Partyflock

Forumonderwerp · 645958

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zou jij zoiets kunnen doen denk je ooit in je leven?
met wat voor aanleiding dan ook...das de vraag:)

ps. ga elkaar nou eens ff een keer niet naar de mond praten, en geef echt gewoon je eigen mening;)
Waarschuw beheerder
Er zijn wel wat situaties wanneer ik iemand zou kunnen vermoorden. Bijv een moordenaar of verkrachter kan ik best vermoorden... Maar zonder gevoel en zonder reden zeker niet... Dan ben je volgens mij niet helemaal 100%
Waarschuw beheerder
ik zou wel iemand kunnen vermoorden ja....

Waarschuw beheerder
donateur
ja, ik denk het wel.

Waarschuw beheerder
ik weet niet soms denk ik van wel .. maar ja je weet het pas als je ooit in die situatie terecht komt en ik hoop daar nooit in terecht te komen :D

Waarschuw beheerder
Als een van mij dierbaren word oid. zijn ze van mij en komen ze er zeker niet levend vanaf!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als iemand mn familie of goede vrienden iets aandoet dan zou ik er wel iemand voor kunnen vermoorden.
Kom niet aan mn familie!!!
Waarschuw beheerder
donateur
in ieder individu schuilt een potentiele moordenaar dus ook in mij :9

Waarschuw beheerder
Echt wel...als ze aan mijn familie komen.

Waarschuw beheerder
Grappig dit...

Ik zie mezelf niet zo snel iemand vermoorden (wie wel :D ) maar zeg nooit nooit!
Maar goed, vannacht droomde ik dus dat ik WEL iemand vermoordde, in koele bloede nog wel :|
Gepland en absoluut zonder reden... en het vage is, dat het in die droom vervolgens vooral draaide om het kwijtraken van dat lichaam

Echt k*t wakker worden is dat :cry:

Jaren geleden droomde ik dat ook een tijdje... om GEK van te worden, echt hoor!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik denk dat ik wel in staat ben om iemand te vermoorden.
Vooral in de situatie dat je kind verkracht/vermoord is door een bepaald persoon.

In het dagelijks leven ben ik niet boos te krijgen das dan wel weer apart...Maar ik denk dus dat als het bovengenoemde me gebeurd ik wel in staat ben voor zoiets. :yes:
Waarschuw beheerder
hier zijn ook onderzoeken naar geweest.
99% van de mensen is in staat om iemand te vermoorden. ze hebben het hier over levensbedreigende situaties. de drang naar overleven is zo groot dat je vanuit je oer instinct iemand zou kunnen vemoorden. er moet echter (door hoe de mens nu geworden is) wel een rede zijn voor de persoon. om het "goed" tekunnen praten voor zich zelf.

Waarschuw beheerder
ik weet wel iemand die ik zou willen vermoorden...maar lekker hard in elkaar slaan is toch veel leuker??

Waarschuw beheerder
maar als ik inderdaad zelf bedreid word dan denk ik dat ik wel kan moorden uit zelfverdediging,of als iemand mijn kind,ouders,familie of vriend natuurlijk iets ergs aan zou doen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja.... ga er verder niet op in.

Waarschuw beheerder
donateur
Precies "DIE HARD" als uit het onderzoek naar voren zou komen wie onze MARCEL vermoord heeft zouden al mn stoppen doorslaan, gelijk....Die persoon zou ik eerst laten lijden en uiteindelijk vermoorden...Als ik er alleen al aan denk komt hendige agressie bij me boven!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iedereen kan moorden als er iets ernstig met een hechte vriend /vriendin of familielid is gebeurt maar waarom meteen die persoon vermoorden??
Ik snap de agressie echt wel, dat is normaal, maar in principe zou je er niks mee opschieten...
je beland toch in meteen in bak voor aantal jaartjes en als je geluk hebt een paar maandjes als je ontoerekings vatbaar was verklaard met het begaan van die moord....

Waarschuw beheerder
donateur
TWANNUS

jah dat klopt maar ik denk dat op het moment dat diegene voor me staat ik niet aan de gevolgen denk...dan slaan gewoon alle knoppen door....

Waarschuw beheerder
Ik denk dat iedereen dit wel in zich heeft diep van binnen....
Waarschuw beheerder
Ik denk dat iedereen wel in staat is om iemand te vermoorden.

Ik ben het met Offensive#Me eens. Je denkt echt niet aan de gevolgenen.
En die paar jaartjes die je in NL krijgt, - voorarrest, - goed gedrag, - verzachtende omstandigheden, - ontoerekeningvatbaar­heid. Dan blijft er weining over. Dat heb je er dan wel voor over hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Om eerlijk te zijn denk ik toch echt dat zoiets aan de situatie ligt waarin je op dat moment verkeert.
Ik zou nooit iemand zomaar om niks iets aan kunnen doen of vermoorden. Maar op het moment dat de gemoederen hoog oplopen blijkt het zo te zijn dat je je eigen krachten niet meer kent en dat je dingen doet waar je op dat moment niet meer bij na denkt. Hierdoor zou je dus ook dingen kunnen doen die je normaal gesproken nooit zou doen…
Ik denk dat iedereen wel in staat is om een moord te plegen in bepaalde situaties…
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen is volgens mij instaat om een moord te plegen als de situatie ernaar is.
Waarschuw beheerder
donateur
Natuurlijk.

Waarschuw beheerder
Zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doen. Zowel letterlijk als figuurlijk..

Waarschuw beheerder
Ik denk ook dat je in levensbedreigende situatie of dat iemand voor je neus mijn dierbaren neerknalt of echt iets ergs aandoet denk ik dat iedereen, ook ik ,in staat is om iemand te vermoorden denk dat je dan in een waas zit en het dan gewoon doet.

Waarschuw beheerder
donateur
'Zou jij een moord kunnen plegen?

Ja..
Als iemand mij echt pissig maakt kan ik mezelf niet onder controle houden!
Heb 1x op school ruzie gehad met een meiske..
Ze had me op dat moment zo pissig gemaakt dat ik mezelf gewoon niet meer onder controle had..
En alleen maar door woorden..
Maar ik zat toen in een best moeilijke tijd.. Was aant puberen enzo dus die woorden wat zij op dat moment zij was gewoon teveel..
Heb toen met haar gevochten en t is dat de leraren er snel bij waren want toen ik ff later rustig op een bankje zat wist ik gewoon nie meer wat er gebeurd was.. soort black-out ofzo:S
Dus god weet wat ik met haar gedaan had als er niemand in de buurt was geweest:S
Waarschuw beheerder
donateur
toen ik ff later rustig op een bankje zat wist ik gewoon nie meer wat er gebeurd was.. soort black-out ofzo

Heb zelf ook zoiets gehad... Op zo'n moment weet je gewoon niet meer wat je doet en heb je ook meer kracht dan je denkt... Dan komt ook alle agressie (die je misschien al jaren opgekropt hebt) er in een keer uit...
Waarschuw beheerder
:-)kom maar is aan mijn kinderen! en of je dat dan nog na gaat vertellen??

Waarschuw beheerder
ik kom echt wel niet in de bak daarvoor als ik weet wie dan bel ik SHAUN op en dan gaan we met z'n tweeen naar die familie toe en dan trap ik eerst zijn broers dood voor zijn gezicht of zijn vader maakt niet uit en als ik daarmee klaar ben trap ik hem dood en geen hond die er achter komt wie het was zeker weten!!!! onze wraak zal zoet zijn hahaha echt wel niet fucken met onze marcel!!!! en al helemaal niet met ons!!! limburg rules hardcore 4 LIFE!!! en marcel ik en shaun zullen je wreken!!! belooft
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hell's Demon 9 december 2003 22:16
hehehe idd
zou jij zelf een moord kunnen plegen?

geef mij n lijst met mensen...
geef mij n vliegticket, geef mij geld genoeg zodat ik de komende jaren lekker kan leven...

dan heb je hier je potentiele moordernaar ;)

Waarschuw beheerder
als ik de middelen had en ik zag bepaalde personen weer zou ik het ZEKER doen ja!!

reden zeg ik niet,maar neem van me aan dat ze het verdienen......

Waarschuw beheerder
die hard motherfucker

snap dat je diegene dan afmaakt,maar waarom zijn/haar familie ook?? :s

die kunnen er niks aan doen!!

Waarschuw beheerder
Als iemand iets verschrikkelijks bij iemand van mn familie of vrienden zou doen, dan zou ik diegene wel kunnen vermoorden jah...
Waarschuw beheerder
Ja cker weten....ligt a d situatie stel mn broer gaat op stap krijg ruzie en dr gebeurd wat zodat ie de rest van zn leven een plantje is of sterft ofzo....dan denk ik dat ik cker weten door draai.
Iemand die aan mn fam of aan mij komt. Maar wel extreem he.

Waarschuw beheerder
m&m> dan weet degene ook eens hoe het is om een dierbaar iemand te verliezen!!!! is inderdaad spijtig voor familie maarja als ik eenmaal aan die gast begin zal zijn familie ons wel tegen proberen te houden en dan zit er nix anders op denk ik want er mag natuurlijk niemand weten dat wij daar waren! klinkt allemaal hard dit wat ik schrijf maar ik weet zeker dat anderen er net zo over zouden denken als ze zoiets mee zouden maken! ik zit gewoon vol met haatgevoelens als ik daarover nadenk daar ken ik nix aan doen! ik wil degene gewoon laten krijgen wat hij verdient hetzelfde als wat hij met MARCEL heeft gedaan maar dan veel erger dat meen ik maarja genoeg geluld we komen er waarschijnlijk toch nooitr achter wie of wat en nu ik dit schrijf begin ik me weer op te regen en dat is niet goed voor me ik ga maar ff een joint roken ofzo

Waarschuw beheerder
Ja. En ik hoef er niet eens over na te denken.

Waarschuw beheerder
het zou niet snel in me opkomen..

Maar er zijn situaties waar ik me kan voorstellen dat ik t wel zou doen... bv: een familielid mn ma of zus ofzo wordt invalide geslagen om niks (zinloos geweld) dan zou ik diegene wel kapot kunnen maken! dat weet ik wel zeker eigenlijk....!
Waarschuw beheerder
ja, maar denk sowieso wel dat (bijna) iedereen als je iets gruwelijks met een familielid/goeie vriend enz.. doet instaat is diegene te vermoorden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee, zou ik niet kunnen.

Misschien in een extreme bedreigende situatie, maar anders... nee. Gelukkig niet.
Waarschuw beheerder
Ja ik zou het wel kunnen, maar mocht ik ooit in zo'n situatie komen hoop ik dat mijn gezonde verstand me ervan weerhoudt.
Waarschuw beheerder
Nee, wel de gedachte maar dan nog zou ik het niet kunnen!!! Alhoewel er wel wat situaties zijn om het wel te doen, maar dan zou ik diegene nog liever heel veel pijn bezorgen!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je hebt niks aan moorden tis ook niet stoer

Waarschuw beheerder
zou ik egt niet kunne.. al dat bloed ook nog s
bah bah bah

Waarschuw beheerder
Ligt eraan wie, maar ik weet zeker dat ik het zou kunnen hoor!
Artiest {SHOWLIST artist 14001, 46276, 35890, 35886}
Waarschuw beheerder
donateur
zou het kunnen ja, denk echter dat iedereen ertoe in staat is.

Onder de juiste omstandigheden kan een ieder een moord plegen. Kijk alleen maar naar een oorlog zoal de wereldoorlogen.
Waarschuw beheerder
ja als ik echt boos word,woest pisnijdig......

maar dan moet er wel echt het beest los worden gemaakt!

Waarschuw beheerder
Het gevoel wat je daarna misschien krijgt is denk ik onverdraagelijk, bijv. De ouders van diegene hoe die zich voelen enz.
En als ik daar aan denk zou ik het toch maar niet doen alleen voor de ouders van die persoon
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Stephanie

En wat als zo'n triest figuur jouw kind iets aangedaan heeft en dus ook geen rekening gehouden heeft met jou/jullie als ouders van dat kindje?
Denk dat er dan wel anders tegenovergestaan wordt.

Waarschuw beheerder
Kijk, dat is een ander verhaal, bij zoiets zou ik het wel kunnen, maar je hebt bijv. ook mensen die iemand zou willen vermoorden omdat ze je iets hebben geflikt uit wraak ofzo, dat is weer iets anders

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah er is 1 iemand die ik dolgraag zou willen vermoorden en dat is degene die mijn beste vriend vorig jaar vermoord heeft om een paar lullige rotcenten..

als ik hem ooit nog tegen kom dan ist het beurt met hem.....