Partyflock

Forumonderwerp · 645958

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zou jij zoiets kunnen doen denk je ooit in je leven?
met wat voor aanleiding dan ook...das de vraag:)

ps. ga elkaar nou eens ff een keer niet naar de mond praten, en geef echt gewoon je eigen mening;)
Waarschuw beheerder
ik sluit me denk ik aan bij de Boondock saints
Waarschuw beheerder
ja dat zou ik zeker wel kunnen denk ik!!
als iemand me echt! boos maakt
of wat al eerder genoemd werd, mensen die dingen doen die echt niet kunnen zou ik wel uit de weg kunnen/willen ruimen.
(heb een hele slechte zelfbeheersing)
Waarschuw beheerder
uhm...op zich niet
maar als ik kindertjes heb en iemand aan me kind komt(pedo-verkrachter weet ik het wat) weet ik niet wat ik doe...zulk soort situaties, als iemand jouw kind vermoord..wat doe je dan?
denk niet dat je het dus zo ff kan zeggen...pas als je in zo'n situatie beland..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk dat iedereen in staat is om een moord te plegen! natuurlijk als iemand je zo gigantisch gek maakt dat het zwart wordt enzo!

nu moet niet iedereen denken dat ik gestoord ben en moordneigingen heb maar serieus, ik denk dat het in het instinct van mensen zit om dat te kunnen, zeg maar in het overlevingsinstinct

Waarschuw beheerder
Ligt eraan. Als ik aangevallen wordt door iemand die mij wil vermoorden dan heb ik geen genade.

Iemand met voorbedachte raden vermoorden zal ik niet zo snel doen. Zeker niet met een mes ofzo.

Maar als ik later het vrouwtje in bed aantref met een andere kerel dan ben ik zeker instaat tot een Crime Passionel. :P Mooi woord vind ik dat trouwens :)
Waarschuw beheerder
Hier ben ik het mee eens
Het is echt wel mogelijk om zo woest te worden dat je niet meer nadenkt.
Waarschuw beheerder
Ligt aan de situatie
als ik wordt lastig gevallen dan wel tuurlijk waarom niet
Waarschuw beheerder
donateur
als iemand mij aanvalt
ja dan zou ik mezelf ook niet kunnen tegenhouden

maar het ligt dan ook echt aan de situatie

maar een moord uit wraak gevoelens neej dat weer niet
Waarschuw beheerder
Ik zou het absoluut niet stoer vinden ofzo maar als antwoord op de vraag: JA.

Waarschuw beheerder
donateur
ja als het niet strafbaar zou zijn had ik zeker al 1 iemand neergeknalt.
Waarschuw beheerder
donateur
Als het iemand betreft die ik niet ken of in ieder geval geen emotionele verbindtenis mee heb zou ik er geen probleem mee hebben

Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet iemand me wel echt gek maken volgens mij... Ik denk niet dat ik het zou kunnen...

Waarschuw beheerder
Als iemand mijn familie of vrienden waar ik echt van houd iets aandoet (en dan bedoel ik ook echt iets ernstigs, bijv. verkrachting, hele zware mishandeling oid); JA!

Waarschuw beheerder
:yes:

mensen moeten niet aan me vriend of familie komen. Wat als ze daar iets bij flikken, JA dan zou ik iemand kunnen vermoorden.

Maar dan wel met een goede reden en zeker moeten weten dat ik de goede persoon vor me heb.

Anders zou ik het niet kunnen

Waarschuw beheerder
Zoals ik al zei, ik zou het niet kunnen maar ik zou die persoon wel heel erg kunnen laten lijden, is nog beter ook :P
Waarschuw beheerder
Ik zou het wel kunnen...helaas maar ja ik zou het kunnen

Waarschuw beheerder
ja ik zou het ook kunne nvooral als ze aan me familie gaan zitten...
Waarschuw beheerder
Ja. Als iemand mijn moeder ook maar iets aandoet, vermoord ik diegene.

Waarschuw beheerder
Ja als iemand iets wordt aangedaan die mij heel dierbaar is :jaja:

Waarschuw beheerder
Het is jammer dat dit soort dingen moeten worden besproken. Het is wel heel goed dat dit kan overigens.

Toch zou ik iedereen aanraden niet te moorden of te doden. Het vastzitten is niet leuk. In de bak kan je verschillende onschuldige fobieen oplopen zoals het bang zijn voor zeepjes en rokjes.

Denk goed na VOORDAT je iets doet, niet erna.
Groetjes aan liqudatieteamPijnack­er.
Waarschuw beheerder
donateur
IEDEREEN kan moorden en zeg nou niet dat je dat niet in je hebt, er hoeft maar dat 1ne te gebeuren waardoor er iets knapt

Waarschuw beheerder
Maar wat knapt er dan precies? Is de balans van zelfcontrole dan zo uit evenwicht dat je je morele waarden kan laten varen? Denk goed na voor je daden en niet erna.
Waarschuw beheerder
donateur
wat er knapt is verschillend bij iedereen, je kan zo'n woede aanval krijgen dat je in een waas iemand om zeep helpt, maar idd eerst denken dan doen, je kan beter laten moorden :)

Waarschuw beheerder
Het beste kan je gewoon leven in een cultuur waar geen moord voorkomt. Maarja dan moeten we weer naar een andere forum zitten ofzo. Of verhuizen naar Mars. Maarja dan kom je Jim tegen en die is nooit stoned.

Fuck moord en doodslag.
Kusjes en vrede he!
Waarschuw beheerder
jah zou ik wel kunnen...mn oom bijvoorbeeld, als je mij een gun in me handen geeft en zegt dat ik em neer mag knallen zonder de bak in te hoeven, dan twijfel ik geen seconde. maar dat is dan ook de enige denk ik.

verder peace to all of u

Waarschuw beheerder
donateur
nee zou het niet kunnen,ik zou de rest van mn leven dar aan terug denken dat ik zomaar iemand van het leven beroof

Waarschuw beheerder
Ja man boeiend of je wat kan doen zodat je niet in de bak gaat. Je kijkt teveel mafiafilms geloof ik dan. Je zou geen moord moeten kunnen plegen omdat je eigen geweten aan je vreet.

Iemand uitschakelen kan ook zonder zijn hartje niet meer te laten tikken.
Waarschuw beheerder
Moorden doe ik letterlijk elke dag, wanneer ik hardnekkig probeer dat goede deel van mijn karakter weg te bannen :devil:
Waarschuw beheerder
Iedereen is in staat om iemand te vermoorden:dood:
Ligt natuurlijk aan de situatie waar je in zit.
(K)

Waarschuw beheerder
Heej ik ken nog goede psychiaters! Misschien kunnen we je helpen.
Waarschuw beheerder
ben al paar dagen griep virus aan het uitmoorden met antibiotica, die houdt goed voll dit keer wil maar niet dood gaan :/

Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk niet.
Waarschuw beheerder
Pijnackerterror... je hulpvaardigheid is je nu echt sterk voorbij geschoten! Wat is een psychiater eigenlijk? En wie is nu beter in staat jezelf te vormen en te ontwikkelen dan jezelf? Ik sta daar waar ik nu ben omdat ik mezelf heel goed ken. Testen, scherp en houden en op de proef stellen van eigen en andermans geestelijke activiteiten is een speerpuntje van me. The Mindfucker is de bijnaam die niet uit de lucht is komen te vallen. Heel fijn dat jij nog goede psychiaters weet, maar in het ergste geval zegt dit nog meer over jou of anderen dan over mij( n ) (noodzaak hieraan).

Groeten van de KNetterClowns Alblasserdamn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je zou in dit verband het boek 'Sunny Home' eens moeten lezen. Geschreven door Otto Veenhoven.

Dit boek was in juni van dit jaar veel in het nieuws omdat de schrijver in dit autobiografische boek bekent 48 jaar geleden zijn stiefvader te hebben vermoord, om zijn moeder te beschermen.

Hij is hier nooit voor verdacht geweest, omdat hij de moord op een ongeluk heeft doen lijken en de daad nu ruim verjaard is.

Waarschuw beheerder
Neh Vermoorden niet , iemand "uitschakelen" wel :D . das heel wat anders Moord doe je uit pure haat of whatever niet uit zelfbehoud ofzo.
Maar wel een beetje een raar topic om op partyflock te zetten ( zal wel aan mij liggen ) .

Waarschuw beheerder
En wie is nu beter in staat jezelf te vormen en te ontwikkelen dan jezelf?

Wedden dat niemand dit lukt zonder externe invloeden en andere hulp van buitenaf?? Niet dat dit per sé psychiaters hoeven te zijn maarja ieder zijn eigen vrienden. Door deze vrienden hoef ik niet bang te zijn om een moord te moeten plegen omdat meningsverschillen hierdoor sneller en effectiefer op te lossen zijn. Ik bedoel of je nu een iq hebt van 60 en dus in het hokje mongool wordt geplaatst, of een iq hebt van 160 en je dan weer als gek wordt afgeschreven je doet toch wel alles zelf.

Maar als iemand denkt alles zelf te kunnen wens ik hem/haar nog een fijne pubertijd. Wel een mooie periode in je leven, bij mij wel in ieder geval anders verleng ik hem niet al 21 jaar.

Kusjes aan je echte vrienden.

..internetwerk..
..ikweetniets..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes: CKER wel ja!!! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou onder bepaalde omstandigheden best een moord kunnen plegen :)

Waarschuw beheerder
ja

zovaak al gedaan... :/

vooral insecten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zou zeker wel kunnen moorden ja...
Meer zegh ik er niet op :jaja:
Waarschuw beheerder
Iedereen zou een moord kunnen plegen onder de 'juiste" omstandigheden.....
Waarschuw beheerder
Als ik daar een gegronde reden voor zou hebben zou ik er geen moeite mee hebben...

Zomaar daar begin ik niet aan, zonde van het risico...

Waarschuw beheerder
die gast die dat paardje in Tilburg (gister 15-12-03 op het nieuws) compleet heeft mishandeld...
Waarschuw beheerder
Zou jij een moord kunnen plegen?

Ik denk dat als ik in een situatie zou zijn waarbij dat mijn leven zou redden, ik dat zou kunnen. Maar ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken.

Ik kan me niet voorstellen dat ik het met voorbedachte rade zou kunnen doen.
Waarschuw beheerder
Ik zou het niet kunnen denken of het moet noodweer zijn, maar dan is et te bescherming van mijn zelf!!
Waarschuw beheerder
click click boom! another life taken too soon, another mother had a funeral
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
die gast die vandaag opgepakt is omdat hij zijn 3 dochters al een tijdje op gruwelijke wijze heeft misbruikt..

Hem zou ik best in een opwelling neer kunnen schieten :@
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
nee zeker nie.. lukt me nie