Partyflock

Forumonderwerp · 650886

Waarschuw beheerder
Ik heb zojuist mij ID&T magazine gehad en ben hem aan het lezen tot ik dit las.

Dit zegt Duncan van ID&T over urban

Ik citeer: "Dan de hele nieuwe ontwikkeling van Urban. ID&T had op Mystery Land en Innercity een Urban-tent (zaal) en dan vindt ik een zeer goede ontwikkeling. eindelijk een beetje integratie en het is mooi om te zien dan muziek dat voor elkaar krijgt."

mijn mening: Als ze eerst op de echte en goede _proberen_ te intregeren dan zit er nog een kern van waarheid in maar je denk toch zeker niet dat het door muziek allemaal koek en ei zal zijn?
erg hypocriet!

Ik ben vóór een boycot ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ook :D alleen TD niet dan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt what the fuck moet id$$t met een urban zaal..
ik vond et op innercity al bagger..
Waarschuw beheerder
En jullie zijn kortzichtig en willen nooit verder kijken dan wat in jullie straatje past

Ik zeg: Boycot zulke mensen op feesten :bah:
Waarschuw beheerder
et is toch een DANCE feestje?!?
Waarschuw beheerder
donateur
Er moet ook een urban zaal komen bij Hardcore feesten

Moet je dan kijken wie er kortzichtig is :yes:
Waarschuw beheerder
hahahaha dat zou lachen worden :P :P
Waarschuw beheerder
donateur
Als het gewoon niet bij elkaar kan , dan moet je dat gewoon accepteren en niet gaan forceren :yes:

Waarschuw beheerder
Kortzichtig? blegh zo heb je me al een keer genoemd... aan de reacties te zien na Innercity heb ik er weinig goede reacties uit gehaald...
het kan ook aan mij liggen.

maar ik uit alleen mijn mening vooralsnog kan dit gewoon in Nederland :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wie is Ducnan van id&t :O

Laat ze het proberen en vermijd die feesten als je er geen zin in hebt ,als het niet aanslaat verdwijnt het vanzelf wel ,slaat het aan zul je die feesten over moeten gaan slaan!!!

Heb er verder geen problemen mee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook erg tegen URBAN, past gewoon NIET op een dance feest.... Heb er al vele discussies over gehad..:P
Waarschuw beheerder
donateur
Het blijft een dance feest, geen urban meuk! Als ik (nooit dus) urban wil luisteren ga ik wel naar urban feesten toe! Op een Innercity kom ik voor de dance muziek en niet voor urban!

ik ben dus voor: weg met urban!
Waarschuw beheerder
hip hop rap r&b bubbling etc etc in dat straatje
Waarschuw beheerder
Duncan kan moeilijk zeggen dat het een flop was (wat het volgens mij duidelijk was). Maar ik hoop dat tie het nu wel laat nog eens een urban zaal in een dance-evenement te integreren.

Waarschuw beheerder
Mjah Zenûr dat was een typefoutje :)
het is dunCan van ID&T , hij is de oprichter van ID&T.

en niet naar die feesten gaan, dat is de bedoeling van een boycot Zendûr :)

als je het hele artikel zou lezen kan je eruit opmaken dat hij heel wat dingen wil gaan veranderen zou noemt hij Dance ook geen Scene meer maar een mainstream zoals pop en rock.

daar heeft hij enigzins gelijk in.
maar toch :)

Waarschuw beheerder
Ze doen maar met die kut urban, zolang ze maar aparte feesten voor die zooi organiseren, het gaat namelijk gewoon niet samen (dat wordt alleen al bewezen door de reacties van iedereen op dance forums..). Verder moet het niet ten koste gaan van de andere dance events die ze organiseren (dat zaaltje op Innercity kan nog net). Zo niet, dan kan ID&T de tering krijgen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook niet naar innercity geweest, oa door de urban zaal...

Waarschuw beheerder
Zo niet, dan kan ID&T de tering krijgen

:yes: (Y)

Waarschuw beheerder
!urban--
echt laat hun dan een apart urban feest organiseren als ze toch geld eruit willen persen..
maar ga het niet mergen met een dance feest KOMMOP ZEG

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben langzichtig en vóór ingegratie,
DUS: ik vind dat er voortaan
een Hardcoreplein bij het Jordaanfestival moet komen,
een Vivaldi-floor op Masters of Hardcore
en een Terrorzaal op het smartlappenfestival.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ook :D alleen TD niet

lekker kortzichtig... jij zegt zeker ook alle zwarten het land uit behalve Gizmo en Darkraver?

Waarschuw beheerder
lekker kortzichtig... jij zegt zeker ook alle zwarten het land uit behalve Gizmo en Darkraver?

mischien ben je zelf nogal kortzichtig? mischien moet je is verder kijken dan je neus breed is?
niemand heeft het hier over zwarten? het gaat over de urban zaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
duncan ziet dollartekens

weer meer betalende bezoekers op id&t feesten...
Waarschuw beheerder
there we go agian....
Waarschuw beheerder
donateur
ZUID > Iemand gaat toch allen naar feesten die hij/zij trek...

Edit: typ tyfus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben vóór ingegratie, dus ik vind dat er voortaan een Hardcoreplein bij het Jordaanfestival moet komen, een Vivaldi-floor op Masters of Hardcore en en een Terrorzaal op het smartlappenfestival.

Inderdaad, sterk punt (y) :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Mjah Zenûr dat was een typefoutje
het is dunCan van ID&T , hij is de oprichter van ID&T.

en niet naar die feesten gaan, dat is de bedoeling van een boycot Zendûr

Dat begreep ik wilde alleen je typefoutje ff aanmerken zodat je het kon wijzigen (als dat tenminste mogelijk is dan) ;)

Geef je geen ongelijk verder heb het stukje ook gelezen maar heb wel vaker mijn bedenkingen na het lezen van Duncan zijn stukjes.
Waarschuw beheerder
Was even ter vergelijking na de opmerking ID&T boycotten, behalve thunderdome...

7 jaar geleden waren er zoveel kortzichtige mensen die mijn voorbeeld riepen...en dat is gewoon zwaar triest!

Zo duidelijker? *hap*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Altijd leuk om te lezen hoe sertieus de mensen altijd over HUN housewereldje denken :D

Ach ik feest en als ik in de Urban zaal beland sta ik te dansen op Run DMC, lachu toch :D
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
net als je denkt dat t niet erger kan omdat ID$T hardstyle naar de tering heeft geholpen, komen ze met wat nieuws wat nog veel meer naar de tering zal helpen. Maar je t levert snel geld op dus dat vinden we belangrijker dan op de LANGE TERMIJN denken. ik ga met de volgende TrEnS EnNeRdZjIe lekker in de urban zaal staan..... GADVERDAMME :BAH:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gatverdamme Urban is toch zwartenmuziek??Laat ze zelf hun eigen parties gaan organiseren.Domme zet van Duncan.

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja.. dat mensen van urban houden is misschien wel mogelijk... al kan ik er met mijn gezonde verstand er niet echt bij :S

Maar goed, ik vind het dus niet echt passen bij een dancefeest. Ik zie urban niet echt in dat rijtje thuis passen.

heb wel vaker mijn bedenkingen na het lezen van Duncan zijn stukjes

:jaja: ik dus ook, kan me niet echt vinden in die man zijn meningen.

Heb dan ook mijn abonnement opgezegd op dat geweldige blad (ook alleen maar abonnee geworden vanwege die gratis thunderdome cd :bloos: ) maar op een of andere rare manier krijg ik dat blad ook nog steeds..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
beter toch! krijg dat blad ook al 2 jaar gratis..:devil: en steeds 2 keer!

Waarschuw beheerder
donateur
ach ja... ben ook niet meer van plan om voor dat blad te betalen, staat weinig boeiends in :S
Waarschuw beheerder
Mja vind Urban ook niet echt op een housefeestje passen
Vind het wel leuk dat ze ermee experimenteren, maar op Inner stond ik er ook maar 5 min, toen had ik het wel gezien..

Van mij hoeft het niet zo nodig
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt belachelijk dat ze een urban zaal hebben op een dance feest. Als ik die muziek wil horen ga ik toch naar zo'n kanker R&B feest of niet? Ik vind trouwens dat ID&T een ongelofelijk commerciele kutzooi geworden is en ik ga dan ook niet meer naar die feesten uitgezonderd thunderdome.
Waarschuw beheerder
ongelofelijk commerciele kutzooi geworden is en ik ga dan ook niet meer naar die feesten uitgezonderd thunderdome.

Als je dan wil gaan boycotten doe het dan goed
Waarschuw beheerder
duncan is een loser eerste klas met alleen maar dollar tekens in zijn ogen ......

fuck id&t maar lekker als er nog een keer urban op zo een feest is ga ik er zeker niet meer heen

al die negers de hele nacht achter me aan.. die half met hun tong in mijn nek hangen nee bedankt
Waarschuw beheerder
donateur
De Beste heer Duncan heeft zeker nog nooit naar de stats gekeken zoals hier op PF : urban 0%

Dus suc6 ID&T!
Waarschuw beheerder
99% van de danceliefhebbers zit hier niet op te w88 op een dancefeest maar omdat er een paar man van id&t dit zien zitten worden we met zijn allen opgescheept (als ik de innercity reacties mag geloven) met een lastig publiek...

goed bezig hoor die duncan met zijn integratie :s
laatste aanpassing
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
anders laat lekker dat soort tenten/zalen links liggen. Als ze leeg blijven dan verdwijnen die van zelf.

Tis voor id$t toch alleen een vorm van doelgroep verbreding.. normale strategie voor een bedrijf wat winst wil maken.

Waarschuw beheerder
Oke het is vrij duidelijk dat de meeste mensen het hier niet mee eens zijn.
Miscchien dat er een actie bedacht kan worden?!?!?!

bv een site waar mensen een petitie kunnen tekenen.

ZOU HIER GENOEG ANIMO VOOR ZIJN?

ik wil wel graag oproepen om niet al te veel discrimineren het is duidelijk wat voor mensen er dan worden aangetrokken en het is ook duidelijk dat zij hun handjes niet thuis kunnen houden.
maar lijkt me niet slim dat het topic daarvoor gesloten moeten worden :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Stuur anders zowiezo dit topic door naar id-t, en ik ken nog wel een paar topics...

Waarschuw beheerder
haha, weet je wat de reden was dat onze lieve Duncan het Forum van hun site heeft heeft gehaald?
precies: gezeik.

denk je nou echt dat hij de moeite zal nemen om dit door te lezen? :)

het moet wat groter aangepakt worden.
publiciteit is het antwoord dus bv een site en die door sbs6 laten uitzenden :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou het niet samen kunnen?

In australie geven ze outdoor festivals met Dance, Rock en Hiphop en die feesten zijn altijd uitverkocht, nou moet ik wel meteen zeggen (ben geen racist) dat er dan geen negers, turken en marokanen komen misschien dat dat het verschil is
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor id&t, maar urban?:kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat duncan:kots: ?
Duncan heeft het gewoon goed voor elkaar klaar en niet alleen hij maar heel het clubje van id&t

id&t :respect:
Waarschuw beheerder
nou wat een :respect: hier voor id&t

pfffffff urban op een feest doe ff lekker normaal
Waarschuw beheerder
ik zou wel tekenen mailtje sturen ofzo zeg maar wat de bedoeling is..
want ik heb me behoorlijk geirriteerd aan het "urban" publiek op innercity..

Waarschuw beheerder
donateur
Ze moeten gewoon Urban van de house scene scheiden man...heb niks tegen mensen die dit vette muziek vinden...maar het past gewoon helemaal niet bij de sfeer...PUNT
Waarschuw beheerder
donateur
wat een commotie over die urban..

...maar toch: het hoort echt niet op een dance feest..:kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Idee-tje: maak van de urban zaal een zaal vol gratis toiletten. Want blijkbaar word er al genoeg gezeken op dit onderwerp.
Waarschuw beheerder
Duncan:kots: dat zie je toch Waxie!!!
Kan die van id&t zijn maar het is gewoon een lul!
Als je een klachtenlijn stopt omdat er zoveel mensen klagen ben je ziek bezig!
Wij zijn de klanten en mogen niet meer via internet klagen!!
Dat moet je met respect behandelen als je een klant bent en die elke keer weer 40 A 50 EURO betaald voor een kaartje!

Waarschuw beheerder
Je slaat de spijker op zijn kop Raimond :)

had laatst een klacht geschreven heel beleedt om opheldering gevraagt was zeker een A4-tje en die lijers nemen de moeite niet eens om te antwoorden...

Ach, $$$$$$ asjeblieft Duncan, van mij iig geen geld meer voor een kaartje iig niet als er Urban is. onwikkeling haha... ga toch weg %$#%#$% :(
Waarschuw beheerder
Tja heb ook ooit wat gestuurd en niks gekregen!!
Zo gaat dat daaro!!
Je betaald je scheel tegenwoordig maar reacties of wat dan ook is er niet meer bij!
Waarschuw beheerder
ben et helemaal met je eens Raimond..
echt alleen maar $$$$$ daar gaat et hun om..
Waarschuw beheerder
Tja we zijn alleen nog steed zo gek om de volle pond voor een feest te betalen van id&t!!
Ik heb al besloten om naar zo min mogelijk feesten te gaan van id&t:yes:
Waarschuw beheerder
na innercity is dat niet zo moeilijke keuze ja...
op naar trip 2 dreamland! :bounce: :xtc: :bounce:
Waarschuw beheerder
Oh ja dan heb je ook Trance Energy!!
Makkelijke keuze!
Lekker naar Trip 2 Dreamland!:bounce:
Word een knalfeesie;-)
Waarschuw beheerder
i cant wait! qlubtempo was ook zeer geslaagd.
maare terug naar id$$t.
wat kunnen wij er aan doen?
tips, ideeen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja boycotten die boel en gezellie naar andere feesten gaan van organisaties:yes:
Weet het voor de rest ook niet!

Waarschuw beheerder
Ik ben wel in voor een website oid.

www.stopi$dt.nl

zou wel leuk zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wat toevallig....

haha

Ik heb met die duncan via internet hele discussie gehad! Wat een loser zeg!

Eerst 6 keer een net mailtje gestuurd... (uiteraard geen reacties) en erna 1tje van duncan omdat volgens hem mijn 7e (en dus wat minder netjes, niet gescholden ofzo) krom was zie die! haha losers daar!

En vervolgens hele discussie met hem over die urban...

:kots:
Waarschuw beheerder
donateur
ONZE CONVERSATIE>

7e mail van mij:

Wat een ziellig gedoe bij Id$t !!

> > >

> > >Tot een paar maal tot een mail gestuurd en niks terug zoals ik al verwachte!!

> > >

> > >Ga zo door!! Lang leve id-t!! Of anders haal je het forum ook ff weg..:-)

REACTIE>

Wat was je vraag?

IK>

Heey,

> >Ik had 5/6 maal toe een lange brief gestuurd... maar uiteraard geen reactie

>

> >zoals ik al zei. Ik hou het deze keer maar kort voordat ik weer voor jan

>lul

> >loop te typen. Maar de vraag was om een lang verhaal kort te maken, waarom

> >is er een urban zaal op innercity? Ik zie dit gewoon als geld verdienen,

> >opzich uiteraard niks mis mee, maar waarom R&B en rap op een ''house''

> >feest?

> >

> >Terwijl jullie ooit zijn begonnen met hardcore..:s

> >

> >Grt. Giovanni

REACTIE>

Ja we zijn inderdaad begonnen met dingen doen die we leuk vinden en dat

> >blijven we doen. En dat is ook rb en ook opera en ook trance en ook terror

> >en alles dus.

> >Bekrompen om weer meteen te denken dat het om geld gaat. We zijn een

> >entertainment company dus doen dingen voor mensen die dat leuk vinden. En

> >als iedereen er zo over dacht als jij dan was innercity denk ik niet

> >uitverkocht.

> >En je MOET niet komen hoor.

IK>

Ik kom ook niet hoor..:)

>Ik weet wel zeker dat jullie niet een R&B zaal doen omdat jullie het zo gek

>leuk vinden, maar daar kan je uren over discuseren!

>Enne bekrompen om te denken dat het om het geld gaat? Tuurlijk! dat jullie

>dat nog ontkennen..:S Waar moet je anders aan denken als ''DE'' hardcore

>''oprichters'' een R&B zaal op een house feest doen.

>En Innercity is idd uitverkocht! Maar of dat nou echt ''echte'' feest mensen

>zijn, de welbekende breezer zal het goed doen.. ;)

>Maar buiten dat allemaal, vind je het ook niet erg simpel om als

>vertegenwoordiger van de grootste organisaie van Nederland als laatste zin

>te zeggen, bij gewoon een vraag (die ik 3 keer heb moeten mailen)

>JE MOET NIET KOMEN HOOR!!

>Wat een klantenbinding en beleefdheid!

>Grt Giovanni

REACTIE>

Het is juist gastvrij omdat ik altijd iedereen een vrije keuze laat.

>Gastvrijer kan eigenlijk niet. Maar dat is slechts mijn bekrompen visie.

>Weet je, elke keer dat gezeik over 'het bedrijf dat met hardcore begonnen

>is'... er was toen alleen maar hardcore en nichtenclub. We kozen een kant,

>later kwamen er steeds meer stromingen, wij deden mee. Het is hetzelfde als

>philips verwijten dat ze nu ook tv, wasmachines, boormachines, video,cd's,

>dvd en noem maar op maken ipv van alleen hun allereerste product een lampje.

>Dat soort inzichten en meningen kan ik echt heel kortzichtig vinden, sorry

IK>

Heey, Leuke dat ik antwoord terug krijg..:)

Ik snap jou vergelijking met philips wel, ondanks dat het appels met peren vergelijken is. Dat jullie andere dance stromingen geven dan alleen hardcore vind ik totaal geen probleem, maar R&B is geen DANCE, terwijl jullie een DANCE organisatie zijn. Philips verkoopt toch ook niet opeens patatjes met? (om in de vergelijking met philips te blijven) een wasmachine past wel bij het lampje! Want dat is allemaal electronica! Net zoals trance en Techno samen gaan, want dat is allemaal dance! Maar patat past niet in de electronica winkel, net zoals R&B niet past bij de DANCE en op een house feest.... Snap je die vergelijking? Of is dit OOK kortzichtijg?

Ik hoop dat jullie dat begrijpen, jullie mogen uiteraard best R&B feetsen geven als er geld in zit, maar doe het dan op een appart feest, en niet door elkaar heen, publiek en muziek van bijde dingen passen iet bij elkaar, daar gaat het mij om... ;)

Maar ik heb nergens gezecht dat jullie ALLEEN hardcore moeten geven, ik hou namelijk van alles, ik hou ook erg van trance maar ook van hardstyle, en techno.. enz....

En nog steeds de vriendelijke groet,

Giovanni
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm...beetje jammer dat ze amper reageren!

en nog veel jammerder (Nederlands woord?;P) van die urban zalen ja:S:S
Waarschuw beheerder
stuur em de link naar dit topic maar!
Waarschuw beheerder
ID-T begint hoe meer hoe langer te zuigen. Ze gaan alleen maar voor de centen kwaliteit geven ze geen reet mee om.

En het forum van je eigen site halen omdat we teveel zeuren, nou sorry hoor maar dat slaat helemaal negens op. En shocker inruilen voor incontrole daar snap ik ook geen reet van

Oh ja en dat ID_T blad is helemaal een aanfluiting, je eigen cd's de hemel in prijzen
Waarschuw beheerder
Ga ze ook even een mailtje sturen. Waarom wij GVD nooit een floorplan krijgen als we een feest van ID_t bezoeken.
Waarschuw beheerder
edit...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
laat ID&T toch in hun sop gaar koken,ik ga dus niet meer naar hun feesten toe(helaas is Q daar wel een dochter van) omdat het vaak,kut geregeld is ,je je eigen de tering betaald voor een kaartje,het drinken nog steeds op is voor het einde van een feest(zelfde catering blijven gebruiken)en ze te commercieel zijn.

Waarschuw beheerder
ID&T :X:X:X:X:X:X:X:X:X

B2S :respect: :P
Waarschuw beheerder
BoyCotten die Urban zooi!
Als ze dat willen horen......
dan gaan ze zelf maar feestjes organiseren :yes:
maar dat kunnen ze nie :bounce:

Voor de rest ID&T (y) maar die Urban...:vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
opsoute met je urban. dat doen ze maar lekker op een apart feest.
ik hoef die herrie niet aan te horen :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben dit jaar ook naar Innercity geweest en vond het op zich best een grappig feestje (al zou ik volgend jaar niet meer gaan, maar dat om andere redenen) Ik had op zich niet zoveel last van die Urban zaal. Ik stond eerst ook een beetje raar te kijken toen het bekend werd. Ik had het ook niet verwacht. Maar goed, het is mijn muziek niet maar het is je eigen keuze om daar te gaan staan. Als je er niets van wilde weten had je er geen last van. Toch ben ik er even geweest omdat vrienden van mij graag even wilde kijken (die houden er wel van) en het viel me wel op dat het er erg druk was. Dus misschien is er wel animo voor??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mwha, ik vind gewoon dat ze het bij house muziek moeten houden. het verneukt het concept een beetje vind ik. ik had er verder geen last van maar het hoort gewoon niet thuis op een houseparty.
Waarschuw beheerder
Nou ik vond dat er aardig wat Verdwaalde "urbantjes" door de rai liepen!
en ook heel wat vervelende gasten (hey meisje, meisje en SWA SWA)

:offtopic:
ik ben geen racist ofzo en onder het housende publiek lopen ook vervelende mensen, maar ik irriteer me er gewoon mateloos aan dat er R&B, dancehall en dat soort CRAP gedraaid word...!
en daarbij vond ik dat ze een veel te grote zaal hadden gekregen, maar das mijn mening
:offtopic:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had ook geen urban zaal verwacht op een party van ID&T, het hoeft voor mij ook niet, maar ik snap het best als hun hun gebied willen uitbreiden. Het trekt wel mensen aan die misschien nooit naar zo een feest zouden gaan. Daardoor gaan hun misschien ook andere muzieksoorten luisteren en gaan wel een keer naar een ander feest. Dus krijgen hun meer bezoekers en meer geld. En daar draait het voor hun om. Dat er geld in het laatje komt. Maar goed, van mij mogen ze. Ik vond het een leuk feest om een keer naar toe te gaan, maar niet echt super (veels te druk) Dus dit was waarschijnlijk toch mijn eerste en laatste keer dat ik gegaan ben. Ik denk trouwens dat Mysterland ook die kant op gaat. Maar goed, zo lang ik een feest leuk vindt ga ik er naartoe. Zo niet, dan niet.

Waarschuw beheerder
Ik snap zowiezo niet de behoefde van het 'urbanpubliek'.

Ik bedoel als je van urban houdt ga je toch niet naar een wannabe-urban-party als innercity?

als hardcore/-style-liefhebber zou je toch ook niet naar een neger-party waar ze house draaien in 1 zaaltje?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Eigenlijk snap ik de hele discussie niet, idd .. je HOEFT niet te gaan naar de feesten van ID&T, je KAN en MAG gaan als je het geld er voor over hebt. Daarnaast heb je de keuze uit diverse area's, zit je zaal er niet bij, zoek dan een ander feest. Vind je ID&T toch al kut, wees dan blij dat ze dit doen ... dan krijgt de oorspronkelijke style haar plekje in de underground weer terug, of krijgen andere organisaties eindelijk de kans om zonder monopoly-shit hun ding te doen ;)

Waarschuw beheerder
ok mar010 op een zekere hoogte heb je gelijk...
maar..
Id-t was begonnen met hardcore
ging zaken doen met trance rrug slecht
Maar al samen werken met r&b,pop,populaire muziek en dergelijken ben je bezig met tereur.
Zelf Josti Duncan zou dit toch moeten weten/
ooh ooh ooh wat heeft deze man een fouten gemaakt zeg.........

Waarschuw beheerder
snap je het nou mar 010??
Id-t was tot op een zekere hoogte verantwoordelijk voor deze muziek en dan maken ze toch deze fout.
Ook al weten ze dat ze fout zitten doen ze dit toch....

tuurlijk ga ik niet naar zo'n zaal en zoek ik me eigen style zaal op.
Maar dit is gewoon hufterig
Alsof je beste vriend je van achter neersteekt....:'(

Ik poep op urban en Duncan
hehe lijkt wel een beetje op elkaar
Waarschuw beheerder
als ze dit maar niet verder doorvoeren,..dalijk heb je ook zo'n hok met allemaal stoer kijkende opgeschoten gouden ketting slepers met bijbehorende kut herrie op echte feesten,...
die mensen en muziek irriteren me mateloos,.. ga maar es voor de grap in cream of een dergelijke tent kijken en vertel me hoe gezellig de sfeer was:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
K ga al een tijdje niet meer naar ID&T feesten en om nou te zeggen dat ik ze heel erg mis: NEE!!!

Mijn persoonlijke boycot duurt al 2,5 jaar :yes:

Er zijn zat organisaties die betere feesten organiseren.
Waarschuw beheerder
What´s next? Een reggae zaal op Thuderdome? Uhmz dat zou wel een vette chillout worden!! :D:D
Werkzaam bij Powercore Events
Artiest {SHOWLIST artist 647, 26016}
Waarschuw beheerder
Integratie?
Doe dan us een hardcore zaal op innercity
das integreren!
ben zelf nie geweest, zal er ook wel nooit heen gaan, trance, techno etc is nie mijn ding
maar urban, shit, das inderdaad een patatje met van philips

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Ben zelf ook op Innercity geweest.
Op de gang werd een meid gewoon in der kont geknepen(en in der tieten) door 6 marokkaanse jongens op een hele aggressieve manier. Haar vriend ernaast was té verbaasd om wat te durven zeggen. Ze bleven gewoon doorgaan en liepen ook naar die gozer om te vragen of die er problemen mee had (zoja dan kon die een paar klappen krijgen). Zo liepen ze dus langs meerdere mensen om vervolgens de Urban zaal in te duiken ;-)
Moet je plassen.... komen er weer een paar van die mannetjes binnen en beginnen prullenbakken om te trappen en gewoon in een hoekkie te zeiken.
Hélemaal met een witte neus volgens mij.
Ik loop eruit en die gasten zie ik daarna ook weer de Urban zaal inlopen.
En dan ook nog het éénrichtingverkeer bij ID-T feesten.
Nooit meer een feest van deze organisatie

Waarschuw beheerder
Hoera! Weer een reden erbij om niet meer naar ID$T feesten te gaan.
Dank U meneer Duncan!
Waarschuw beheerder
donateur
ze verneuken zo de hele scene...

straks zien de andere organisatoren ook nog geld in urban:kots:

Waarschuw beheerder
Staat in dat zelfde stuk dat hij al iets van 33wordt en het anders ziet allemaal

dus met urban en dance is mainstream
ok, dance wordt/is mainstream...
en dat stukje over de underground heeft hij ook nog wel gelijk in...

MAAR,
op Innercity
waren duidelijk twee soorten mensen/groepen ..
hoe bedoel je met wat integreren ?

Hij is 33.. verdoemd
ik 19.. vol in het leven
geeft hij ID&T aan mij, en maak ik er wel wat moois van. Iig een ander blad uitbrengen..:D

Urban en dance bij elkaar... haha

Nog een stukje over integreren
weet niet fo iemand the challenge kent ..
maar daar wordt, of is al gebeurt..
een Hardcore feestje gehouden? waar waren onze andere kleurlingen dan, voor de integratie?

See ya

Waarschuw beheerder
Urban is een stroming in opkomst en ID&T ziet daar natuurlijk weer brood in, ze doen maar, zolang ze het maar op grote feesten als Innercity en Mysteryland houden, je hoeft niet persé naar die zaal toe en je bent ook niet verplicht om naar hun feest te gaan..
En die Marokanen etc. komen toch wel of er nou wel of geen urban zaal is en als het 6 Hollandse boeren waren geweest wat net zoveel gebeurd had je dan ook zo gereageerd HENJA? Ik pis trouwens ook in een prullenbak omdat ik niet 2 uur per feest in een rij voor de plee ga staan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ID&T denkt alleen in geld weet je toch... :/:bah:

Met urban denken ze een nieuw gat in de markt gevonden te hebben, maarja dance ken gewoon niet samen met hiphop/RnB/Soul! :frusty:

Alleen t publiek alleen al :bah:

Maarja komen ze nog wel achter..:jaja:

En dat gelul over integreren is een heel leuk stukje publiciteit :vaag: (wat dus gewoon nergens op slaat maarja... :frusty:)

enne voor de rest: B2S :respect:...:jaja:
Waarschuw beheerder
Ach...

Weet je wat het is, Urban zaal geen last van...

Maar toen ik bij de techno, aan de buitenkant van de menigte, waar het wat rustiger is, een hoop "Urban" peopletjes zag staan, kwaad kijkend, met capuchon op... Toen voelde ik me een beetje bekeken en ging ik ook maar stilstaan.

Dat was het enige probleem wat ik er mee had, en de gangen dan, daar stonden ze ook allemaal.

Ligt misschien aan mij, maar ze kijken altijd zo dreigend en dat onderlinge pikorde gedrag vind ik bij Urban best extreem.

Maar ondanks dit, had ik meer last van de files en de garderobe waar altijd maar 2 mensen staan te werken terwijl er verderop niemand staat en ze uit hun neus lopen te vreten. Het personeel gedraagd zich op feesten vaak inniatiefloos...
Waarschuw beheerder
donateur
elk bedrijf is gericht op $$$... dat zou ik ook doen als ik eigenaar was van id&t, alleen ik zou dan gewoon n apart urban feest organiseren, en NIET combineren met n dancefeest aangezien er maar weinig mensen zijn die van beide stylen houden en je zo dus onnodig veel toegang betaalt voor artiesten of acts die je toch niet wilt zien.... (niet dat de prijzen anders omlaag zouden gaan ofzo... ;p) EN je krijgt problemen aangezien t dancepubliek toch niet echt lekker ligt bij t urban publiek en omgekeerd..
Waarschuw beheerder
Idd ID$T ziet alleen nog maar geld in de hele dance scene... Het gaat er bij hun alleen nog maar om hoe ze in een korte tijd zoveel mogelijk geld bij elkaar kunnen krijgen. En wat krijg je ervoor minimale aankleding enz enz (wat op thunderdome zeer zeker het geval was). Tja en dan dat urban verhaal...

Mijn mening (en zoals ik al heb gelezen meerdere met mij) dat het dus NIET in de dance scene past... Maar goed als het maar geld mee ter verdienen valt denk men bij id$t kassa... want op een of andere manier betalen de mensen het er toch wel voor!!! Want innercity was gewoon uitverkocht... Ondanks dat mensen van te voren wisten dat er een urban zaal zou zijn.

Maar nogmaals, Ik ben zeer zeker TEGEN Urban&R&B als nieuwe stroming in de dance scene. Het valt niet eens te vergelijken met dance :s. Al is het alleen maar op wat voor publiek die muziek aantrekt :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Het probleem met id&t is dat het alleen kuddedierenfeesten organiseert. Hier komt heelveel publiek wat van beide muziekstijlen houd dus meneer Domcan kan weer een zaaltje extra open gooien. En dat gezeur over dat boycot, ik hoor al een aantal jaar mensen hierover klagen, maar waarom zijn dan die f*cking klote feesten dan nog steeds uitverkocht. Ik zelf boycot al ongeveer 2,5 jaar id&t en moet zeggen bevalt prima. Als iedereen die zegt id&t te gaan boycotten dit nu ff ook werkelijk gaat doen, misschien dat we dan nog iets kunnen bereiken.

Dit probleem heerst niet alleen bij id&t maar bij veel van die grote party-organisatie's. Ik hoorde gewoon die flikker van frans bouwdoos op multi met oud en nieuw, is net zo iets.

De laatse jaren vind ik zelf de kleine feestjes ergens in een vaag tentje wat niet iedereen kent de beste feesten. En de illigale feesten zijn altijd nog het beste van allemaal, help zelf bij de insomnia-feesten. Deze feesten worden alleen maar georganiseert door mensen die leven voor de house/dance-scene. En het publiek wat er komt heeft de zelfde gedachte. De ultieme party-spirit!
Waarschuw beheerder
volgend jaar: ipv een urban zaal een Third movement zaal. Dat mis ik nou nog op Innercity..
Waarschuw beheerder
B2S:respect:Hard BaSS

Dance 2 Eden :respect: GhostTown

ID&T :kots: Innercity

Waarschuw beheerder
:gaap: :gaap:

nou ja...wat een gezeur over Urban en Dance.
Zowieso heb ik nix met ID&T en ga UBERHAUPT NOOIT naar een ID&T feest...zowieso een zeer commercieel org. Maar ik geef Duncan gelijk...mensen komen toch wel en hij verdient er geld aan...wie zou dat niet willen...'t is zowieso EIGEN BELANG...tuurlijk is het fok op voor de feestgangers...maar er zijn ECHT WEL betere feesten dan die van ID&T...
:respect: Monumental :respect:

aan de andere kant worden er veel urban sjiit door de dance heen gedraaid...zowieso veel hiphop wordt geremixt met house...dus why not Urban??
Waarschuw beheerder
donateur
dus why not Urban??

Wel ja gaan we volgende keer naar Hellraiser met als line up:
Andre Hazes
Frans Bauer
Andre Rieu
Het noord-hollands symfonie orkest
Koos Alberts
2-Pac (voor een keertje keert hij terug op aarde)
en als afsluiter mogen we ff massaal gaan hakkuh op de happyherrie van de:
Party Animals.

Zie je het voor je? Dus Domcan flikker op naar de hell met die klote ID&T van je en neem die hele schijt Urban van je mee, ga je daar maar feestje geven. Gat in de markt, naar mijn weten worden daar nl nog geen feesten gegeven.

Waarschuw beheerder
Lachen man...dat mensen zich zo kunnen opwinden..
het gaat maar om ID&T...altijd al commercieel geweest...
en al die grote feesten van ID&T zuigen allemaal!

Ga eens naar de wat mindere grote feesten toe mensen!!!!!!!!

Zie je eens dat het er HEEEEEL anders aan toe gaat...dan op die ZUIGENDE feesten waar 2003947583238 man komen...
Waarschuw beheerder
Hahahahaha het zal me niks verbazen:bier:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
ID&T :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
schoolvoorbeeldje van Hoe verneuk ik mijn bedrijf... :yes:
Waarschuw beheerder
Grappig... er wordt hier nog steeds gedacht dat organisaties (lees ID&T) zich iets aantrekken wat er op dancesites over ze wordt geroepen... Kan me nog herinneren dat dancesites "gerommel in de marge" werden genoemd. Dachten jullie nou echt dat ze na een feest de reacties op dancesites gingen lezen? Of dat een topic als deze ze een ene moer schelen?

MIG, je voelt je natuurlijk enorm bij je pik gepakt omdat jij (of je meissie) een slechte ervaring heb gehad tijdens IC, bezoek gewoon die feesten niet. Wtf wil je trouwens met zo'n boycot bereiken?!?!?

Ik zelf kan die stijl wel waarderen, net zoals ik elk lekker nummer van zowel hardstyle/dance, club/groove als oldskool of rock kan waarderen. Ben een keer in de Powerzone beland op een urban feest en ik vond het top!(y) Waarschijnlijk omdat ik verder dan mijn neus lang is durf te kijken. Toch jammer dat een heleboel hier groot zijn geworden met "Smurfenhouse".

Gasten waar jij en anderen in een ander topic over spraken ben ik ook wel op dancefeesten tegengekomen (Qontact) en daar valt helaas niks aan te doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heej FrankyBooi ik mag me best opwinden van feesten van id&t!
Als jij tegenwoordig 50 euro voor een feest betaald en je kan het lazerus krijgen van Duncan omdat hij niet eens fatsoenlijk kan antwoorden dan mag ik me best daarvoor opwinden!
Vroeger hadden we alleen de hardcore feesten en "hardcore will never die" zeiden ze altijd.
Nou ze hebben het aardig dood laten bloeden!
Het gaat alleen maar om het grote geld en of de mensen daar nu soms bezwaar hebben hoe het beter kan of gewoon een klacht hebben dat interesseert hun geen reet!Belachelijk natuurlijk voor de mensen die 50 euro voor een kaartje betalen en 10 euro om hun auto weg te zetten en voor 40 euro aan munten halen en die het halve land afrijden om naar een feest te gaan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja hoor wij dance liefhebbers samen met die apen muziek :kots:

Idd raimond IDT heeft de hardcorescene laten vallen als een baksteen. Als ik organisator was zou ik feesten geven op de 1e plaats voor de mensen en niet voor het geld.
En dan die prijs nog van een idt kaartje , vroeger was het 40 gulden nu is het dubbel zo duur, nou en tis onzin om te zeggen dat alles duurder is geworden want dat is dikke bullshit. En dan vind ik het helemaal be;achelijk dat ze nog 50 cent durven te vragen als je moet pissen.

Duncan en zn idt kunnen van mij mooi de graftering krijgen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Domcan heb nog een gat in de markt voor je gevonden, waarom maak je volgende keer ook niet een Breezah-zaal en Rollator-zaal (kunnen die bejaarde ook een keer gaan feesten)
Waarschuw beheerder
Misschien doen ze dat ook nog wel ja!
Ze zijn blijkbaar overal in staat als een feest maar uitvekrocht raakt en hoe dat moet dan maakt ze niet uit!
Is natuurlijk wel lekker als organisator zijnde dat je feesie uitverkocht raakt maar ze denken alleen aan geld en meer niet!De klant is koning nou bij hun niet hoor!!!
Lekker naar feesies van B2S en Dance2Eden en wat kleinere feesie.Komt goed en id&t kan idd de stront inzakken:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
En dat gezeur over dat boycot, ik hoor al een aantal jaar mensen hierover klagen, maar waarom zijn dan die f*cking klote feesten dan nog steeds uitverkocht.

1 woord : Breezer !!
Waarschuw beheerder
ik ook alleen TD niet

Nee hoor,the viper mag ook blijven......
Waarschuw beheerder
:respect: The Viper :respect:
Dat is me ouwe gabberopa:yes:
Hij blijft voor mij de nummer 1 net als de Darkraver, die blijft top;-)

Waarschuw beheerder
MIG, je voelt je natuurlijk enorm bij je pik gepakt omdat jij (of je meissie) een slechte ervaring heb gehad tijdens IC, bezoek gewoon die feesten niet. Wtf wil je trouwens met zo'n boycot bereiken?!?!?

Het gaat niet zo zeer om wat ik heb meegemaakt.
het gaat erom dat ze steeds minder geven om hun klanten en steeds meer om $$$.
enkele simpele voorbeelden:

-Kaartjes worden NOG duurder.
-Aankleding wordt NOG minder.
-Publiek wordt steeds breeder.

en ja wat ik met een boycot zou willen bereiken...
allereerst denkt Duncan dat hij alles is en dat toch elk feest wel uitverkocht raakt. ik bedoel welke idioot durft er nou te zeggen dat dmv van zijn feesten mensen beter intergeren in de samenleving.

[sarcasme] Hij heeft helemaal gelijk op IC waren we allemaal één! het was allemaal koek en ei. ik heb met mensen van de Urban lekker staan raggen op Varela Geweldig! [/sarcasme]

Duncan leeft in zijn eigen wereld en dat moet hem eens goed duidelijk gemaakt worden want hij zegt nu al: " de Dance scene bestaat niet meer "
nou sorry maar als Organistaor van DANCE EVENTS ben je echt een debiel als je dat zegt dat is gewoon je eigen ruiten ingooien...

nog een klein voorbeeldje zet ID$T Radio op:
"Het enige dance station van Nederland"
Yeah right waarom is er dan steeds minder Dance?

Die Lijers gaan gewoon heel de Scene verkloten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Raimond:
je weet zowieso in je achterhoofd, "het is een feest van ID&T...". Moet je zowieso veel voor betalen...publiek is vaak bagger...van alles en nog wat en niet DE LIEFHEBBERS zoals je ze wel tegenkomt op kleinere feesten...
Ik geef Duncan op dat gebied gelijk...als je geld kan maken, doe het dan ook gelijk goed.

Albert Heijn bijvoorbeeld was vroeger ook alleen maar een kleine kruidenierszaakje ergens op de hoek...
nu is het bijna een warenhuis geworden...

als jij een eigen bedrijf hebt, wil je toch ook "presteren"?

BLIJE BART:
ik noem Gabber/hardcore muziek toch ook geen Bagger of Wazi muziek...
slaat echt nergens op Urban= apen muziek...
Waarschuw beheerder
donateur
die leier is gewoon te oud, hij kan het allemaal nietmeer bijhouden

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga voor een Boycot voor ID&T :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
maja zal wel in mijn eentje zijn:S
Waarschuw beheerder
donateur
daar ga ik al 2,5 jaar voor.... en zo zijn er nog wel meer

Waarschuw beheerder
Frankybooi IC was me eerste IC eveneens een van me eerste grote ID$T feesten.

Als je er had geweest had je het begrepen ik bedoel wat is de reden dat jij niet gaat?
je spreekt jezelf nl een beetje tegen...

@KinyBinky dat lijkt me niet ;)

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Dat boycot ge ouwehoer gaat volgens mij toch niet helpen en waarom niet?
Omdat volgens mij de meeste mensen die voor het eerst naar een grote dance/house party gaan toch wel naar een ID$T feest gaan dus voor elke generatie die eindelijk door heeft waar het wel en vooral ook waarom het niet draait (ID$T laat de hardcore al jaren links liggen op TD na, word eens een keer wakker en leer er mee leven :yes: ) gaat er weer een compleet nieuwe generatie naar die feesten en volgens mij spelen ze daar nu enorm op in.
Ik weet nog wel dat 2 Unlimited e.d. in de hitlijsten terecht kwamen en dat had je daarvoor met house zo goed als niet terwijl de generatie van 16 tot 18 jarigen van nu zo goed als hun hele leven al (commerciele) house/dance op de radio heeft gehoord NAAST urban muziek dus als die naar een feestje waar je allebei de muziek soorten hebt gaan is dat voor hun het einde toch?
En ze mogen daar natuurlijk eerder naar toe van paps & mams dan naar een vage illegale party in een loods 'ergens' in Amsterdam (beter ook trouwens :yes: )

Dus helaas leer er maar mee leven en ga dan zelf naar goede clubs met meer sfeer want minder massaal, kleine feestjes, illegale feestjes of wat dan ook of krijg anders een hartaanval als je dat liever hebt :-)

PS Vorig jaar ben ik nog naar Shockers gegaan, wat een kutfeest maar wel gezellig met vrienden en daarna waardeer je goede clubs, kleine, goedkope illegale feestjes of wat dan ook veel meer (in ieder geval ik wel :-))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
met al dat breezah publiek hebben ze een veel grotere markt...
als wij ze met z'n alle boycotten komt het toch nog wel vol.(helaas merken ze daar toch niks van)

duncan-> :kots:

Waarschuw beheerder
shockers weg...ook erg jammer..op inqontrol zal zeker ook zo'n depressieve, gelikte urban zaal zijn...bah bah
nee echt te masssaal gaat het strax worden...wat zijn de volgende stappen, een back 2 the eighties zaal, een top 40 zaal, een NEDERlandstalige zaal
ehhmmm dan word toch naar duitsland denk ik zo!!EMIGREREN
Waarschuw beheerder
Ik ken Duncan niet, maar na wat ik over hem heb horen zeggen kan ik best begrijpen waarom hij niet reageert op brieven/mailtjes getuige de simpele argumenten en krommetenend Nederlands in berichten die ik hier af en toe zie :S
Ik heb trouwens nog steeds niet kunnen vinden wat je met een boycot wil bereiken maar goed...

Kaartjes worden duurder... alles wordt duurder pik, DJ's, AH, uit eten, belastingen, etc... dus ook de feesten (vandaar ook de prijzen).

Aankleding minder... goed punt, aankleding maakt zeker een feest leuker! Ik zag een foto van Qlimax en dat zag er goed uit! Geen idee waarom dat op andere feesten niet zo of minder is. Heb je daar wel eens een mailtje aan besteedt? Misschien dat dit niet meer mag van de brandweer of zo? Zou zo snel niet een andere reden kunnen bedenken behalve de kosten misschien. Is de aankleding echt minder dan anders?

Ik denk dat de scene niet te verkloten valt. Denk meer dat het aanzien van dancesites verkloot worden door lijers met oogkleppen en negatief gezeik. Ik basseer mijn mening over id&t op basis van hun bedrijfsvoering en vorm meningen over elk feest apart en één ding kan id&t niet verweten worden, amateurisme. Die jongens weten wat ze doen en wie ben jij om iemand die zoveel bereikt heb een idioot te noemen. Ik :kots: op IC en Sensation is 1x keuk voor de sfeer maar voor mij was ML 2003 het beste feest van 2003.
Waarschuw beheerder
donateur
alles wordt duurder pik, DJ's, AH, uit eten, belastingen, etc...

volgens mij is de ah alleen maar goedkoper geworden:s

Waarschuw beheerder
Is de aankleding echt minder dan anders?

haha... op IC was de techno zaal als aankleding een waslijn met kleding dioe door de zaal hing ohja bijna vergeten op het podium stonden 6 wasmachines... ohja en niet de twee lasers vergeten die de hele tijd op 2 standen konden.

Robster, ML was een goed feest maar hier was ook naar mijn inzicht VEEL meer geld ingestoken...

maar kijk bv naar feesten van Monumetal die staan gewoon bekend om de lichtshows dat is toch veel betere reclame? en alles wordt duurder?
Ik betaal voor me Awakenings kaarten nog net zo veel...

En ik een lijer met oogkleppen?
als jij ze nou even van je intelligente hoofd af haalt en eens kijkt wat er om je heen met ID$T feesten gebeurd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
MIG:
zelf ga ik alleen maar naar de kleinere feesten...
daar komen de liefhebbers van het soort muziek, de dj's etc...de sfeer wat er hangt is ook vet kewl; erg gemoedelijk, geen aapjes-kijken-publiek, niemand die je raar aankijkt als je "te" van de kaart bent...als het minder met je gaat zijn er genoeg "vreemden' die je ff komen bijstaan..

op de grotere feesten is het zowieso anders...
ander soort publiek, voornamelijk kleine kinderen, wordt erg raar aangekeken als je er van de kaart bijloopt...sfeer is totaal niet zo als op een kleinere feest...en het is te massaal...EN...ik ben niet van plan om veel te betalen voor een feest...
:respect: AWAKENINGS Monumental :respect:

ik ben zelf ook geen voorstander van meerdere stromingen op een feest, bijv een hardcorezaal op Awakenings bijv. Net zo als een technozaal op MOH bijv. werkt niet, is ook zo...Urban op IC...keej...zal zeker niet werken...maar we hebben het over ID&T...is geen feestorganisatie meer maar een BV. Geld moet binnenkomen...ze moeten zowieso de commerciele kant op en Duncan ziet het als "vernieuwing", fusie in de dancescene...laat ik het zo maar noemen....
vroeger kon hiphop ook niet met hardrock...totdat er crossovers zijn gemaakt...en die zijn binnen de dancescene zeker allang gemaakt met de Urban.
Je moet niet vergeten dat Dancscene veel remixen maakt uit de Urbanscene. maar omgekeerd niet....

Waarschuw beheerder
Mjah, ik heb even in je feestarchief gekeken Frankybooi en zo veel scheelt die niet hoor ;)

maar ik baal er gewoon van er komt alleen maar narigheid van. dat is een feit

Waarschuw beheerder
daarom...

kleine feesten zijn (y) (y)!!

grote feesten leuk voor gasten die voor het eerst naar feesten gaan enzo...en voor jong publiek...

ik ben er zelf "te oud" voor...gheghe..

Waarschuw beheerder
voornamelijk kleine kinderen, wordt erg raar aangekeken als je er van de kaart bijloopt...

Dat had ik dus vorig jaar met Shockers, ik liep niet helemaal van de kaart rond maar dat ik met 3 vrienden binnen kwam in 1 of andere zaal en ik een pakje mdma tevoorschijn haalde en een andere maat een pakje sos en wij met zijn vieren gingen beginnen ;-) zag ik ook allemaal (vooral jonge) mensen om ons heen met afgrijzen kijken van wat doen die nou :vaag:?!?

Ja hee, het is toch een houseparty of is dit je eerste feestje ofzo 8)

Waarschuw beheerder
Pfff wat een gezeur weer om een zaaltje op een feest.

Heeel pf in rep en roer omdat hun coole underground wereld door die MOTHERFUCKERS van ID&T naar de tyfus wordt geholpen. Jaaa ID&T moet dood bla bla. Op pf lijkt er af en toe echt een race aan de gang wie de allerhardste die hard house fan is. Je moet zo hard mogelijk je stijl verdedigen anders ben je geen echte liefhebber.

Eeeehj en als je iets veranderd verneuk je de scene naai je de rest blablablablablabla

Hoe moeilijk is het om naar een ander feest te gaan als je geen zin hebt in urban? En als je per se naar innercity moet... hoe moeilijk is het om dat zaaltje te vermijden of om er effe snel doorheen te lopen :S

wie weet ontstaat er wel een nieuwe housestijl: urban en house gemixt. A la garage bv. Dan is er toch alleen maar winst? Of wordt dan hardcore en techno en hardhouse naar de knoppen geholpen?

Waarschuw beheerder
ik had tot gister nog nooit gehoort van "URBAN"
maar denk dat ze dat niet op een hardcorefeest zouden doen hehe denk dat er dan wel wat problemen gaan komen..

Waarschuw beheerder
donateur
maar denk dat ze dat niet op een hardcorefeest zouden doen hehe denk dat er dan wel wat problemen gaan komen

ehh ja.. dat weet ik wel zeker!

Waarschuw beheerder
je meent het :9

maaruh hun zeggen ook "terror"

wanneer dan ?? over 2 jaar zeker :/
Waarschuw beheerder
Heej Frankybooi!
Je gaat alleen naar kleinere feesten?
Teqnology is ook klein???
Valt toch wel mee dacht ik zo;-)
En tegenwoordig is id&t bagger en niet het publiek hoor??!!
Dat is niet waar.Je hebt er kleine kinderen bij lopen maar 10 jaar geleden liep ik ook op me eerste hardcore party in de jaarbeurs!Toen was id&t alleen nog maar een HARDCORE organisatie en dat was toen zeker wel voor de liefhebbers zoals ik!
Uiteindelijk hebben ze de gabber als een baksteen laten vallen.Toen was een kaartje ongeveer 20 a 25 GULDEN en had je een knalfeest van 10 tot 10:yes:

Enne Robster ik snap best dat je het allemaal opneemt voor id&t, want je wilt vast doorbreken met je dj talent:bah:
Na kinkybinky ben ik in ieder geval de 2e die id&t boycot:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
id&t zuigt...dat is gewoon een feit. Soms hebben ze leuke feestjes maar vaak genoeg doen ze daar dingen waar niemand wat van snapt zoals de urban. Heb er hard om gelachen en gelukkig niets van gemerkt. Wat ik wel belachelijk vind is dat ze de hardcore in een hoekje hebben gepropt en het proberen goed te maken met een bizar slechte thunderdome wat overigens alleen nog maar de naam heeft. Ik kan me overigens nog een innercity herinneren waar een hardcore zaal bij was.....en daarna kwam die belachelijke 2step ervoor in de plaats en nu dus urban :vaag:...ik snap het ook niet meer maar dat het id&t alleen maar om het geld te doen is dat is nu toch wel duidelijk..jammer hoor. Maar ze krijgen steeds meer concurentie waar vaak ook niet meer aan te tippen valt dus uiteindelijk gaan ze wel op hun bek...helaas dat ze dan qua geld allang binnen zijn!
Waarschuw beheerder
Idd ID&T is allang binnen vandaar dat het ook niet meer zo super is als vroeger.Het interesseert die lui geen reet als je kritiek heb.
Ze gooien het in een prullebak en kijken er niet meer naar om.
Lang leve Dance2Eden, B2S en Q-dance(al is het een beetje familie van id&t)
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://members1.chello.nl/k.vandebelt/id-tedit.JPG [/img]
Waarschuw beheerder
hahahahaha precies 0ckels!
:D :D :xtc: :xtc: :xtc:
WIJ WILLEN STAMPEN!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zucht; ik zal vandaag maar weer es een mailtje sturen dat ik toch echt niet!!! meer lid wil zijn van dat blad:kots:

Waarschuw beheerder
donateur
leuke is dat de meesten zo een grote smoel hebben maar wel blijven gaan....

voeg eens woord bij daad...

Laatste ID&T feest was Shockers, en ook alleen maar omdat ik goedkoop een kaartje kon fixen en geen reet te doen had

Waarschuw beheerder
ID&T is nogsteeds een van de grootste organisatoren van dancefeesten... Ze zijn natuurlijk wel begonnen met hardcore enzo, maar het is en blijft een bedrijf, die uit zijn op winst! Even heel zwartwit gekeken: in hun ogen is hardcore op dit moment uit, urban heeft nu al het merendeel van de top40 overgenomen... Logisch voor ID&T dat ze dan ook die markt op willen.
Of het geslaagd en weloverdacht is, is een ander verhaal :P Die Duncan kan echt totaal niet tegen kritiek (anders haal je het forum op je website niet weg), en wil gewoon niet naar zijn klanten luisteren... Het lullige is is dat hij het zich kan permitteren, aangezien mensen die zich minder met de dancescene bezighouden toch wel naar zijn feesten gaan! Wat kan hun het verrotten dat ID&T de dancescene kapotmaakt door achter het geld aan te gaan? Zij hebben Trance Energy, en lopen ermee binnen!
Ik luister veel naar R&B enzo, en vind het relaxte muziek... maar misschien dat ID&T is naar hun publiek moet luisteren en bedenken dat R&B en dance niet samen willen/kunnen gaan, in plaats van commentaar van Gio af te katten :P

Waarschuw beheerder
zoals al eerder werd gezegd kun je niets forceren maar je wordt wel door id&t verplicht erin mee te gaan. Ik kan me niet herinneren of er door hun gevraagd is wat "wij" ervan vinden want ze weten eigenlijk toch wel wat de reaktie is dus conclusie die eeuwig en altijd blijft zolang id&t bestaat....ze doen toch wel wat ze zelf willen. En ze noemen zichzelf toch de grootste op DANCE gebied? Nou...ik weet niet wat men onder dance verstaat maar in mijn woordenboek staat daar echt geen urban of r&b bij
Waarschuw beheerder
ik snap een ding niet iedereen loopt maar op id&t te zeiken dat ze het alleen maar doen voor het geld

waarom gaat men nog dan naar id&t feesten
als men het toch al te duur vind ??

en kan duncan er wat aan doen dat dancescene mensen trekt en er die mensen er ook voor betalen.

id&t is een groot muziekentertainbedri­jf waarom zou dat niet kunnen muziek is muziek en daar heb je verschillende soorten in als anderen het niet doen waarom hij dan niet

mensen moeten niet eens zo zeiken en als mensen het beter weten dan id&t waarom geven ze zelf geen feest weten ze meteen wat er afspeelt om een feest neertezetten
Waarschuw beheerder
donateur
2technocab
er zijn gewoon bepaalde muziek stromingen die niet samen gaan, krijg je geheid rellen. Ik boycot al 2,5 jaar id&t en bevalt mij prima.

mensen moeten niet eens zo zeiken en als mensen het beter weten dan id&t waarom geven ze zelf geen feest weten ze meteen wat er afspeelt om een feest neertezetten

Wij organiseren zelf ook (illigale)feesten. http://www.insomnia-partry.nl En hier komt alleen het publiek wat leeft voor de house/dance-scene. En moeten wij het echt niet proberen om daar met urban/R&B aantekomen. De echte partygangers hoeven dat niet. Id&t richt zich alleen nog maar op het kuddedierenpubliek en laat waar het echt om gaat links liggen, ze hebben niet voor niets het forum weggehaalt van de site. Het intereseert ze gewoon niets wat wij willen, en doen er ook alles aan om het niet te willen weten. Dus hoef ik niet meer te weten wat id&t allemaal wil doen ga toch niet er toch niet heen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat iedereen niet zo moet zeiken op Ducnan
Waarschuw beheerder
Die urban zaal was lame, stonden alleen maar lui die je dan boos aan gingen kijken niet echt iets wat ik intergratie noem
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat iedereen niet zo moet zeiken op Ducnan

Wat je vind moet je afgeven op het politie bureau :p

*Edit* quote ff aangepast :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik Duncan zou zijn zou ik me ook geen reet aantrekken van "kritiek" als:

id&t zuigt...dat is gewoon een feit

Ja hoor wij dance liefhebbers samen met die apen muziek :kots:

Wat een gezeur om een Urban zaaltje, ik ben alleen van mening dat Urban echt totaal niet past in de hele dancescene en ik vind het ook echt jammer dat ID&T steeds meer flirt met de Urban scene, deze mogen ze van mij dan ook totaal links laten liggen aangezien de doelgroep er grotendeels toch niet van houdt. En dit heeft in mijn ogen verder helemaal niks met integratie te maken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind het ook een slechte zet van ID&T.

Waarschuw beheerder
Als je gewoon van die ID&T feestn wegblijft valt er zowiezo niks (meer) te urbannen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Probeer jij effe iedereen om te praten:S

Waarschuw beheerder
Waar vroeger ook iedereen had gezegd dat Mysteryland zo goed als helemaal hardcore (met oldstyle, terror e.d.) moest blijven en waar je het zou moeten boycotten als het helemaal trance club, techno e.d. zou worden daar loopt Mystery Land nu ook elk jaar toch nog goed ondanks dat de hele programmering is omgegooid.

Als ID$T elke dag urban ook op de radio draait en dat blijft doen dan zal de hele programmering van hun feesten er ook op aangepast worden en de gehersenspoelde massa zal toch wel blijven komen, let maar op over een paar jaar :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lollerdelol Huplaatje

Kan Domcan mss nie betur een appart urban feessie gaan gevu

dat publiek is kut op een groot feessie

boeie, kom toch nie meer op feessies van de organiNazis als id-t en udc
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
die vent kan in elk geval beter Nederlands dan jij...

Waarschuw beheerder
Kan Domcan mss nie betur een appart urban feessie gaan gevu

Of Nederlands... ;)
Dat van integratie slaat nergens op... Duncan moet niet de nobele ridder uit gaan hangen die dat varkentje van integratie wel eens zal wassen! Al heeft ID&T wel plannen om de politiek in te gaan over een aantal jaar... vind dat een tamelijk gevaarlijke ontwikkeling :/

Waarschuw beheerder
doncun zuigt!!
Waarschuw beheerder
ID$T Denkt maar aan 1 ding: GELD!
Waarschuw beheerder
Urban :kots: zo hebben we staks Brainpower in de zaal naast de hardcore en de techno zaal staan te hiphoppen laat hun lekker hun eigen feesten hebben het slaat totaal helemaal nergens op dance muziek is dance muziek niet alle soorten muziek die je maar kan bedenken moet toch niet gekker worden.....
Artiest {SHOWLIST artist 38809, 46880}
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012fecf000d595b104ac58e1a0035acbe]http://members1.chello.nl/k.vandebelt/id-tedit.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
we gaan gvd tog ook geen techno zaal openen in een moskee..!! oprotten met die rotte appels, ik ben altijd naar feesten gegaan om die mensen ff en paar uurtjes te ontwijken belachelijk..!!
Waarschuw beheerder
ID&T kan leuke feestjes geven, maar ze moeten blijven waar ze groot mee zijn geworden. hun denken overal geld uit te melken. jammer dat geld naar hun kop steigt. ze hebben planet hollywood ook al over genomen en dat mm jeanette ofzo bij mij in de buurt...nee dank je..mij zul je daar echt niet vinden. het is jammer dat ID&T een momopoly positie hebben op dit gebied.

Waarschuw beheerder
we gaan gvd tog ook geen techno zaal openen in een moskee..!!

Nou ik vond dat r&b feest in de kerk hier om de hoek laatst wel geslaagd hoor! :/ wat een :frusty: domme vergelijking! Hoewel, god is wel een dj ;)
Waarschuw beheerder
donateur
het is jammer dat ID&T een momopoly positie hebben op dit gebied.

Nee gelukkig heeft ID&T GEEN monopolie positie en zijn er zat andere organisaties die feesten geven. Al dat gezeur, ze geven goed georganiseerde feesten en als je daar geen geld aan uit wilt geven dan ga je gewoon lekker niet.

Ik ben ook nog nooit in Mme Jeanette geweest, zit bij mij om de hoek, maar is niks voor mij, dus ik ga niet..en naar cineac hoef ik niet want dat is voor mij niet op te brengen, maar er zal vast pubiek voor zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die Duncan moet eens ophouden met dat stimuleren van die Urban, die gasten die van Urban houden kunnen zelf toch wel iets organiseren?
Blijkbaar vind papa Duncan van niet en stort hij zich nu op de Urban omdat daar ook nog eens geld in te verdienen valt ook! Maarja anderzijds geef hem eens ongelijk hij verdient er bakken met geld mee en blijkbaar doet onze mening er niet toe!
Ik vind het zonde als je kijkt waar ID&T echt voor stond vroeger!
Duncan het wordt tijd dat je een keer goed de fout ingaat en nu mag het van mij.
Waarschuw beheerder
ik vindt wel dat ID&T een monopoly positie heeft op dit gebied, tuurlijk er zijn concurrenten als UDC en extrema. maar Q-dance hebben ze ook over genomen.
ik ga wel naar de feesten, maar zoals duncan al op zijn site de forum heeft weg gehaald omdat hij niet tegen kritiek kon, vindt ik triest. je moet luisteren naar de feestgangers want uiteindelijk is hij door ons groot geworden.
als ik de 1e innercity vergelijk met de laatste innercity is het er niet beter op geworden.
toch zetten ze nog leuke feestjes neer, maar ik denk dat ze bang zijn dat de markt verzadigd raakt en dan halen ze urban er maar bij.want ooit zagen ze ook dat het minder werd met de inkomsten van gabber dus zijn ze snel over gegaan op trance.......tja ik ga me er ook niet over opwinden. ik ga gewoon zolang ik het leuk vindt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zolang er concurrenten zijn heb je geen monopolie positie.

En ik begrijp ergens wel dat Duncan geen zin meer heeft in dom geblaat als ID$T zuigt enzo..kijk maar eens naar al die loze reacties hier.

Maar ik ben het er wel mee eens dat ze weinig aantrekken van wat de doelgroep nu echt wil (en dat is zeker geen Urban), dit bijvoorbeeld itt monumental die elke keer klachten van hun publiek serieus neemt, maar het awakeningspubliek is dan ook zeer trouw en mag kritisch zijn.

Ik denk echt niet dat het Duncan gaat om geld, maar ook hij word ouder en hardcore feestjes orgnaiseren is iets wat hij deed toen hij jong was. Dat gezeur altijd dat hij daarmee groot is geworden. Je horizon verbreden is altijd goed.

Het is alleen wachten tot je een keer op je bek gaat. Wat mij betreft heeft mobiele telefonie geen reet meer te maken met de danscescene en Urban kunnen ze ook wel weglaten. Ken je doelgroep en neem afstand van je werk. Doe wat je goed kunt en luister naar je doelgroep!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kan je daarin gelijk geven loeszie. ff terug nog komen op monopoli positie...je hebt gelijk als je de enige bent, maar ID&T is niet alleen dance feesten. als je ID&T vergelijkt met de andere party organisatie zijn ze echt moeilijk tegen op te boksen. het is vergelijkbaar met de NS en ROVER op het spoor.
maar nog ff terug op je horizon verbreden. tuurlijk moet je in je bedrijf groeien, maar wat ik zo hypocriet van Duncan vindt is dat hij toen gabber niet meer zoveel geld in het laadje bracht je hem er niet meer over hoorde. nu gabber weer een comeback heeft hij opeens een boek gaat uitbrengen hoe hij zo groot is geworden, en als je zijn colum leest in zijn magazine, vindt hij het ook leuk om bepaalde mensen af te zeiken, terwijl hij vaak naar mijn mening toch echt eerst naar zichzelf moet kijken voordat hij die uitspraken doet.

en tuurlijk heb je op forums dat mensen de hele tijd zeiken, maar je haalt er zo de verhalen eruit waar je wel wat aan hebt. lekker makkelijk alleen de dingen horen die je wil horen.en hij maar wel zeiken in zijn colums. vandaar de 1 richtingsverkeer op innercity, nu weet ik waar hij het vandaan heeft.

en als duncan op zijn bek gaat?
daar merken wij echt niks van. hij heeft zoveel geld, mocht er een feestje floppen, de andere 10 haalt hij er weer vette winst uit, want je kan zeggen wat je wil of je hem wel of niet leuk vindt...het is een goede zakenman
toch petje af voor wat hij heeft bereikt

Waarschuw beheerder
ik vind dit echt zielig kut id-t,
Waarschuw beheerder
donateur
Stardust,

Gelukkig geeft Duncan toe dat hij niet tegen kritiek kan, dat scheelt weer.. maar ik moet je er gelijk in geven dat het forum weg halen niet de oplossing is natuurlijk en je jaagt daardoor juist meer mensen tegen je in het harnas.

Maar ID&T heeft nog steeds geen monopolie positie hoor, dat heb je alleen als je klanten geen andere keus hebben dan naar jouw feesten te gaan. In NL is er volop keuze, en nu is ID&T wel de grootste, maar er is genoeg keuze: monumental, UDC, Extrema.

In ieder geval kun je vinden van Duncan wat je wilt, maar in mijn ogen heeft hij er aan bijgedragen dat we hier in NL een geweldige dancecultuur hebben, zeker in vergelijking met andere landen.
Waarschuw beheerder
ooo natuurlijk, daar heb je zekers gelijk in! loeszie ;-)

ben benieuwd wat de toekomst brengt! ook al is ons land multi-cultureel. toch denk ik niet dat hij er slim aan heeft gedaan om urban op innercity en mysteryland te plaatsen. jammer dat hij dat niet op zijn eigen forum kan lezen dat er veel mensen het niet relaxt vinden.
Waarschuw beheerder
Volgens mij is het gewoon een Urban legend...
Opzouten met die troep, ben het er absoluut meeeens dat er op een dancefeest geen andere zooi gedraaid moet worden.
Waarschuw beheerder
Beetje dom gezwam over dat Urban net als dat stuk over hoe een succes de Urban wel niet was...

Overigens had ik al RUIM VOOR Innerity gezegd, dat ID&T positieve uitspraken zou doen over de Urban zaal... dat het zo een succes was etc.

Dit kon ik namelijk al opmaken uit de floorplan... de Urban werd zo geplaatst dat alle bezoekers er altijd langskwamen. Het is gewoon 1 en al opzet geweest van ID&T en weer een manier erbij om extra omzet te draaien en de echte partysfeer steeds verder te laten verdwijnen...

En dan die loze actie mbt Shockers... OMG :(

Stelletje stumperts daar bij ID&T
Waarschuw beheerder
Ga dr niet eens meer op in. Muziek is muziek. ID&T is ID&T. Als t je niet aanstaat ga je niet meer naar hun feesten. Gezeik altijd! :kots: Zo gata t al eeuwen. Mensne zeiken op alles wat ID&T verkeerd oet maar gaan toch elke keer weer vrolijk nara hun feesten. Nee dan ben je een vent! %)

OF zeik lekker door en boycot ID&T. of houd je muil en ben blij dat we in Nl zo'n vette partyscene hebben en geniet verdomme eens van alle mogelijkheden!

Hokjesgeesten!!!

:kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben geen hokjesgeest WJ ;) Ik geef alleen mijn mening...
Waarschuw beheerder
Als jij je dit persoonlijk aantrekt zegt dat meer over jou als over mij denk ik! :)

Er zijn 300 replies gegeven inmiddels en het is weer dezelfde zinloze discussie die al eeuwen gevoerd wordt. s meer een algemene opmerking en verder laat ik t hierbij want t heeft geen enkele zin! :)

(k)

Waarschuw beheerder
hehehe idd ieder zo z´n eigen.....fuck urban als je t mij vraagt....terwijl iemand anders er weer anders over denkt :p ach.....zinloos :D

Waarschuw beheerder
Go Wacky Go Jacky :respect:
Waarschuw beheerder
als ik urban had willen horen was ik wel naar een of andere hiphop tent gegaan. ik ga al bijna 12 jaar naar feesten en petje af voor ID&T ,want ik heb schitterende feestjes met ze gehad. volgende x nodigen ze ook Tarkan uit op innercity. jippie daar zitten mensen op te wachten!

ik merk echt een groot verschil met de feestjes die ID&T geeft met zeg maar 5 jaar geleden.toen ging je naar een house feest om de house muziek! en toen was sensation gewoon relaxt sensation en kon je gewoon alle kanten op lopen op innercity.
ok house is massaal geworden..maar hou het A.U.B bij house!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ah man, de regering luistert al niet eens naar ons en daarvoor mogen we zelfs stemmen. Iedereen doet wat ie wil. Ik ook maar dan en als 't niet meer leuk is verkas ik wel en als ik nergens meer heen kan is er altijd nog het hiernamaals ;)
Waarschuw beheerder
Nou stardust, dan ga je lekker niet meer. En dat geldt voor al die zeurende mensen die blijven brullen dat t vroeger allemala beter was.

vroeger is dood.

Zeueren heeft geen zin.

Of maak plezier, ofblijf thuis. Sim-pel.

Waarschuw beheerder
Je gaat toch naar een house-feest voor de house muziek toch niet om naar URBAN te luisteren daar hebben ze apparte feesten voor!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
nou wackie jackie dus jij zeurt nooit????

jezus wat een makkelijke meid ben jij dan ga je toch lekker naar de moskee misschien krijg je daar je vriendjes mee om te housen! ;-)

Waarschuw beheerder
Verdomd ik ben het zomaar eens met WackieJacky :S

Altijd maar hetzelfde geblaat over ID&T, dan blijf je toch thuis.

Dat duncan het forum weghaalde, tja waarom moet er zonodig een forum zijn op een site van een organisatie, dat is niet realiseerbaar, immers Duncan moet ook rekening houden met contacten met andere organisaties en DJ's die ze hebben. Dan is het niet juist als iemand op een site van ID&T een DJ of een event afzeikt waar ID&T directe banden mee heeft. Daar heb je een partyflock, weaklink of Start2dance voor.

En dat gezeur over Urban, het is muziek, ID&T pakt een bredere muziekstroming aan. Daarnaast zie je in Urban veel invloeden van House en andersom. En zo nieuw is het toch niet, kijk voor de verandering eens naar Radio One van de BBC, het toonaangevende DanceRadio Station in Engeland, daar doet Trevor Nelson zijn Urban gedeelte, Ministry Of Sound Of London, een toonaangevende club aldaar doet een dergelijk concept, Urban is hot, Urban is dance, dus waarom niet je horizon verbreden? Of is de Nederlander daar te oppervlakkig voor?

Waarschuw beheerder
beetje loze vergelijking....mosk­ee en vriendjes om mee te housen...

alsof er alleen maar moslimgasten op een Urbanfeest komen...
Waarschuw beheerder
nee is ook geen vergelijking. geef toe.ik had in het mailtje ervoor over dat ze volgende x ook Tarkan uit kunnen nodigen als ze hun horizon willen verbreden.

maar goed blijkbaar moet je in forums alleen zeggen wat was het een schitterend feest.
ik heb me zeker ook vermaakt op innercity, maar heb de urban zaal gemeden net als heel veel anderen
Waarschuw beheerder
donateur
Ga dr niet eens meer op in

Moet je dan ook niet doen WJ denk om je hart :lief: Zeuren is inderdaad irritant, maar kritiek geven moet kunnen, wel onderbouwd aub.

Stardust beetje domme opmerking over die moskee, en de urbanzaal vermijden was erg moeilijk want was een doorloopzaal waar je wel langs moest wilde je bijvoorbeeld naar de wc.
Waarschuw beheerder
Stardust, t was niet zozeer aanvallend naar jou bedoeld. Sorry als dat zo is overgekomen. Natuurlijk zeur ik ook wel eens, maar dan voornamelijk over organisatorische zaken op een feest waar ik veel geld voor heb betaald.

Het is meer het feitdat ik nu bijna 2 jaar op PF it en deze discussie dus ook al 2 jaar gevoerd wordt. Elke keer weer roepen mensen dat ze ID&T gaan boycotten en elke keer staan ze toch were op hun feesten.

Een beetje open-mindedheid is niet verkeerd toch? Er zijn veel Urban-liefhebbers. Zij blij dat er een zaaltje voor hen is en jij hoeft er niet heen te gaan, dus jij ook weer blij. dat bedoel ik eigenlijk.

En Brombeer, we agree! Finally! (l) :P

Waarschuw beheerder
pfffffff...2 jaar gezwets over ID&T...tssss...tijdv­espilling!

openminded is NOOIT verkeerd!
zelf kom ik uit de "urbanscene"...ben "overgelopen" naar de "technoscene"...were­ld van verschil hoewel er wel veel urbansjiit gebruikt wordt in de housescene...

zelf ben ik geen ID&T parteeganger, maar ik geef Duncan groot gelijk betreft fusies...er valt GELD te verdienen..en veel ook...so why not? wie wilt geen VEEL GELD???!
Waarschuw beheerder
ik ben juist altijd happy op feesten, maar sorry hoor de urban zaal daar kon je niet omheen. bij mysteryland kon je het negeren, ik weet zeker als je naar een R&B feest gaat dat die gasten ook niet blij zijn als er ff een housetentje eraan geplakt wordt.
er hing gewoon geen relaxt sfeertje in de urban zaal en dat komt een feest niet ten goede
maar goed ik ben ook weer blij ;-)
bedoelde je ook niet aan te vallen hoor Wackiejackie.

Waarschuw beheerder
Maar Stardust, je hoeft niks dan de waarheid te zeggen in een forum, immers het is je persoonlijke mening. Tarkan heeft geen ruk met dance te maken, Urban wel. Dat mag je nu onderhand wel in dezelfde hoek duwen.

Maar je hoeft Urban niet leuk te vinden, onlangs hoorde ik de Urban radioshow op ID&T, vond het zeker wel okee. Hou je van Urban dan is het je smaak of niet, recht op die mening heb je. Zo heb ik een hekel aan terror.

Maar om dan ID&T als stumpers of debielen uit te maken vind ik niet juist. Ze zetten het goed neer en er is een duidelijk resultaat, dat jij het niks vind okee, maar kennelijk anderen wel. Als je klantevredenheid met het oog op winst kan bereiken doe je het toch goed. Nergens staat dat iedereen happy moet zijn!

Waarschuw beheerder
gewoon niet op die gasten letten, doe ik ook niet als ik op een hardcorefeessie ben...let ik ook niet op al die Wazi(ge) gasten met die Adolf Look-a-likes...
Waarschuw beheerder
maar het is me as opgevallen bij mysteryland en innercity. daarvoor had ik het nog nooit meegemaakt. misschien op dancevalley, maar daar zie ik ook niet alle tenten dus misschien over het hoofd gezien.
ik heb op zich ook geen problemen mee, maar ik merkte echt dat de sfeer niet relaxt was in de urban. ok mischien was ik er net wrong place wrong time. maar dat vindt ik dus het jammere van ID&T dat hun soms echt alleen kijken wat het meest geld oplevert.
Waarschuw beheerder
Ik ga iig niet naar een feest waar Urban gedraaid wordt, ik hou echt niet van dat volk. Patsters :bah:

Waarschuw beheerder
dat is het zeker....maar vroeger ha dje ook pastervolk, alleen moest je je bewijzen met rappen, dj-en en of dansen. Gelukkig kon/kan ik dansen...je moest wat kunnen vroeger...

nu is dat anders...ik kots erop..enige wat ik op een Urban feest doe is lekker gek en sarcastisch doen tegen mensen...

Waarschuw beheerder
Frankieboy:Wazi(ge) gasten met die Adolf Look-a-likes...

hahahah precies ziet er niet uit beetje lomp inderdaad

Aussies waren tenminste grappig op een leuke manier en ging alles nog om te geinen en om gek te doen.
Nu bar weining

maar die uitspraak van je prachtig:D

Waarschuw beheerder
Dat gezeik, het moet maar eens gewoon duidelijk zijn dat niet alles te combineren is. Dance=Dance en rest=rest, walgelijk

Waarschuw beheerder
Aligator:
de hardcorescene en de Urbanscene (van NU) kan je eigenlijk wel met elkaar vergelijken qua publiek...
voornamelijk WANNABE'S zonder ruggegraat...de een wilt op Kusters lijken en de andere wilt op Nelly/Eminem/Puffy lijken...anders wel J-Lo...of een van de Hitl.jugend...

ach ja...lekker belangrijk!

Waarschuw beheerder
hmm, zal vanavond weer eens lezen.
Inet paar daagjes eraf geweest, Blegh.
Waarschuw beheerder
Rommert 6 januari 2004 15:42
...............

pjoek:

Rommert C.
Leidschen Corps Balletje
Groep: Linkers
Gebruikers nr.: 216

Gepost op: Friday 21 Nov 2003, 0:24

Toen ik hoorde dat ze urban draaide dacht ik we krijgen een tentje met bubbling en dance hall waar ik ook geen voorstander voor ben maar ala.

Maar coolio? Das die zwarte met die rasta, had ooit dat nummer van Prince gecoverd, was theme van zo'n zwarte highschoolfilm? Op Innercity, nou daar zakt me broek van af :lol:

:joehoe: NERT!

Waarschuw beheerder
loeszie en Wackie jackie jullie zeggen beiden dat jullie er niet meer op ingaan en dat wij/ik niet moeten zeuren maar ik zie je toch elke keer weer reageren ;)

Het mooie van dit land is dat je hier nog steeds je mening vrij mag uiten, het wordt wel steeds minder maar dat is een hele andere zaak :)

Toch kan ik uit jullie reacties opmaken dat jullie het ook geen al te beste vordering vinden.

Wat jullie kortgezegt zeggen: Je moet niet zeuren, gewoon niet naar de feesten gaan.

zo werkt dit natuurlijk niet ik bedoel de muziek die op Innercity uit de techno zaal kwam was toch wel relaxt. Verder waren andere zalen ook wel ok ( naar horen zeggen ) maar moet ik dan niet meer naar een feest gaan omdat er een Urban zaal is?

eenzelfde vergelijking: Ik vindt de wielen van die nieuwe Ferrrari niet mooi dus koop ik hem ook niet.

Zo gaat dit in de realiteit nooit.
Het feit dat ik dit topic heb geopend wa om te kijken of er meer mensen het eens waren met mijn gedachtes over Urban en wat mensen van Duncan zijn zetten vinden.

het topic is er niet om ID$T helemaal af te zeiken dit vooral omdat zij hun eigen graf al graven. :):)

Een monopoly positie... hmm er zijn idd andere organistaties maar je moet toegeven dat concurreren met ID$T voor organisaties als Monumental moeilijk is UDC gaat de goede kant op en Monumental richt zich alleen op het Techno publiek wat voorlopig ook zo zal blijven.

wat betreft het niet zeiken en zeuren?
een bedrijf ( Zeker een als ID$T ) moet veel informatie halen uit kritiek!
neem een voorbeeld aan Monumental waar de mensen hun eigen line up mochten samen stellen en waar ze meteen wat aan het geluids niveau hebben gedaan na de vele klachten dit zijn de dingen die je bedrijf tot een goed functioneren helpen.
ID$T heeft dit nou eenmaal niet meer nodig maar is het nuttig om klanten kwijt te raken? misschien wel... want ze zullen misschien een groter en breder publiek met deze actie werven ook al betwijfel ik dit... :)
Waarschuw beheerder
Mig: %) Hoezo maka jij op uit mijn posts dat ik het geen goede vordering vind? Ik vind t rima juist, verbreed je horizon! Alleen maar goed juist! :)

Waarschuw beheerder
hmm indeed
Excuses :)

Het is meer het feitdat ik nu bijna 2 jaar op PF it en deze discussie dus ook al 2 jaar gevoerd wordt. Elke keer weer roepen mensen dat ze ID&T gaan boycotten en elke keer staan ze toch were op hun feesten.

Een beetje open-mindedheid is niet verkeerd toch? Er zijn veel Urban-liefhebbers. Zij blij dat er een zaaltje voor hen is en jij hoeft er niet heen te gaan, dus jij ook weer blij. dat bedoel ik eigenlijk.

Ik ben het eens over je horizon verbreden maar ook dan zijn er naar mijn _mening_ nog wel grenzen

op innercity moest je trouwens VERPLICHT door die zaal ivm met het eenrichtings verkeer...

top dat Urban liefhebbers het ook naar zin willen hebben maar volgens mij is dit geen dance richting ID$T organiseerd Dance Events, is een Dance station op de radio maar dit lijkt steeds meer te vervagen.
Ik was verder altijd vol lof over ID$T.
Mysteryland was een super feest samen met Awakenings Festval, het beste feest van 2003 maar ik moet zeggen dat ik daar niks van de Urban heb gemerkt, perfect! maar zo zie het niet nogmaals gebeuren.
het eerste feest met een Urban zaal meteen genoodzaakt geweest even langs de politie te gaan... verder denk ik dat er steeds meer "incidenten" plaats zullen vinden omdat het publiek "botst"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pjoek:

Rommert C.
Leidschen Corps Balletje
Groep: Linkers
Gebruikers nr.: 216

Gepost op: Friday 21 Nov 2003, 0:24

Toen ik hoorde dat ze urban draaide dacht ik we krijgen een tentje met bubbling en dance hall waar ik ook geen voorstander voor ben maar ala.

Maar coolio? Das die zwarte met die rasta, had ooit dat nummer van Prince gecoverd, was theme van zo'n zwarte highschoolfilm? Op Innercity, nou daar zakt me broek van af :lol:

:joehoe: NERT!

Inderdaad Industrial, toen ik hoorde dat ID&T Urban ging positioneren op IC dacht ik inderdaad wtf, zeker met Coolio want dat is meer een hiphopper dan een El Canario of Hitmeister D. Die laatste 2 draaien op een compleet andere manier dan Coolio, waarbij Coolio natuurlijk een aandachtstrekker is.

Toen ik hoorde van ID&T en Urban zond ID&T eens in de zoveeltijd een R&B plaatje uit, nu heb ik de complete radioshow gehoord en vond het wel geslaagd. Zo ook de Urbanzaal, in het begin dacht ik das niks, maar naderhand vond ik het wel leuk. Dat heet je mening veranderen, dat kan hoor, al is het op WeakLink inderdaad niet gebruikelijk.

Overigens missen jullie me alweer een beetje, zijn er nog steeds topics over me?
Waarschuw beheerder
Daar deel ik ook jouw mening Mig.

Horizon verbreden kan (niet verplicht), maar ik heb duidelijke grenzen over wat ik wel en niet wil, wat ik wel leuk vind en niet. Denk dat het ook gezond is grenzen te kennen en ook te bewaken.
De 1 zal hier wat stricter in zijn dan de ander. Maar Urban gaat mij WAY te ver. En als ID&T deze richting op wil gaan, dan moeten ze dat natuurlijk gewoon doen, daar heb ik niets over te zeggen. Feit is wel dat ID&T naar zijn doelgroep moet luisteren om succes te boeken in de toekomst. En blijkbaar is er een shift in haar doelgroep. Ook fijn, moeten ze ook zelf weten, maar dan zal ik dan geen deel meer van uitmaken en zal ik mijn vertier anders zoeken.

Feit is en feit blijft dat bij het minste of geringste mensen bij ID&T op haar achterpoten staat, terwijl dit totaal niet nodig is. En juist door deze houding kan men alleen maar nog meer kritiek verwachten (tot grote ergenis van alle partijen)... de situatie is gewoon dom op het moment en een verlies-verlies situatie...

Maar als dat het "nieuwe" beleid is... tja moeten ze doen. We zullen wel zien hoe dat in de toekomst uit zal pakken.

Ik sta er in ieder geval niet achter, dat er Urban was op IC (en mogelijk nog vaker op andere events) en dat er gesproken werd over een succes (zoals ik ook al had vermeld in een ander topic, dat ID&T dit achteraf zou beweren want dit was 1 en al opzet), dat is namelijk gewoon een leugen. Daarnaast het laten vervallen van Shockers sta ik ook niet achter samen nmet het weghalen van het forum en natuurlijk het steeds duurder worden van consumptie en de ticketprijs van Sensation en IC.
Natuurlijk begrijp ik dat sommige kosten ook gestegen zijn, maar dit is niets ander dan een overbodige wisselwerking. En laten we de Euro even buiten beschouwing laten, dan nog zijn de prijzen vors gestegen, terwijl bv. bekers kleiner zijn en men verplicht minimaal 5 consumptie bonnen moet aanschaffen die op een volgend evenement niet meer geldig zijn... allemaal extra geld in het laatje wat ik niet op een klantvriendelijke manier vind gebeuren.
Ohja... en wat mij ook dwars zit is de steeds slechter wordende line up op Sensation en Trance Energy (beetje jammer)

My 2 cents...

en PS: tja mijn mening en ik ga nog naar ID&T events, omdat deze wel altijd GOED georganiseerd zijn en de aankleding over het algemeen ook GOED is. Daarnaast zijn er niet echt betere alternatieven NOG voor grootschalige danceevents van dit kaliber
Waarschuw beheerder
donateur
loeszie en Wackie jackie jullie zeggen beiden dat jullie er niet meer op ingaan en dat wij/ik niet moeten zeuren maar ik zie je toch elke keer weer reageren

Je moet toch iets beter gaan lezen Mig..

Wat jullie kortgezegt zeggen: Je moet niet zeuren, gewoon niet naar de feesten gaan.

Ik ben een voorstander van kritiek, maar dan wel onderbouwd. Anders vind ik het gezeur ja.

Een monopoly positie... hmm er zijn idd andere organistaties maar je moet toegeven dat concurreren met ID$T voor organisaties als Monumental moeilijk is UDC gaat de goede kant op en Monumental richt zich alleen op het Techno publiek wat voorlopig ook zo zal blijven.

Ik geef inderdaad toe dat concurreren misschien moeilijk is, maar mensen hebben keuze en zolang die keuze er is, kun je ervoor kiezen om niet te gaan en is er geen sprake van een monopolie-positie.

En ik was diegene die vraagtekens zette bij de Urbanzaal, omdat in mijn ogen de doelgroep er totaal niet van houdt. En het lijkt erop dat Duncan bij voorbaat al aangeeft dat het een succes was, nou en dat vraag ik me nou af!

Volgende keer beter lezen Mig!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vraag me Af hoelang Duncan blijft volhouden.

Als we nou net zo lang blijven zeuren, dan schrapt hij de Urban vast net zo hard als hij met de ID&T forum heb gedaan. hahahah

Waarschuw beheerder
ID&T spoort niet maja dat was altijd al zo geweest met die commerciele bende
tis niet anders, hopelijk komt t niet zo ver

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
commercieel eej dan moet je mee doen met die kutmuziek
Waarschuw beheerder
Het viel mij ook op wat duncun schreef, en jah hoor: topicje op PF:)
Hij spreekt over integratie. Maar als ik de reacties lees van velen hier dan lukt dat niet geheel (bv "kut-neger die mijn portomonnee probeert te jatten" "opzouten met die bla bla") waarom zou je door te roepen dat het goed is voor de integratie andere mensen een feest geven met muziekstijlen die er niet thuis horen?? (innercity) Dat is gewoon een smoes om niet toe te geven dat ze HUN ZAKKEN WILLEN VULLEN!!!!
Waarschuw beheerder
Natuurlijk is dat zo Hugoboy... kom op elke Dork weet nog wel dat integratie niet op die manier bereikt wordt, gewoon super slap excuus...
Maarja vast een "paar" no-brains die daar intrappen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
het topic is er niet om ID$T helemaal af te zeiken dit vooral omdat zij hun eigen graf al graven.
En Mig, waar maak je dat uit op?! :s
Naar mijn idee geven ze nog iedere keer feesten die uitverkocht raken, hebben ze een eigen radio station, een goedlopende strandtent, een goed lopend restaurant en ze zijn een tent begonnen genaamd Cineac dat hoogstwaarschijnlijk altijd vol zal zijn?!

Dat eeuwige gezeik over Duncan en over ID&T :s en ondertussen wel die feesten afgaan?!
Daarbij wordt ID&T ook altijd verweten dat ze de hardcore hebben laten vallen?! Harcore bloeide toen gewoon dood! Er was vraag naar andere stijlen en ID&T gaf pcies wat het grootste deel van het publiek wilde.. geef ze eens ongelijk?! Business is business! Duncan is geen Sinterklaas?! Iedereen wilt toch geld verdienen?!
Waarschuw beheerder
ze zij gek geworden bij id(ioo)-t
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor Metal, kruip jij maar weer onder die steen waar je net vandaan kwam :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, zak hooi :devil:

He dat heb ik nou al altijd eens willen zeggen :-)

Waarschuw beheerder
Slechte zaak
Waarschuw beheerder
donateur
:d :d leuk om te zeggen he?!

Waarschuw beheerder
....en ik bemoei me er niet meer mee want als ik mijn mening geef dan blaat ik:vaag:...had ik trouwens al gezegd dat id&t zuigt?:-)

Waarschuw beheerder
Integratie in een dancecultuur waar rood, geel, wit en zwart met elkaar op verschillende muziekstijlen dansen waarvan Urban ook onderdeel is. One happy family, prachtig toch?!

Daarnaast voor de mensen die het steeds hebben over ID$T, noem me 1 organisatie die feesten organiseert maar dit niet doet om winst te maken? :S

En ID&T stopt met Urban als de resultaten aldaar tegenvallen, echt niet als een paar schreeuwlelijken op PF hierom vragen. Bij tegenvallende resultaten en een teruglopend aantal van de bezoekers zullen ze het best evalueren. Maar tot nu toe is ID&T met steeds uitverkochte concepten en Urban een succes, bedoel zelfs andere Amsterdamse clubs als Chemistry gaan Urban toepassen. Lees: EasyRiders
[img]http://www.chemistry.nl/albums/album159/easy_riders_collage1.sized.jpg[/img]

Maarja ik luister voor de verandering maar eens naar WackieJacky en kap met deze eindeloze discussie, tijd zal het leren. Althans dat hoop ik voor jullie toch echt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
uhm....ik geloof niet dat erom gevraagd werd om met de urban te stoppen maar men gaf zijn mening erover. en ben geen schreeuwlelijk...vin­d het gewoon leuk om commentaar te geven....zoals ik al had gezegd heb ik geen urban gezien(misschien voorbij gelopen?) en heb nergens last van gehad en het prima naar mijn zin gehad maar dat neemt niet weg dat ik het een belachelijk idee vond...en nu stop ik ook want kan nog lange tijd zo doorgaan en dat heeft toch geen nut. bye
Waarschuw beheerder
de hardcorescene en de Urbanscene (van NU) kan je eigenlijk wel met elkaar vergelijken qua publiek...
voornamelijk WANNABE'S zonder ruggegraat...de een wilt op Kusters lijken en de andere wilt op Nelly/Eminem/Puffy lijken...anders wel J-Lo...of een van de Hitl.jugend...

Helemaal gelijk in FrankieBooi

Waarschuw beheerder
Rommert ik weet niet waar the fuck jij bezig mee denkt te zijn...

Je hebt het zelf over dat intregeren geweldig is maar andere mensen mogen hun mening niet uiten of worden al schreeuwlelijk genoemd?!

ik ben het topic begonnen om andere meningen te horen om te kijken of ik op een andere gedachte te brengen ben maar met mensen als jij werkt dit zeker niet.

dus idd stfu en reageer lekker niet meer ofzo
Waarschuw beheerder
Rommert 7 januari 2004 16:14
Integratie in een dancecultuur waar rood, geel, wit en zwart met elkaar op verschillende muziekstijlen dansen waarvan Urban ook onderdeel is. One happy family, prachtig toch?!

Daarnaast voor de mensen die het steeds hebben over ID$T, noem me 1 organisatie die feesten organiseert maar dit niet doet om winst te maken?

En ID&T stopt met Urban als de resultaten aldaar tegenvallen, echt niet als een paar schreeuwlelijken op PF hierom vragen. Bij tegenvallende resultaten en een teruglopend aantal van de bezoekers zullen ze het best evalueren. Maar tot nu toe is ID&T met steeds uitverkochte concepten en Urban een succes, bedoel zelfs andere Amsterdamse clubs als Chemistry gaan Urban toepassen. Lees: EasyRiders

Maarja ik luister voor de verandering maar eens naar WackieJacky en kap met deze eindeloze discussie, tijd zal het leren. Althans dat hoop ik voor jullie toch echt.laatste aanpassing: 7 januari 2004 16:17

Dommert, waar the hell ben je mee bezig... zelfde als op Weak Link pjoek:

Je loopt met alle winden mee en net wat het beste uitkomt vooral nu je overal uitgekotst wordt.

Op WL schreef je anders wel HELE andere dingen over integratie en zwarten etc. je wilt gewoon altijd de persoon zijn die overal bovenstaat. Ik kan je zeggen dat wij daar niet meer intrappen.

En daarnaast weet jij dondersgoed dat ID&T DE organisatie is die de laatste tijd het meeste eraan doet om zoveel mogelijk cash naar binnen te slepen. Dit bewerkstelligen zij, door goedkopere DJ's te nemen, consumpties duurder maken en kleinere hoeveelheden, de introductie van de drankbonnen etc.

En ID&T zal ook echt niet een terugloop gaan evolueren alleen al het feit de stekker van het forum eruit steken, zegt al genoeg over de mentaliteit van deze organisatie.
Daarnaast de echte partyscene verdwijnt en het BreEZaH publiek zal blijven komen om te HaKkuH... dus er zal ook nooit een echte terugloop komen in het aantal bezoekers op events alleen een verandering in haar publiek.

En dat Urban zo een succes is bij ID&T is niet te zeggen op zo een kort tijdsbestek en daarnaast was Urban ook helemaal geen succes op Innercity. Dit is alleen de intepretatie van some ID&T'ers.
En voor de rest moeten andere organisaties het zelf weten als ze Urban feestjes geven. Dat heeft verder niets met ID&T te maken dork:
En House en Urban is een NO-NO

En dat je nu naar Jackie op eens luistert is alleen maar omdat je iedereen tegen je hebt gekeerd en er telkens voor Wackie Slutty hebt uitgemaakt.

Hoe triest kan je zijn zeg. Get A Life!

Waarschuw beheerder
to jenny techh
Id-t forum :'(
MAarja.....

Duncan is een beetje gek geworden inderdaad
Dat gelul over intergreren......
zo krijg je rellen volgens mij hoor
b.v op innercity of stel je voor op mystery land

Waarschuw beheerder
je gaat toch ook niet de hutsi's en de tutsi's samen op een feest zetten....
zo krijg je oorlog
Waarschuw beheerder
id-t is commercieel en id-t is commercieel en id-t is commercieheel

flikker op met id-t olee olee

lalalalalala

duncan is echt gek in ze kop geworden had nog een klein beetje respect voor hem maar dat is nu echt weg...

commerciele uitzuiger ... blij dat ik niet naar die kutfeesten ga
Waarschuw beheerder
Dat gelul over ID & T en Duncan Stutterheim. Hij heeft het gewoon goed voor elkaar, niemand van jullie doet het hem na.

En natuurlijk gaat het ook om geld, maar het is toch logisch dat een bedrijf winst wil maken? En zolang er genoeg mensen zijn die geld willen uitgeven op hun feesten gaan ze gewoon door! Kijk naar Innercity, het was ondanks de Urban zaal toch weer vol.

ID & T is niet meer het bedrijf wat zich alleen maar met Hardcore feesten bezig houdt. Ze proberen nu zo veel mogelijk mensen te bereiken. En ja, dat doen ze allemaal om winst te maken.

Ik geef ze groot gelijk, ondanks dat ik ook een schijt hekel heb aan Urban.

Waarschuw beheerder
IndustrialKing en Mig? Jullie zijn de laatste 2 waar ik me voor ga verantwoorden. Maar ff he, gewoon nieuwsgierig, waar halen jullie het lef, nee de arrogantie vandaan om het "breezahvolk" niet tot de partyscene crowd te rekenen en jullie wel? Is een feest niet voor iedereen?

En ID&T haalt cash naar binnen, ja lijkt me wel logisch maar doen zij dat niet door een avondje enterainment te bieden?

Trouwens, Industry en Mig? Waarom hier, WeakLink dood? :d
Waarschuw beheerder
ik ben eigenlijk voor de nationale pis op id-t dag :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben voor de nationale schijt op rollie dag :)

Waarschuw beheerder
het is begrijpelijk wat ID&T doet maar ik heb echt een hekel aan Urban en de doelgroep daarvan.. en voordat mensen gaan zeiken weer.
Doelgroep: opgeschoten kleuters met te grote broeken, idiote hoofdbanden om en dom, lui, hangerig groepsgedrag.
Was met een vriendin op IC, nou die gasten daar trokken bij wijze van spreken haar broek al naar beneden voordat ze binnen was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Drakie lekkere scheiterd, als je eens kijkt naar wat zoal is uitgekomen in het post-natale gabber tijdperk toen ID & T zich ging moeien en groter erin werd zal je zien dat id & T toch wel een grote hand erin heeft gehad met het versoftenen en verneuken van de hardcore.
Innercity is echter wel een evenement waar een Urban zaal zou passen mijn inziens, aangezien Innercity toch al een hal/hel is met de commerciele uitwassen van de dance.
En dat rellen?..zal ook wel meevallen aangezien de meesten alleen een grote bek hebben
Ga toch gewoon niet naar Innercity toe, ik begrijp dat mensen zich bekocht voelen, maar leer hiervan en laat voortaan die bende links liggen

En rommert met tijd zal het leren althans dat hoop ik voor jullie toch echt ??...dat is een opmerking dit inderdaad laat zien dat wat grootheidswaanzin jij en Duncan (urban voor integratie erbij) uit hetzelfde hout zijn gesneden of dat jullie allebei wel eens wat typen wat een foutje is, dat hoop ik althans tijd zal het leren voor jullie.
En dat Chemistry het ook doet is een goed teken ?..man die tent draaide het altijd al om looks en zogenaamd aanzien.

Integreren zal vanuit mijn kant niet eens met jou lukken, jammer voor je dat jij dat dus waarschijnlijk wel wil maar dit blijft onbeantwoorde liefde knul

Hooiiiiii !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Innercity is echter wel een evenement waar een Urban zaal zou passen mijn inziens, aangezien Innercity toch al een hal/hel is met de commerciele uitwassen van de dance

een urban zaal past nergens wat betreft dance. Er zijn nog maar weinig muzieksoorten die niet uitgemolken zijn dus wat versta je eigenlijk onder commercieel? Alles wat vroeger(komt ze weer)leuk was is nu onder dezelfde naam commercieel. Dus moet je dan alles links laten liggen? En het is niet alleen id&t...helaas wel de hoofdverdachte maar vond vroeger MOH op de Hemkade ook veel leuker en gezelliger dan nu in het groot in het beursgebouw. En idd Chemistry...dat is nou echt een tent voor de dolce en gabana typjes...leuk voor de urban dus. lekker belangrijk
Waarschuw beheerder
Ja is ze weer ;)
okay muzieksoort uitgemolken is 1, maar vooral commercieel omdat alles duurder en mooier verlicht moet en weet ik veel wat .
dat versta ik er mede onder.
Dus dan kan ik niet anders dan vinden dat jij toch wel aardig bent gevonden vanwege je bijstand
Waarschuw beheerder
op innercity aangekomen gelijk even een plattegrond gezocht en daarop gekeken waar de technozaal zich bevond, en ja je moest door de Urbanzaal.
had er namelijk geen hoge pet van op, totdat ik in die urbanzaal kwam heb daar een biertje besteld en Hitmeister D was aan het draaien en eerlijk is eerlijk toen werd mijn pas weer duidelijk dat het toch wel bij de dancescene hoort.
heerlijke ehh ja wat was het hiphop?? met electro invloeden en als je weet wie de hip hop en de dance van grote invloed is geweest (KRAFTWERK) kom je tot de conclusie dat het er gewoon bij hoort.
en dan beschouwen we coolio maar als een soort dj jean
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Urban is vet en urban mensen hebben meer stijl dan lelijke bleke jongetjes en meisjes met geruite blousjes, stropdassen en kisten...

:bloem:

En bovendien heb ik erg veel respect voor Duncan, voor wat hij vanuit het niets opgebouwd heeft tot een miljoenenimperium! (Y)
Waarschuw beheerder
Ik eis dan ook een hardstyle zaal op urban feesten (niet dat ik dan ga ofzo)....
Waarschuw beheerder
Purpose Maker 9 januari 2004 19:04
Urban is vet en urban mensen hebben meer stijl dan lelijke bleke jongetjes en meisjes met geruite blousjes, stropdassen en kisten...

En bovendien heb ik erg veel respect voor Duncan, voor wat hij vanuit het niets opgebouwd heeft tot een miljoenenimperium!

Urban IS niet vet, maar jij VINDT het vet... en ik vind je opmerking nogal generaliserend en discriminerend ook al staat je knipoogje er8er

Respect voor Duncan moet je zelf weten, ik vind het knap wat die bereikt heeft. Maar de manier zoals het nu gaat en zoals ID&T iedereen in hokjes plaatst vind ik niet goed.

Waarschuw beheerder
Goh, alsof ik degene ben die hier generaliseerd in dit topic...

%-)

Waarschuw beheerder
ow

Waarschuw beheerder
Ondanks dat ik wel van Urban hou, vindt ik het geen goed idee om Urban te combineren met Dance op één feest. Sta je in de ene zaal lekker te stampen/springen, kom je in de Urban zaal, dan heb je nog de neiging om te springen, maarja daar is de muziek niet naar, de overschakeling is naar mijn mening te groot. En als je dan toch, twee verschillende publieken hebt, dan kun je net zo goed 2 feesten geven. Ben expres niet gegaan naar IC gegaan omdat ik vantevoren al in kon schatten, dat het niet samen zou gaan. Het publiek dat afkomt op Urban feesten, is meestal iets agressiever en brutaler dan op Dance feesten. Daar zijn de ego's ook een stuk groter.....En ja...Duncan: je bent gewoon lui/commercieel/kren­terig....twee feesten organiseren (een dance en een Urban).....nee, doe maar eentje...kost minder geld en minder tijd...

Waarschuw beheerder
Waarom zou je 2 aparte feesten geven als 2 feesten in 1 minder tijd en geld kost?

Die Duncan heeft goed opgelet tijdens zijn economielessen!

:jaja:

Waarschuw beheerder
Over lekker generaliserend gesproken ik citeer Babzzzz
En idd Chemistry...dat is nou echt een tent voor de dolce en gabana typjes...leuk voor de urban dus. lekker belangrijk

Wat de boer niet kent vreet ie niet, daarnaast wordt het Urbanconcept van Chemistry not gehouden in de Chemistry zelf missy! Get ur stories straight dear, ze vinden plaats in de More, gelukkig een tent met stijl.

To be honest, Urban is de muziekstijl met class, beetje deephouse, US Garage. Nee je hebt gelijk MOH is veel leuker :D Het gaat hier om meningen, maar valt me op als freshbie dat je mening geven in een groep niet mag en direct als generaliserend wordt bestempeld. Ow my god :S

Waarschuw beheerder
Het gaat hier om meningen, maar valt me op als freshbie dat je mening geven in een groep niet mag en direct als generaliserend wordt bestempeld. Ow my god :S

Hehe, welkom op Party Flock :flower:
Waarschuw beheerder
Volgens mij gaat het er hier niet om 'een vrije mening'

Wat ik hier zie is puur gezeur omdat er een feestje is waar Urban gedraaid word. Het enige wat je te doen stond als je niet van Urban hield was door de zaalheen lopen (voorbijlopen niet op de muziek letten) en gewoon doorlopen naar de volgende zaal waar wel je muziekstijl word gedraaid. Ik vind het juist goed dat ID&T verschillende stijle bij elkaar probeert te brengen,Mischien komt er dan ook een einde aan van deze muziek hoort bij die ras en die Muziek hoort bij die ras.

Ik vind dat je je eigen stijl mag hebben maakt niet uit wat voor huidskleur je hebt.
Ik ben zelf ook niet dol op Urban, maar ben wel blij voor de mensen die het wel leuk vinden ook zo'n groot feest kunnen meemaken. Ik heb totaal geen last gehad van de Urban zaal en trouwens de Urbanzaal was toch wel een van de volste, Met allerlei verschillende mensen erin van alle kleuren rassen enz. En van zover ik gezien en gehoord heb was iedereen aan het lachen in die zaal SO NO HARM DONE!!!!

Kortom hou op met het gezeur En Blijf lekker doorfeesten!!!

Daar gaat het uiteindelijk toch om dat iedereen Een leuke avondje heeft (K)(K):D:D
Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met je eens DJCHARIE!
Waarschuw beheerder
donateur
DJ Charie dat heb je mooi gezegd, helaas een utopie als je het mij vraagt. Integratie die zo wordt opgedrongen door Duncan werkt naar mijn idee juist averechts.

Een heel groot deel van het housepubliek hoeft geen Urban ook hebben ze geen idee van de muziek en mensen want ze zien alleen die leuke clips op tv, die inderdaad een heel leuk beeld geven van deze scene..

Kijk een zaal op IC is in mijn ogen niet een probleem, maar meer de manier waarop ID&T het presenteert en dat ze bij voorbaat al vinden dat het een succes is.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat je als je van Urban houdt je 50 euro wil neerleggen voor IC en dan is er maar 1 zaal voor jou..

Ken ook maar heel weinig mensen die naast Urban van house houden, andersom wel..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Fuck off met je Urban.... kk muziek... ID&T moet zich gewoon richten op Dance!....
Urban rotzooi is er al genoeg :@
Waarschuw beheerder
Reken maar dat er allochtone personen binnen ID&T achter het concept van Urban zitten... don't get me wrong dat ik ANTI alles wat niet NL is, dat bedoel ik niet

Waarschuw beheerder
donateur
ID&T is een bedrijf en dus uit op winst zo simpel is dat!

Of ID&T luisterd naar de kritiek die ze krijgen van hun klanten bepalen ze zelf , zij zijn uieindelijk degene die op hun bek zullen gaan mocht het fout aflopen ,of dit slim is valt te betwisten uiteraard maar dat is weer wat anders.

Hierboven werd ergens iets gezegt in de trand van : "Ja maar ID&T is duidelijk het meest uit op het vullen van hun zakken"
Dat is toch logisch daardoor zijn ze ook de grootste organisator (op dit moment) omdat ze net even meer verdienen als de rest.

To Alexander :

de situatie is gewoon dom op het moment en een verlies-verlies situatie...

Volgens mij draait ID&T geen verlies hoor ;)

Maar de manier zoals het nu gaat en zoals ID&T iedereen in hokjes plaatst vind ik niet goed.

Volgens mij proberen ze juist de hokjes weg te halen toch? (ze zetten een zaal met urban tenmidde van een dancefeest)

ID&T probeert gewoon iets nieuws en hoopt hiermee succes te gaan boeken ze gokken simpelweg op de wensen van de massa en niet meer op die van de liefhebber (aangezien de massa meer geld meebrengt),of dit gaat lukken geen idee ,iedereen heeft hier een eigen mening over en uiteindelijk komen we er vanzelf wel achter denk ik zo...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik geloof anders dat de massa nog altijd House muziek wil en NIET Urban... dus je stelling klopt niet ;)

Situatie verlies-verlies zal men merken op langere termijn

De hokjes bedoel ik de gedwongen manier waarop ID&T de laatste tijd zaken tot de man brengt

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof anders dat de massa nog altijd House muziek wil en NIET Urban... dus je stelling klopt niet

Dat is jouw mening en met jouw zullen veel andere die hebben ,maar of dat de meerderheid zal zijn is dus afwachten ,ik zeg ook alleen dat ID&T gokt ;).

Over de verlies-verlies situatie is inderdaad ook afwachten ,maar jij had het over "op het moment" en daar reageerde ik dus op.

Wat bedoel je met gedwongen manier dat heeft toch niets met hokjes te maken?
En dan nog ze stellen een "product" samen en maken van te voren duidelijk waaruit dat zal gaan bestaan wat is er in die zin dan gedwongen opgelegt?
Iedere Organisator bedenkt zijn of haar line-up uiteindelijk zelf ,het leven van feesten bestaat niet alleen uit ID&T toch?

Urban IS niet vet, maar jij VINDT het vet

sommige dingen ervaar jij blijkbaar ook op een bepaalde manier of "vindt jij" en zijn helaas geen feiten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Urban is absoluut minder in trek in NL dan House... daar durf ik mijn vingers wel voor in het vuur te steken. Tijdje geleden was er ergens nog onderzoek naar gedaan, House was de meest populaire muzieksoort onder de "jongeren" dus geen mening maar een vaststaand feit.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar dan nog het gaat over de toekomst dan is daar nu toch niets over te zeggen?

(oke je kan bepaalde dingen inschatten door naar het verleden te kijken maar zeker is het niet ,succesformules zijn niet eeuwig)

House was de meest populaire muzieksoort onder de "jongeren"

Bovendien bestaat de "massa" waar ik het over had niet alleen uit jongeren ,het is gewoon afwachten of het een succes zal worden.
Zou mooi zijn voor ID&T maar of ik er verder zelf wat aan heb zou hebben? ,van mij hoeft het ook echt niet op een "dance"feest kom daar niet om te "chillen" maar om te "knallen".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dance = veel winst
Urban = winst

Dance + Urban = heel veel winst

Logisch toch dat ze dit zo doen!

Waarschuw beheerder
Ik vraag me af of duncan hier ook een profiel heeft en dit alles ook weer leest..

Zal ie zich gaan irriteren en probere de site te sluite?
Waarschuw beheerder
donateur
Snap alleen het gezeik over dat ze er veel geld mee verdienen niet........ tis toch gewoon een bedrijf, net als elk ander bedrijf........ elke bedrijf wil zoveel mogelijk winst maken, en als je niet wil dat dat bedrijf winst maakt van jouw geld, dan laat je het links liggen, toch???.....
Waarschuw beheerder
Natuurlijk is winst goed! mij hoor je daar niet over klagen. Maar stel

Jij komt jaren in een discotheek en betaald daar altijd rond de 1 Euro voor je biertje, nou is die van de 1 op de andere dag 2 Euro en je moet minimaal zoveel biertjes etc kopen op 1 avond. Dan ga jij ook niet zeiken?

Ik vind dat ID&T niet veel anders doet. Drankprijs is behoorlijk gestegen, daarnaast schenken ze in kleinere bekertjes (sinds een tijdje), je moet minimaal 5 bonnen afnemen die niet meer geldig zijn op een volgend evenement. Je houdt dus altijd over. Dit doorberekent aan de concumptie betekend dat de drankprijs GIGANTISCH is gestegen voor de klant. Daarnaast zijn de kaarten elk jaar in prijs behoorlijk aan het toenemen, terwijl de line up er nou niet beter op is geworden.

Er is dus zeker reden om te klagen. Je kan niet zomaar constant prijzen laten stijgen en er niets voor teruggeven alleen maar voor persoonlijk gewin.
Waarschuw beheerder
Zolang er genoeg mensen zijn die er voor betalen zullen de prijzen blijven stijgen!

Waarschuw beheerder
house music:bounce:..nothi­n else bitches!!:bounce:

Waarschuw beheerder
jongens houden wij dan echt helemaal niets voor ons zelf over!
De mensen die daar op af komen, daar zit ik zeker niet op te wachten!!

Waarschuw beheerder
Reken maar dat er allochtone personen binnen ID&T achter het concept van Urban zitten... don't get me wrong dat ik ANTI alles wat niet NL is, dat bedoel ik niet

Het is een complot, er opereren marokannen, turken en antillianen in het uiterste geniep, een samenzwering binnen de muren van ID&T om ons allen over te halen om Urbanmuziek te kopen en deze feesten te bezoeken. :D:D:D De fantasie! Trouwens jij hebt een kleurtje, toch geen 100% holland jij? Sorry hoor en jij begint over hokjes :S

Feesten duur? Dan ga je toch lekker niet, Urban is not ur style? Stay the fuck away! Maar zeik niet, ik vind trance ook niet goed en hardstyle mogen ze ook wel schrappen op IC, but u dont hear me saying fuck ID&T ik betaal niet meer voor dat kaartje omdat er 2 stijlen muziek gedraaid worden die ik niet leuk vind. :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weer nieuw clonetje gemaakt om er weer ff tegenin te gaan zzZZZ
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zal wel een uitzondering zijn maare...

kijk techno is naar mijn mening de mooiste muziek, alle andere stylen vind ik ook prima, ik vermaak me op elk feest, nou wil ik toch ff zeggen, dat ik aanvankelijk ookdacht, "neej dat urban dat gaat niet lukken"
TOTDAT ik op innercity toevallig langs de urban zaal liep, en dacht hmmm fftjes checken kan geen kwaad,>>>>> na een uur stond ik er nog, het was boven alle varwachting uit TE CHILLEND !!

man allemachtig wat een gast die RAZEL> hij is gewoon duidelijk DE BAAS.....
COMPLETE TECHNO BEATZ MET Z"N MONDJE CREEREN, MIJN GOD WAT GING HET DAK ERAF!!!!!!!!!!!!!!
en nou zwijg ik nog maar over dj chuckie(hoop dat ik het goed schrijf) want die kerel draaide gewoon hele lekkere muziek.

van mij mag urban er elk feest bij zijn....

en alle mensen die nog nooit een urban zaal ope een feest hebben meegemaakt, moeten gewoon zwijgen.............­... veel te veel mensen met vooroordelen hier.......

HMMMMM begin weer es in de leegte te lullen........marr ik meen t wel duszzzzzzzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
[img]http://images.cu2.nl/cu2.nl/248/450/2/pics/0.jpg[/img]

zou het echt de 3e generatie worden :S:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2HardcorePower, hoezo foto uit de ouwe doos! Thats NWA, met Ice Cube en Dre. Dope that shit, helemaal de bom in 87 :d

2Alexander, wat nou clone, difficulty with the critics? "S
Waarschuw beheerder
Feesten duur? Dan ga je toch lekker niet, Urban is not ur style? Stay the fuck away!

ik ga nu al 4 jaar naar feesten... wie ben jij om mij te zeggen als er een fuckin urban muziek style in MIJN! scene komt dat IK dan niet moet komen... donder op gast:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
helemaal met rollie eens :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
To Rollie :ik denk niet dat ID&T een urban zaal op een hardcorefeest gaat plaatsen zo slim zullen ze toch wel zijn hoop ik :/
Waarschuw beheerder
donateur
ID&T moet gewoon een dochter onderneming op starten die Urban feesten geeft en de Dance feesten niet gaan verzieken met die schijt herrie die je de hele dag op 538 , Yorin , MTV , The Box etc. hoort.
Het komt de sfeer op feesten niet ten goede.
Heb al het een en ander van mensen gehoord die op Innercity rond liepen. En er werd nogal eens een vrouwtje lastig gevallen door zo'n Urban figuur.
Handtastelijk enzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Alexander 10 januari 2004 20:44
Natuurlijk is winst goed! mij hoor je daar niet over klagen. Maar stel

Jij komt jaren in een discotheek en betaald daar altijd rond de 1 Euro voor je biertje, nou is die van de 1 op de andere dag 2 Euro en je moet minimaal zoveel biertjes etc kopen op 1 avond. Dan ga jij ook niet zeiken?

Ik vind dat ID&T niet veel anders doet. Drankprijs is behoorlijk gestegen, daarnaast schenken ze in kleinere bekertjes (sinds een tijdje), je moet minimaal 5 bonnen afnemen die niet meer geldig zijn op een volgend evenement. Je houdt dus altijd over. Dit doorberekent aan de concumptie betekend dat de drankprijs GIGANTISCH is gestegen voor de klant. Daarnaast zijn de kaarten elk jaar in prijs behoorlijk aan het toenemen, terwijl de line up er nou niet beter op is geworden.

Er is dus zeker reden om te klagen. Je kan niet zomaar constant prijzen laten stijgen en er niets voor teruggeven alleen maar voor persoonlijk gewin.

Ik ben het met je eens, alleen dit geld voor ALLE organisaties....... Kijk nou naar MoH, daar betaal je 2 (of 2,20 zelfs) euri voor een half glas bier!!!! De ID&T kaartjes zijn altijd wel het duurst, dat is waar...... maar als ik Thunderdome A Decade bekijk, dan is het mij die 5 euri extra wel waard geweest........;)

Waarschuw beheerder
Over lekker generaliserend gesproken

To be honest, Urban is de muziekstijl met class, beetje deephouse, US Garage. Nee je hebt gelijk MOH is veel leuker Het gaat hier om meningen, maar valt me op als freshbie dat je mening geven in een groep niet mag en direct als generaliserend wordt bestempeld

Wat doe jij dan?....jij generaliseerd niet zeker? Doe ff normaal...ik geef gewoon mijn mening, wat je trouwens zelf aangeeft, dus wat loop je mij nou af te zeiken? Hou jij je lekker bij de Urban als je dat zo "class" vind hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Laat id&t het lekker bij dance-muziek houden!!
Artiest {SHOWLIST artist 27861, 53869}
Waarschuw beheerder
donateur
mee eens, zit naar id-t radio te luisteren en wat hoor ik: The Black Eyed Peas: Shut Up!

Sorry maar als ik naar id-t radio luister verwacht ik geen 'neger-muziek'om het zo maar te noemen. tis toch geen 538!!!

vind het een slechte ontwikkeling

hou als je blieft het een beetje gescheiden

heb nou waarschijnlijk alwee te veel gezegt dus....

Artiest Search
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het er helemaal mee eens dat urban niet thuis hoort op een dance feest of op id-t radio. het zijn 2 totaal verschillende doelgroepen.
de praktijk heeft bewezen dat techno en hardstyle eigenlijk al niet samen op 1 feest kunnen, laat staan urban. ik was erbij op innercity en tussen bijdehandte pisventjes meet veel te grote kleren en mond kan ik niet feesten (het viel voor de rest wel mee maar als dit uitbreid zie ik het somber in) als ze zonodig hun zakken moeten vullen zet dan inderdaad maar een dochter onderneimg op.

Ik heb ook mensen gesproken die in die hal goed op hun zakken moesten letten omdat erin gegraaid werd, lekker is dat. die urban feesten lopen nogal eens uit de hand en als dit grootschalig word kan het nog eens gezellig worden