leven gehad!!
dit jaar ga ik niet:(:(
dus iedereen die gaat veel plezier:yes:
hallo iedereen ik ga dit jaar ook op vakantie laaie naaie weet je dus en vette! kiks hebben met me vrienden weet je
Werkzaam bij L&M Events
www.discocolossos.com
www.discotropics.com
www.bumper-s.com
www.discolondoner.com
www.revolutiondisco.com

Dit zij z'n beetje de grootste discotheken van lloret.. darkraver draait d8 ik ook vaak in bumpers :D
Zullen we een meeting houden in disco colossoss de 22e?
Nee minimaal de 28ste :D
hehe ik ga volgende week, 20 juli t/m 31 juli. Wel beter dat dan net alle goede feesten in collossos zijn, hoorde dat het zuipen daar alleen ernstig duur is. Maargoed dan maar ff flink voorzuipen ofzo :)

ansoluut feesten in lloret, allen niet dit jaar damn helaas pindakaas
hotel flamingo/frigola op d ehoofdstraat ecth super plek ,veel deense en zweedse vrouwen:P wahah enne je mag gewoon 10 tot 20 man/ vrouw meenemen nara je slapakamer maak tallemaal niets uit
nou mensen die nara lloret gaan 1 tip
ga naar st trop , koop eenmalig een clubpass voor 9 euro en met dit pasje heb je alle MIXDRANKJES voor 1.50 jah je leest het goed 1.50 whaahaha bacooooooooo nou mensen de groetjes in lloret en pret pret pret
Bedankt voor de tip ;)
Artiest BeeVee
hmmmz zit nou op me werk, beetje te garen.
k probeer een beetje wakker te worden met een setje van nosferatu hehe.

k ga 6 augustus naar Lloret dus nog 23 dagen!
das lang mja dan wel 17 dagen los gaan daro!

wel een goede tip trouwes voor st.trops, wist ik niet eens.

weet iemand nou nog of die dj's die in juli komen (dana, rob en mc joe, darkraver, luna enz.) ook in augustus komen in colossos, bumpers, tropics?

en is er nog een Lloret Dance Festival?
k ben dr vorig jaar geweest en was best gezellig, alhoewel er wel veel trance was :S mja Darkraver en Marco V maakten het toen helemaal goed.
Hmmm ik ga 2 t/m 12 augustus naar Blánes maar kom wel in lloret stappen denk. sowieso een avondje in de grot stampen.

Para Luc

hahahaha we hebben gisteren toch maar weer 1 reisje naar Lloret geboekt was toch te vet vorig jaar om het dit jaar te missen!!!!!!!
alleen minder dat we maandag morgen terugkomen van nature one en maandag middag weer in de bus zitten naar Lloret haha marja pittuh in de bus dus!!!!!!
tot over 3 weken
mazeleeh

geluks pik ik wil ook:(:(:(:(

hey stressy zullen wij gaan. ik rij wel met de auto haha lekker dak open. en kretsen maar
laatste aanpassing
Hey poco.. ik rij wel met me fietsje er achter aan..

lieve schat je mag ook in de auto hoor ik heb ook een achterbank. kunnen we ons te koop zetten haha.
waarom ben je niet online
Ja maar wat ik me al had bedacht.. jij bent een barbie.. en die hebben veel kleren dus pas k nie meer achterin..:D
Ben nu wel online

ja ik ben een barbie maar heb maar ini mini kleren aan he omdat ik te koop loop met mezelf en dat neemt niet zoveel plaats in beslag

ja is goed ilona kom met de auto met noelle sabrina en peggy slapen doen jullie maar bij ons ergens haha

(y)

jipieeeeeeeeeeeeeeee we gaan op vakantie:yes:

(Y)(Y)(Y)(Y)

boh ja vorig jaar was echt wel te gek!en baal er zo van dat ik nu nog niks geboekt heb ..iedere middag aan het strand en shoppen,en sávonds stampuh in de cave:bounce: pff dat is pas leven!!whahaha 1x zijn we een tent uitgegooid omdat een vriend de middel vinger omhoog had gedaan,en voor we het wiste zaten al die gekke uitsmijters met knuppels achter ons aan,toen konden we rennen!!die tent heet the fame geloof ik,dus mensuh geen vingertjes omhoog in the fame:no:

boh ja als ik geld kreeg ik het echt voor elkaar om daarheen te rijden. maarja heb nog niet eens geld voor de spriet
Ik ben er 3 jaar geleden geweest en heb me toen ook echt wel goed vermaakt.. en zou er zo weer heen willen..
Lekker hele dag zonnen en winkelen.. en 's avonds lekker stappen.. mejah.. ohne moos nieks loos :(

ben er nog nooit geweest :cry:
Het is er echt leuk.. alleen die proppers zijn een beetje irri af en toe..
Eerste dag leuk enzo.. omdat je dan weet welke tenten er allemaal zijn.. maar de 3e dag regen ze je hendig op haha..

Maarre Poco.. je moet er echt eens heen gaan ;)
Van 31 Juli tot 8 Aug.

we gaan met 11 gasten, echt ZOVEEL ZIN IN, helemaal van de kaart !!!

We zijn zeker een paar dagen te vinden in The Cave...
Als ik een vriendin mag geloven dan is Lloret toch iets wat je minstens een keer in je leven gedaan moet hebben .

<< Dit jaar eerste keer :)

PS. Iemand trouwens ervaringen in hotel Festa Brava?
laatste aanpassing
Idd, Lloret moet je gewoon een x hebben meegemaakt. Anders begrijp je denk ik ook niet hoe het komt dat "anderen" er zo over denken :D
ben 2x geweest maar dan heb je het echt wel gezien! maar het was 2x gewoon super vet!! :yes:
ik ga morgen heen, wie nog meer? zit in hotel astoria park, en ik vertrek om 6.30 vanuit zaandam... Zeker zin in