Partyflock

Forumonderwerp · 650886

Waarschuw beheerder
Ik heb zojuist mij ID&T magazine gehad en ben hem aan het lezen tot ik dit las.

Dit zegt Duncan van ID&T over urban

Ik citeer: "Dan de hele nieuwe ontwikkeling van Urban. ID&T had op Mystery Land en Innercity een Urban-tent (zaal) en dan vindt ik een zeer goede ontwikkeling. eindelijk een beetje integratie en het is mooi om te zien dan muziek dat voor elkaar krijgt."

mijn mening: Als ze eerst op de echte en goede _proberen_ te intregeren dan zit er nog een kern van waarheid in maar je denk toch zeker niet dat het door muziek allemaal koek en ei zal zijn?
erg hypocriet!

Ik ben vóór een boycot ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het probleem met id&t is dat het alleen kuddedierenfeesten organiseert. Hier komt heelveel publiek wat van beide muziekstijlen houd dus meneer Domcan kan weer een zaaltje extra open gooien. En dat gezeur over dat boycot, ik hoor al een aantal jaar mensen hierover klagen, maar waarom zijn dan die f*cking klote feesten dan nog steeds uitverkocht. Ik zelf boycot al ongeveer 2,5 jaar id&t en moet zeggen bevalt prima. Als iedereen die zegt id&t te gaan boycotten dit nu ff ook werkelijk gaat doen, misschien dat we dan nog iets kunnen bereiken.

Dit probleem heerst niet alleen bij id&t maar bij veel van die grote party-organisatie's. Ik hoorde gewoon die flikker van frans bouwdoos op multi met oud en nieuw, is net zo iets.

De laatse jaren vind ik zelf de kleine feestjes ergens in een vaag tentje wat niet iedereen kent de beste feesten. En de illigale feesten zijn altijd nog het beste van allemaal, help zelf bij de insomnia-feesten. Deze feesten worden alleen maar georganiseert door mensen die leven voor de house/dance-scene. En het publiek wat er komt heeft de zelfde gedachte. De ultieme party-spirit!
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
volgend jaar: ipv een urban zaal een Third movement zaal. Dat mis ik nou nog op Innercity..
Waarschuw beheerder
B2S:respect:Hard BaSS

Dance 2 Eden :respect: GhostTown

ID&T :kots: Innercity

Waarschuw beheerder
:gaap: :gaap:

nou ja...wat een gezeur over Urban en Dance.
Zowieso heb ik nix met ID&T en ga UBERHAUPT NOOIT naar een ID&T feest...zowieso een zeer commercieel org. Maar ik geef Duncan gelijk...mensen komen toch wel en hij verdient er geld aan...wie zou dat niet willen...'t is zowieso EIGEN BELANG...tuurlijk is het fok op voor de feestgangers...maar er zijn ECHT WEL betere feesten dan die van ID&T...
:respect: Monumental :respect:

aan de andere kant worden er veel urban sjiit door de dance heen gedraaid...zowieso veel hiphop wordt geremixt met house...dus why not Urban??
Waarschuw beheerder
donateur
dus why not Urban??

Wel ja gaan we volgende keer naar Hellraiser met als line up:
Andre Hazes
Frans Bauer
Andre Rieu
Het noord-hollands symfonie orkest
Koos Alberts
2-Pac (voor een keertje keert hij terug op aarde)
en als afsluiter mogen we ff massaal gaan hakkuh op de happyherrie van de:
Party Animals.

Zie je het voor je? Dus Domcan flikker op naar de hell met die klote ID&T van je en neem die hele schijt Urban van je mee, ga je daar maar feestje geven. Gat in de markt, naar mijn weten worden daar nl nog geen feesten gegeven.

Waarschuw beheerder
Lachen man...dat mensen zich zo kunnen opwinden..
het gaat maar om ID&T...altijd al commercieel geweest...
en al die grote feesten van ID&T zuigen allemaal!

Ga eens naar de wat mindere grote feesten toe mensen!!!!!!!!

Zie je eens dat het er HEEEEEL anders aan toe gaat...dan op die ZUIGENDE feesten waar 2003947583238 man komen...
Waarschuw beheerder
Hahahahaha het zal me niks verbazen:bier:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
ID&T :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
schoolvoorbeeldje van Hoe verneuk ik mijn bedrijf... :yes:
Waarschuw beheerder
Grappig... er wordt hier nog steeds gedacht dat organisaties (lees ID&T) zich iets aantrekken wat er op dancesites over ze wordt geroepen... Kan me nog herinneren dat dancesites "gerommel in de marge" werden genoemd. Dachten jullie nou echt dat ze na een feest de reacties op dancesites gingen lezen? Of dat een topic als deze ze een ene moer schelen?

MIG, je voelt je natuurlijk enorm bij je pik gepakt omdat jij (of je meissie) een slechte ervaring heb gehad tijdens IC, bezoek gewoon die feesten niet. Wtf wil je trouwens met zo'n boycot bereiken?!?!?

Ik zelf kan die stijl wel waarderen, net zoals ik elk lekker nummer van zowel hardstyle/dance, club/groove als oldskool of rock kan waarderen. Ben een keer in de Powerzone beland op een urban feest en ik vond het top!(y) Waarschijnlijk omdat ik verder dan mijn neus lang is durf te kijken. Toch jammer dat een heleboel hier groot zijn geworden met "Smurfenhouse".

Gasten waar jij en anderen in een ander topic over spraken ben ik ook wel op dancefeesten tegengekomen (Qontact) en daar valt helaas niks aan te doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heej FrankyBooi ik mag me best opwinden van feesten van id&t!
Als jij tegenwoordig 50 euro voor een feest betaald en je kan het lazerus krijgen van Duncan omdat hij niet eens fatsoenlijk kan antwoorden dan mag ik me best daarvoor opwinden!
Vroeger hadden we alleen de hardcore feesten en "hardcore will never die" zeiden ze altijd.
Nou ze hebben het aardig dood laten bloeden!
Het gaat alleen maar om het grote geld en of de mensen daar nu soms bezwaar hebben hoe het beter kan of gewoon een klacht hebben dat interesseert hun geen reet!Belachelijk natuurlijk voor de mensen die 50 euro voor een kaartje betalen en 10 euro om hun auto weg te zetten en voor 40 euro aan munten halen en die het halve land afrijden om naar een feest te gaan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja hoor wij dance liefhebbers samen met die apen muziek :kots:

Idd raimond IDT heeft de hardcorescene laten vallen als een baksteen. Als ik organisator was zou ik feesten geven op de 1e plaats voor de mensen en niet voor het geld.
En dan die prijs nog van een idt kaartje , vroeger was het 40 gulden nu is het dubbel zo duur, nou en tis onzin om te zeggen dat alles duurder is geworden want dat is dikke bullshit. En dan vind ik het helemaal be;achelijk dat ze nog 50 cent durven te vragen als je moet pissen.

Duncan en zn idt kunnen van mij mooi de graftering krijgen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Domcan heb nog een gat in de markt voor je gevonden, waarom maak je volgende keer ook niet een Breezah-zaal en Rollator-zaal (kunnen die bejaarde ook een keer gaan feesten)
Waarschuw beheerder
Misschien doen ze dat ook nog wel ja!
Ze zijn blijkbaar overal in staat als een feest maar uitvekrocht raakt en hoe dat moet dan maakt ze niet uit!
Is natuurlijk wel lekker als organisator zijnde dat je feesie uitverkocht raakt maar ze denken alleen aan geld en meer niet!De klant is koning nou bij hun niet hoor!!!
Lekker naar feesies van B2S en Dance2Eden en wat kleinere feesie.Komt goed en id&t kan idd de stront inzakken:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
En dat gezeur over dat boycot, ik hoor al een aantal jaar mensen hierover klagen, maar waarom zijn dan die f*cking klote feesten dan nog steeds uitverkocht.

1 woord : Breezer !!
Waarschuw beheerder
ik ook alleen TD niet

lekker kortzichtig... jij zegt zeker ook alle zwarten het land uit behalve Gizmo en Darkraver?

Nee hoor,the viper mag ook blijven......
Waarschuw beheerder
:respect: The Viper :respect:
Dat is me ouwe gabberopa:yes:
Hij blijft voor mij de nummer 1 net als de Darkraver, die blijft top;-)

Waarschuw beheerder
MIG, je voelt je natuurlijk enorm bij je pik gepakt omdat jij (of je meissie) een slechte ervaring heb gehad tijdens IC, bezoek gewoon die feesten niet. Wtf wil je trouwens met zo'n boycot bereiken?!?!?

Het gaat niet zo zeer om wat ik heb meegemaakt.
het gaat erom dat ze steeds minder geven om hun klanten en steeds meer om $$$.
enkele simpele voorbeelden:

-Kaartjes worden NOG duurder.
-Aankleding wordt NOG minder.
-Publiek wordt steeds breeder.

en ja wat ik met een boycot zou willen bereiken...
allereerst denkt Duncan dat hij alles is en dat toch elk feest wel uitverkocht raakt. ik bedoel welke idioot durft er nou te zeggen dat dmv van zijn feesten mensen beter intergeren in de samenleving.

[sarcasme] Hij heeft helemaal gelijk op IC waren we allemaal één! het was allemaal koek en ei. ik heb met mensen van de Urban lekker staan raggen op Varela Geweldig! [/sarcasme]

Duncan leeft in zijn eigen wereld en dat moet hem eens goed duidelijk gemaakt worden want hij zegt nu al: " de Dance scene bestaat niet meer "
nou sorry maar als Organistaor van DANCE EVENTS ben je echt een debiel als je dat zegt dat is gewoon je eigen ruiten ingooien...

nog een klein voorbeeldje zet ID$T Radio op:
"Het enige dance station van Nederland"
Yeah right waarom is er dan steeds minder Dance?

Die Lijers gaan gewoon heel de Scene verkloten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Raimond:
je weet zowieso in je achterhoofd, "het is een feest van ID&T...". Moet je zowieso veel voor betalen...publiek is vaak bagger...van alles en nog wat en niet DE LIEFHEBBERS zoals je ze wel tegenkomt op kleinere feesten...
Ik geef Duncan op dat gebied gelijk...als je geld kan maken, doe het dan ook gelijk goed.

Albert Heijn bijvoorbeeld was vroeger ook alleen maar een kleine kruidenierszaakje ergens op de hoek...
nu is het bijna een warenhuis geworden...

als jij een eigen bedrijf hebt, wil je toch ook "presteren"?

BLIJE BART:
ik noem Gabber/hardcore muziek toch ook geen Bagger of Wazi muziek...
slaat echt nergens op Urban= apen muziek...
Waarschuw beheerder
donateur
die leier is gewoon te oud, hij kan het allemaal nietmeer bijhouden

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga voor een Boycot voor ID&T :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
maja zal wel in mijn eentje zijn:S
Waarschuw beheerder
donateur
daar ga ik al 2,5 jaar voor.... en zo zijn er nog wel meer

Waarschuw beheerder
Frankybooi IC was me eerste IC eveneens een van me eerste grote ID$T feesten.

Als je er had geweest had je het begrepen ik bedoel wat is de reden dat jij niet gaat?
je spreekt jezelf nl een beetje tegen...

@KinyBinky dat lijkt me niet ;)

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Dat boycot ge ouwehoer gaat volgens mij toch niet helpen en waarom niet?
Omdat volgens mij de meeste mensen die voor het eerst naar een grote dance/house party gaan toch wel naar een ID$T feest gaan dus voor elke generatie die eindelijk door heeft waar het wel en vooral ook waarom het niet draait (ID$T laat de hardcore al jaren links liggen op TD na, word eens een keer wakker en leer er mee leven :yes: ) gaat er weer een compleet nieuwe generatie naar die feesten en volgens mij spelen ze daar nu enorm op in.
Ik weet nog wel dat 2 Unlimited e.d. in de hitlijsten terecht kwamen en dat had je daarvoor met house zo goed als niet terwijl de generatie van 16 tot 18 jarigen van nu zo goed als hun hele leven al (commerciele) house/dance op de radio heeft gehoord NAAST urban muziek dus als die naar een feestje waar je allebei de muziek soorten hebt gaan is dat voor hun het einde toch?
En ze mogen daar natuurlijk eerder naar toe van paps & mams dan naar een vage illegale party in een loods 'ergens' in Amsterdam (beter ook trouwens :yes: )

Dus helaas leer er maar mee leven en ga dan zelf naar goede clubs met meer sfeer want minder massaal, kleine feestjes, illegale feestjes of wat dan ook of krijg anders een hartaanval als je dat liever hebt :-)

PS Vorig jaar ben ik nog naar Shockers gegaan, wat een kutfeest maar wel gezellig met vrienden en daarna waardeer je goede clubs, kleine, goedkope illegale feestjes of wat dan ook veel meer (in ieder geval ik wel :-))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
met al dat breezah publiek hebben ze een veel grotere markt...
als wij ze met z'n alle boycotten komt het toch nog wel vol.(helaas merken ze daar toch niks van)

duncan-> :kots:

Waarschuw beheerder
shockers weg...ook erg jammer..op inqontrol zal zeker ook zo'n depressieve, gelikte urban zaal zijn...bah bah
nee echt te masssaal gaat het strax worden...wat zijn de volgende stappen, een back 2 the eighties zaal, een top 40 zaal, een NEDERlandstalige zaal
ehhmmm dan word toch naar duitsland denk ik zo!!EMIGREREN
Waarschuw beheerder
Ik ken Duncan niet, maar na wat ik over hem heb horen zeggen kan ik best begrijpen waarom hij niet reageert op brieven/mailtjes getuige de simpele argumenten en krommetenend Nederlands in berichten die ik hier af en toe zie :S
Ik heb trouwens nog steeds niet kunnen vinden wat je met een boycot wil bereiken maar goed...

Kaartjes worden duurder... alles wordt duurder pik, DJ's, AH, uit eten, belastingen, etc... dus ook de feesten (vandaar ook de prijzen).

Aankleding minder... goed punt, aankleding maakt zeker een feest leuker! Ik zag een foto van Qlimax en dat zag er goed uit! Geen idee waarom dat op andere feesten niet zo of minder is. Heb je daar wel eens een mailtje aan besteedt? Misschien dat dit niet meer mag van de brandweer of zo? Zou zo snel niet een andere reden kunnen bedenken behalve de kosten misschien. Is de aankleding echt minder dan anders?

Ik denk dat de scene niet te verkloten valt. Denk meer dat het aanzien van dancesites verkloot worden door lijers met oogkleppen en negatief gezeik. Ik basseer mijn mening over id&t op basis van hun bedrijfsvoering en vorm meningen over elk feest apart en één ding kan id&t niet verweten worden, amateurisme. Die jongens weten wat ze doen en wie ben jij om iemand die zoveel bereikt heb een idioot te noemen. Ik :kots: op IC en Sensation is 1x keuk voor de sfeer maar voor mij was ML 2003 het beste feest van 2003.
Waarschuw beheerder
donateur
alles wordt duurder pik, DJ's, AH, uit eten, belastingen, etc...

volgens mij is de ah alleen maar goedkoper geworden:s

Waarschuw beheerder
Is de aankleding echt minder dan anders?

haha... op IC was de techno zaal als aankleding een waslijn met kleding dioe door de zaal hing ohja bijna vergeten op het podium stonden 6 wasmachines... ohja en niet de twee lasers vergeten die de hele tijd op 2 standen konden.

Robster, ML was een goed feest maar hier was ook naar mijn inzicht VEEL meer geld ingestoken...

maar kijk bv naar feesten van Monumetal die staan gewoon bekend om de lichtshows dat is toch veel betere reclame? en alles wordt duurder?
Ik betaal voor me Awakenings kaarten nog net zo veel...

En ik een lijer met oogkleppen?
als jij ze nou even van je intelligente hoofd af haalt en eens kijkt wat er om je heen met ID$T feesten gebeurd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
MIG:
zelf ga ik alleen maar naar de kleinere feesten...
daar komen de liefhebbers van het soort muziek, de dj's etc...de sfeer wat er hangt is ook vet kewl; erg gemoedelijk, geen aapjes-kijken-publiek, niemand die je raar aankijkt als je "te" van de kaart bent...als het minder met je gaat zijn er genoeg "vreemden' die je ff komen bijstaan..

op de grotere feesten is het zowieso anders...
ander soort publiek, voornamelijk kleine kinderen, wordt erg raar aangekeken als je er van de kaart bijloopt...sfeer is totaal niet zo als op een kleinere feest...en het is te massaal...EN...ik ben niet van plan om veel te betalen voor een feest...
:respect: AWAKENINGS Monumental :respect:

ik ben zelf ook geen voorstander van meerdere stromingen op een feest, bijv een hardcorezaal op Awakenings bijv. Net zo als een technozaal op MOH bijv. werkt niet, is ook zo...Urban op IC...keej...zal zeker niet werken...maar we hebben het over ID&T...is geen feestorganisatie meer maar een BV. Geld moet binnenkomen...ze moeten zowieso de commerciele kant op en Duncan ziet het als "vernieuwing", fusie in de dancescene...laat ik het zo maar noemen....
vroeger kon hiphop ook niet met hardrock...totdat er crossovers zijn gemaakt...en die zijn binnen de dancescene zeker allang gemaakt met de Urban.
Je moet niet vergeten dat Dancscene veel remixen maakt uit de Urbanscene. maar omgekeerd niet....

Waarschuw beheerder
Mjah, ik heb even in je feestarchief gekeken Frankybooi en zo veel scheelt die niet hoor ;)

maar ik baal er gewoon van er komt alleen maar narigheid van. dat is een feit

Waarschuw beheerder
daarom...

kleine feesten zijn (y) (y)!!

grote feesten leuk voor gasten die voor het eerst naar feesten gaan enzo...en voor jong publiek...

ik ben er zelf "te oud" voor...gheghe..

Waarschuw beheerder
voornamelijk kleine kinderen, wordt erg raar aangekeken als je er van de kaart bijloopt...

Dat had ik dus vorig jaar met Shockers, ik liep niet helemaal van de kaart rond maar dat ik met 3 vrienden binnen kwam in 1 of andere zaal en ik een pakje mdma tevoorschijn haalde en een andere maat een pakje sos en wij met zijn vieren gingen beginnen ;-) zag ik ook allemaal (vooral jonge) mensen om ons heen met afgrijzen kijken van wat doen die nou :vaag:?!?

Ja hee, het is toch een houseparty of is dit je eerste feestje ofzo 8)

Waarschuw beheerder
Pfff wat een gezeur weer om een zaaltje op een feest.

Heeel pf in rep en roer omdat hun coole underground wereld door die MOTHERFUCKERS van ID&T naar de tyfus wordt geholpen. Jaaa ID&T moet dood bla bla. Op pf lijkt er af en toe echt een race aan de gang wie de allerhardste die hard house fan is. Je moet zo hard mogelijk je stijl verdedigen anders ben je geen echte liefhebber.

Eeeehj en als je iets veranderd verneuk je de scene naai je de rest blablablablablabla

Hoe moeilijk is het om naar een ander feest te gaan als je geen zin hebt in urban? En als je per se naar innercity moet... hoe moeilijk is het om dat zaaltje te vermijden of om er effe snel doorheen te lopen :S

wie weet ontstaat er wel een nieuwe housestijl: urban en house gemixt. A la garage bv. Dan is er toch alleen maar winst? Of wordt dan hardcore en techno en hardhouse naar de knoppen geholpen?

Waarschuw beheerder
ik had tot gister nog nooit gehoort van "URBAN"
maar denk dat ze dat niet op een hardcorefeest zouden doen hehe denk dat er dan wel wat problemen gaan komen..

Waarschuw beheerder
donateur
maar denk dat ze dat niet op een hardcorefeest zouden doen hehe denk dat er dan wel wat problemen gaan komen

ehh ja.. dat weet ik wel zeker!

Waarschuw beheerder
je meent het :9

maaruh hun zeggen ook "terror"

wanneer dan ?? over 2 jaar zeker :/
Waarschuw beheerder
Heej Frankybooi!
Je gaat alleen naar kleinere feesten?
Teqnology is ook klein???
Valt toch wel mee dacht ik zo;-)
En tegenwoordig is id&t bagger en niet het publiek hoor??!!
Dat is niet waar.Je hebt er kleine kinderen bij lopen maar 10 jaar geleden liep ik ook op me eerste hardcore party in de jaarbeurs!Toen was id&t alleen nog maar een HARDCORE organisatie en dat was toen zeker wel voor de liefhebbers zoals ik!
Uiteindelijk hebben ze de gabber als een baksteen laten vallen.Toen was een kaartje ongeveer 20 a 25 GULDEN en had je een knalfeest van 10 tot 10:yes:

Enne Robster ik snap best dat je het allemaal opneemt voor id&t, want je wilt vast doorbreken met je dj talent:bah:
Na kinkybinky ben ik in ieder geval de 2e die id&t boycot:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
id&t zuigt...dat is gewoon een feit. Soms hebben ze leuke feestjes maar vaak genoeg doen ze daar dingen waar niemand wat van snapt zoals de urban. Heb er hard om gelachen en gelukkig niets van gemerkt. Wat ik wel belachelijk vind is dat ze de hardcore in een hoekje hebben gepropt en het proberen goed te maken met een bizar slechte thunderdome wat overigens alleen nog maar de naam heeft. Ik kan me overigens nog een innercity herinneren waar een hardcore zaal bij was.....en daarna kwam die belachelijke 2step ervoor in de plaats en nu dus urban :vaag:...ik snap het ook niet meer maar dat het id&t alleen maar om het geld te doen is dat is nu toch wel duidelijk..jammer hoor. Maar ze krijgen steeds meer concurentie waar vaak ook niet meer aan te tippen valt dus uiteindelijk gaan ze wel op hun bek...helaas dat ze dan qua geld allang binnen zijn!
Waarschuw beheerder
Idd ID&T is allang binnen vandaar dat het ook niet meer zo super is als vroeger.Het interesseert die lui geen reet als je kritiek heb.
Ze gooien het in een prullebak en kijken er niet meer naar om.
Lang leve Dance2Eden, B2S en Q-dance(al is het een beetje familie van id&t)
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://members1.chello.nl/k.vandebelt/id-tedit.JPG [/img]
Waarschuw beheerder
hahahahaha precies 0ckels!
:D :D :xtc: :xtc: :xtc:
WIJ WILLEN STAMPEN!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zucht; ik zal vandaag maar weer es een mailtje sturen dat ik toch echt niet!!! meer lid wil zijn van dat blad:kots:

Waarschuw beheerder
donateur
leuke is dat de meesten zo een grote smoel hebben maar wel blijven gaan....

voeg eens woord bij daad...

Laatste ID&T feest was Shockers, en ook alleen maar omdat ik goedkoop een kaartje kon fixen en geen reet te doen had

Waarschuw beheerder
ID&T is nogsteeds een van de grootste organisatoren van dancefeesten... Ze zijn natuurlijk wel begonnen met hardcore enzo, maar het is en blijft een bedrijf, die uit zijn op winst! Even heel zwartwit gekeken: in hun ogen is hardcore op dit moment uit, urban heeft nu al het merendeel van de top40 overgenomen... Logisch voor ID&T dat ze dan ook die markt op willen.
Of het geslaagd en weloverdacht is, is een ander verhaal :P Die Duncan kan echt totaal niet tegen kritiek (anders haal je het forum op je website niet weg), en wil gewoon niet naar zijn klanten luisteren... Het lullige is is dat hij het zich kan permitteren, aangezien mensen die zich minder met de dancescene bezighouden toch wel naar zijn feesten gaan! Wat kan hun het verrotten dat ID&T de dancescene kapotmaakt door achter het geld aan te gaan? Zij hebben Trance Energy, en lopen ermee binnen!
Ik luister veel naar R&B enzo, en vind het relaxte muziek... maar misschien dat ID&T is naar hun publiek moet luisteren en bedenken dat R&B en dance niet samen willen/kunnen gaan, in plaats van commentaar van Gio af te katten :P

Waarschuw beheerder
zoals al eerder werd gezegd kun je niets forceren maar je wordt wel door id&t verplicht erin mee te gaan. Ik kan me niet herinneren of er door hun gevraagd is wat "wij" ervan vinden want ze weten eigenlijk toch wel wat de reaktie is dus conclusie die eeuwig en altijd blijft zolang id&t bestaat....ze doen toch wel wat ze zelf willen. En ze noemen zichzelf toch de grootste op DANCE gebied? Nou...ik weet niet wat men onder dance verstaat maar in mijn woordenboek staat daar echt geen urban of r&b bij
Waarschuw beheerder
ik snap een ding niet iedereen loopt maar op id&t te zeiken dat ze het alleen maar doen voor het geld

waarom gaat men nog dan naar id&t feesten
als men het toch al te duur vind ??

en kan duncan er wat aan doen dat dancescene mensen trekt en er die mensen er ook voor betalen.

id&t is een groot muziekentertainbedri­jf waarom zou dat niet kunnen muziek is muziek en daar heb je verschillende soorten in als anderen het niet doen waarom hij dan niet

mensen moeten niet eens zo zeiken en als mensen het beter weten dan id&t waarom geven ze zelf geen feest weten ze meteen wat er afspeelt om een feest neertezetten
Waarschuw beheerder
donateur
2technocab
er zijn gewoon bepaalde muziek stromingen die niet samen gaan, krijg je geheid rellen. Ik boycot al 2,5 jaar id&t en bevalt mij prima.

mensen moeten niet eens zo zeiken en als mensen het beter weten dan id&t waarom geven ze zelf geen feest weten ze meteen wat er afspeelt om een feest neertezetten

Wij organiseren zelf ook (illigale)feesten. http://www.insomnia-partry.nl En hier komt alleen het publiek wat leeft voor de house/dance-scene. En moeten wij het echt niet proberen om daar met urban/R&B aantekomen. De echte partygangers hoeven dat niet. Id&t richt zich alleen nog maar op het kuddedierenpubliek en laat waar het echt om gaat links liggen, ze hebben niet voor niets het forum weggehaalt van de site. Het intereseert ze gewoon niets wat wij willen, en doen er ook alles aan om het niet te willen weten. Dus hoef ik niet meer te weten wat id&t allemaal wil doen ga toch niet er toch niet heen.
laatste aanpassing