Partyflock

Forumonderwerp · 649484
1 volger · 4270x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zijn hier nog meer mensen die dit doen ik heb over een maand wedstrijd voor nederlandse titel... Dus nu vol aan het trainen...
Waarschuw beheerder
2 Chippie: Je hebt helemaal gelijk! Ik word dat gelul ook altijd zo zat. Het is altijd 'Wat is er nou leuk aan om jezelf in elkaar te laten slaan?'
Maar daarom neem ik mn ma zaterdag ook mee, dan hoop ik dat ze ziet hoe het echt gaat.

Waarschuw beheerder
Ieuuwww.. doet dat geen pijn?
Waarschuw beheerder
nooit aan beginnen Freddy...Levensgevaarlijk
Waarschuw beheerder
Hmz...ik kan iig geen rokje aan dit weekend, paar trappen aan de binnenkant van mijn bovenbeen gehad ;)Wordt je hard van he!

Waarschuw beheerder
hahha dat heb ik ook vaak en op me bovenarm vaak en dus laat ik me `-shirts vaak ook thuis haha vorige keer met uitgaan kwam een jongen op me af om te vragen of ik mishandeld werd :D
Waarschuw beheerder
Proest :) je zou haast gaan denken ja dat ik flink in elkaar geslagen zou worden door mijn vriend...bovenarm/been/scheenbeen blauw :)
Nope gewoon Thai Boxen! Maar ja kleurtjes zijn toch 'in' tegenwoordig? :)

Ik hoor ook wel eens verhalen dat men hun scheenbeen hard maakt door er met een deegroller over te gaan..:( whaaaa!
Waarschuw beheerder
(y)Thaiboxen (y)
echt super vet!
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Bridget >> Paar pagina's terug staat een stukkie over die deegrollers :)

Waarschuw beheerder
Ik zit nu nog op fitness, ik ga van het zomer op Thai Boxen heb er echt gigantisch zin in. Je krijgt er echt een super conditie van. :D :D

Waarschuw beheerder
Jullie zijn gek!
Waarschuw beheerder
donateur
En kickboxers nog gekker ;P
Waarschuw beheerder
kickboksen is goed voor je teringlijer tenzij je een blessure oploopt of harde klappen krijgt.conditie gaat hard voor uit bij mij
Waarschuw beheerder
Gekkehuis 24 maart 2004 11:38

donateur! Gister was t weer sparren
Ging wel lekker fout weer in t begin. Wanneer ik klappe kreeg zakte me denkking en draaide ik weg...met als gevolg een paar rake trappen en tikken.

Dus ff op gaan letten wat ik zelf deed, toen ging wel stukkie beter. Dekking hoog en opletten, dan kun je er soms mooi tussen door slaan best grappig hehehe t is alleen wel ff wennen om te blijven staan als je tikken krijgt

Hahaha jah das even wennen als je het net doet...

Paar jaartjes terug ging ik ook voor de eerste keer naar kickboxen mee met beste maat haha alles ging goed alleen was ik al doodop na de warming up maargoed gewoon lekker meedoen ging ook wel goed.
Het was ook gelijk sparrings dag dus alleen maar sparren een uur....haha en me laatste sparringspartner was toen drago weet niet of je hem kent?? een sterk mannetje iniedergeval.
Maar ik was doodop natuurlijk 10 keer onderuit getrapt kon daaar dan wel weer om lachen. maar soms als ik niks meer kon doen dan draaide ik me ook weg enzow maar dat werkt natuurlijk alleen maar averechts dan krijg je een hoek op je bek die je niet aan ziet komen haha :D

Waarschuw beheerder
Gekkenwerk
Waarschuw beheerder
Loop niet zo te zwamme ouwe! haha

Waarschuw beheerder
:jaja: :D
Waarschuw beheerder
Ik kan nou bijna beginnen heej met trainen in breda hahaha ben nu zeg maar verhuisd!

Nog even een baan hierzow zoeken en dan ga ik lekker beginnen! (Y) :D

Waarschuw beheerder
oh leuk man ! lekker weer trainen :D nou veel succes ook met het zoeken van een baan ! en k hoor wel van je hoe het is!
Waarschuw beheerder
Het is wel heeeeeeeeeeeel VERSLAVEND :)

Heb gisteren mijn handschoenen en scheenbeschermers binnen gekregen, zooo dat zit wel even 10 x beter als de spullen van de sportschool! Handschoenen waren altijd te groot ;)

FF een vraagje aan de dames: wat hebben jullie meestal voor broek aan? Ik had eerst een trainingsbroek aan maar daar trapte ik steeds op de onderkant van de pijp :( van de week had ik een korte sportkbroek aan maar toen mijn vriendinging trappen kwamen die trappen echt veel harder aan (vooral binnenkant been) iemand een goede tip, of moet ik maar gewoon doorbijten? :)

Waarschuw beheerder
ik heb gewoon een kort k.boxsbroekje aan en daaronder een boxershort omdat anders iedereen zo naar binnen kan kijken hahahah en het is gewoon even doorbijten :D en goed insmeren met vaseline of bodylotion
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt mij irritant zitten een trainingsbroek, veel zwaarder toch?

linkse directe, rechtse hoek, linkse hoek
linkse directe, rechtse hoek, **BAF**

*tinkel* *twinkel* ... stars every where :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahaha mooie combi hahahahaha die heb je geleert gister op je training :P :jaja: hahaha wij hadden gister een training waar de benen extra werden belast dus me kuitjes hadden het behoorlijk zwaar gister :S
Waarschuw beheerder
Okay dan, had zelf al bedacht dat ik eventueel een strak 'wielrenners' broekje onder mijn thaiboxbroek kon doen, en insmeren deed ik al.
FF doorbijten dus :)

Wat dacht je van levertrap en hoofdtrap en dat zo'n 40 x achter elkaar, nou dan ligt mijn hart ook ergens te stuiteren op die mat hoor...en nee ik rook niet ;)

Waarschuw beheerder
wij moesten een setje van 10 gister dus 10 keer tien opdrukken en tien keer tien lowkick rechts tien keer 10 lowkick links en toen dat klaar was twintig lichaamstrappen rechts en 20 lichaamstrappen links nou dan is je hele hoofd leeg :(

en wielrennersbroekje kan ook makkelijk !

Waarschuw beheerder
Weet je wat ook leuk is om te doen? Dan moet je tegenover je trainingspartner gaan staan, en dan geef je elkaar om beurten een lowkick tegen het bovenbeen zonder dat hij geblokt word. Steeds harder tot dat 1 van beide niet meer kan. Deze persoon heeft dan verloren.

Het is wel heavy, vooral omdat je niet als eerste op wil geven. Maar goed, probeer het eens zou ik zo zeggen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zal het m'n zusjes eens voorstellen ;P

Waarschuw beheerder
Weet je wat ook leuk is om te doen? Dan moet je tegenover je trainingspartner gaan staan, en dan geef je elkaar om beurten een lowkick tegen het bovenbeen zonder dat hij geblokt word. Steeds harder tot dat 1 van beide niet meer kan. Deze persoon heeft dan verloren.

Het is wel heavy, vooral omdat je niet als eerste op wil geven. Maar goed, probeer het eens zou ik zo zeggen.

Zo ongeveer beginnen wij iedere les maar dan doen we het met mawashi geri's.

Waarschuw beheerder
Gelukkig doen wij dat niet elke keer VOOR de les, Sem Schilt schopt een beetje hard..

Waarschuw beheerder
We mogen ze ook niet blokken...
Waarschuw beheerder
ik zit op jazzballet en ik zweet het....dat is ook een harde sport hoor;]
Waarschuw beheerder
Fr3ddy 26 maart 2004 18:49

Zo ongeveer beginnen wij iedere les maar dan doen we het met mawashi geri's.

Mawashi geri´s?????
Waarschuw beheerder
donateur
Trap op middel-hoogte! O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo een trap die je beter niet telaag kan krijgen, ook wanneer je je tok om heb :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uhm .. neej geen voorwaardse trap ! :S
Aan de zijkant .. tegen je ribben aan !
Waarschuw beheerder
donateur
in t midden
Waarschuw beheerder
Thai Boxen zie ik niet als zomaar elkaar in elkaar beuken hoor...

Nou en of het beuken is :yes: Heel veel mensen die dit sport beoefenen, zitten vaak vol adrenaline als ze op het veld staan, en het is heel vaak rammen rammen rammen zonder enig idee te hebben waar ze mee bezig zijn! (WAt ik op mijn sportschool zie) het doorhalen van je schop alsof je voetbal wegtrapt :S of het hoeken blijkt meestal ook weer een ramp te zijn! Zie niet echt vaak gecontroleerde bewegingen in dit sport! Maar het blijft kickz (Y);)

Trap op middel-hoogte!

Kan ook op gezichtshoogte! ;)
Waarschuw beheerder
Duh....:( die mensen mogen van mij terug naar het klasje Aerobics...

Ook slecht van de leraar als daar niets aan gedaan wordt, als je het van het begin af aan jezelf al verkeerd aanleert en niet snapt waar het allemaal om draait, kun je beter meteen stoppen en wat anders gaan doen!
Waarschuw beheerder
Het is maar met wat voor doel je eraan begint, het is en blijft wel een agressief sport, je moet er wel btje agressie voor hebbe anders ben je maar de boksbal!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Agressie? Of bedoel je adrenaline? Ik denk dat Thai Boxen een perfecte manier is om je lekker af te reageren maar wel met respect voor je tegenstander. In een wedstrijd draait het natuurlijk om winnen maar Thai Boxen gaat om zoveel meer dan alleen maar slaan en trappen het heeft een hele historie en rituelen.

Mensen die op Boxen gaan om hun kunsten te gebruiken in vechtpartijen op straat of tijdens uitgaan die mogen van mij echt oprotten :(
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ook op gezichtshoogte!

Jah, klopt .. ik had het over een shoedan mawashi geri ! Gezichtshoogte is jodan mawashi geri ! o:)

Waarschuw beheerder
nee met agressie houd je je koppie er niet bij

en muay-thai zoiet er makkelijk uiyt voor sommige maar het is geen voetbaltraP HAHAH :d
Waarschuw beheerder
haha neeej is ook geen voetbaltrap, maar is mijn ervaring over anderen in afgelopen 14 jaar!

Agressie? Of bedoel je adrenaline? Ik denk dat Thai Boxen een perfecte manier is om je lekker af te reageren maar wel met respect voor je tegenstander. In een wedstrijd draait het natuurlijk om winnen maar Thai Boxen gaat om zoveel meer dan alleen maar slaan en trappen het heeft een hele historie en rituelen.

Agressie!! wat versta je onder respect voor je tegenstander!? Tja in de ring kan je je tegenstander respecteren door netjesz te groeten enzo en je aan de regels houden, tijdens je patijtje zou k me niet echt inhouden MAAR natuurlijk wel op techtniek knokken! ;) En dan verzeker ik je dat je btje agressief moet zijn in de ring!!

Elke vechtsport heeft een historie en ritueel!
Koreanen, chinezen, japanners..etc. al die oosterse mensen groeien ermee op..generatie na generatie! Maarja in nederland krijg je dat niet allemaal aangeleerd als je zo'n vechtsport gaat beoefenen.
Waarschuw beheerder
donateur
19 - 14 = 5 jaar
dat kan, maar klopt dah wel :|?
Waarschuw beheerder
donateur
De tering, das wel paar jaartjes ervaring :9
Waarschuw beheerder
Het zit in je of niet!! :)zo zijn er nog meer en dan nog meer jaartjes ervaring dan k!! :D
Waarschuw beheerder
* T4MMY_NL * 27 maart 2004 14:52
Trap op middel-hoogte!

Aaah oke dan! me japans is niet zo best! :D

Waarschuw beheerder
Nou en of het beuken is Heel veel mensen die dit sport beoefenen, zitten vaak vol adrenaline als ze op het veld staan, en het is heel vaak rammen rammen rammen zonder enig idee te hebben waar ze mee bezig zijn! (WAt ik op mijn sportschool zie) het doorhalen van je schop alsof je voetbal wegtrapt of het hoeken blijkt meestal ook weer een ramp te zijn! Zie niet echt vaak gecontroleerde bewegingen in dit sport! Maar het blijft kickz

Ik draai al meer dan 5 jaar thaibokswedstrijden in de ring en ik kan je verzekeren dat het geen rammen, rammen, rammen is.... en het wel gecontroleerde bewegingen zijn. Nooit een echte kickbokspartij gezien zeker?

btw dat van die mawashi geri's was maar een grapje van me
Waarschuw beheerder
hehe ik dacht al vaaag haha namelijk niet echt te doen zonder te blokken :S

vooral niet aan je rechterkant :D
Waarschuw beheerder
Ik draai al meer dan 5 jaar thaibokswedstrijden in de ring en ik kan je verzekeren dat het geen rammen, rammen, rammen is.... en het wel gecontroleerde bewegingen zijn. Nooit een echte kickbokspartij gezien zeker?

Ik had het niet over iedereen ;) Maar over wat ik meestal zie. STerkte nog ik sta zelf ook in echte kickbokspartijen! Ik weet echt wel wat rammen is en wanneer een beweging gecontroleerd is! Jij zal denk ik niet zo snel maken na zoveel jaar wedstrijdervaring maar geef toe dat er wel van die vechters zijn! Je ziet het zelfs nog heel soms terug in k-1 wedstrijden!