Wij gaan 27 Juli de lucht in en zullen daar t/m 03 Aug. verblijven in App. Royal.
Ik ga morgen al lekker naar Lloret !!!
We vliegen rond 6 uur!!
Heb er zin an !!

We vliegen rond 6 uur!!
Heb er zin an !!
Wij zijn al lekker in lloret! lekker zonnig en morgen naar de grot! Haha!
Wij gaan 7 augustus met de auto richting Lloret (zullen er n dag later zijn) tot de 15e...
Vorig jaar Rimini, dit jaar Lloret...
K ga er vanuit dat t helemaal goed komt... Als je een groepje van 5 gasten ziet (NL-ers uiteraard) die constant aant zuipen zijn, kant gewoon niet missen..... IIG gaan we ff n vette homevideo maken daar... Hahahahahah
Voor degene die er zijn... C U There!!!
22©
Vorig jaar Rimini, dit jaar Lloret...
K ga er vanuit dat t helemaal goed komt... Als je een groepje van 5 gasten ziet (NL-ers uiteraard) die constant aant zuipen zijn, kant gewoon niet missen..... IIG gaan we ff n vette homevideo maken daar... Hahahahahah
Voor degene die er zijn... C U There!!!
22©
Ik ga van 13 tot 20 juli naar Lloret in Xaine Sun. Hoor wel rare verhalen over dat de zee daar heel ranzig is. Voor de rest nog nadelen?
tja echt ranzig valt wel mee, je moet gewoon goed tussen de sigaretten peuken heen kunnen zwemmen
Verder niet veel nadelen, tja dat er s'nachts dikke schijnwerpers op het strand staan gericht.
Als je gaat eten raad ik je het aan om naar de mambo mambo te gaan! Daar kan je echt lekker eten, is gemiddeld wel iets duurder dan de rest maar dat merk je ook wel.
Verder is lloret echt relaxx, collosos vind ik persoonlijk de betere discotheek.
owhja ga niet liggen fucken met die gardia sevil (mossels) raare jongen zijn dat
Ik ga met 12 matties en 6 vriendinnen naar Lloret de Mar van 6 augustus t/m 23 augustus! en we zitten in hotel Rosa Clara. t zag er een beetje gaar uit op de foto (was ook t goedkoopste volgesmij
), maar niet echt slecht ofzow. weet iemand meer over dit hotel? en weet iemand toevallig al een beetje over de dj's in discotheken als colossos, bumpers of tropics in deze periode? wel I Hate Trance in The Cave of Rave!
mja k ben al 3 jaar naar een camping geweest tussen Lloret de Mar en Tossa de Mar (camping Calla Llevado) en ik ken Lloret al wel dus ik weet wel dat t daar gewoon super vet is! ik heb er zin in!
ik zit dit nou btw op me werk te typen waar ik bijna geen ruk hoef uit te voeren, k zit al bijna heel de dag op internet te surfen mja k verdien zo wel geld om in Lloret op te maken! later Bas
www.discocolossos.com hier waren vorig jaar isaac,dana,stanton,panic,paul,rob mc joe, enzv enzv
www.discotropics.com vorig jaar was er in tropics o.a. bitte ein beat on tour met charly lowniose en deaz d. verder dj astrid, jurgen enzv.

www.discotropics.com vorig jaar was er in tropics o.a. bitte ein beat on tour met charly lowniose en deaz d. verder dj astrid, jurgen enzv.
laatste aanpassing
Hoe zit het met de meeting mensen ? Gaat het door ?