Partyflock

Forumonderwerp · 650886

Waarschuw beheerder
Ik heb zojuist mij ID&T magazine gehad en ben hem aan het lezen tot ik dit las.

Dit zegt Duncan van ID&T over urban

Ik citeer: "Dan de hele nieuwe ontwikkeling van Urban. ID&T had op Mystery Land en Innercity een Urban-tent (zaal) en dan vindt ik een zeer goede ontwikkeling. eindelijk een beetje integratie en het is mooi om te zien dan muziek dat voor elkaar krijgt."

mijn mening: Als ze eerst op de echte en goede _proberen_ te intregeren dan zit er nog een kern van waarheid in maar je denk toch zeker niet dat het door muziek allemaal koek en ei zal zijn?
erg hypocriet!

Ik ben vóór een boycot ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat iedereen niet zo moet zeiken op Ducnan
Waarschuw beheerder
Die urban zaal was lame, stonden alleen maar lui die je dan boos aan gingen kijken niet echt iets wat ik intergratie noem
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat iedereen niet zo moet zeiken op Ducnan

Wat je vind moet je afgeven op het politie bureau :p

*Edit* quote ff aangepast :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik Duncan zou zijn zou ik me ook geen reet aantrekken van "kritiek" als:

id&t zuigt...dat is gewoon een feit

Ja hoor wij dance liefhebbers samen met die apen muziek :kots:

Wat een gezeur om een Urban zaaltje, ik ben alleen van mening dat Urban echt totaal niet past in de hele dancescene en ik vind het ook echt jammer dat ID&T steeds meer flirt met de Urban scene, deze mogen ze van mij dan ook totaal links laten liggen aangezien de doelgroep er grotendeels toch niet van houdt. En dit heeft in mijn ogen verder helemaal niks met integratie te maken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind het ook een slechte zet van ID&T.

Waarschuw beheerder
Als je gewoon van die ID&T feestn wegblijft valt er zowiezo niks (meer) te urbannen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Probeer jij effe iedereen om te praten:S

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Waar vroeger ook iedereen had gezegd dat Mysteryland zo goed als helemaal hardcore (met oldstyle, terror e.d.) moest blijven en waar je het zou moeten boycotten als het helemaal trance club, techno e.d. zou worden daar loopt Mystery Land nu ook elk jaar toch nog goed ondanks dat de hele programmering is omgegooid.

Als ID$T elke dag urban ook op de radio draait en dat blijft doen dan zal de hele programmering van hun feesten er ook op aangepast worden en de gehersenspoelde massa zal toch wel blijven komen, let maar op over een paar jaar :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lollerdelol Huplaatje

Kan Domcan mss nie betur een appart urban feessie gaan gevu

dat publiek is kut op een groot feessie

boeie, kom toch nie meer op feessies van de organiNazis als id-t en udc
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
die vent kan in elk geval beter Nederlands dan jij...

Waarschuw beheerder
Kan Domcan mss nie betur een appart urban feessie gaan gevu

Of Nederlands... ;)
Dat van integratie slaat nergens op... Duncan moet niet de nobele ridder uit gaan hangen die dat varkentje van integratie wel eens zal wassen! Al heeft ID&T wel plannen om de politiek in te gaan over een aantal jaar... vind dat een tamelijk gevaarlijke ontwikkeling :/

Waarschuw beheerder
doncun zuigt!!
Waarschuw beheerder
ID$T Denkt maar aan 1 ding: GELD!
Waarschuw beheerder
Urban :kots: zo hebben we staks Brainpower in de zaal naast de hardcore en de techno zaal staan te hiphoppen laat hun lekker hun eigen feesten hebben het slaat totaal helemaal nergens op dance muziek is dance muziek niet alle soorten muziek die je maar kan bedenken moet toch niet gekker worden.....
Artiest {SHOWLIST artist 38809, 46880}
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012fecf000d595b104ac58e1a0035acbe]http://members1.chello.nl/k.vandebelt/id-tedit.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
we gaan gvd tog ook geen techno zaal openen in een moskee..!! oprotten met die rotte appels, ik ben altijd naar feesten gegaan om die mensen ff en paar uurtjes te ontwijken belachelijk..!!
Waarschuw beheerder
ID&T kan leuke feestjes geven, maar ze moeten blijven waar ze groot mee zijn geworden. hun denken overal geld uit te melken. jammer dat geld naar hun kop steigt. ze hebben planet hollywood ook al over genomen en dat mm jeanette ofzo bij mij in de buurt...nee dank je..mij zul je daar echt niet vinden. het is jammer dat ID&T een momopoly positie hebben op dit gebied.

Waarschuw beheerder
we gaan gvd tog ook geen techno zaal openen in een moskee..!!

Nou ik vond dat r&b feest in de kerk hier om de hoek laatst wel geslaagd hoor! :/ wat een :frusty: domme vergelijking! Hoewel, god is wel een dj ;)
Waarschuw beheerder
donateur
het is jammer dat ID&T een momopoly positie hebben op dit gebied.

Nee gelukkig heeft ID&T GEEN monopolie positie en zijn er zat andere organisaties die feesten geven. Al dat gezeur, ze geven goed georganiseerde feesten en als je daar geen geld aan uit wilt geven dan ga je gewoon lekker niet.

Ik ben ook nog nooit in Mme Jeanette geweest, zit bij mij om de hoek, maar is niks voor mij, dus ik ga niet..en naar cineac hoef ik niet want dat is voor mij niet op te brengen, maar er zal vast pubiek voor zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die Duncan moet eens ophouden met dat stimuleren van die Urban, die gasten die van Urban houden kunnen zelf toch wel iets organiseren?
Blijkbaar vind papa Duncan van niet en stort hij zich nu op de Urban omdat daar ook nog eens geld in te verdienen valt ook! Maarja anderzijds geef hem eens ongelijk hij verdient er bakken met geld mee en blijkbaar doet onze mening er niet toe!
Ik vind het zonde als je kijkt waar ID&T echt voor stond vroeger!
Duncan het wordt tijd dat je een keer goed de fout ingaat en nu mag het van mij.
Waarschuw beheerder
ik vindt wel dat ID&T een monopoly positie heeft op dit gebied, tuurlijk er zijn concurrenten als UDC en extrema. maar Q-dance hebben ze ook over genomen.
ik ga wel naar de feesten, maar zoals duncan al op zijn site de forum heeft weg gehaald omdat hij niet tegen kritiek kon, vindt ik triest. je moet luisteren naar de feestgangers want uiteindelijk is hij door ons groot geworden.
als ik de 1e innercity vergelijk met de laatste innercity is het er niet beter op geworden.
toch zetten ze nog leuke feestjes neer, maar ik denk dat ze bang zijn dat de markt verzadigd raakt en dan halen ze urban er maar bij.want ooit zagen ze ook dat het minder werd met de inkomsten van gabber dus zijn ze snel over gegaan op trance.......tja ik ga me er ook niet over opwinden. ik ga gewoon zolang ik het leuk vindt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zolang er concurrenten zijn heb je geen monopolie positie.

En ik begrijp ergens wel dat Duncan geen zin meer heeft in dom geblaat als ID$T zuigt enzo..kijk maar eens naar al die loze reacties hier.

Maar ik ben het er wel mee eens dat ze weinig aantrekken van wat de doelgroep nu echt wil (en dat is zeker geen Urban), dit bijvoorbeeld itt monumental die elke keer klachten van hun publiek serieus neemt, maar het awakeningspubliek is dan ook zeer trouw en mag kritisch zijn.

Ik denk echt niet dat het Duncan gaat om geld, maar ook hij word ouder en hardcore feestjes orgnaiseren is iets wat hij deed toen hij jong was. Dat gezeur altijd dat hij daarmee groot is geworden. Je horizon verbreden is altijd goed.

Het is alleen wachten tot je een keer op je bek gaat. Wat mij betreft heeft mobiele telefonie geen reet meer te maken met de danscescene en Urban kunnen ze ook wel weglaten. Ken je doelgroep en neem afstand van je werk. Doe wat je goed kunt en luister naar je doelgroep!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kan je daarin gelijk geven loeszie. ff terug nog komen op monopoli positie...je hebt gelijk als je de enige bent, maar ID&T is niet alleen dance feesten. als je ID&T vergelijkt met de andere party organisatie zijn ze echt moeilijk tegen op te boksen. het is vergelijkbaar met de NS en ROVER op het spoor.
maar nog ff terug op je horizon verbreden. tuurlijk moet je in je bedrijf groeien, maar wat ik zo hypocriet van Duncan vindt is dat hij toen gabber niet meer zoveel geld in het laadje bracht je hem er niet meer over hoorde. nu gabber weer een comeback heeft hij opeens een boek gaat uitbrengen hoe hij zo groot is geworden, en als je zijn colum leest in zijn magazine, vindt hij het ook leuk om bepaalde mensen af te zeiken, terwijl hij vaak naar mijn mening toch echt eerst naar zichzelf moet kijken voordat hij die uitspraken doet.

en tuurlijk heb je op forums dat mensen de hele tijd zeiken, maar je haalt er zo de verhalen eruit waar je wel wat aan hebt. lekker makkelijk alleen de dingen horen die je wil horen.en hij maar wel zeiken in zijn colums. vandaar de 1 richtingsverkeer op innercity, nu weet ik waar hij het vandaan heeft.

en als duncan op zijn bek gaat?
daar merken wij echt niks van. hij heeft zoveel geld, mocht er een feestje floppen, de andere 10 haalt hij er weer vette winst uit, want je kan zeggen wat je wil of je hem wel of niet leuk vindt...het is een goede zakenman
toch petje af voor wat hij heeft bereikt

Waarschuw beheerder
ik vind dit echt zielig kut id-t,
Waarschuw beheerder
donateur
Stardust,

Gelukkig geeft Duncan toe dat hij niet tegen kritiek kan, dat scheelt weer.. maar ik moet je er gelijk in geven dat het forum weg halen niet de oplossing is natuurlijk en je jaagt daardoor juist meer mensen tegen je in het harnas.

Maar ID&T heeft nog steeds geen monopolie positie hoor, dat heb je alleen als je klanten geen andere keus hebben dan naar jouw feesten te gaan. In NL is er volop keuze, en nu is ID&T wel de grootste, maar er is genoeg keuze: monumental, UDC, Extrema.

In ieder geval kun je vinden van Duncan wat je wilt, maar in mijn ogen heeft hij er aan bijgedragen dat we hier in NL een geweldige dancecultuur hebben, zeker in vergelijking met andere landen.
Waarschuw beheerder
ooo natuurlijk, daar heb je zekers gelijk in! loeszie ;-)

ben benieuwd wat de toekomst brengt! ook al is ons land multi-cultureel. toch denk ik niet dat hij er slim aan heeft gedaan om urban op innercity en mysteryland te plaatsen. jammer dat hij dat niet op zijn eigen forum kan lezen dat er veel mensen het niet relaxt vinden.
Waarschuw beheerder
Volgens mij is het gewoon een Urban legend...
Opzouten met die troep, ben het er absoluut meeeens dat er op een dancefeest geen andere zooi gedraaid moet worden.
Waarschuw beheerder
Beetje dom gezwam over dat Urban net als dat stuk over hoe een succes de Urban wel niet was...

Overigens had ik al RUIM VOOR Innerity gezegd, dat ID&T positieve uitspraken zou doen over de Urban zaal... dat het zo een succes was etc.

Dit kon ik namelijk al opmaken uit de floorplan... de Urban werd zo geplaatst dat alle bezoekers er altijd langskwamen. Het is gewoon 1 en al opzet geweest van ID&T en weer een manier erbij om extra omzet te draaien en de echte partysfeer steeds verder te laten verdwijnen...

En dan die loze actie mbt Shockers... OMG :(

Stelletje stumperts daar bij ID&T
Waarschuw beheerder
Ga dr niet eens meer op in. Muziek is muziek. ID&T is ID&T. Als t je niet aanstaat ga je niet meer naar hun feesten. Gezeik altijd! :kots: Zo gata t al eeuwen. Mensne zeiken op alles wat ID&T verkeerd oet maar gaan toch elke keer weer vrolijk nara hun feesten. Nee dan ben je een vent! %)

OF zeik lekker door en boycot ID&T. of houd je muil en ben blij dat we in Nl zo'n vette partyscene hebben en geniet verdomme eens van alle mogelijkheden!

Hokjesgeesten!!!

:kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben geen hokjesgeest WJ ;) Ik geef alleen mijn mening...
Waarschuw beheerder
Als jij je dit persoonlijk aantrekt zegt dat meer over jou als over mij denk ik! :)

Er zijn 300 replies gegeven inmiddels en het is weer dezelfde zinloze discussie die al eeuwen gevoerd wordt. s meer een algemene opmerking en verder laat ik t hierbij want t heeft geen enkele zin! :)

(k)

Waarschuw beheerder
hehehe idd ieder zo z´n eigen.....fuck urban als je t mij vraagt....terwijl iemand anders er weer anders over denkt :p ach.....zinloos :D

Waarschuw beheerder
Go Wacky Go Jacky :respect:
Waarschuw beheerder
als ik urban had willen horen was ik wel naar een of andere hiphop tent gegaan. ik ga al bijna 12 jaar naar feesten en petje af voor ID&T ,want ik heb schitterende feestjes met ze gehad. volgende x nodigen ze ook Tarkan uit op innercity. jippie daar zitten mensen op te wachten!

ik merk echt een groot verschil met de feestjes die ID&T geeft met zeg maar 5 jaar geleden.toen ging je naar een house feest om de house muziek! en toen was sensation gewoon relaxt sensation en kon je gewoon alle kanten op lopen op innercity.
ok house is massaal geworden..maar hou het A.U.B bij house!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ah man, de regering luistert al niet eens naar ons en daarvoor mogen we zelfs stemmen. Iedereen doet wat ie wil. Ik ook maar dan en als 't niet meer leuk is verkas ik wel en als ik nergens meer heen kan is er altijd nog het hiernamaals ;)
Waarschuw beheerder
Nou stardust, dan ga je lekker niet meer. En dat geldt voor al die zeurende mensen die blijven brullen dat t vroeger allemala beter was.

vroeger is dood.

Zeueren heeft geen zin.

Of maak plezier, ofblijf thuis. Sim-pel.

Waarschuw beheerder
Je gaat toch naar een house-feest voor de house muziek toch niet om naar URBAN te luisteren daar hebben ze apparte feesten voor!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
nou wackie jackie dus jij zeurt nooit????

jezus wat een makkelijke meid ben jij dan ga je toch lekker naar de moskee misschien krijg je daar je vriendjes mee om te housen! ;-)

Waarschuw beheerder
Verdomd ik ben het zomaar eens met WackieJacky :S

Altijd maar hetzelfde geblaat over ID&T, dan blijf je toch thuis.

Dat duncan het forum weghaalde, tja waarom moet er zonodig een forum zijn op een site van een organisatie, dat is niet realiseerbaar, immers Duncan moet ook rekening houden met contacten met andere organisaties en DJ's die ze hebben. Dan is het niet juist als iemand op een site van ID&T een DJ of een event afzeikt waar ID&T directe banden mee heeft. Daar heb je een partyflock, weaklink of Start2dance voor.

En dat gezeur over Urban, het is muziek, ID&T pakt een bredere muziekstroming aan. Daarnaast zie je in Urban veel invloeden van House en andersom. En zo nieuw is het toch niet, kijk voor de verandering eens naar Radio One van de BBC, het toonaangevende DanceRadio Station in Engeland, daar doet Trevor Nelson zijn Urban gedeelte, Ministry Of Sound Of London, een toonaangevende club aldaar doet een dergelijk concept, Urban is hot, Urban is dance, dus waarom niet je horizon verbreden? Of is de Nederlander daar te oppervlakkig voor?

Waarschuw beheerder
beetje loze vergelijking....mosk­ee en vriendjes om mee te housen...

alsof er alleen maar moslimgasten op een Urbanfeest komen...
Waarschuw beheerder
nee is ook geen vergelijking. geef toe.ik had in het mailtje ervoor over dat ze volgende x ook Tarkan uit kunnen nodigen als ze hun horizon willen verbreden.

maar goed blijkbaar moet je in forums alleen zeggen wat was het een schitterend feest.
ik heb me zeker ook vermaakt op innercity, maar heb de urban zaal gemeden net als heel veel anderen
Waarschuw beheerder
donateur
Ga dr niet eens meer op in

Moet je dan ook niet doen WJ denk om je hart :lief: Zeuren is inderdaad irritant, maar kritiek geven moet kunnen, wel onderbouwd aub.

Stardust beetje domme opmerking over die moskee, en de urbanzaal vermijden was erg moeilijk want was een doorloopzaal waar je wel langs moest wilde je bijvoorbeeld naar de wc.
Waarschuw beheerder
Stardust, t was niet zozeer aanvallend naar jou bedoeld. Sorry als dat zo is overgekomen. Natuurlijk zeur ik ook wel eens, maar dan voornamelijk over organisatorische zaken op een feest waar ik veel geld voor heb betaald.

Het is meer het feitdat ik nu bijna 2 jaar op PF it en deze discussie dus ook al 2 jaar gevoerd wordt. Elke keer weer roepen mensen dat ze ID&T gaan boycotten en elke keer staan ze toch were op hun feesten.

Een beetje open-mindedheid is niet verkeerd toch? Er zijn veel Urban-liefhebbers. Zij blij dat er een zaaltje voor hen is en jij hoeft er niet heen te gaan, dus jij ook weer blij. dat bedoel ik eigenlijk.

En Brombeer, we agree! Finally! (l) :P

Waarschuw beheerder
pfffffff...2 jaar gezwets over ID&T...tssss...tijdv­espilling!

openminded is NOOIT verkeerd!
zelf kom ik uit de "urbanscene"...ben "overgelopen" naar de "technoscene"...were­ld van verschil hoewel er wel veel urbansjiit gebruikt wordt in de housescene...

zelf ben ik geen ID&T parteeganger, maar ik geef Duncan groot gelijk betreft fusies...er valt GELD te verdienen..en veel ook...so why not? wie wilt geen VEEL GELD???!
Waarschuw beheerder
ik ben juist altijd happy op feesten, maar sorry hoor de urban zaal daar kon je niet omheen. bij mysteryland kon je het negeren, ik weet zeker als je naar een R&B feest gaat dat die gasten ook niet blij zijn als er ff een housetentje eraan geplakt wordt.
er hing gewoon geen relaxt sfeertje in de urban zaal en dat komt een feest niet ten goede
maar goed ik ben ook weer blij ;-)
bedoelde je ook niet aan te vallen hoor Wackiejackie.

Waarschuw beheerder
Maar Stardust, je hoeft niks dan de waarheid te zeggen in een forum, immers het is je persoonlijke mening. Tarkan heeft geen ruk met dance te maken, Urban wel. Dat mag je nu onderhand wel in dezelfde hoek duwen.

Maar je hoeft Urban niet leuk te vinden, onlangs hoorde ik de Urban radioshow op ID&T, vond het zeker wel okee. Hou je van Urban dan is het je smaak of niet, recht op die mening heb je. Zo heb ik een hekel aan terror.

Maar om dan ID&T als stumpers of debielen uit te maken vind ik niet juist. Ze zetten het goed neer en er is een duidelijk resultaat, dat jij het niks vind okee, maar kennelijk anderen wel. Als je klantevredenheid met het oog op winst kan bereiken doe je het toch goed. Nergens staat dat iedereen happy moet zijn!

Waarschuw beheerder
gewoon niet op die gasten letten, doe ik ook niet als ik op een hardcorefeessie ben...let ik ook niet op al die Wazi(ge) gasten met die Adolf Look-a-likes...
Waarschuw beheerder
maar het is me as opgevallen bij mysteryland en innercity. daarvoor had ik het nog nooit meegemaakt. misschien op dancevalley, maar daar zie ik ook niet alle tenten dus misschien over het hoofd gezien.
ik heb op zich ook geen problemen mee, maar ik merkte echt dat de sfeer niet relaxt was in de urban. ok mischien was ik er net wrong place wrong time. maar dat vindt ik dus het jammere van ID&T dat hun soms echt alleen kijken wat het meest geld oplevert.
Waarschuw beheerder
Ik ga iig niet naar een feest waar Urban gedraaid wordt, ik hou echt niet van dat volk. Patsters :bah:

Waarschuw beheerder
dat is het zeker....maar vroeger ha dje ook pastervolk, alleen moest je je bewijzen met rappen, dj-en en of dansen. Gelukkig kon/kan ik dansen...je moest wat kunnen vroeger...

nu is dat anders...ik kots erop..enige wat ik op een Urban feest doe is lekker gek en sarcastisch doen tegen mensen...