Partyflock

Forumonderwerp · 649484
1 volger · 4270x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zijn hier nog meer mensen die dit doen ik heb over een maand wedstrijd voor nederlandse titel... Dus nu vol aan het trainen...
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens. Maar das niet alleen een nederlands probleem, internationaal gezien zijn er ook te veel bonden.
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Zoiets als de Fifa bij t voetbal bedoel je?

Waarschuw beheerder
gewoon laten zoals het is (Y) gata perfetc zo

Waarschuw beheerder
Gaat perfect zo????

niet dus!

Word er nog wel is gecontroleerd voor de wedstrijd? nee dus. Ik bedoel ik kan bij de ene bont 6 partijen hebben gedraaid en bij de andere bond als nieuweling binnenkomen.....

het woord startersboekje kennen ze ook bijna nergens meer......Vandaar dat er veel te weinig bekent is over de vechters......

1 bond, 1 startersboekje!
Waarschuw beheerder
Oooh ja.. Voor diegene die het nog niet wisten.. Kraus is in de halve finale gestrand tegen Masato op punten verloren.

Die nieuwe K1 Max kampioen is een Thai.. Kan zo 123 ff niet op zn naam komen, maar hij's kampioen van Lumpinee Stadion.. dus die kan boksen..

Zo is iedereen weer op de hoogte
Waarschuw beheerder
donateur
Buakaw (Por Pramuk)

Waarschuw beheerder
NOU IK weet niet waar jij vandaan komt maar in de regio amsterdam gaat het nog steeds goed hoor

Waarschuw beheerder
donateur
trainen bij thai boxen is een hele goede manier om je agressie kwijt te raken. Heb het zelf ( lang geleden ) een jaar of 10 gedaan. Ook les geven en zelf als scheidsrechter nog een tijdje rond gelopen, maar dat laatste is niet echt my cup of tea.
het leukste is nog wel het les geven, lekker voluit gaan op de zakken en een echt leeg gevoel hebben achteraf.
Waarschuw beheerder
2 lady killah:

Sportief gezien gaat het heel goed ja (niet alleen in amsterdam), maar organisatorisch is het echt een ramp. Er wordt gesjoemeld, aan vriendjespolitiek gedaan en er is totaal geen overzicht.

Waarschuw beheerder
Corecto mundo :jaja:

Waarschuw beheerder
ja daar geef ik je wel gelijk in maar dat verander je niet zo maar dat is nou eenmaal zo en daar is niet veel aan te veranderen of denk jij van wel??
Waarschuw beheerder
donateur
t moet ook niet allemaal te braaf worden hehehehe, maar een paar mensen die graag praten is wel makkelijk :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ThaiBoxen is geen optie voor mij, ik heb mijn hersens teveel voor mijn werk nodig:) Het is wel een coole sport, dat wel.
Waarschuw beheerder
Albert "The Hurricane" Kraus verslaat iedereen in NL :P

won ook K-1, afgelopen woensdag helaas in halve finale onterecht eruit, ze waren voor de Japanner :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zat ff de gids te lezen hehe

Eurosport 24-07
23:45 FIGHT SPORT: Fight Club K1 World GP - Las Vegas

Eurosport 24-07
K1 vechtsport: japan
Waarschuw beheerder
donateur
Elstublaft :)

hee die laatste, japan 24-07, moet volgesmij 29-07 zijn... iedergeval: Volgendeweek donderdag. Heb denkik scheelscheefenachterstevoren in de tvgieds gekeken :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach ff checke @ www.eurosport.nl onder tv-shedule oid ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000060e300120032186025e31a0059ef4e]http://www.albertkraus.com/albert%20side%202.jpg[/img]

Albert "The Hurricane" Kraus, me favo :D

komt uit zelfde woonplaats als ik, woont 3 straten verder op :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vanavond 21.00u Eurosport, kijke! :D
Waarschuw beheerder
donateur
vanavond? :| was der dan?
heb k nie goed de gids gelezen denkik :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ahhaa, ff de decoder van me zusjes kamer jatten :P ( en moeten de Lama's op bnn maar ff wachten hehe, kan k toch op inet terug kieke hehehe)
Waarschuw beheerder
24/07/2004 23:45 01:45 FIGHT SPORT Fight Club K1 World GP - Las Vegas REPL

26/07/2004 21:00 23:00 FIGHT SPORT Fight Club Grand Tournoi Final VTR-MAG

31/07/2004 23:45 01:45 FIGHT SPORT Fight Club Grand Tournoi Final REPL

04/08/2004 00:15 01:30 FIGHT SPORT Fight Club K1 World GP - Las Vegas REPL

08/08/2004 19:00 20:00 FIGHT SPORT Fight Club Grand Tournoi Final REPL

09/08/2004 21:00 23:00 FIGHT SPORT Fight Club K1- World GP NAGOYA VTR-MAG
Waarschuw beheerder
donateur
27/07/2004 19:00 20:00 FIGHT SPORT Muay Thai - Apeldoorn Zuid :9

Hmmm is de finale van de finale finale pas 09/08 :|?
Waarschuw beheerder
donateur
...vanavond :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja doe ik ook
Muay thai.. :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.defend.net/misc/thaiboxingvideo.php
hehehe tjek deze dan :9
Waarschuw beheerder
yo mensuh,

wat is de sterkste vechtsport voor op straat, eentje die een beetje makkelijk te leren is, effectief en ook leuk om te beoefenen?
Waarschuw beheerder
als je het hier een sportschool kan vinden die bjj les(braziliaanse jiu jitsu) geeft kom je al een heel eind op straat, vooral handig als je tegen een echte grote beer staat waar je niet mee wil slagen wisselen
Waarschuw beheerder
donateur
leuk om te beoefenen

Hierop zou ik zeggen, Thaiboxen. Op de rest ga ik nieteens antwoord geven
Waarschuw beheerder
2 Kooltjuh>> Voor op straat is er niks!! Vechtsporten doe je niet met de bedoeling deze technieken op straat te gaan gebruiken!! Dus helaas... Vechtsport is niks voor jouw!!
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.kickboksen.com/

Hier is veel te vinden over kickbokser/muay thai/K1... staat ook als je wat naar onderen
scrolled de tijden dat er wat op euro-sport te zien is.