Partyflock
 
Forumonderwerp · 645288
Met verbazing heb ik de Collumn van Duncan Stutterheim van de maand December uit id&t magazine gelezen.
Hij vertelt daar dat mensen vaak makkelijk bouwen op eerste succesen van dingen en makkelijk een zakken vullen.
Hij noemt een matrix en kroegen met té commercieele aspecten.
Okee allemaal leuk en aardig maar ik kijk dat magazine door(dat ik van de goedheiligman kreeg) en er staan 4interviews in en 96(vd100)pagina's aan reclame.Beetje jammer,anderen zeggen dat ze makkelijk hun zakken vullen en hetzelf ook keihard doen.
laatste aanpassing
Ik snap weinig van je stukje tekst...
 
Artiest Cj Noah
Collumn ;)
Ik snap weinig van je stukje tekst...


Ik snap niet wat jij er niet aan snapt.
Snap je.
 
fuck id&t
 
LOL ik dacht precies hetzelfde toen ik die column las... die Duncan heeft echt een te hoge dunk van zijn ID&T.

Ik bedoel, eerst bekend proberen te worden met ID&T radio met de slogan 'Dance Music only'... maar ID&T ruikt geld en gaat urban draaien. En wat dacht je van Pavo op Trance Energy? Hardstyle is populair en als er geld te verdienen valt dan gooien ze gewoon hele feest concepten om. Lekker principeloos. ID&T is gewoon te commercieel en Duncan moet maar es goed naar zijn bedrijf gaan kijken want hij slaat in deze column behoorlijk de plank mis.

ps; Best dat ID&T zo commercieel is, maar dan moet je ook niet beweren dat het niet zo is :[
Dat hij goeie dingen heeft gedaan dat staat helemaal buiten kijk.Maar hij en de rest van de organisatie vern*uken hun hele concept gewoon doordat ze overal meer en meer geld in zien.Het gaat me er niet eens om dat id&t elke jaar maar dezelfde eentonige feesten geeft.Maar het gaat erom dat er gewoon geen lijn meer zit in hun concepten.Ze doen maar wat..
laatste aanpassing
 
Ik ga geen discussie voeren over dat ID&T commercieel is (hoeveel topics zijn daar al niet over? :P) want t is gewoon een bedrijf dat winst wil maken. Ik ergerde me alleen eraan dat Duncan zo idioot idealistisch is over zijn bedrijf en dat iedereen commercieel is maar zij niet (hij zegt t niet letterlijk maar hij suggereert dat). Geef dan gewoon toe dat je commercieel bent, in plaats van mooie verhaaltjes te lullen over heo commercieel anderen wel niet zijn :bah:
Precies,ik ook niet.
Dat is zinloos,maar mensen keihard voor de gek houden dat is achterbaaks.
Dat is hetzelfde als zeggen dat er in cola geen suiker zit maar in sinas wel.
Beter koop je dat blaadje helemaal niet, kan je je ook nergens aan ergeren.
En wat betreft de advertentieruimte: tijdschriften betalen daar voornamelijk de kosten van het tijdschrift van.
Ofwel, ik snap je stukje ook voor geen ene kut!!
(O nee, dat mocht ik niet zeggen geloof ik)
Beter koop je dat blaadje helemaal niet, kan je je ook nergens aan ergeren.
En wat betreft de advertentieruimte: tijdschriften betalen daar voornamelijk de kosten van het tijdschrift van.
Ofwel, ik snap je stukje ook voor geen ene kut!!
(O nee, dat mocht ik niet zeggen geloof ik)


Teneerste ik begrijp dat je het stukje niet snapt want als je het niet goed leest snap je ook nooit.Ik heb het tijdschrift gekregen van iemand.En ik wist niet wat ik ervan moest verwachten.Ik denk leuk een tijdschrift,maar het is meer een reclamefolder dan een boeiend tijdschrift met interessante dingen.
 
Teneerste ik begrijp dat je het stukje niet snapt want als je het niet goed leest snap je ook nooit.Ik heb het tijdschrift gekregen van iemand.En ik wist niet wat ik ervan moest verwachten.Ik denk leuk een tijdschrift,maar het is meer een reclamefolder dan een boeiend tijdschrift met interessante dingen.


De reviews zijn wel vrij objectief heb ik t idee, ID&T's eigen cd's krijgen vaak genoeg maar 3 sterren (max 5). Verder vind ik het blad ook niet echt boeiend meer, t gaat veelste weinig om de muziek en de feesten. Die fashionpagina;s interesseren me ook geen hol, die kunstzooi is ook zinloos. Interviews vind ik wel altijd leuk.

Dat er veel reclame in staat is vrij logisch als ze alle 70.000 Sensation bezoekers een abonnement willen geven voor 10 euro, dat zal niet bepaald rendabel zijn.
Tsja, ik zeg ook zeker niet, dat het een interessant tijdschrift is, het enige wat ik van ID&T las was de Thunder, maar ik vind jouw link tussen zakkenvullen en een (volgens jou) reclameblaadje niet geheel gerechtvaardigd. Daarbij komt ok nog eens, dat reclamefolders best wel interessante verhalen kunnen bevatten. Kijk naar de Volkskrantmagazine op zaterdag, dat is een advertentiebijlage. Door onder andere deze bijlage uit te geven, kan de volkskrant blijven bestaan. Dus zakkenvullen bij ID&T magazine zal niet zo hard gebeuren. Die vullen ze wel ergens anders mee.
pff ze hebbe me ook genaaid met hun stomme magazine:s ja ik ben ook een beetje dom geweest maargoed. Zij ma zegguh dat als ik een formuliertje me adres met jawel handtekening:s zetten dak een infopakketje kreeg. nou jawel hoor 'acceptgiro' jah!(gewoon misbruik maken van in de war mensen hehe)nu ben ik al een jaar bijna lid van dat ongelooflijke stomme magazine waar nooit wat leuks instaat:s pfff geldverspilling:yes:
laatste aanpassing
Ik krijg het blad nog steeds en heb er nooit niks voor betaald :S heb op de site van Id&t het abbonement opgezegd in februari vorig jaar ofzo .. :vaag:
 
Ik krijg er iedere week 2 in de bus :S ...en heb ook nooit wat betaald, dus heb nix te klagen over het blad :D
pff en ik elke maand 1 x en ik moet dr nog voor lappuh ook:s :(