Partyflock

Forumonderwerp · 652823

Artiest Sledgehammer
heey
zijn er nog mensen die deze zomer naar Lloret gaan?? laat ut ff weten!

ik ben er van 2 aug t/m 15 aug
in hotel helios
300 meter verwijderd van the cave of rave :-D

mzzl
laatste aanpassing
To aRe Pi>> gaan we dan gabbere snee??? ik wel teminste!!hoe heet btw dat app waar jij met dennis zit??
Is hier al gezellig hoor!
Zijn nog erg weinig nederlanders, maar die beginnen deze week te komen...

Ik heb ook nog een weekje lloret geboekt...ik ga van 7 juli t/m 13 juli...ff losgaan en nog een aantal vrienden opzoeken die ergens een villa hebben gehuurd in bergen..
Costa Brava bitch

NOG 3 WEKEN!! WOW heb egt zin in!! kom maar op met Llorret!!

Van 9 tot 19 Juli... naar hotel Esmeralda.

:bounce::bounce: FF flink feesten in Lloret! :bounce::bounce:

Esmeralda heb ik twee jaar geleden ook gezeten! Redelijk relaxed... Proberen om op bovenste verdieping kamer te krijgen, dan zit je goed!!

he nog een maandje..
wil nie meer wachten :-(

IK GA MORGE! :P:P:P
Ga Lloret op de kop zetten!!! wie doet met me mee?! Nog meer mensen in hotel Blanca Aurora?

(K)
wij gaan zaterdag 31 julie de luicht in ,wij verblijven in het Brava park.iemand daar wel eens geweest?en hoe was het?
Wij gaan 27 Juli de lucht in en zullen daar t/m 03 Aug. verblijven in App. Royal.
Wij gaan 20 aug. 10 daagjes en blijven de hele nachten wakker in Hotel Samba :P
En ik kan fuckin niet wachten :D:D:D
Ik ga morgen al lekker naar Lloret !!!
We vliegen rond 6 uur!! :D
Heb er zin an !! :D:D:D:D

Ik ga 7 augustus en verblijf in Appartementen park Don Pedro. Heb er echt vetje veel zin in :D
Wij zijn al lekker in lloret! lekker zonnig en morgen naar de grot! Haha!
Present

Vanaf 3 augustus lekker 15 daaggies los!!

Idd klossie app. Olé en Stella maris zijn van ons ;p
laatste aanpassing

Nog 1 weekie! :D

Kga 20 augustus 10 dage .. naar hotel San Marti .. toevallig nog meer mensen rond die tijd? of iemand die t hotel kent? of er ook geen gaat?

kheb dr in ieder geval zin in :D
Wij gaan 20 aug. 10 daagjes en blijven de hele nachten wakker in Hotel Samba

:yes:

Ik ga 6 augustus naar Lloret en 1 ding weet ik wel: ik ga flink feesten daar!!!
laatste aanpassing

jah veel slaap zal ik daar ok niet krijgen :-p
Kimmetje, goed dat ik hier jouw berichtje lees, want kwas al bijna vergete dat ik jouw hotel ff moest checke voor jou:P

Ik ga van 13 tot 20 juli naar Lloret in Xaine Sun. Hoor wel rare verhalen over dat de zee daar heel ranzig is. Voor de rest nog nadelen?

Wij gaan 7 augustus met de auto richting Lloret (zullen er n dag later zijn) tot de 15e...

Vorig jaar Rimini, dit jaar Lloret...
K ga er vanuit dat t helemaal goed komt... Als je een groepje van 5 gasten ziet (NL-ers uiteraard) die constant aant zuipen zijn, kant gewoon niet missen..... IIG gaan we ff n vette homevideo maken daar... Hahahahahah

Voor degene die er zijn... C U There!!!

22©
Als je een groepje van 5 gasten ziet (NL-ers uiteraard) die constant aant zuipen zijn, kant gewoon niet missen.....

Dat doet toch bijna iedereen daar:S :P

Ik en m'n vrienden zijn er van 10 tot 24 juli

Tja nikos,

Dat denk je dan he... Maar je hebt ook mensen die het TE goed doen (WIJ dus)....

22©
Wij zin met een groepje aan het twijvelen....
Loret of Salou ????
Pablo22--> ik ken het ;)

Marcos--> Als je echt voor het feesten gaat vind ik Lloret veel beter. Als je gaat om op het strand te liggen en zo nu en dan een cafe / discotheek wil bezoeken zou ik naar Salou gaan. Veel mooiere omgeving dan Lloret

het is zeer geef als je onder de 2o bent gave is gaaf en collosos ook maar de rest is meer van alles van die klote nederlandstalig cafe ba
Ik hoorde dat Salou meer 16 jaar en jonger is...
Ik hoorde dat Salou meer 16 jaar en jonger is...

Die lopen er wel veel rond ja maar dat zul je in Lloret ook wel hebben.
Ik vond het uitgaan in Lloret in ieder geval een stuk beter dan in Salou :)
Werkzaam bij L&M Events
Ik ga van 13 tot 20 juli naar Lloret in Xaine Sun. Hoor wel rare verhalen over dat de zee daar heel ranzig is. Voor de rest nog nadelen?

tja echt ranzig valt wel mee, je moet gewoon goed tussen de sigaretten peuken heen kunnen zwemmen :P

Verder niet veel nadelen, tja dat er s'nachts dikke schijnwerpers op het strand staan gericht.

Als je gaat eten raad ik je het aan om naar de mambo mambo te gaan! Daar kan je echt lekker eten, is gemiddeld wel iets duurder dan de rest maar dat merk je ook wel. :)

Verder is lloret echt relaxx, collosos vind ik persoonlijk de betere discotheek.

owhja ga niet liggen fucken met die gardia sevil (mossels) raare jongen zijn dat ;P
Ik ga met 9 vrienden op de 24e naar Llorett voor 8 dagen!! wordt dikke pret... vorig jaar Salou >> Dat was echt een TOPvakantie >> Dit jaar doen we m cker zo dik over!!

Vorig jaar was ik in Rimini, was ook eg wel vet!

Maar toch ff de de spaanse alcohol (die me niet vreemd zal zijn :P) tastereren...

M.a.w. wordt weer een "korte" vakantie en dat is uiteraard n goeie zaak! :D

22©
Ikke ga ook.. met Daany
19 juli tot en met 4 augustus
Hotel Caribe

Heb dr zin in!!!

Geloof me nou, t wordt een grote pleurisbende....
(En dat is een goeie zaak!:D)
22©
Zolang het maar een positieve pleurisbende blijft. De Spaanse politie (vooral die gasten met die barreten en lange latten) is minder prettig dan de Nederlandse.
http://www.discocolossos.com/

Schedule is geupdate :D
:bounce:
Artiest BeeVee
Ik ga met 12 matties en 6 vriendinnen naar Lloret de Mar van 6 augustus t/m 23 augustus! en we zitten in hotel Rosa Clara. t zag er een beetje gaar uit op de foto (was ook t goedkoopste volgesmij :-P), maar niet echt slecht ofzow. weet iemand meer over dit hotel? en weet iemand toevallig al een beetje over de dj's in discotheken als colossos, bumpers of tropics in deze periode? wel I Hate Trance in The Cave of Rave! :-P mja k ben al 3 jaar naar een camping geweest tussen Lloret de Mar en Tossa de Mar (camping Calla Llevado) en ik ken Lloret al wel dus ik weet wel dat t daar gewoon super vet is! ik heb er zin in! :-P ik zit dit nou btw op me werk te typen waar ik bijna geen ruk hoef uit te voeren, k zit al bijna heel de dag op internet te surfen mja k verdien zo wel geld om in Lloret op te maken! later Bas
www.discocolossos.com hier waren vorig jaar isaac,dana,stanton,panic,paul,rob mc joe, enzv enzv

www.discotropics.com vorig jaar was er in tropics o.a. bitte ein beat on tour met charly lowniose en deaz d. verder dj astrid, jurgen enzv.

(y)
laatste aanpassing
Ik ga samen met 2 maten van de 24ste t/m 3 aug.

Zitten in App. Royal.

Iemand ervaring met dat App.?
ok 12" t is een appartement haha.

ja ik ben vorig jaar nog ff in de tropics geweest naar Bitte Ein Beat en heb ook een stukje van Dj Astrid meegekregen op een avondje in Tropics.

ik hoop dat die vette dj's in augustus ook nog komen net zoals in juli.

:D nog maar 1 nachtje slape en dan morgen vroeg om 8 uur opweg naar Lloret :D:D
wij gaan morgen over 2 weekjes!!!!
heb dr echt super veel zin in....

in hotel samba, is dat wat????
Ik ga 19 juli voor 10 daagjes met mn beste dinnetje ook naar Lloret!! :D

We zitten in Hotel Astoria Park.
Nog meer mensen naar dat hotel? Of daar al eens geweest??
laatste aanpassing

wij zitten in don pedro appartement is dat wat????????????
Hoe zit het met de meeting mensen ? Gaat het door ?
Wanneer was die meeting ook alweer?

Als ik er ben, dan komen wij ook wel ff kijken(Finn_, Wippie:bier: en ik)