Partyflock

Forumonderwerp · 649484
1 volger · 4270x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zijn hier nog meer mensen die dit doen ik heb over een maand wedstrijd voor nederlandse titel... Dus nu vol aan het trainen...
Waarschuw beheerder
Is ook niet zo gek dat je dat wel eens ziet bij k-1. Het is over t algemeen bekend dat er in t midden gewicht en lichtgewicht veel technischer wordt gevochten dan bij de zwaargewichten.

By the way, heeft iemand de Superleague laatst gezien op eurosport? Ik heb alleen een klein stukje gezien van Gregory "chico" swerts tegen een of andere gast. Zag er goed uit, ze gingen allebei er echt voor. Veel vetter dan k-1!
Waarschuw beheerder
JAZEKER superleague gezien!!! das echt top (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je tegenover je trainingspartner gaan staan, en dan geef je elkaar om beurten een lowkick tegen het bovenbeen zonder dat hij geblokt word.

Zo ongeveer beginnen wij iedere les maar dan doen we het met mawashi geri's.

btw dat van die mawashi geri's was maar een grapje van me

Dat dacht ik ook ... een gedan mawashi geri is namelijk hetzelfde als een lowkick ! ;P

Waarschuw beheerder
hahahhaahhaha :jaja: mooie naampjes hoor :P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Wel tog? Btje Japans kan ook geen kwaad! Snappen de meeste lekker tog niej waar ik `t over heb! ;P
Waarschuw beheerder
ken je ook:
mahi geri
oshiro mawashi geri
sock-to
giaka chuki

:P

Waarschuw beheerder
hey, die naampies komen me nog enigzins bekend voor:P
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
leert vanzelf hehehe
HEEE NIET LULLE, 50x opdrukke... NU!
Waarschuw beheerder
donateur
ken je ook:
mahi geri
oshiro mawashi geri

- Mahi geri = voorwaartse trap.
- Oshiro = achterwaarts .. en mawashi geri is bekend he! ;P

sock-to
giaka chuki

Die komen met niet bekend voor ! :S
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is rijst met gefrituurde eend :yes:

Waarschuw beheerder
oh echt ik dacht dat het kipbouten waren met runderlever en championnensaus

Waarschuw beheerder
Maar t zijn allemaal geen termen uit het Muay Thai.
Zo is bijvoorbeeld een voorwaartse trap in het Muay Thai, een teep.
Dtae Kao, een kniestoot
Kao Lov, gesprongen kniestoot...

(Jaja, handig dat Google :D)

Btw. waar train je lady_killah?

Waarschuw beheerder
to fr3ddy : ik train bij shima 0- gym in krommenie ( organiseert galas met meijro-gym amsterdam ( sportschool van rob kaman en andre mannaart )
Waarschuw beheerder
donateur
Maar t zijn allemaal geen termen uit het Muay Thai.

Zeg ik tog ook niej .. het is Japans! ;P

Waarschuw beheerder
oh ok... kom je zeker ook regelmatig in de zilvermeeuwen? heb ik een aantal keer een wedstrijd gespeeld

Waarschuw beheerder
ja dat klopt :jaja: heel vaakk om ik daar13 april is er weer 1 in zilvermeeuwen gai k ook heen oh vertwl is bij welke sportschool zit je en welke party vecht jij je klasse en ook tegen mij sportschool gevochtne ???? leuk man ! :D

Waarschuw beheerder
13 april is op een dinsdag.. bedoel je niet 17 april?
Heb nooit tegen iemand van Shima gestaan.. wel een keer tegen een jongen van meijiro

Waarschuw beheerder
hahahj e helemaal (Y) gelijk :D haha 17 april klopt oja hoe heette die jongen ??? en gewonnen ??? en waarneer is jouw volgende party en waar ??? en welke sportschool zit jij nou???

Waarschuw beheerder
Twight van Meijiro verl. op punten :( was mijn eerste wedstrijd.

Mijn volgende partijen zijn 4 april op RINGS in Utrecht en 10 april in Landsmeer. Ik train bij Theo Komen in Den Helder

Waarschuw beheerder
wel verloren maar mis . wel veel geleerd hoop ik als je wint en je hebt niks geleerd is het well leuk ! maar je schiet er niets mee op je kunt dan beter verliezen en nieuwe dingen hebben geleerd om beter te worden ja toch !

ik ga naar dat gala in landsmeer op zaterdga een vriendin van mij moet dan vechten tegen een tjech ! zei komt ook voor meijro gym uit! een b- party las het goed is

Waarschuw beheerder
Jorina Baars van onze sportschool komt dan ook uit tegen een Tjech... :)

Waarschuw beheerder
hahaha allemaal tjeche hahaah gezellig al die man wijfen :D
Waarschuw beheerder
In door je neus, uit door je mond..pffffffff zwaar, maar zeker goed voor je!! :D

Waarschuw beheerder
hahahaahha beademing nodig :P :D

Waarschuw beheerder
hahahaahha beademing nodig :P :D

Waarschuw beheerder
sock-to
giaka chuki

Die komen met niet bekend voor !

sock-to = hieltrap en die andere weet ik ook niet:P
Waarschuw beheerder
donateur
en die andere weet ik ook niet

Ohhh .. nepperd! ;P Vechten? O:)

Waarschuw beheerder
graag :jaja: :P
Waarschuw beheerder
Zal ik jullie dan maar uit de brand helpen ;)?

Giaku-tsuki is een tegengestelde stoot. Bijvoorbeeld linkerbeen voor, dan stoot je met rechts en vice versa.

Waarschuw beheerder
:respect: H2H! :D

Waarschuw beheerder
had weeer niet anders van je verwacht :D
Waarschuw beheerder
donateur
::FL!P:: 30 maart 2004 21:42
Graag :yes: :p

Deal ! :[

;)

Waarschuw beheerder
hahahha en waarneer word dat gevecht gehouden >??? ik zet 20 euro op tammy_nl !!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom ook wel ff kijken, kan ik misschien nog wat erbij leren :9
btw. ik wordt bookmaker
Waarschuw beheerder
Hahaha Tammy.. Vanaaf flink trainen dan!! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik zet 20 euro op tammy_nl !!!

Jeuj .. m`n 1e fan ! :D

Hahaha Tammy.. Vanaaf flink trainen dan!!

Hoe wis jij dah? Mij aan het bespioneren? :[

;)

Waarschuw beheerder
Hahaha Tammy.. Vanaaf flink trainen dan!!

hahahha als je een beetje nadenk is ze dat al een tijdje aan het doen !!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben ik nu dom? het is toch Muay Thai en Kick Boxen ... geen Thai Boxen :D

Waarschuw beheerder
muay -thai is hetzelfde dan thai boksen

Het thaiboksen of muay thai is een eeuwenoude vechtsport uit Thailand en omstreken. De kunst van de acht ledematen wordt het ook wel genoemd, want buiten het gewone boksen worden bij het muay thai ook vele traptechnieken getraind, ook knieën en ellebogen worden gebruikt. Het muay thai geniet een steeds groter wordende populariteit in Nederland en de rest van Europa. Alle frustraties en opgekropte agressie kan men bij deze tak van vechtkunst veilig afreageren op stootzak, of met behulp van een partner op de handschoenen of op het trapkussen. Ook bij deze sport die kei en keihard oogt, mag er tijdens de training niet vol doorgeslagen worden op het hoofd. Buiten het sport gebeuren is het muay thai tevens een uiterst effectieve manier van zelfverdediging. Het voornaamste verschil met het Karate:
Bij het thaiboksen wordt veel laag getrapt en ook het lijf aan lijfwerk, het zogenaamde "clinchen" komt veelvuldig voor.

bla bla bla !!!!!!!!!!!!!

Sinds 1984 bestaat er voor de professionele vechters een overkoepelende wereldbond:
De World Muay Thai Association (WMTA). Sinds 1994 werkt deze organisatie samen met de World Muay Thai Council (WMTC) welke in Thailand is gevestigd.
Ook voor de Amateurs is er een Wereldbond, de International Amateur Muay Thai Federation (IAMTF). Alle Nak Muay, zoals de beoefenaars van Muay Thai genoemd worden, kunnen zich in Nederland aansluiten bij de Muay Thai Bond Nederland (MTBN)

.Muay thai wordt ook wel kick boxing of full contact genoemd er zijn echter verschillen. Kickboxing en fullcontact zijn wat meer gereglementeerd dan het Muay Thai. Het voornaamste verschil met deze Aziatische sport is dat bij kickboxing niet geclinched mag worden, en geen knie- en elleboogtechnieken mogen worden gemaakt. Wel mogen trappen naar de benen gemaakt worden. Bij Fullcontact gaan de beperkingen nog verder. Daar mogen slechts bokstechnieken en hoge trappen gebruikt worden. Binnen de IKBF is verder aan de kleding veelal te zien dat het om Kickboxing en Fullcontact gaat, want de vechters dragen over het algemeen een lange broek. Verder is het verplicht om buiten de bokshandschoenen ook voetbeschermers te dragen

als je het nu nog niet weet dan wetei khet ook niet meer :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ha! das is een mooie copy paste :D (als je het zelf getypt hebt, respect) maar ik ben geen leek :D doelde alleen op het feit dat Thai boxen een beetje de volksmond term is voor Muay Thai :D

Volg het vrij regelmatig (niet alleen K-1), laatst nog een mooie partij gezien, Swerts tegen Laursen (??), op Eurosport...

Zelf ga ik waarschijnlijk na de zomer eens per week, doe zelf teakwondo, meer mijn ding, omdat ik hou van de stijlvormen... plus ik heb altijd het gevoel dat veel mensen Muay Thai beoefenen om het slaan en schoppen, niet om het idee achter de sport.. respect .... dus

maar evengoed bedankt voor de info ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ben ik nu dom? het is toch Muay Thai en Kick Boxen ... geen Thai Boxen

Je bent dom ! :yes:

;)
Waarschuw beheerder
:O sparren :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jij ook al? :o
Deal ! :[
Waarschuw beheerder
bijten en krabben toegestaan :D
Waarschuw beheerder
donateur
bijten en krabben toegestaan

:O Pff .. meen j nie?
Dat doen alleen `echte` meiden ! ;P
Waarschuw beheerder
het wordt dan wel Teakwondo vs. Muay Thai :D

Uhm.. jah dus geen krabben en bijten... likken dan? Moet kunnen met Nederlands meest sexueel gefrustreerde persoon ;)
Waarschuw beheerder
donateur
likken dan?

:yes: !!!!!!!!!

Of gaat je vriendin mij dan alsnog krabben & bijten? ;P

Waarschuw beheerder
to frindo : je denk toch niet dat ik dit helemaal ga typen ! ik ben niet gek! ik weet zelf hjet verschil heel goed ik train het allebei maar ga echt niet een boek werk erover typen daar hebben we google voor ;) :D enne ja vele doen deze sport om het voor uitgaan en zo te gebruiken kneusjes !
Waarschuw beheerder
2 tammy.. laten we het er ophouden dat mijn profiel nog niet helemaal up to date is :D (tjah, na 4 jaar.. dan wijzig je dat niet zo 1 2 3 :D)

2 Lady_killah: Ga binnenkort met mijn broer mee een lesje doen :D Maar hou het voorlopig bij Teakwondo :D

Waarschuw beheerder
oh leuk welke sportschool???? en sparren of gewoon zaktraining :D