Partyflock

Forumonderwerp · 651533
Waarschuw beheerder
Beste partyflock leden,

Mijn naam is Jay en ik heb mezelf speciaal hier aangemeld om jullie iets mede te delen.

Een partyflock member van het eerste uur, genaamd Freakazoid (Geoffrey Luhulima), is 29 december j.l. dood aangetroffen in zijn apartement.

Sommige van jullie kennen hem waarschijnlijk ook in het echte leven en vandaar dus eigenlijk dat ik dit mede wil delen.

Helaas weten wij niet de toedracht van zijn plotselinge overlijden, alsmede weten wij ook niet de exacte datum van zijn overlijden. Wij verwachten dat het een combinatie zal zijn van meerdere factoren en om eerlijk te zijn doet dit er op het moment ook niet meer toe.

De crematie van Geoffrey heeft vandaag (5 januari) plaatsgevonden en op verzoek van familie hebben wij dit bericht nog niet eerder geplaatst, echter willen wij jullie dit bericht ook niet onthouden omdat wij er zeker van zijn dat er onder jullie ook members zijn die hem in het echt hebben gekend.

Waarschijnlijk zullen jullie zien dat wanneer jullie in zijn profiel gaan kijken dat er nog een aantal malen gebruik is gemaakt van zijn account, echter zijn dit nabestaanden geweest en (helaas) Geoffrey zelf niet. Dit meld ik er bij in geval van eventuele speculaties. Ook verwacht ik wel dat er mensen dit nieuws niet kunnen geloven, en het enige wat ik hierop kan zeggen is dat het voor onszelf ook moeilijk te begrijpen is aangezien hij nog zeer jong en in de bloei van zijn leven was.

Mochten jullie eventueel een bericht richting Geoffrey/familie willen nalaten kan dit eventueel in het gastenboek van zijn website ( http://www.technogeeks.tk ). Wij zijn zelf ook bezig met een memorial site, echter is deze helaas nog niet gereed.. zodra deze gereed is zullen wij hiervan de link uiteraard ook hier posten en zal de database van zijn huidige site overgenomen worden.

Al dat mij nu nog rest is iedereen bedanken voor zijn/haar medeleven. We hopen dat Geoffrey door jullie herdacht mag worden zoals wij hem gekent hebben: als een vrolijke, vage en leuke jongen.

Jay
Waarschuw beheerder
R.I.P.
Waarschuw beheerder
donateur
R.I.P.

Sterkte aan de familie en vrienden
Waarschuw beheerder
:'( verdomme ... waarom hij .

heel veel sterkte aan de familie ... jezus . ben wel van slag nu .... :'(

Waarschuw beheerder
donateur
shit heej, die ken ik wel ja van het forum
hij had eerst zo'n topic over een meisje die hij wel leuk vond maar die was pas 17 tot z'n grote verbazing...topic is me altijd op de een of andere manier bij gebleven
goh erg zeg!!!
:(

https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/618526

was dit topic

R.I.P.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jeetje, gecondoleerd... en inderdaad, sterkte aan familie en vrienden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sterkte voor vrienden en familie

Waarschuw beheerder
donateur
brrrrr...de koude rillingen lopen over me rug...

Waarschuw beheerder
alle bekenden en nabestaanden veel sterkte!
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd.

Waarschuw beheerder
gecondoleerd en sterkte voor familie e.d.
Waarschuw beheerder
donateur
r.i.p.

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd en heel veel sterkte!!!
Waarschuw beheerder
WTF :|

Ik heb hem best wel vaak gezien/gesproken op feessies. Hij was ook actief op het forum van start2dance.

Damn... rillingen lopen echt over mn lijf nu gewoon :S.

R.I.P.
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk zullen jullie zien dat wanneer jullie in zijn profiel gaan kijken dat er nog een aantal malen gebruik is gemaakt van zijn account, echter zijn dit nabestaanden geweest en (helaas) Geoffrey zelf niet.

Gee Wizz...:S

Ik betreur het verlies van je kamaraad/vriend ten zeerste, en dat meen ik oprecht.

Ik begrijp alleen de essentie niet van het plaatsen van dit bericht.
De crematie heeft reeds plaatsgevonden zonder dat uberhaupt iemand een eerbetoon aan Geoffrey heeft kunnen doen voordat het zeg maar "te laat" was.

Of wil je zeggen dat de essentie en de persoon van Geoffrey bestond als een puur karakter op Partyflock zonder dat mensen hem in het echt hebben kunnen kennen?
Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd, veel sterkte voor de familie en nabestaanden. :flower:
Waarschuw beheerder
Oh wat erg :O :(
R.I.P. en gecondoleerd en heel veel sterkte voor z'n vrienden en familie
Waarschuw beheerder
Dat meen je niet...

Ik ken hem ook niet persoonlijk maar idd wel van PF en S2D. Hoe kan dit in hemelsnaam gebeurt zijn? Ik weet wel dat hij laatst iets postte over een vriend van hem die pas was overleden. Ik weet nog dat ik daar van schrok en toen weer even heb gedacht: wat kan het toch snel afgelopen zijn...Je staat er toch geen seconde bij stil dat Freakazoid er nu ook ineens niet meer is. Verschrikkelijk! :(.

Daarbij was hij ook maf van CJ Bolland en ik heb verdomme net vandaag ene feest met hem laten toevoegen. Zeker dat ik Geoff gevraagd zou hebben om ook te komen. Wat raar allemaal ineens!

Ik hoop echt niet dat dit iets te maken heeft met druggebruik, want hij postte wel vaak in het drugsforum en was ook actief bezig hiermee. Hij postte wel eens dingen waar ik van schrok, dat ie vaak en veel doordeweeks gebrukkte vroeger en ook met enge combo's bezig was. Maar zoals al gezegd, dat is niet iets om nu over te gaan speculeren. Toch spookt het wel door mijn hoofd heen nu, sorry...

Echt heel erg dit! Veel sterkte en succes voor de nabestaanden.

En voor een ieder die dit leest: Vergeet nooit hoe snel het leven afgelopen kan zijn. Geniet van elke dag alsof het je laatste is. Hierdoor wordt je weer eens met je neus op de feiten gedrukt. Veel te jong, veel te mooi!

R.I.P!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
R.I.P!

Nabestaande gecondoleerd en veel sterkte toegewenst...
Waarschuw beheerder
Hierdoor wordt je weer eens met je neus op de feiten gedrukt

momenteel op een fles Player's.
Sorry voor het laconieke reageren, maar dit corrigeer ik eventueel wel als mijn vorige vraag is be-antwoordt.

Waarschuw beheerder
damzz...R.I.P.
hier sta je tog wel eff bij stil
,k kende hem dan wel niet zo goed <via PBtjes>enz
maar tis tog een soort bekende
en nooit leuk om te horen
hey jay ik wens je veel sterkte
en aan alle nabestaanden
gecondoleerd en nogmaals veel sterkte
Waarschuw beheerder
Niet offensief bedoeld(maar het zal wel zo overkomen denk ik)
hier sta je tog wel eff bij stil

Nee, dat doe je niet.
Morgen ga je fijn weer naar je werk. helemaal niet nadekend over wat je nu eigenlijk hebt ge-antwoordt. Je dag gaat zoals elke andere dag.
Normaal...saai...opwindend...flexibel...

je komt thuis....moe...uitgeput....van het werk...van het in de file staan...

Je zakt op de bank neer...je leest de post...

Belastingen...acceptgiro's....een "uitnodiging" voor een crematie...

je besluit niet te gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd...
veel sterkte voor de familie en nabestaanden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heatwave, ik vind deze discussie hier niet op zijn plaats. Wat weet jij hier nu van? Enig idee hoeveel mensen hem kenden hier? Je weet helemaal niet wat hieraan is voorafgegaan. Wellicht heeft men in stilte afscheid willen nemen. Moet het dan helemaal niet bekend gemaakt worden? Mensen die veel op internet actief zijn hebben daar ook veel kennissen. Die bereik je alleen op een manier als deze. IK sta hier wel degelijk bij stil. En ik ga morgen niet gewoon op de bank zitten of wat dan ook. Mn beste vriendin is ook net 4 dagen geleden een hele goede vriend verloren van dezelfde leeftijd en dat maakt op mij enorme indruk. Ik schrik daarvan en het doet wel degelijk wat met me. En dat geldt voor genoeg anderen ook, dat hoef jij niet te beslissen.

Je insinueert dat dit topic geen zin heeft en geen verschil maakt. En je laatste zin slaat al helemaal nergens op.

Ik weet niet waar je last van hebt, of je gedronken hebt ofzo maar zo ken ik je helemaal niet. Wil je dan ook vragen het fatsoen op te brengen dit topic te laten voor wat het is zodat mensen die op een of andere manier betrokken waren met Geoffrey hierover iets kwijt kunnen. Wijsneuzerig gedoe bewaar je maar voor gepaste momenten, dit is even een iets te verdrietig onderwerp wat stiekem veel meer mensen aangaat dan jij je realiseert vrees ik...!!!
Waarschuw beheerder
Sorry...ik wist inderdaad niet dat deze persoon zo belangerijk voor Partyflock was.

In mijn PB aan je maak ik nog wat meer duidelijk en had liever gehoopt dat ook jij dit eerst met mij had besproken voordat je je "kracht" openbaar maakt.
maar goed...dat ter zijde...

Gecondoleerd voor alle nabestaanden in deze moeilijke tijd.
Waarschuw beheerder
Ik begrijp alleen de essentie niet van het plaatsen van dit bericht.
De crematie heeft reeds plaatsgevonden zonder dat uberhaupt iemand een eerbetoon aan Geoffrey heeft kunnen doen voordat het zeg maar "te laat" was.

Of wil je zeggen dat de essentie en de persoon van Geoffrey bestond als een puur karakter op Partyflock zonder dat mensen hem in het echt hebben kunnen kennen?

Ik ben zelf ook een zeer goede vriend van Geoff en heb me net als Jay aangemeld in verband met dit tragisch gebeuren... echter wil ik bij wat je hier zegt toch wel even een antwoord geven, denk dat je daar ook gewoon recht op hebt..

Wij wilden als vrienden van Geoff (omdat we wisten van Geoffrey dat hij een aantal bekenden hiero heeft zitten, waar wij overigens zelf niet van weten wie dat het allemaal is, ik weet er zelf maar twee om maar iets te noemen en het zullen er vast wel meer zijn) het juist hier bekend maken omdat we vinden dat ook deze personen recht hebben om dit te weten. Je zegt, de crematie is al geweest en ja dat klopt, dit is eigenlijk op verzoek van een aantal nabestaanden geweest. Zij wilden ook graag dat hier een bericht geplaatst werd echter pas na de crematie.

Ik hoop dat jullie hier enigszins begrip voor kunnen hebben.
Waarschuw beheerder
Dat is er zeker hoor DJ Savage, ik persoonlijk vind dit een erg toffe actievan jullie. Het is id moeilijk om precies na te gan wie Geoff nou kende en wie niet. Zeker in de partyscne kennen veel mensne elkaar toch wel van babbeltjes en op internet leer je ook veel mensen kennen. Sommige mensen blijven je bij, sommige topics blijven je bij en ik weet zeker dat dat in het geval van Geoff ook voor veel mensen geldt.

Hij had onwijs droge humor enzo en ik vond ok dat ie altijd eerlijk was in zn replies e.d. Dat blijft je toch bij en dat zal voor meer mensen gelden. Die zullen daarom blij zijn dat jullie dit geplaatst hebben odat ieder vor zich toch ok op zn eigen manier afscheid kan nemen.

Heel veel sterkte nogmaals!
Waarschuw beheerder
Thanks, betekend veel voor me =) ik kan je wel zeggen dat ik het heel erg zwaar had vandaag maar dat zal je ook wel begrijpen denk ik... het is nog steeds zo onwerkelijk allemaal, het is net alsof ik hem nog ieder moment zou kunnen bellen en kijken hoe het met hem gaat..

Zoals je zei, het is idd heel erg moeilijk om na te gaan wie hem kende en wie niet, hij kent zo ontzettend veel mensen.. om een voorbeeld te geven: er zijn 75 kaarten verstuurd en er verscheen meer dan 200 man op zijn crematie, het was echt heel erg druk. Ik weet uit ervaring dat hij daarnaast nog zoveel meer mensen kende, en eigenlijk nog meer mensen hem kenden... wie weet hoe druk het was geweest als iedereen was geweest..

Ik ben in ieder geval erg blij met jullie medeleven, doet me een hoop goed!
Waarschuw beheerder
Ik heb hier voor 100% begrip voor en denk dat ik door het zijn van Partyflock(een onpersoonlijk medium) niet heb ingezien dat dit bericht nu juist wel eens een ander karakter heeft dan menig soortgelijk bericht.

Ik heb te snel ge-oordeeld, maar wou graag mijn mening laten horen dat heel veel berichten helaas geen toegevoegde waarde hebben op het tragische voorval wat is gebeurd.
Door juist hierover te discuseren wou ik dit niet zomaar een onpersoonlijk topic laten zijn.
Dit is bij nader inzien niet mogelijk op een party-site(niet juist nu) met tig duizenden leden, met tig verschillende leeftijden en opvatting en milieu's.

Ik wou juist niet graag dat mensen R.I.P posten en dat daarmee de "kous" af is

Een eerbetoon is meer dan alleen een paar bits en bytes.
Er is geen vergelijking, maar om er toch 1 te noemen is het versturen van electronische kerst- en verjaardagskaarten.
Ik vind dat dit geen impact heeft en als je ECHT iemand een vrolijke kerst of gelukkige verjaardig wenst, dan dien je dat via een ander medium te doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb hier voor 100% begrip voor en denk dat ik door het zijn van Partyflock(een onpersoonlijk medium) niet heb ingezien dat dit bericht nu juist wel eens een ander karakter heeft dan menig soortgelijk bericht.

Kan ik mezelf ook erg goed voorstellen hoor, het is niet erg persoonlijk, maar wel een van de weinige manieren om zoveel mogelijk vrienden/kennissen/etc. van hem in te lichten over wat er gebeurd is helaas
Ik heb te snel ge-oordeeld, maar wou graag mijn mening laten horen dat heel veel berichten helaas geen toegevoegde waarde hebben op het tragische voorval wat is gebeurd.
Door juist hierover te discuseren wou ik dit niet zomaar een onpersoonlijk topic laten zijn.
Dit is bij nader inzien niet mogelijk op een party-site(niet juist nu) met tig duizenden leden, met tig verschillende leeftijden en opvatting en milieu's.

Heb ik ook alle begrip voor en ook dit ben ik wel met je eens... ik snap het zelf ook wel en had iets dergelijks ook wel als reactie verwacht toen de post van Jay geplaatst zou worden. Het is inderdaad een partysite maar ja, zoals ik ook weet, Geoffrey is een van de weinigen die echt hardcore to da bone was in alles wat ie deed en vooral op het gebied van feesten en dergelijke, een grotere feester heb ik nog niet gezien..
Ik wou juist niet graag dat mensen R.I.P posten en dat daarmee de "kous" af is

Een eerbetoon is meer dan alleen een paar bits en bytes.
Er is geen verglijking, maar om er toch 1 te noemen is het versturen van electronische kerst- en verjaardagskaarten.
Ik vind dat dit geen impact heeft en als je ECHT iemand een vrolijke kerst of gelukkige verjaardig wenst, dan dien je dat via een ander medium te doen.

En ook dit snap ik, maar ook zoals ik al zei, het is onmogelijk om iedereen een persoonlijk iets te sturen als we niet eens weten wie het allemaal zijn. Ik had het zelf liever ook anders gezien maar aan de andere kant ben ik er dankbaar voor dat dit toch mogelijk is om het op deze manier kenbaar te maken.
Waarschuw beheerder
Op Star2Dance is inmiddels ook al een topic geopend. Daar kwam Geoff wel vaker als Zifoe, echt maf want hij had kort geleden nog gereplyed. Die site is heel wat kleiner en heeft veel minder actieve leden, veel mensen kennen elkar gewoon van via het net of van feesten.

Denk dat het ook zeker meespeelt dat Geoff al lange tijd actief was op beide sites en zoals jij t beschrijft, zo denk ik ook dat mensen aan hem zullen terugdenken. Wat ik uit zijn posts heb opgemaakt is dat ie elke dag volop pakte en ook precies zoals jij zegt hardcore leefde. Dat is wellicht niet altijd makkelijk geweest maar hij heeft daardoor zeker wel geLEEFD. Niet dat dat iets doet nu aan de pijn om dit verlies, maar uiteindelijk zal dit gevoel wel blijven waardoor je het een plekje kunt geven.

Het leven geeft en neemt. En laten we ervan uitgaan dat Geoff ook een hoop gegeven heeft, en daarnaast volop genomen!

Ik wete niet of het trouwens een idee is, mar als je naar het profiel van geoff gaat zie je dar een aantal "vriendjes" staan. Misschien is het ne optie hen nog personlijk te benaderen en een link nar dit topic achter te laten? Omdat er zoveel topics zijn en het hier zo groot is zal misschien niet iedere betrokkene dit lezen.

De link van S2D is forum.start2dance.com, wellicht vinden jullie ook daar nog wat steun bij de reacties van mensen. Sterkte!
Waarschuw beheerder
Alle vrienden en nabestaanden gecondoleerd.
Waarschuw beheerder
Thanks Wackiejacky... ik denk dat je het heel erg goed verwoord hebt op die manier.. Geoff was inderdaad iemand die er niet vies van was om zo nu en dan iets te nemen... ik ben persoonlijk ook bang dat het een grote kans is dat de drugs de oorzaak in dit alles is, maar ok, we zullen dat denk ik nooit zeker weten.

Ik wilde net al een kijkje nemen bij start2dance, maar helaas krijg ik op de een of andere reden 'cannot find server' te zien... maar zal t wel blijven proberen de aankomende dagen.

Het is trouwens best wel een goed idee denk ik, ik denk dan ook dat ik dat eventjes ga doen, dan weten ze in ieder geval hoe of wat er aan de hand is en weet ik ook zeker dat zij het nog te weten komen.
Waarschuw beheerder
Ik weet niet of je idd via die link die ik ga op S2D kn komen als je nog geen lid bent. Probeer anders www.start2dance.com en wellicht moet je je dan daar ook eerst aanmelden voor je wat kunt posten.

Ja ik vond het niet echt gepast om neer te zetten maar ik moest er wel direct an denken. Zoals ik zei, ik kende Geoff niet persoonlijk maar zn replies staan nog wel helder in mijn hoofd. Maar ach ja, al ZOU drugs de oorzaak zijn, dat verandert helemaal niets. Mensen doen toch wel waar ze zin in hebben. Bovendien krijg je op een site als deze direct commentaar als dat het dan wel zn eigen schuld geweest zal zijn en dat soort onzin.

Volkomen zinloos want je haalt hem er niet mee terug. Helaas niet! :( :( :(

Trouwens sowieso en hele nare gedachte. Iedereen stoaat om 00.00 op oudjaarsdag vrolijk een nieuw jaar te vieren en maakt allerlei nieuwe plannen en ideeen. Over wat je allemaal anders wiltgaan doen, over wat je geleerd hebt, hje weegt dingen nog eens af...gewoon heel cru dat Geoff dat ws ook gedaan heeft en dat 2004 'm helemaal geen kansen gegeven heeft.

Het leven kan raar lopen! :(
Waarschuw beheerder
yup, het leven is af en toe zwaar verrot, maar ja.. thats just life... gelukkig ken ik geoff goed genoeg om te weten dat ie niet graag wilt dat we lang om hem treuren en gewoon door moeten gaan met het leven zoals hij dat graag gezien heeft... het liefst feestend..

Ben het met je eens, al zou het daarmee te maken hebben, het veranderd geen ene moer... zijn eigen schuld? misschien wel, misschien niet... ik heb zoiets van dat dat soort dingen er allemaal niet meer toe doen, het is nu te laat..

Je zou trouwens eens moeten weten hoe ik om 00.00 mezelf voelde... de bedoeling was eigenlijk om flink te gaan feesten, maar toen ik die maandag ervoor hoorde wat er gebeurd was had nieuwjaar echt geen betekenis meer voor me, vond het opeens allemaal erg hypocriet klinken.. het eerste wat ik tegen jay zei was ook 'fijne feestdagen', ofcourse op een sarcastische manier.. maar ja, zoals ik al zei, thats life, hoe verrot het ook is.. ik weet in ieder geval wel dat ik er toch weer wat bij geleerd heb, het leven is erg kort en je moet het er van maken zo goed als je kan, en ik ben blij dat Geoff een persoon is geweest die dat zeker heeft gedaan =)

edit: ik krijg trouwens heel s2d niet geopend.. heel vaag... kan jij hem wel openen? hmm maybe dat t een probleem met mn router is, doet wel vaker vage dingen hehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zoo ben er wel van geschrokken effe!

Rust in vrede.. :(

Waarschuw beheerder
donateur
aaaah fuck man !!

Lache weekendjes gehad samen met Jeroen in in Breda :D

R.I.P. (y) :'(

Waarschuw beheerder
ben er stil van :S ...

kende hem via hier ...

keep om freaking ... en gecondoleerd
Waarschuw beheerder
donateur
Ah nee he... :(

gecondoleerd.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Heel veel sterkte voor de de mensen die 8erblijven.

Kende m dan wel nie persoonlijk, maar heb wel eens wat posts van hem voorbij zien komen.

R.I.P. jongen :(
Waarschuw beheerder
Geoffry Luhulima.. K kende hem niet zo goed maar tog is het niet leuk om dat te horen. Voor alle familie en vrienden van hem Sterkte en vergeet niet : Veilig in de handen van de Heer.

,,Selamat Jalan'' ''Goeie Reis''

Waarschuw beheerder
familie en vrienden gecondoleerd.

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd..
Wens familie en nabestaanden heel veel sterkte toe met dit verlies :'(

Waarschuw beheerder
R.I.P sterkte voor nabestaanden en familie
Waarschuw beheerder
R.I.P.

Sterkte aan de familie en vrienden
Waarschuw beheerder
R.I.P.

en sterkte voor familie en vrienden
Waarschuw beheerder
donateur
Vreselijk... Heel veel sterkte voor familie en naasten.
(F) (F) Wat een machteloosheid, wat zonde.
Waarschuw beheerder
donateur
:O erg hoor dit !!

sterkte voor iedereen die hem kende ! :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Heatwave, ik kan je redenering helemaal volgen.. Toch wil ik via de digitale weg condoleren aan alle nabestaanden: gecondoleerd!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit is te erg voor woorden!!

R.I.P. en heel veel sterkte voor alle nabestaande!!

Ook al ken je hem niet persoonlijk, het doet je toch altijd wat!!

Waarschuw beheerder
sterkte....
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
ik ken geoffrey een half jaar ofzo....we zijn rasgenootjes....spra­ken elkaar op msn en hadden t vaak over molukkers in de verschillende dance-stijlen.....

we zouden elkaar nog binnenkort meeten op een illegale feesje...

helaas ....

geoffrey....if your out there....selamat djalan....rust in vrede broeder....

ik ben nu even sprakeloos

sterkte aan alle nabestaanden...

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
veel sterkte voor de nabestaanden
Waarschuw beheerder
donateur
R.I.P !

Waarschuw beheerder
sterkte! :flower:

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte!!!!
en gecondoleerd

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd
en veel sterke aan familie
en vrienden

Waarschuw beheerder
gecondoleerd en veel sterkte aan familie en vrienden (f)

Waarschuw beheerder
ook van mij sterkte en gecondoleerd aan de nabestaanden :cry:

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben me dood geschrokken toen ik het bericht las :C

Kan 't nog niet echt bevatten....

ik kende geoff zo'n 2 jaar....heb echt veel met 'm gelachen, altijd gek die geoff......en zo hoorde ik weken nix van 'm en dan ineens weer wel...heel wat feestjes samen afgestruind....ik vind 't zooo'n raar idee...zit 't hier op m'n werk te lezen, maar kan me nergens meer op concentreren en heb puddingbenen :C

Had graag bij de crematie willen zijn :(

sterkte voor de nabestaanden en vrienden enzo....

R.I.P.
Heel veel sterkte aan de nabestaanden in deze moeilijke tijd. R.I.P. Freakazoid.

Ik kende hem ook niet persoonlijk, alleen maar via een paar pb's en forums...

Waarschuw beheerder
Wat verschrikkelijk zeg :( Gecondoleerd. Dit soort dingen doen je inderdaad beseffen dat het leven zomaar voorbij kan zijn :( Ik wens de familie en vrienden van deze jongen heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Hij is er misschien niet meer,maar hij zal altijd verder leven in jullie hart (F)
Waarschuw beheerder
Zeer spijtig om te lezen :(

Selamat djalan

Fam. en vrienden gecondoleerd

(F)
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje....uit Vlaardingen...

Gecondoleerd !
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd en veel sterkte in deze moeilijke tijd
Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd voor familie en vrienden :( :'(

Veel sterkte toegewenst in deze zware tijd (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gecondoleerd en sterkte voor familie en bekende....R.I.P

:cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Familie, vrienden en kennissen gecondoleerd

Waarschuw beheerder
Kon hem niet maar dat maakt het niet minder erg...

Vrienden en familie gecondoleerd en veel sterkte

Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd

Waarschuw beheerder
oedereen die hem kent, heel veel sterkte! (K)
Waarschuw beheerder
donateur
En ook van mij uit veel sterkte gewenst voor de nabestaanden

Waarschuw beheerder
Hoi Chee-kit, hier een berichtje van de vriendin van Huub. Ik kende Geoffrey niet, maar het is altijd schrikken om te lezen dat iemand zo jong uit het leven wordt weggerukt. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!
Waarschuw beheerder
bedankt allemaal voor jullie steun, begrip en medeleven!

renee: jij ook heel erg bedankt. wil je dit misschien tegen Huub zeggen, want hij kent hem ook. Bedankt

heatwave: ik ken geof al bijna 10 jaar en ik weet zeker dat hij heeft gewild dat iedereen gewoon door ging met wat hij/zij aan het doen was.

geof was/is altijd een vrolijke jongen geweest, onthou hem dan ook zo aub!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat erg!
ik heb een paar keer met hem gePB't :( echt heel erg! R.I.P

Waarschuw beheerder
:( echt erg dit ... kippenvel stond op m'n armen toen ik 't las op start2dance...

sprak 'm vroeger regelmatig op feesten... echt een supervriendelijke, ietwat aparte, gozer...

sterkte voor de nabestaanden...

Waarschuw beheerder
donateur
sterkte voor de vrienden en nabestaanden
Waarschuw beheerder
donateur
R.I.P.

Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd
Waarschuw beheerder
renee: jij ook heel erg bedankt. wil je dit misschien tegen Huub zeggen, want hij kent hem ook. Bedankt

Huub heeft het ook al gelezen, hij schrok er heel erg van en heeft onder mijn naam een berichtje naar je gestuurd hier op Partyflock dus als je wilt kun je dat lezen bij je persoonlijke berichten. Nogmaals heel veel sterkte!

Waarschuw beheerder
Pffff....behoorlijk heavy dit zeg :cry:, ik schrok me echt rot toen ik het las. Ik kende Geoff al zo´n 2½ jaar...we hadden ook regelmatig meelcontact met elkaar. Ik kreeg nog niet eens zo lang geleden een PB van hem dat het goed ging met zijn studie, en dat hij daarna graag met een goede vriendin een nieuw leven wilde opbouwen in Griekenland...

Jezus zeg, zo zie je maar weer hoe fragiel en oneerlijk het leven kan zijn :-(

R.I.P Geoff, en maak er boven een leuk feestje van !! :hug:

Waarschuw beheerder
gecondoleerd
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een triest bericht aan het begin van het nieuwe jaar. Daarom heel veel sterkte voor familie, vrienden en nabestaande.

Gecondoleerd

Geoffrey Luhulima R.i.p
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn condoleances, ik kon hem verder niet zo goed (wat berichtjes) maar dit is toch wel heel erg om te horen.
Sterkte voor de familie en nabestaanden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gecondoleerd..

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd :(
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd :respect:
Waarschuw beheerder
ik dacht dat het een domme grap was.. ik wens iedereen die geoffrey kende veel sterkte toe.. ik kende hem niet zo goed,sprak hem alleen 1 x in de 2 weken ofzo.. maar alsnog.. t is te erg voor woorden.. wilde wel graag bij zn crematie zijn.. maar nogmaals,veel sterkte.. :flower:
Asmita..

Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd..
Wens familie en nabestaanden heel veel sterkte toe met dit verlies

Heb een tijdje met hem samen gewerkt bij de ptt en hij was een hele lieve goeie jongen

R.I.P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik las het net ook al op s2d , God wat erg !

En ook nog zo jong :(

Gecondoleerd, veel sterkte voor de familie en nabestaanden
Waarschuw beheerder
donateur
OMG... :|
Eerlijk is eerlijk, ik kende Geoff alleen via het emailen, maar dit is echt shocking... :'(

Heel veel sterkte aan de nabestaanden en gecondoleerd...

R.I.P. Freakje.... :respect:

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd en heel erg veel sterkte aan de nabestaanden

Waarschuw beheerder
Pfffff.....vreselijk :(

Psycho forze 6 januari 2004 01:28
shit heej, die ken ik wel ja van het forum
hij had eerst zo'n topic over een meisje die hij wel leuk vond maar die was pas 17 tot z'n grote verbazing...topic is me altijd op de een of andere manier bij gebleven
goh erg zeg!!!

http://party.snt.utw­ente.nl/flock/SECTIO­N/forum/ACTION/showt­opic/TOPICID/618526.­html

was dit topic

R.I.P.

Inderdaad, die topic staat mij ook nog bij! Ik vond dat hij dat op zo'n mooie manier had omschreven... toen ik dat las dacht ik echt 'hij moet schrijver worden!'...

Ik wil zijn familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte wensen met dit onverwachte verlies. Gecondoleerd! :(
laatste aanpassing

Artiest Trunkz
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd en sterkte aan familie en nabestaanden!

Artiest K-Libra
Waarschuw beheerder
Kende hem niet, maar dit is wel fucked up als ik dit zo lees. In de eerste plaats heel veel sterkte gewenst voor de nabestaanden en mensen die de moeite hebben genomen dit allemaal op touw te zetten. Lijkt me toch enigzins fijn (of dat nou het juiste woord is weet ik niet maar kan het ff niet beter verwoorden) om te zien dat er zoveel meer mensen op zijn crematie zijn geweest. En daarnaast hoeveel mensen hier en op andere fora hun medeleven tonen. Vandaar ook mijn bericht. the end.
Waarschuw beheerder
ik kende hem verder ook nie. maar tog jammer dat dit soort dingen weer moeten gebeuren.
Ik wens de familie en andere nabestaande heel veel sterkte toe...

RIP

Waarschuw beheerder
donateur
Na hem 6 jaar lang elke keer overal toevallig tegen het lijf te lopen en altijd even gezellig bij te kletsen...

Is het moeilijk om te beseffen dat ik hem nu nooit meer ergens toevallig tegen het lijf zal lopen... pff..

Waarom?? :/

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd.... Familie en vrienden Sterkte!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Echt bizarre, ditsoort verhalen...

Waar mensen op straat elkaar nog het beste wensen voor 2004, gebeurt dit op één van de 'feestelijkste' momenten van het jaar :S

Ik wil hierbij iedereen die hem dierbaar was, zijn familie, vrienden, kortom nabestaanden... heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd...

Waarschuw beheerder
veel sterkte toegewenst aan zijn familie en vrienden

Waarschuw beheerder
donateur
Is het moeilijk om te beseffen dat ik hem nu nooit meer ergens toevallig tegen het lijf zal lopen... pff..

dat gevoel heb ik dus ook :(
hij stond vaak onverwacht voor mijn deur... gewoon ff gezellig binnen wippen, vaag doen, biertje drinken...

heb 'm 2 jaar geleden op 'n vage manier leren kennen (in de wachtkamer van het pillentestcentrum in r'dam) en hij is op een vage manier weer gegaan :C

Ik hoop dat 't leven ook na de dood nog 1 groot feest zal zijn....
Waarschuw beheerder
Ik wil eventjes iedereen harstikke bedanken voor de steun en medeleven, had het niet echt verwacht dat de response zo groot zou zijn, maar het doet me een hoop goed.

Ik vind het overigens wel jammer dat niet iedereen de kans heeft gehad om hem vaarwel te zeggen die dat wel had willen doen :(

Waarschuw beheerder
Freakazoid rust in vrede makker, en voor de nabestaande heel veel sterkte
Waarschuw beheerder
donateur
... :cry: NEE :@

ben geshocked!

bah

gekke sjef RIP

(K)(K)(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat hij graffity zo mooi vond ..
[img]http://home.tiscali.nl/koekwaus/rip.jpg[/img]

R.I.P. Freakazoid !
En veel sterkte voor de nabestaanden...

Waarschuw beheerder

super erg!! weet niet wat ik moet zeggen!
Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd

Waarschuw beheerder
donateur
wat erg :(
Waarschuw beheerder
donateur
ik wens alle vrienden, kennissen, bekenden, familie enz enz... veel sterkte... :C

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

t zijn altijd de goeie mensen die te vroeg gaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Erg!

Gecondoleerd iedereen die hem kent! :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Shit zeg:/
Kende hem niet persoonlijk maar wel van PF!
Heb vaak met hem gelachen in forum's!
Dit is echt klote!

Gecondoleerd aan iedereen die hem kende, vrienden, en familie!

Zo zie je maar hoe snel het voorbij kan zijn:'(
Waarschuw beheerder
shit zeg....

mijn uiterste condoleances...
Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd!
Waarschuw beheerder
Damn, koude rillingen over mijn rug bij dit soort berichten...

Geoffrey had altijd erg leuke en vrolijke postings op PartyFlock... staan nog feesten zelfs geplanned in zijn agenda, zonder te weten dat die al zo vroeg heen moest gaan.

Heel veel sterkte allemaal met dit grote verlies
Waarschuw beheerder
Ik was nog bezig met een tutorial die hij graag wilde volgen. Damnz ben er echt stil van. Heel veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden.

Waarschuw beheerder
ik ken geoff via daphne en we zijn ook een paar keer gaan feesten

ik vond geoff echt een toffe gast en ik mocht hem heel erg

hij was echt nog te jong en hij moest nog zoveel feesten meemaken

sterkte toegewenst aan familie en vrienden

Waarschuw beheerder
gecondoleerd:(

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd! Ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte toe.

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd, voor al zijn familie, vrienden en naasten heel veel sterkte

Wat een triest bericht zeg voor het nieuwe jaar.
Kon altijd heel veel lol met hem hebben zal hem missen

Waarschuw beheerder
persoonlijk ken ik geoff niet.
maar hij is laatst met ons mee geweest naar Slaves to the Rave in dordrecht en ik vond het een hele toffe gozer. waarom moest hem dit nou overkomen.
heel veel sterkte aan iedereen die hem kende.
Waarschuw beheerder
wat een ongeloofelijke schok zeg... ik ken hem van internet, we hebben weleens telefonisch wat proberen af te spreken, hij was altijd hardstikke tof enzo.... het is er nooit van gekomen... en dan dit :'(

heel erg...

Geoff... R.I.P.

Waarschuw beheerder
gecondoleerd .

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd en veel sterkte voor vrienden, familie en kennissen.
Waarschuw beheerder
Jeetje.......wat erg... Wat zal dit een drama zijn voor zijn familie, vrienden en iedereen die hij achterlaat. Ik wil iedereen die hem kende sterkte toewensen in deze moeilijke tijd die gaat komen. Vreselijk om te horen dat iemand op deze leeftijd het leven verlaat.
Gecondoleerd
Martine

Waarschuw beheerder
jezus waarom hij hij was nog zo jong ik wil vrienden, familie en kennissen sterkte toewensen en mijn meedeleven tonen r.i.p jongen

johan
Waarschuw beheerder
donateur
sjezus wat erg. Zet je wel weer even aan het denken. Veel sterkte voor familie en al zn kennissen. R.I.P.
Waarschuw beheerder
gecondoleerd...
Familie en vrienden sterkte met dit verlies....

R.I.P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gecondoleerd..
Waarschuw beheerder
gecondoleerd aan alle famillieleden en aan alle vrienden

R.I.P.

Waarschuw beheerder
veel sterkte met dit grote verlies

Waarschuw beheerder
gecondoleerd.veel sterkte.
Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd en R.I.P..

Waarschuw beheerder
gecondoleerd en heel erg veel sterkte (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Gecondeleerd en heel veel sterkte....
R.I.P.

Heb hem een paar maal gesproken op een feest, ben er erg van geschrokken :cry:

Waarschuw beheerder
Sterkte en gecondoleerd

(K)

R.I.P.

Waarschuw beheerder
Sterkte en gecondoleerd

(K)

R.I.P.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Veel sterkte..!!
Waarschuw beheerder
donateur
heel veel sterkte voor de familie,vrienden en kennissen en gecondoleerd met dit onbegrijpbare verlies.....

Waarom zijn er zoveel vragen
Waarom is er zoveel pijn
Waarom zijn er zoveel dingen
die niet te begrijpen zijn

R.I.P.
Waarschuw beheerder
R.I.P.

Waarschuw beheerder
gecondoleerd!
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje....... word hier altijd een beetje stil van....

Gecondoleerd! En heel erg veel sterkte toegewenst aan iedereen die dit nodig heeft. :flower:
Waarschuw beheerder
Jeetje wat erg zeg!
Gecondoleerd en heel veel sterkte! (F)

Waarschuw beheerder
gecondoleerd

ken m nie, maar heb volgens mij weleend dingetjes van m gelezen

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd en veel sterkte voor vrienden, familie en kennissen.

Waarschuw beheerder
Zo jong..:(

Sterkte voor vrienden en familie..

R.i.p.

Waarschuw beheerder
R I P

Sterkte voor familie/vrienden
Waarschuw beheerder
donateur
ik kende hem wel niet, maar nu ik het topic lees waar Psycho forze het over had weet ik wel dat het een goeie relaxte kerel geweest is.

gozer, rust in vrede

strekte voor familie/vrienden

:'(
Waarschuw beheerder
Jeetje wat erg:(. Ik kende hem niet.

Gecondoleerd.

Heel veel sterkte voor familie en vrienden:flower:.

Waarschuw beheerder
geconcoleerd

en heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden

Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
Waarschuw beheerder
gecondoleert

echt balen.(F) sterkte man.
met het verwerken.. zover dat lukt:S

Waarschuw beheerder
gecondoleert :(
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000004d9000dc7c753350d1b1a003685ba]http://kino-max.ru/data/images/angel_sadangel.gif[/img]

gecondoleerd
Waarschuw beheerder
gecondoleert
en sterkte....
Waarschuw beheerder
Damnz.. sterke gewenst :cry:

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd! :(
Waarschuw beheerder
R.I.P!

Nabestaande gecondoleerd en veel sterkte toegewenst...

Waarschuw beheerder
Voor iedereen die hem op een of andere manier kent: heel erg veel sterkte.

Iemand verliezen doet te veel pijn.

Waarschuw beheerder
allemaal heel veel sterkte toegewenst met het verlies!!
Waarschuw beheerder
Ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte toe. Lijkt me vreselijk iemand zo plotseling te moeten verliezen!
Waarschuw beheerder
:cry: verschrikkelijk, ben er stil van. God kwam alweer een engeltje tekort.....

Ik wens familie en vrienden heel veel sterkt bij het verwerken van dit grote verlies.

Geoffrey rust zacht.

Waarschuw beheerder
gecondoleerd
Heel veel sterkte toegewenst!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kende hem niet,maar gecondoleerd!

26 jaar................­....
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd!

Heel veel sterkte aan familie vrienden en iedereen natuurlijk!

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: namens lid 2016 :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd!En veel sterkte..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gecondoleerd, veel sterkte aan de nabestaande (y)
Waarschuw beheerder
gecondoleerd !

Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd en heel veel sterkte...

Artiest Sane
Waarschuw beheerder
R.I.P. en veel sterkte!!
Waarschuw beheerder
R.I.P.
Waarschuw beheerder
Hoi Jay,

ik zag net het bericht over Geoffrey, en ook al kende ik hem niet echt (volgens mij heb ik hem een paar keer bij Pom Lai gezien), ik schrok er wel van en wilde je mijn medeleven laten blijken.

Groeten,

Dj Huu-be (onder de account van Renée)

Ik heb dit bericht al persoonlijk gestuurd naar je, maar ik weet niet zeker of het is aangekomen dus zet het ook nog hier weg.
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd en veel sterkte in deze moeilijke tijd
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd.
Waarschuw beheerder
R.I.P.
Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd en sterkte.

Waarschuw beheerder
Mijn diepste spijtbetuiging en veel respect voor de nabestaanden!

Gecondoleerd en heel veel sterkte!!!!

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd en sterkte.
Waarschuw beheerder
donateur
R I P

En veel sterkte voor de nabestaanden
Waarschuw beheerder
Veel sterkte teogewenst aan de nabestaanden.

R.I.P.

Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd..! Rust zacht :(

Veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden!

Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kende hem niet persoonlijk maar ik zag hem met enige regelmaat op het forum.

Gecondoleerd, en sterkte aan familie, vrienden en nabestaanden! (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd
Waarschuw beheerder
gecondoleerd

Waarschuw beheerder
donateur
rust in vrede, Geoffrey
Waarschuw beheerder
Het is altijd triest om te horen dat een jong iemand overleden is...

doet je er toch weer bij stilstaan dat je leven zo ineens voorbij kan zijn...

ik wens familie en vrienden heel veel sterkte met het verwerken van het verlies

Waarschuw beheerder
R.I.P

sterkte aan vrienden en familie

Waarschuw beheerder
donateur
Geoff kennende... hij feest gewoon lekker verder... ergens...

Waarschuw beheerder
gecondoleerd,en veel sterkt gewenst aan vrienden,familie....­....................

Waarschuw beheerder
gecondoleerd en veel sterkte voor de nabestaanden

Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd..
Waarschuw beheerder
R.I.P.
Bekenden, vrienden en familie sterkte toegewenst
Waarschuw beheerder
donateur
Ook al kende ik hem niet...dit doet je toch wel wat..

veel sterkte voor de mensen die hem wel kenden.

Waarschuw beheerder
gecondoleerd en heel veel sterkte!!
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd!!!

Waarschuw beheerder
gecondoleerd!!!:(
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd!!!
Waarschuw beheerder
gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies!!!!!!

Waarschuw beheerder
gecondoleerd en veel sterkte :(
Waarschuw beheerder
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor zijn/haar medeleven, kan jullie vertellen dat het ons allemaal erg veel goed doet!

Ik kom net bij de vader van Geoffrey vandaan, en ook hij vroeg mij om het volgende bericht (het komt uit de bedankbrieven die verstuurd worden naar de mensen die aanwezig waren op de crematie hier te plaatsen:

Ongrijpbaar is mijn verdriet,
zoals een vrolijke gedachte,
je ziet hem bijna niet.
- Jan Arends

Dankbaar zijn wij dat zó veel vrienden en kennissen het verlies van Geoffrey met ons hebben willen delen.
De belangstelling tijdens de herdenkingsdienst was overweldigend en hartverwarmend.

Hartelijk dank,

Julius Luhulima
Efygenia en vrienden
Familie Luhulima

Ok er staat natuurlijk herdenkingsdienst maar in dit geval snappen jullie ook wel dat hier bedoeld wordt de steunbetuigingen welke jullie hebben achter gelaten. Namens zijn vader (en ik denk dat ik wel van zijn hele familie en kennissenkring kan spreken) nogmaals harstikke bedankt!

Edit: Ik weet dat sommigen van jullie graag nog de mogelijkheid hadden willen hebben om Geoffrey te herdenken bij een soort van herdenkingsplaats in Rotterdam of iets dergelijks, ik heb dit tevens aan zijn vader gevraagd en het blijkt dat deze er helaas niet komt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
The party never stops Geoffrey...

R.I.P.
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Bedankt voor het melden, Jay (Y)

Veel sterkte aan familie en nabestaanden. R.I.P.Freakazoid!

"there is more after life"
Waarschuw beheerder
"there is more after life"

Of niet...

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte met dit verlies allemaal!

Waarschuw beheerder
gecondoleerd en sterkte toegewenst aan familie en vrienden
Waarschuw beheerder
donateur
Geconduleerd!!
Wens de nabestaande veel sterkte!!
:respect: dat je deze topic bent begonnen.
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd...

Ik kende Geoff niet zo goed, keb maar een paar keer ontmoet. Ik wil toch m'n medeleven laten blijken... sterkte

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd,

familie en vrienden sterkte de komende tijd.

Joyce

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

aan al zijn familie leden,vrienden en kennissen...... gecondoleerd

R.I.P

:CRY:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil ook graag mijn medeleven betuigen. Op de een of andere manier, weet ik dat ik de eerste paar maanden dat ik hier member werd, dat ik hem regelmatig sprak op irc, en hier. Het is raar, om dit ineens tegen te komen.

Opeens is hij er niet meer...

Ik wil familie en vrienden ontzettend veel sterkte wensen!
Waarschuw beheerder
inderdaad heel erg raar voelt het omdit zo te lezen,

ken hem wel van het forum van start2dance, heb het zelfs ff nagekeken maar het is hem echt.

mooie vage gast was het, iig iedereen alsnog gecondoleerd.

Waarschuw beheerder
Veel sterkte aan familie, vrienden en nabestaanden...

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Dat topic met dat 17 jarige meisje had ik ook nog gelezen van hem en wat ik daar vooral uithaalde was dat die gozer mij door en door goed leek, veel sterkte voor de nabestaanden, R.I.P.