Partyflock

Forumonderwerp · 646805
Waarschuw beheerder
Gevoelens hebben voor iemand is altijd spannend en raar,soms wil je het helemaal niet en al helemaal niet toegeven,bang om gekwetst te worden.
Je wordt nerveus of zenuwachtig als die persoon in de buurt is :bloos: en je wordt er helmaal gek van!!!!Maar toch blijft het meestal ook wel een lekker gevoel!!!

Maar bij mij is het zo,als ik echt goed verliefd ben op iemand dan denk ik er zo vaak aan (die persoon) en kan ik door de gevoelens bijna niet eten en val ik soms gewoon een paar kilo af.

Ben ik de enige die dat heeft??????

liefs van Shirley (K) :lief:
Waarschuw beheerder
ja en ook andersom.. bij luduvudu.. dan gaat het helemaal hard :/
Waarschuw beheerder
verliefd zijn is lekkere gevoel je wil alles met elkaar delen en je doet alles voor elkaar..
Waarschuw beheerder
Ik viel 10 kilo af toen het uitging met me toenmalige grote liefde(2 jaar geleden).

Waarschuw beheerder
eet dan maybe wel iets minder, maar afvallen? nee

Waarschuw beheerder
Heb ik idd ook wel eens gehad! :yes:
Kon de eerste paar dagen geen hap door mn keel krijgen.
Wel handig soms (makelijker dan dieeten)... ;-)
Waarschuw beheerder
Nu ik er zo over nadenk ben ik de maand december / januari wel zo'n 7 kilo afgevallen. Zal daar wel door komen :d
Waarschuw beheerder
ook last van....maar na enige tijd moet ik tog wat eten...
Waarschuw beheerder
nee sorry heb ik geen last van :s

Waarschuw beheerder
Nee ik ook niet!

Waarschuw beheerder
Nee hoor, geen last van.

Waarschuw beheerder
voor jou is dat niet zo erg om een paar kilo's af te vallen. Check je foto zelf eens

Waarschuw beheerder
Ben dr ook een paar kilootjes door kwijt geraakt volgens mij..:P

Waarschuw beheerder
Whahaha dat had mn eerste vriend, die viel 6 kilo af :9
was wel leuk
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou ik wel is mee wille maken...
Ben zwaar verliefd ma val der niks vanaf..:s

Waarschuw beheerder
nee val niet maar kom aaan!!!!!!
Waarschuw beheerder
als je veel vlinders in je buik heb van verliefdt zijn,jah sorry ik krijg dan geen hap door me strot!!!

Waarschuw beheerder
donateur
een vriendin zei laatst tegen me: om af te vallen kun je t beste een relatie nemen.. eerst niet eten van verliefdheid, en zodra het weer uitgaat: niet eten van liefdesverdriet... tja, zit wel wat in, maar of je daar nou gelukkiger van wordt...:/
Waarschuw beheerder
toen het uit ging ben ik wel wat afgevallen :( maar leuk is het niet.. dan ga ik liever sporten ofzo!
Waarschuw beheerder
ik werd gewoon ziek zo erg:S

niet kunnen eten en niet kunnen slapen...

ben blij dat dat over is zeg!!!