Partyflock

Forumonderwerp · 646805
Waarschuw beheerder
Gevoelens hebben voor iemand is altijd spannend en raar,soms wil je het helemaal niet en al helemaal niet toegeven,bang om gekwetst te worden.
Je wordt nerveus of zenuwachtig als die persoon in de buurt is :bloos: en je wordt er helmaal gek van!!!!Maar toch blijft het meestal ook wel een lekker gevoel!!!

Maar bij mij is het zo,als ik echt goed verliefd ben op iemand dan denk ik er zo vaak aan (die persoon) en kan ik door de gevoelens bijna niet eten en val ik soms gewoon een paar kilo af.

Ben ik de enige die dat heeft??????

liefs van Shirley (K) :lief:
Waarschuw beheerder
had ik ook bij mijn toenmalige vriend, duurde echt een paar weken.

Waarschuw beheerder
alsk verlief ben dan kan ik vreten wat ik wil maar dat motortje brand zo hard dat mn lichaam wel een alles brander lijkt of een hoogoven,
u is niet de enige dus die daar last van heeft.
hoelang en hoeveel kilo is u trouwens :p

Waarschuw beheerder
hoe krijg je dat voorelkaar ??? ga je zo vaak met haar uit eten dan ??
Waarschuw beheerder
sja, verliefd of niet, eten doe ik wel :), een paar vriendinnen van mij hebben er btw wel last van(F)

Waarschuw beheerder
ehh ik ga juist meer eten omdat ik zoveel energy verlies doort verliefd zijn.. :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dan wil ik verliefd worden! Mogen wel een aantal kilootjes af namelijk!

Waarschuw beheerder
jep..heb ik ook!!!! NIKS eten...de hele dag nie...nu gaat t wel wat beter!! maar ik ben wel 3 a 4 kilo kwijt :D:D altijd meegenomen!! :P

(K)
Waarschuw beheerder
heb ik ook last van..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Op jou shirley??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zou kunnen natuurlijk!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben liever verliefd dan elke dat in het fitnesscentra te moeten zitten!

Ben je leuk??

Waarschuw beheerder
donateur
heb ik ook last van..

lijkt me eerder een positief effect dan dat 't vervelend is :) dus ik zou willen dat ik daar 'last' van had!
Waarschuw beheerder
murml, :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
aan wie anders?? ;)

Waarschuw beheerder
eej luitjes zie die kilo's es van het scherm afvliegen hierzo !!!!
Waarschuw beheerder
Hmmm ... liefde maakte toch hongerig??? :s ... dat zeggen ze tenminste altijd ;)
Waarschuw beheerder
Mijn liefde gaat door de maag

Waarschuw beheerder
dat kan kloppen , een vrouwtjes spin vreet een mannetjes spin op nadat ze hebben gesext !!!

Waarschuw beheerder
Idd.. afvallen gaat super als ik in love ben :yes: (Y)!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
regel eens iemand dat ik verliefd word!

;)
Waarschuw beheerder
Nou ik heb dat niet als ik me :cry: voel dan val ik juist af. Als ik me helemaal :D voel dan ga ik juist lekker eten :yes:

Waarschuw beheerder
Zal us voor je rondkijken :P
Waarschuw beheerder
donateur
Op het moment dat ik me k*t voel dan val ik af, maar zekers niet als ik verliefd ben (en me dus goed voel)... Dan ga ik meestal juist eten...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
al iets gevonden??

Waarschuw beheerder
Ja dat heb ik ook als ik echt verliefd ben. Ik heb het laatst nog gehad.. Kan ik nu lekker weer alles erop eten :d..

Waarschuw beheerder
donateur
als ik kriebels in mn buik heb, kan ik moeilijk eten. dus idd, van verliefd zijn val ik af.

maar een goed feest werkt net zo goed.

Waarschuw beheerder
Ja denk het ook dat het van de kriebels komt idd.

Waarschuw beheerder
Ik wil juist aankomen in de winter dus maar even niet verliefd worden dan ;)
Waarschuw beheerder
hahaha en M.peach al wat gevonden,waarom zoek je niet zelf en laat je anderen dat voor je doen???
je kan niet zeggen daar wordt ik verliefd op dat is een gevoel dat plottseling kan komen je kan het niet zomaar oproepen he!!!!(K)
Waarschuw beheerder
Shirley, ik heb precies hetzelfde op het moment. Ik eet heel erg slecht. Vaak alleen een beetje 's avonds. Heb ook een ingevallen gezicht zie ik zelf. Ook merk ik dat mn gezondheid zwaar achteruit gaat na een paar weken dit probleempje te hebben. Moet mezelf er echt toe zetten 's avonds meer te eten. :frusty:
Waarschuw beheerder
je moet toch wel gezond en genoeg blijven eten hoor,minstens 3 keer per dag, maar ja ik weet dat,dat dan moeilijk is!!!!!
Waarschuw beheerder
Niet alleen meiden hebben dit probleem...ook jongens kampen ermee.
Toen mijn vriendin 2 weken met haar zusje naar Gran Canaria ging, miste ik haar zo erg dat ik in die 2 weken ruim 5 kilo verloor. De gedachte steeds van "blijft ze me trouw" of "zal ze daar vreemd gaan" bleven maar door mijn kop heen spoken. Terwijl ik weet dat ze dat nooit zou doen is het in je gedachte voor jezelf al gebeurt. Ik at heeeeel weinig, werkte mezelf helemaal kapot om de tijd sneller te laten gaan. Kon niet slapen, huilde elke avond, ect ect....Tja..verliefd zijn is heel mooi..maar heeft ook zijn nadelen. Tis wel een teken dat je niet zonder iemand kan.
Greetz Ger
Waarschuw beheerder
tja en dat je een persoon bent die gevoel heeft dat kan ik echt niet van iedereen zeggen helaas!!!!(K)

Waarschuw beheerder
donateur
ehm, telt afvallen door ldvd ook?
in 4 weken tijd ruim 10 kilo afgevallen.....
Waarschuw beheerder
jeetje 10 kilo? dat is erg veel!

Waarschuw beheerder
donateur
ja. stress, spanning, verdriet, en dat werkt wel door hoor..beter als welk afval middel ook
Waarschuw beheerder
Nou wat een super afval middel, ik heb liever geen stress,spanning en verdriet..

Ik ben liever gelukkig, dan maar 10 kilo meer.

Waarschuw beheerder
je moet toch wel gezond en genoeg blijven eten hoor,minstens 3 keer per dag, maar ja ik weet dat,dat dan moeilijk is!!!!!

Dan wordt het nog moeilijker want het moet zijn minstens 6 keer per dag.
Waarschuw beheerder
Ehm niet dat ik weet .. Enige wat ik weet is als ik in de stress zit dat ik afval .. maarja..
Waarschuw beheerder
donateur
Dan wordt het nog moeilijker want het moet zijn minstens 6 keer per dag

idd anders wordt ik gek, en blijft er niks meer van me over
Waarschuw beheerder
Ik weet hoe het is om van een dikzak in een botje te veranderen...heb een jaar geduurt. Maar ben dus in 2003 ruim 18 kilo afgevallen. Daar hebben meerdere oorzaken aan bijgedragen (en nee geen drugsverslaving ofzo)
Waarschuw beheerder
als het zo is dat je afvalt van verliefdheid word het tijd dat ik weer verliefd word.

er kunnen wel wat kilootjes af bij mij:)
Waarschuw beheerder
Ik viel in het begin ook echt wel een paar kilo af, maar dat zit er nu weer dubbel aan :S:S:S Al dat lekkere eten ook :9

Waarschuw beheerder
donateur
Nou je bent niet de enige!!
Waarschuw beheerder
zekers niet! vooral dat de feestdagen er weer aankomen!

Waarschuw beheerder
als je verliefd bent komen er stoffen vrij in je hersens, en die onderdrukken je eetlust

toch? :P

Waarschuw beheerder
2 Shirley freakygirl> Je eet sowieso meer in de winter.
Waarschuw beheerder
Ja klopt want in de winter ben ik altijd zwaarder dan in de zomer!

Waarschuw beheerder
Nah ik ga voorlopig maar even niet verliefd worden, k weeg namelijk iets van 8 kilo te weinig ofzo :p
Waarschuw beheerder
ik heb het heel erg als ik liedesverdriet heb. ik was 9 kilo afgevallen. toch ook wel een voordeel.
Waarschuw beheerder
ik 20 :-(

Waarschuw beheerder
Ik heb er ook wel last van, krijg geen hap door m'n strot. En ik kon eigenlijk al nix missen...

Waarschuw beheerder
's heel normaal stemming heeft keihard invloed op je eetgedrag..! algemeen bekend.
Waarschuw beheerder
hoezo 6 x eten op een dag???? toch 3 keer s'ochtends,smiddags en s'avonds,dat is toch 3 keer,waar haal jij die andere 3 keer vandaan dan YOUR??? wat ik doe is slecht ja ik eet vaak maar 2 keer per dag en als ik verliefd ben soms maar 1 keer perdag,maar ik heb nergens last van hoor ja dat ik eigenlijk nog te zwaar bent voor mn lengte,maar dat is een ander probleem. (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wordt altijd geil van eten.. dus zal wel andersom kunnen werken ook!

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Kortom... verliefd zijn is gewoon kut :S
Waarschuw beheerder
geloof je in de ware liefde????soms zou ik willen dat verliefdheid,nooit over ging.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben maar weinig echt verliefd geweest, maar de keren dat ik echt verliefd was kon ik amper iets door mn keel krijgen >> was altijd wel makkelijk om op mn ideale gewicht te komen :D

Waarschuw beheerder
waar haal jij die andere 3 keer vandaan dan YOUR???

4 keer in mijn geval en ik haal het meestal bij de supermarkt en visboer.
Als ik zo lees wat jij doet (net als vele andere vrouwen) ben je enkel je stofwisseling aan het verpesten en daarmee ook steeds meer de kans om te bereiken wat je wilt.
Waarschuw beheerder
heb ik ook dak niks meer kan eten enzo...
Waarschuw beheerder
sorry hoor,ik heb echt geleerd om allen 3 keer per dag te eten en dat tussendoortjes helemaal niet goed zijn, mare dat ik inderdaad maar 2 keer per dag eet is slecht ja maar daar kies ik zelf voor!!!(K)

Waarschuw beheerder
donateur
ik val ook altijd af als ik verliefd ben, is wel beter opzich! :D

Waarschuw beheerder
Tussendoortjes zijn ook helemaal niet goed, gewoon 6 ongeveer gelijk verdeelde maaltijden.
Ander loop je de hele dag te hongeren en ga je dan veel eten en dat wordt voor een groot deel als vet opgeslagen.
Waarschuw beheerder
idd geen zin meer in eten :(
Waarschuw beheerder
euh, ik had hier wat verkeerds nergezet :S
laatste aanpassing
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
nope je bent niet de enige, heb ik ook ooit gehad... 8 kilo in een maand afgevallen :S
Waarschuw beheerder
En dit was ook een irrelevant berichtje, excuses!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Pff nie meer kunnen eten ja.. dat heb ik wel eens gehad.
Waarschuw beheerder
hij durft niet meer te antwoorden hahaha

Jawel hor, maar ik was een paar dagen ff niet aanwezig!!

Maar ik stoot er mensen mee tegen het harnas daarom heb ik die berichten verwijderd!!

Waarschuw beheerder
komt door de druqs (y)
Waarschuw beheerder
Nee, door de drank ;)
Waarschuw beheerder
neej heb alleen als me verkiring uit gaat :(
Waarschuw beheerder
ja dan val ik ook goed af ja,meestal voel je je op z'on moment dan zo klote dat je dan ook niets meer eet.:S

Waarschuw beheerder
ja klopt, bij verliefdheid en vooral bij stress!!

Waarschuw beheerder
Tuurlijk val je af, je lichaam maakt belachelijk grote hoeveelheden edorfines, dopamines en nor-adrenaline aan. Je verbranding neemt toe, bla bla bla bla ergo je valt af :)

Waarschuw beheerder
is normaal. verliefdheid onderdrukt het hongergevoel.
Waarschuw beheerder
ik word alleen maar dikker:p :d

Waarschuw beheerder
donateur
je bent nie de enige :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
enigste of enige? :p

Ik val ook altijd af ja als ik verliefd ben...
Maar dat komt deels door het extra portie lichaamsbeweging ;)
Waarschuw beheerder
best wel raar dat je dan zo nerveus bent en gewoon met je gedachte helemaal de kluts kwijt bent haha:)

Waarschuw beheerder
ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft..jammer genoeg had ik hetzelfde bij mijn liefdesverdriet..8 kilo eraf
Waarschuw beheerder
donateur
Enige waar ik van af val is de trap :vaag:
Waarschuw beheerder
Als je afvalt als je verliefd bent kun je volgens mij het beste in december verliefd worden dan eet je namelijk teveel door al die feestdagen..

Waarschuw beheerder
jah k ken t wel
door de stress en de spanning enzo ga je veel minder eten
Waarschuw beheerder
Je bent heel verliefd, je valt kilo's af, en je wordt nog mooier/slanker, je wordt nog eerder opgemerkt door degene waar je verliefd op bent, en vervolgens kiest hij voor jou. Met andere woorden: misschien is het wel een natuurlijk proces wat vanzelf gaat en wel verklaard kan worden met een stukje biologische achtergrond ahum..
Waarschuw beheerder
alsik verliefd ben ga ik eten!!!! dus ben 4 kilo aan gekomen!!!! echt erg wil iet verliefd zijn........normaal mens gaat van ongelukkigheid eten ik niet whaaaaaaaaaa

Waarschuw beheerder
ik ben blij dat ik daar geen last van heb :S
Waarschuw beheerder
Ik vreet mezelf altijd helemaal lens, of ik nu verliefd ben of niet. En aankomen doe ik toch niet, hehe, dat scheelt weer! :)

Waarschuw beheerder
Ik kom ook nooit aan, angeacht wanneer, en afvallen hoeft dan dus gelukkig niet :-p
Waarschuw beheerder
ik ken het ja maar heel erg vind ik het niet :P

Waarschuw beheerder
Hahaha, gewoon meer sexen, val je meer af :-p
En het is nog lekker ook :-p

Waarschuw beheerder
mjah heb het de laatste tijd ook, als ik me erg kutvoel dan heb ik het ook wel...
Waarschuw beheerder
ik was ook 5 kilo afgevallen toen het bij me 1e vriendje uit ging :s wouz eigelijk he maarjah is wel even goed voor je lijn whehhe

Waarschuw beheerder
als ik echt super verliefd ben krijg ik nooit een hap door mijn keel!

maar ook als het uit gaat met iemand waar ik gek op ben kan ik niet meer eten..

Waarschuw beheerder
Tis nu uit, enne we eten alle2 haast nix meer, geen honger, ik ben in een week al 3kilo afgevallen... Ik moet nu wel gaan oppassen, wil niet onder de 50kg komen met me 173 :S

Waarschuw beheerder
Ik ga ook meer eten maar zodra ik maar weer een klein beetje onzeker word erover dan val ik errug snel af

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wil wat kilo's kwijt, op wie kan ik verliefd worden??

Waarschuw beheerder
mjah de liefde van de vrouw gaat NIET door de maag he ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
inderdaad

Waarschuw beheerder
Niet??? Wacht maar tot ik een keer voor je kook ingrid :devil:

Waarschuw beheerder
:o doe maar :D
was je ook af dan? :lief: ;p

Waarschuw beheerder
als ik verliefd ben eet ik ook niet goed!!!

komt denk omdat die vlindertjes dan in de weg zitten in me buik whahaha:)

Waarschuw beheerder
Verging mijn eetlust maar eens een keer. Maakt niet uit wat er is, verliefd, ziek, misselijk, ik BLIJF eten..
Waarschuw beheerder
donateur
das over t algemeen bij mij alleen als t mis gaat..dus van liefdes verdriet..

Waarschuw beheerder
Neej geen last van!!! :S
Waarschuw beheerder
Ben 5 a 10 kilo afgevallen nu het uit is met mijn vriendin. Maar er kwam wel meer bij kijken dan alleen dat het uit is, ben ook gaan sporten en minder extra gaan eten.

Waarschuw beheerder
Jah hoor, doe ik ook de afwas wel, kan jij weer terug naar je vriendje :devil:

Agh, eten is gewoon lekker, en afvallen?? Ben al zo dun :-p

Waarschuw beheerder
Toe maar :P
Ik raak niks kwijt hoor ;)
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
let ik niet op :)
Waarschuw beheerder
wie let er nou niet op z'n gewicht iedereen wel en anders let iedereen toch op een manier op z'n lichaam,als je verliefdt ben val je toch wel af niet als je juist vreetkicken krijgd natuurlijk???

Waarschuw beheerder
of lekker vaak veel sex hebt
Waarschuw beheerder
mn ouders zijn nog steeds dik hoor!!!

Waarschuw beheerder
afvallen door verliefd ja dat ken ik wel ja je eet dan niet enzovoorts tja vandaar dat ik mega slank ben ben nog steeds verliefd

Waarschuw beheerder
hahahah bij mij is het net andersom..
dat ik verliefd werd viel ik niet af...
maar dat het na 14maanden uit ging..
voelde ik me zo klote dat ik in bijna 2weken bijna 10kilo kwijt was!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
jah dat heb ik ook gehad in het begin van me relatie viel ik af toen kwamik weer iets aan toen het stabiel was en toen het uitging viel ik weer af van ongelukkigheid en verdiet!!!
duurd wel lang zeg dat ik weer eens goed verliefdt wordt,lijkt wel of ik geen leuke mensen meer tegenkom of ik ben te kieskeurig aan het worden,moet ik dan nog mee oppassen ook!!!

Waarschuw beheerder
Ik ben leuk... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg nix...

Waarschuw beheerder
Zeg dan ook niks.. :[

Waarschuw beheerder
donateur
doe ik toch ook niet

Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat je veel afvalt als je verliefd bent..
Tegen de tijd dat je zou afvallen, begin je met eten dus...

Waarschuw beheerder
ik was ook afgevalle:yes:

gewoon..ik ga alt minder eten en meer sporten..
en door de sex natuurlijk :-p

Waarschuw beheerder
Klopt en bij liefdesverdriet KILO`S aankomen!!
Waarschuw beheerder
neej juist niet!!!
Als ik verliefd ben kom ik juist aan, voel me goed en eet lekker veel :D

Waarschuw beheerder
Ik ben juist afgevallen toen het uitging met mijn vriendinnetje.:(
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik val dan ook wel af ja..

Waarschuw beheerder
soms wel, soms niet, ik moet heel zeker van mijn zaak zijn wil ik 100% in de wolken zijn....dan val ik pas af.

ooit weleens, jaartje of 3 geleden 9 kilo afgevallen :D toen was ik ECHT verliefd

Waarschuw beheerder
donateur
Ja!!!! Als ik écht verliefd ben, val ik wel een paar kilo af....:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik viel juist een paar kilo af door liefdesverdriet!!

Waarschuw beheerder
ik ook 1 x door liefdesverdriet..at ik 2 dage gewoom niks! kon ngewoon ni ete en had gewoon geen honger..best maf

Waarschuw beheerder
tja...kben ook wel eens aardig wat afgevallen doordat ik helemaal verliefd was op een jongen.

Waarschuw beheerder
Ik val juist af als het uit is..
Waarschuw beheerder
donateur
Dat heb ik ook, krijg gewoon niks door me strot en zit met me gedachte helemaal bij dat meisje, en ben helemaal verstrooit.. Heb ik nou bij m'n vriendin nogsteeds, zit ik gewoon te dagdromen tijdens het eten of werk..

Achjeh heb het er wel voor over (L)

Waarschuw beheerder
Ik ken het gevoel! Heb nu 4 maanden met me vriendinnetje Sissle(L)! Maar ik krijg soms nog steeds niks door me keel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik blijf maar afvallen :|
Waarschuw beheerder
donateur
Was 't maar zo'n feest :/! Ik kom dan juist aan en als 't uitgaat (op zo'n manier dat ik ermee zit iig) dan val ik wel af.. Wil nu afvallen maar ja, wil toch echt m'n vriendje nog niet kwijt 8)
Waarschuw beheerder
zo er gaan weer veel mensen op vakantie en dan vinden mensen het gek dat ze altijd afgevallen zijn als ze weer thuis komen,maar er zijn natuurlijk altijd vakantie liefdes,en dat helpt toch altijd echt wel mee hoor dat je dan afvalt.
Helaas dat ik niet op vakantie gaat dit jaar:S

Waarschuw beheerder
Heb ik geen last van :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ik een vriend heb dan val ik altijd van zelf af, best wel handig. en als het uit is dan val ik nog meer af, heel apart:(

Waarschuw beheerder
donateur
als ik verliefd ben eet ik genoeg maar kom niks aan....
Waarschuw beheerder
Als ik verliefd ben verbruik ik veel meer energie. Kan dan probleesloos heel weinig slapen en wel op volle toeren functioneren... Allles om maar zo vaak mogelijk bij elkaar te zijn... Geen tijd om te eten, weinig slaap, en dus AFVALLEN!!!! Geweldige uitvinding, verliefd zijn :)

Waarschuw beheerder
donateur
anders nooit geen last van
maar dit keer val ik gewoon
af wil vaker verliefd zijn:)
Waarschuw beheerder
donateur
duidelijk geval van vlinders als je afvalt! als er vlinders zijn, dan kan er ook niet veel meer bij in je buikkie he ;)
(copyright: visjuhh)

Waarschuw beheerder
euhm nou...ik heb juist dat als ik vrijgezel ben dan val ik af...misschien door de stress ofzo?
maar dan kan het ook bij verliefdheid, verliefdheidsstress :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat heb ik ook om dat ik nu vrygezel bent zo veelaf ge valen 12 kilo als het niet meer is
ach meschien kom ik wel weer de waren tech maar even niet
Waarschuw beheerder
donateur
^^^ zo wie geeft mij ff een woordenboek
Waarschuw beheerder
ja ik ken het verschijnsel afvallen heb het zelf nu ook....:D

opzich wel lekker maar ook weer niet :vaag:

Waarschuw beheerder
Of ik nu verliefd ben of niet, ik kom toch geen kilogram aan.
Waarschuw beheerder
heb ik ook val ik af vet irrrie is dat
Waarschuw beheerder
dat is toch niet irri om af te vallen tenzij je al erg dun bent,maar goed das mijn mening!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb dat net andersom :s Als k wordt gedumpt ofzo, dan eet ik niks meer :nee: Ik was 5 kilo afgevallen, maar dat zit er nu alweer aan 8)
Waarschuw beheerder
Ik heb het nu 2 weken uit met mijn ex na 4 jaar,flink bezeikt geworden en ze is er vandoor met een wat zich vriend noemde van mij!ik merk dat ik ook veel slechter eet en slaap!tis pas de eerste keer dat ik dit meemaak,maar ik hoop ook de laatste keer! :yes:

Waarschuw beheerder
ja al 9 kilo wOEHOE en dat in 4 maanden..
*trots*

Waarschuw beheerder
Maar bij mij is het zo,als ik echt goed verliefd ben op iemand dan denk ik er zo vaak aan (die persoon) en kan ik door de gevoelens bijna niet eten en val ik soms gewoon een paar kilo af.

dat heb ik dus ook :S ja na 1.5 jaar nog steeds :P

als ik afspreek bijv om 7 uur..
dan ben ik helemaal zenuwachtig van binnen en krijg ik ook geen hap door me keel.
heel stom.

heb het gewoon op bepaalde momenten.

tis wel lekker voor de kilo's

ben er 6 afgevallen :D
alleen mams is er niet zo blij mee ;)

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
10 kilo afgevallen door de liefde..

Waarschuw beheerder
misschien ben ik daarom zo dun omdat ik zeker 4 jaar verliefd ben

Waarschuw beheerder
beetje houvast is ook belangrijk vind je niet
Waarschuw beheerder
*zucht

ik was zoooo verliefd..
hij stond beneden ik boven

toen 'viel' ik van dr trap 'af' :D

Waarschuw beheerder
ik wil je chicca
Waarschuw beheerder
Het kan nu niet schat
over een paar weekjes pas weer he :hug:

Waarschuw beheerder
Blijkbaar wel 8) Ik klaag niet.. o:)

Waarschuw beheerder
jah dat heb ik ook maar ook door liefdesverdriet (dan zelfs nog veel erger was een keer in een week tijd 5 kilo afgevallen:o )
Waarschuw beheerder
ja en ook andersom.. bij luduvudu.. dan gaat het helemaal hard :/
Waarschuw beheerder
verliefd zijn is lekkere gevoel je wil alles met elkaar delen en je doet alles voor elkaar..
Waarschuw beheerder
Ik viel 10 kilo af toen het uitging met me toenmalige grote liefde(2 jaar geleden).

Waarschuw beheerder
eet dan maybe wel iets minder, maar afvallen? nee

Waarschuw beheerder
Heb ik idd ook wel eens gehad! :yes:
Kon de eerste paar dagen geen hap door mn keel krijgen.
Wel handig soms (makelijker dan dieeten)... ;-)
Waarschuw beheerder
Nu ik er zo over nadenk ben ik de maand december / januari wel zo'n 7 kilo afgevallen. Zal daar wel door komen :d
Waarschuw beheerder
ook last van....maar na enige tijd moet ik tog wat eten...
Waarschuw beheerder
nee sorry heb ik geen last van :s

Waarschuw beheerder
Nee ik ook niet!

Waarschuw beheerder
Nee hoor, geen last van.

Waarschuw beheerder
voor jou is dat niet zo erg om een paar kilo's af te vallen. Check je foto zelf eens

Waarschuw beheerder
Ben dr ook een paar kilootjes door kwijt geraakt volgens mij..:P

Waarschuw beheerder
Whahaha dat had mn eerste vriend, die viel 6 kilo af :9
was wel leuk
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou ik wel is mee wille maken...
Ben zwaar verliefd ma val der niks vanaf..:s

Waarschuw beheerder
nee val niet maar kom aaan!!!!!!
Waarschuw beheerder
als je veel vlinders in je buik heb van verliefdt zijn,jah sorry ik krijg dan geen hap door me strot!!!

Waarschuw beheerder
donateur
een vriendin zei laatst tegen me: om af te vallen kun je t beste een relatie nemen.. eerst niet eten van verliefdheid, en zodra het weer uitgaat: niet eten van liefdesverdriet... tja, zit wel wat in, maar of je daar nou gelukkiger van wordt...:/
Waarschuw beheerder
toen het uit ging ben ik wel wat afgevallen :( maar leuk is het niet.. dan ga ik liever sporten ofzo!
Waarschuw beheerder
ik werd gewoon ziek zo erg:S

niet kunnen eten en niet kunnen slapen...

ben blij dat dat over is zeg!!!