Heeeey LIJNTJE !!!!
Ik zag dat je naar Hotel SAMBA gaat...
Je vroeg of t wat is...
Nou ik zat daar vorig jaar met n stel vriendinnen...is n mooi hotel op zich..best groot..ligt alleen beetje buiten t centrum..als je terug komt van t strand of stappen kende heel fijn n berg omhoog haha..dus zet je maar schrap
Maar t zwembad is relax alleen t eten is er super smerig..dus da wordt ergens anders eten..!!!
Maar ik hoop da je n fijne vakantie hebt..vrienden van mij zitten ook in Hotel Samba trouwes... Misschien zie we je nog wel!!!
Ciao xxx
Ik zag dat je naar Hotel SAMBA gaat...
Je vroeg of t wat is...
Nou ik zat daar vorig jaar met n stel vriendinnen...is n mooi hotel op zich..best groot..ligt alleen beetje buiten t centrum..als je terug komt van t strand of stappen kende heel fijn n berg omhoog haha..dus zet je maar schrap
Maar ik hoop da je n fijne vakantie hebt..vrienden van mij zitten ook in Hotel Samba trouwes... Misschien zie we je nog wel!!!
Ciao xxx
ik zit met mn liefie in roca i mar. mooi hoel en een voordeel dat t personeel er engels praat... eten is goed,en t zwembad op t dak lekker rustig.. enne.. airco!! haha,beter als caribe vorig jaar. da was 3x nix.. mensen die nog gaan,have fun! wij zijn er tot de 17e
de data's die ik kon vinden van colossos zijn: dj zany - 11-08
dj luna 22-07, 23-07,29-7, 30-07, 05-08, 06-08
technoboy 22-07, 23-07
beholder & balistic a.k.a. neophyte & panic 22-07
dj pila 22-07
dj pavo 23-07
en tropics:
charly lownoise 13-07, 15-07, 20-07, 29-07
deepack 11-07, 18-07, 25-07
dj luna 22-07, 23-07,29-7, 30-07, 05-08, 06-08
technoboy 22-07, 23-07
beholder & balistic a.k.a. neophyte & panic 22-07
dj pila 22-07
dj pavo 23-07
en tropics:
charly lownoise 13-07, 15-07, 20-07, 29-07
deepack 11-07, 18-07, 25-07
Werd eerder ergens neergezet.. had het opgeslagen.
Ik zit nu in Lloret de Mar! Het is echt helemaal super! Ik zit hier nog 7 weken dus het komt helemaal goed! Ik werk voor de Costa Mania Party! Dus als jullie kaarten willen dan hoor ik het wel 
Ik zie jullie allemaal wel verschijnen
Ik zie jullie allemaal wel verschijnen
www.discocolossos.com
www.discotropics.com
www.bumper-s.com
www.discolondoner.com
www.revolutiondisco.com
Dit zij z'n beetje de grootste discotheken van lloret.. darkraver draait d8 ik ook vaak in bumpers
www.discotropics.com
www.bumper-s.com
www.discolondoner.com
www.revolutiondisco.com
Dit zij z'n beetje de grootste discotheken van lloret.. darkraver draait d8 ik ook vaak in bumpers
Zullen we een meeting houden in disco colossoss de 22e?
ansoluut feesten in lloret, allen niet dit jaar damn helaas pindakaas
hotel flamingo/frigola op d ehoofdstraat ecth super plek ,veel deense en zweedse vrouwen
wahah enne je mag gewoon 10 tot 20 man/ vrouw meenemen nara je slapakamer maak tallemaal niets uit
nou mensen die nara lloret gaan 1 tip
ga naar st trop , koop eenmalig een clubpass voor 9 euro en met dit pasje heb je alle MIXDRANKJES voor 1.50 jah je leest het goed 1.50 whaahaha bacooooooooo nou mensen de groetjes in lloret en pret pret pret
hotel flamingo/frigola op d ehoofdstraat ecth super plek ,veel deense en zweedse vrouwen
nou mensen die nara lloret gaan 1 tip
ga naar st trop , koop eenmalig een clubpass voor 9 euro en met dit pasje heb je alle MIXDRANKJES voor 1.50 jah je leest het goed 1.50 whaahaha bacooooooooo nou mensen de groetjes in lloret en pret pret pret
hmmmz zit nou op me werk, beetje te garen.
k probeer een beetje wakker te worden met een setje van nosferatu hehe.
k ga 6 augustus naar Lloret dus nog 23 dagen!
das lang mja dan wel 17 dagen los gaan daro!
wel een goede tip trouwes voor st.trops, wist ik niet eens.
weet iemand nou nog of die dj's die in juli komen (dana, rob en mc joe, darkraver, luna enz.) ook in augustus komen in colossos, bumpers, tropics?
en is er nog een Lloret Dance Festival?
k ben dr vorig jaar geweest en was best gezellig, alhoewel er wel veel trance was
mja Darkraver en Marco V maakten het toen helemaal goed.
k probeer een beetje wakker te worden met een setje van nosferatu hehe.
k ga 6 augustus naar Lloret dus nog 23 dagen!
das lang mja dan wel 17 dagen los gaan daro!
wel een goede tip trouwes voor st.trops, wist ik niet eens.
weet iemand nou nog of die dj's die in juli komen (dana, rob en mc joe, darkraver, luna enz.) ook in augustus komen in colossos, bumpers, tropics?
en is er nog een Lloret Dance Festival?
k ben dr vorig jaar geweest en was best gezellig, alhoewel er wel veel trance was
hahahaha we hebben gisteren toch maar weer 1 reisje naar Lloret geboekt was toch te vet vorig jaar om het dit jaar te missen!!!!!!!
alleen minder dat we maandag morgen terugkomen van nature one en maandag middag weer in de bus zitten naar Lloret haha marja pittuh in de bus dus!!!!!!
tot over 3 weken
mazeleeh
alleen minder dat we maandag morgen terugkomen van nature one en maandag middag weer in de bus zitten naar Lloret haha marja pittuh in de bus dus!!!!!!
tot over 3 weken
mazeleeh
jipieeeeeeeeeeeeeeee we gaan op vakantie

boh ja vorig jaar was echt wel te gek!en baal er zo van dat ik nu nog niks geboekt heb ..iedere middag aan het strand en shoppen,en sávonds stampuh in de cave
pff dat is pas leven!!whahaha 1x zijn we een tent uitgegooid omdat een vriend de middel vinger omhoog had gedaan,en voor we het wiste zaten al die gekke uitsmijters met knuppels achter ons aan,toen konden we rennen!!die tent heet the fame geloof ik,dus mensuh geen vingertjes omhoog in the fame
boh ja vorig jaar was echt wel te gek!en baal er zo van dat ik nu nog niks geboekt heb ..iedere middag aan het strand en shoppen,en sávonds stampuh in de cave
Als ik een vriendin mag geloven dan is Lloret toch iets wat je minstens een keer in je leven gedaan moet hebben .
<< Dit jaar eerste keer
PS. Iemand trouwens ervaringen in hotel Festa Brava?
<< Dit jaar eerste keer
PS. Iemand trouwens ervaringen in hotel Festa Brava?
laatste aanpassing

![bob d€ b€uk€r SNOEIHARD [M.O.T.P.C.]](/images/user/3988_2140196.gif)