Zou jij zoiets kunnen doen denk je ooit in je leven?
met wat voor aanleiding dan ook...das de vraag
ps. ga elkaar nou eens ff een keer niet naar de mond praten, en geef echt gewoon je eigen mening
(permanent verbannen)
hmmz zelfde als mij dus... ik hoop voor hem dat ik hem nooit meer tegen kom.. en dat hoop ik ook wel een beetje voor mezelf want ik weet dus nu al dat als ik hem zie dat ik me niet in kan houden en ik heb eigenlijk niet zoveel zin om een tijdje de bak in te gaan (is nl niet leuk!!)
Voor al die mensen die een moord begaan als ze de desbetreffende foute person(en) tegenkomen: bedenk wel dat JIJ degene bent die vast komt te zitten (wat Lay_D_B zegt) en je een heleboel leuke dingen van het leven voor een tijd moet missen en dat is hij/zij waarschijnlijk niet waard, plus dat je ongelooflijk trots op jezelf kan/mag zijn dat je je ingehouden hebt want dat zegt iets heel positiefs over jezelf, namelijk dat je méér bent en gevoel/karakter hebt al kan ik me heel goed voorstellen dat sommig leed wat een ander je aangedaan heeft met (bijna) niets 'goed' te maken is.
maar toch weet ik niet of ik me kan inhouden als ik hem zie..
ach ik heb al een ander idee.. als ik toevallig ergens rijd en hij loopt voor de auto langs dan doen me remmen het opeens niet meer.. enne opeens gaat de auto in ze achteruit.. en weer naar voren .. en weer achteruit.. wat is dat toch waar ik elke keer overheen rij???
Gewoon heel snel maken dat je wegkomt en hopen dat niemand het gezien heeft.
Maar dan nog es iets hè...
jezelf aangeven als je wraak genomen hebt en dus de boosdoener vermoord hebt. zou je dat doen? (algemene vraag voor iedereen, dus niet specifiek voor iemand bedoeld).
(permanent verbannen)
tuurlijk geef ik mezelf aan.. anders ben ik net zo'n lafbek als die gast zelf... die is ook wegerend en ondergedoken
Als de juiste situatie zich voordoet, dan is mijn antwoord JA. Of ik erme verder kan leven is wat moeilijker te beantwoorden. Soms lijkt het op het moment rechtvaardig om iemand te doden maar vaak is dat gewoon niet altijd het geval, en is zo'n geval denk ik niet dat ik er me zou kunnen leven.
Maar ja, dan is het maar net wanneer jij het rechtvaardig vind wanneer iemand dood moet.
ik weet van mezelf dat als je een vriend/vriendin van mij iets doet waar ik bij ben, dat ik zo'n waas krijg dat ik het zeker kan, maar hun weten dat en weten me door op me in te praten ook te bedaren.
Ik kan me extreme situaties indenken waarin ik iemand zou slopen ja.
als de omstandigheden er naar en ik heel erg woedend ben of in het nauwgedreven denk ik wel
ja hoor als ik ooit verkracht word en ik
vind m weer!! en 1 persoon in me leven die eigenlijk heel belangrijk voor me had mmoeten zijn ma die dr gewoon nie is of simpelweg nie na me omkijkt. OOOH wat zie ik die graag dood gaan: en 1 ex van mij die me ut leven zo moielijk heeft gemaakt als die ooit weer vrij komt dauw ik m heeeeel graag voor de trein!!! zet ut hier wel makkelijk neer denk dat ut dan op dat moment wel moeilijk is maargoed ze makuh t dr zelf naar dus LATERZZZ!!!
ik zou echt wel in staat zijn om iemand om te leggen, maar niet zonder reden.
Stel dat er een of ander mafkees een van mijn familie leden iets ergs aandoet, of weet ik veel wat, dan ben ik zelf niet meer te houden, en dan is het denk ik zo gebeurt!
Ik denk dat ik dat echt wel zou kunnen. Stel je voor dat je vader bent en één of andere volwassen man misbruikt je dochtertje. Zeker weten.
donateur
Vanuit een woede aanval zekers te weten...
maar met voorbedachte raden...ehm nee
heb stage gelopen bij de recherche...die komen er tog wel achter en das kut hahaha
Tulek , als iemand aan familie of vrienden komt, dan peins ik er niet over
Ik denk dat het ervan af hangt in welke situatie ik zit, maar mocht het voorkomen is het meer een vorm van zelfverdediging uiteraard.
En sja als iemand aan mijn dierbaren komt wil ik diegene ook wel vermoorden als het ware.. maar ja zo gaat dat nu eenmaal niet he.
Maar zeg nooit nee !
ik weet t niet...denk dat ik wel iemand goed in elkaar zou slaan en alles, maar echt vermoorden
In een woede aanval misschien wel, maar niet van te voren bedacht.
ik hou niet van geweld maar als ik een pistool op het verkeerde moment in mn handen heb dan ben ik misschien wel in staat om de trekker over te halen.
Op een andere manier kan ik me niet voorstellen
als je je niet zo snel druk maakt kun je het misschien maar moet je je maar eens iets extreems voorstellen, dat ze broertje neerknallen of zo, nou dan twijfel ik echt niet
Zelf iemand vermoorden: Nee, zou ik nooit doen. Ten eerste geen reden om dat te doen. Mocht die reden er wel zijn is het motief overduidelijk en zit ik binnen de kortste keren in de bak. Wraakacties helpen dan ook bijna nooit, het is té duidelijk dat het slachtoffer het heeft gedaan.
Beslissen over iemands leven: Ja, in Oostbloklanden zijn zat goede huurmoordenaars te vinden. Is even zoeken, maar dat moet geen probleem voor me zijn. Die persoon in laten vliegen, potentieel slachtoffer overvallen met dodelijke afloop. Dat het gewoon op een hit & Run overval lijkt. Schutter weer op vliegtuig naar thuisland. Geen haan die er naar kraait.