Partyflock

Forumonderwerp · 649484
1 volger · 4270x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zijn hier nog meer mensen die dit doen ik heb over een maand wedstrijd voor nederlandse titel... Dus nu vol aan het trainen...
Waarschuw beheerder
Ach ja.. Ik had dat ook afgelopen zomer.. heel mn linkerbovenbeen blauw en paars.. hahah zag er niet uit met korte broek.. maarja.. Lekker belangrijk..:D

:D

Waarschuw beheerder
Nou hoe denk je dat mijn linker bovenbeen eruit zag die training met al die zwaargewichten bij jullie ? :D Ik kan je vertellen die was echt paars ! :) Ik weeg potjandikkie maar 65 kilo en dan staan daar 2 gasten met volle kracht van +/- 100 kilo als het niet meer was... tegen me trapkussen aan te rossen :D :D
Waarschuw beheerder
Ik weeg ook maar net 70 kg.. dus weet wat je bedoelt..haha

KUTZOOI!!! Grrr Heb me vandaag in mn poot gesneden.. moest zelfs gehecht worden.. dus kan deze week niet meer trainen...:(

Waarschuw beheerder
mmmmmmmmmmmmmm niet zo mooi lammie beterschap he en daarnam aar weer extra hard trainen hahaha :)
Waarschuw beheerder
JAh ik wil ik ook weer trainen! alleen ik wil teveel haha pfff ik wil vanalles doen kutzooi word moeilijk om te kiezen...Shit!!

Zijn er in tilburg nog goede scholen?

Waarschuw beheerder
moet je ffies kijken op kickbox.nl daar staan alle sportscholen door ned.
Waarschuw beheerder
Ik weet niet meer wie t vroeg, maar iemand wou weten wat het verschil is tussen kickboksen en thaiboksen

Kickboksen is het systeem van trappen en stoten. Er mag dus niet geknied worden en ook mag je je tegenstander niet vastpakken. Vroeger mocht je bij bijna alle kickboksbonden alleen boven de midel trappen maar tegenwoordig mag je bij het kickboksen ook het bovenbeen raken, een lowkick geven.

Muay Thai(boksen) is een oeroude Thaise volkssport die op kickboksen lijkt maar wat harder is. Ellebogen en knieen naar het lichaam en hoofd zijn in Thailand toegestaan, in nederland zijn alleen ellebogen en knieen naar het lichaam toegestaan. Behalve bij de A-klasse vechters, die mogen ook knieen naar het hoofd en bij titelgevechten mogen ze (op afspraak) ook ellebogen naar het hoofd geven. Vastpakken en staand worstelen met de armen boven de onderrug (clinchen) is ook toegestaan. Dit "clinchen" is bedoeld om jezelf in een positie te stellen om een knie te geven. Misschien heeft iemand wel eens van de uitdrukking gehoord "met iemand in de clinch liggen".

De verschillen tussen Muay Thai en kickboksen samengevat:

- Kickboksen alleen trappen en stoten, geen ellebogen en knieen.
- Thaiboksen zowel trappen en stoten als knieen en ellebogen (het te raken doel is in nl afhankelijk van het niveau, in thailand mag t altijd)

- Kickboksen is een vechtsport die iets meer op afstand plaatsvind, dus mag je niet vastpakken
- Bij Thaiboksen is het toegestaan om de tegenstander hoog (boven de onderrug minimaal) vast te pakken om te clinchen om een knie te plaatsen.
Waarschuw beheerder
lady_killah 20 januari 2004 19:50
moet je ffies kijken op kickbox.nl daar staan alle sportscholen door ned

JAh ok ik heb ze allemaaal bekeken :P

Maar beetje advies kan geen kwaad.

Weeet wel dat golden glory in breda goed is :)
Waarschuw beheerder
Hassanova, goeie uitleg! (Y)

Waarschuw beheerder
tip 2 voor : gekke gijs weet je mijn broer traint in breda bij ramon dekker die is echt toppertje hoor in het oude gebouw waar voorheen survivor zat echt goeie sportschool
Waarschuw beheerder
Ramon Dekker is in mijn ogen de beste Muay Thai vechter die er ooit is geweest. Ik heb alleen een beetje een rare nasmaak als ik aan Ramon Dekker denk, ik heb hem een keer (nadat ie gestopt was met vechten) best wel draan van de drugs gezien op beachbop, hij kneep mn hand zowat fijn.

Maar toch veeeeeeeeeel respect voor hem
Waarschuw beheerder
Is dat zo erg dan???? hijs gestopt mnet vechten maagiie toch wel eens een keertje van het pad af gaan??? of zie ik dat verkeerd

Waarschuw beheerder
Zowel als vechter en als trainer zijnde vind ik dat niet kunnen... maarja zo zie ik het :) Als ik een van mijn trainers Ali Gunyar / Yucel Fidan aan de drugs zie ga ik ze niet bepaald serieus nemen... Maar zoals ik al zei zo zie ik het :)

Waarschuw beheerder
RAMON DEKKER IS GEWOON VET EN HIJ GEEFT GOED TRAINEN dat is toch wat er van hem word verw8 enn iet wat hij buiten de sportschool doet moet hij zelf weten nou gekke gijs ik hoop dat de sportschool je trekt en ik wens je veel succes in breda mis, zie ik je oooit ergens op een gala :P

IK zal mijn trainer altijd serieus nemen de sportschool heeft hem niet voor niets tot trainer benoemd :) mijn trainer is smeris :D ik vertrouw hem!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dekker heeft in al die jaren zoveel moeten laten en opgeven om zo groot te kunnen worden in Muay Thai, dat ie nu pas "andere" dingen leert kennen??.. moet kunnen denk ik zelf.. zolang je het maar binnen de perken houdt en geen rare dingen gaat doen..

$@%@^!&!*@*$$## Klotezooi.. Snee in mn vinger is vannacht open gesprongen.. het zit ook echt op een kutplek..:(
Nu maar kijken of ik maandag halen kan.. Pfff.. Vink echt kut als ik niet trainen kan.. en alleen met rechts slaan is ook niks..;)
Waarschuw beheerder
lady_killah 22 januari 2004 10:45
RAMON DEKKER IS GEWOON VET EN HIJ GEEFT GOED TRAINEN dat is toch wat er van hem word verw8 enn iet wat hij buiten de sportschool doet moet hij zelf weten nou gekke gijs ik hoop dat de sportschool je trekt en ik wens je veel succes in breda mis, zie ik je oooit ergens op een gala

IK zal mijn trainer altijd serieus nemen de sportschool heeft hem niet voor niets tot trainer benoemd mijn trainer is smeris ik vertrouw hem!laatste aanpassing: 22 januari 2004 10:46

Jah ben ik het mee eens zolang de lessen er niet onder lijden???? :)

Ennuh jah ben wel van plan om deze keer heel erg serieus te gaanb trainen en even kijken wat ik kan bereiken. Als je goed oplet zal je me wel gaan zien op een gala! :)
Waarschuw beheerder
Gelukkig zijn wij allemaal heilig :)
Waarschuw beheerder
;)

En heb jij al een goede school gevonden?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kheb een vriendin en die is half thais..

telt dat ook?
Waarschuw beheerder
Aan die mensen hierboven die op mijn bericht replieden:

Natuurlijk mag Ramon Dekker helemaal zelf bepalen wat ie doet en ik gun hem alle plezier. Maar ik had gewoon een bepaald beeld van hem (en topsporters in het algemeen). Ik zag (en zie eigenlijk nog steeds) hem als een vechtmachine, een topsporter. Die associeer je niet zo snel met drugs als je begrijpt wat ik bedoel.

Dat heeft verder helemaal niks te maken met zijn kwaliteiten tot lesgeven, hij is een topper in hart en nieren. Het is meer dat ik t niet verwacht had. Dat is wat anders dan dat je het niet vind kunnen, dat heb ik niet gezegd en dat vind ik ook niet.
Waarschuw beheerder
Jah ok...het is ook wel gek natuurlijk om hem dan helemaal %-) rond te zien lopen haha :)

Waarschuw beheerder
lachen toch kun je hem alles vragen :P; al zijn geheimen hahahha :p
Waarschuw beheerder
Tja, ik krijg nog steeds kippevel als ik de beelden terugzie van een piepjonge Ramon Dekker in het Lumpini-stadion in thailand die binnen enkele tientallen seconden een onverslaanbaar geachte Thai (ben zn naam kwijt) naar het canvas stuurt :respect: Ramon Dekker :respect: .

Daar kan het nederlands voetbaleftal nog eens wat van leren (leren presteren dan he)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Hassanova>> weet wie je bedoeld.. naam ligt op puntje van mn tong...

hmmz..

kom er nog wel op..

Waarschuw beheerder
2 Hassanova>
saengtiennoi ofzo toch?

Ramon Dekker....mijn held

en voor iedereen die hem niet kent, highlight te downloaden op
http://www.subfighter.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=28

weet iemand waar je nog meer filmpjes van hem kunt downloaden? op kazaa staat ook niks namelijk
Waarschuw beheerder
YES, ik weet t (denk ik)

Dankzij steem, want doordat hij die verkeerde naam noemde dacht ik gelijk aan een andere Thaise vechter:

KOBAL (ik weet voor 99,9% zeker dat t goed is, als t niet zo is, verbeter me dan)

Waarschuw beheerder
Ik vind zelfs als je trainer bent dat je van die rotzooi af moet blijven maarjah dit is mijn mening nogmaals.... Ik vind dat als je trainer bent je een goed voorbeeld moet geven...

Waarschuw beheerder
heeeeeeei steem op kazaa lite staat wel filmpjes van ramon ik heb hem namelijk ook daar vandaan goed zoekekn dus ;) ik weet de naam niet meer sorry maar succes hij is top! en wat als iemand gebruikt moet ie dat zelf weten mijn lichaam niet ! Ik heb respect voor ramon ookal blijkt hij soms wat te gebruiken weet je hoeveel mensen dat doe n???? prettig weeknd allemaal
Waarschuw beheerder
Ramon Dekker is voor mij samen met Rob Kaman en Ernesto Hoost de grootste en beste Muay Thai-kickbokser die ons land ooit gekend heeft!!!

2 Indo Nick: Zijn Ali Gunyar en Yucel Fidan jouw trainers? Tering, dat zijn niet bepaald de minsten! Ga je morgen kijken bij Gunyar vs Drago?

2 Steem: Bij verschillende zaken (zoals Free Record Shop) zijn DVD's verkrijgbaar met highlights uit de carriere van Ramon Dekker. Ik heb er 1 en die is echt vet!!!
Waarschuw beheerder
Ik weet nog dat Ali Gunyar & Yucel Fidan vroeger voor Rijntjes in eindhoven uitkwamen. Fidan heeft meerdere malen tegen een trainingsmaat van me gevochten, waren altijd leuke wedstrijden. Leuk voor ze dat ze nu een eigen sportschool hebben.

Waarschuw beheerder
he free record shop heeft de laatste tijd alle k1 gevechten op dvd echt toppie
Waarschuw beheerder
Lady_(S)killah: Ze hebben ook de gala's van It's Showtime en Too Hot To Handle op DVD. Ik weet niet of je die gala's kent, maar is ook erg gaaf!

Waarschuw beheerder
ja ik ben bij showime gewwest vond het bnoiet echt de kwaliteit van de vechters wel maar ik weetn iet ik vond het yttegenvallen maar ga doit jaar weer ne ik wist dat die op dvd was ahah ook in het blad ring sport staan veel sites en op kickboxen.com ook
Waarschuw beheerder
Ringsports en action sports koop ik ook altijd. Vorig jaar ben ik niet in de arena geweest maar dit jaar ga ik wel, omdat de regels me nu beter bevallen. De MMA-partijen werden vorig jaar gevochten op RINGS-regels en nu op IMA-regels, die vind ik veel mooier.

Waarschuw beheerder
serieus oh beter ja ik ga ook weer heen maar wil nu proberen voor vib!!!!!!!! Hopen haha :D
Waarschuw beheerder
Ik ben al heel lang niet meer naar een thaiboks of freefight-gala (of gemixt) geweest. Ik vind de entreeprijzen belachelijk hoog.

Waarschuw beheerder
2 > Hail2Hardstyle: Het zijn inderdaad niet de minste en daarom ben ik ook van mening dat we een goede sportschool hebben met een goede toekomst! Betreft die wedstrijd Ali v.s Drago ik had het voor geen goud willen missen... Maar ik had met me stomme kop zonder na te denken om 3 uur die zondag een afspraak gemaakt met een klant :(

Zou echt een leuke pot moeten worden want Drago is niet bepaald de minste ! en met Ali zijn ervaring zou het een hele goede pot moeten kunnen worden. Uiteraard hoop ik dat de winst naar Ali gaat :D

2 > Hassanova: Ja, zei kwamen vroeger inderdaad uit voor Rijntjes. Alleen waarom ze weg zijn gegaan weet ik niet. Het enige wat ik gehoord heb is dat Rijntjes niet goed op de lijst staat bij de promotors. Vandaar dat je ook nog maar zelden mensen van Rijntjes op gala's ziet.... Misschien is dit ook wel de reden waarom ze iets voor hunzelf zijn begonnen ? Of misschien was het altijd al hun jongensdroom geweest :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben voor drago!! hahaha wat een gast is dat! (Y)

Waarschuw beheerder
is der een site waar de komende gala's in nederland (kickboks en/of freefight) op staan?
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Waarschuw beheerder
ik heb bij perry ubeda in nijmegen getraind paar jaar geleden
maar ben er meegekapt omdat ik moest verhuizen

Waarschuw beheerder
Ejjj, ken je dan misschien Thies Leijssen?Heb ik mee op kamers gezeten in Maastricht, hij trainde ook bij Perry!
Waarschuw beheerder
nee ben er al iets van 5 tot 6 jaar weg
Waarschuw beheerder
2 Steem>> www.vechtsportagenda.nl
Waarschuw beheerder
2 steem: www.shoto.com

Hoe kon je die nou vergeten, Lammie?! ;)
Waarschuw beheerder
wat een domme onzin weer allemaal:gaap:
als je net begint,kom je niet eens blauw thuis.
sparren,je mag niet eens doortrappen of door slaan als je net begint.
Het enige wat je dan doet is conditie training en stoten en schoppen oefenen en blokken natuurlijk.
Ik weet niet op welke sportschool jullie dan zitten:s
Maar als je net begint doe je het voor je lol en daar zal je trainer ook rekening mee houden:yes:
Je zal dus ook nooit bont en blauw thuis komen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Hail2>> Oeps..:bloos:

2 Snuggels>> Nou nou.. doe maar rustig.. en een blauwe plek of een pijnlijk bovenbeen komt ook bij de beginners voor hoor.. en Doortrappen daar hebben we allemaal niks aan, want je bent met zn 2-en en je wil allebei de volgende les ook weer mee doen.. niet dan..

Hard trappen kan iedereen..
Waarschuw beheerder
2 snuggles> Je hoeft niet zo neerbuigend te doen door "wat een domme onzin allemaal" neer te zetten. Als je iets (beter) denkt te weten kun je dat ook gewoon normaal posten en uitleggen, dan hebben mensen er wat aan. Dit is een forum weet je wel.

Waarschuw beheerder
Jeetje Snuggels "Wat een bullshit lul je" ;)

Ik train nu iets van 4 maanden pas... Redelijke beginnerling maar kan ik redelijk meedraaien met me trainingsmaten in mijn gewichtklasse zowel N als C vechters.. Ook is het maar net hoe jeje insteld als je er echt elke training voor gaat en tijdens een rondje sparren gewoon afspreekt "goed" doorslaan of trappen dan kun je wel degelijk blauw thuis komen hoor...

En wie zegt dat dat als je net begint je het alleen voor de lol doet ? Tuurlijk doe ik het voor me fun maar mijn doel is wel om uiteindelijk in de ring te komen te staan.

Groetjes Nick
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Nick: Kun je bij Alfid ook een proefles nemen? Ga deze week even rondneuzen waar we willen gaan trainen, bij Elhatri kun je zowieso een proefles nemen maar ik heb graag vergelijkingsmateria­al :)

Waarschuw beheerder
Tuurlijk kun je een proefles nemen ! Als het moet zelfs 2 hoor. Doen ze echt niet moeilijk over... Wel moet ik even zeggen dat we nog niet zover zijn met de sportschool hoor :) Het is nog een beetje een bende laat je daardoor niet misleiden... Maar als dadelijk alles af is hebben we echt een geweldige sportschool ben ik van mening ! En ja kwa lesgeven is er echt niks mis ben ik van mening!

Hier nog even de trainingstijden:
Ma: 20:00 [Thai Boksen]
Di: 19:30 [Thai Boksen]
Wo: ??:?? [Boksen]
Do: 20:00 [Thai Boksen]
Vr: 20:00 [Thai Boksen]
Za: 11:00 [Thai Boksen voor wedstrijdvechters]

Hoop je hierbij genoeg geinformeerd te hebben.