Partyflock

Forumonderwerp · 643687
Artiest Mani
Wat komt deze gozer me toch de strot uit :bah:

In het laatste blad van ID-T magazine schrijft hij: "het is jammer dat wij een maandblad zijn, want als mijn column in het magazine staat, dan denk ik dat de film niet eens meer in de bioscoop draait"

Dit gaat over de film the matrix. Het blad komt 1 keer maand uit en meneer kan alleen maar zijn column vollullen over deze film :S

Vervolgens laat meneer zich uit over een horeca gelegenheid die hij lekker de grond in boort. echter het mooiste van alles is ze zin waarmee meneer Stutterheim afsluit: "Wat commercie soms met je kan doen."

Dit zegt meneer commercie zelf :frusty:

Verder kan ik me mateloos storen aan zijn taalgebruik, hij schroomt woorden als "kut" en overige vloekwoorden niet! Dan vraag ik me af waarom een man die het boegbeeld is van een grote organisatie als ID-T het nodig vind zich met dit soort taal te uitten. Van het woord "voorbeeldfunctie" heeft hij denk ik nog nooit gehoord.

Dit moest ik even kwijt :)
ben ik wel met je eens friet :)
Dat vind ik ook, ID&T drijft ook op commercie.

Ik had t alleen over t weergeven van zn eigen mening in zn column.
Hij mag ook wel zijn mening geven.. vrij land he

maar als je zo je mening geeft moet je ook bereid zijn hier reacties op te krijgen zoals ik gedaan heb. Net zoals ik niet moet gaan zeiken dat ik in mijn topic reacties krijg van mensen die het nie met mij eens zijn!

toch? :)
Psies.... als je iets publiekelijk zegt, kun je reacties verwachten, die positief en negatief zullen zijn...

Misschien moet je Duncan ff een mailtje sturen met jouw mening.
Respect voor de man. Zonder diploma multimiljonair.
Bovendien:
Zonder hem was de housescene nooit zo groot geworden.

Duncan is stoer en hij rijdt in een Lamborghini en meneer de kneuzige topicopener niet...

Duncan (Y)
Misschien moet je Duncan ff een mailtje sturen met jouw mening.

whahaha denk dat meneer stutterheim zich nie veel van mij aantrekt :)

meneer de kneuzige topicopener niet...

nou nou nou :cry:

Nou idd je hoeft niet gelijk te gaan schelden, ieder zijn mening..eerlijk is eerlijk.
whahaha denk dat meneer stutterheim zich nie veel van mij aantrekt

Nee, maar dan weet hij wel hoe jij er over denkt... ;-)

En misschien biedt hij je wel een guest column aan... :-D

Ik leest dat blad niet eens. Ik heb het ook niet zo op ID-T, vooral vanwege de laatste ThunderneuQ (n)
tja je kan nou een keer niet iedereen leuk/ lief en aardig vinden he
En misschien biedt hij je wel een guest column aan...

wahaha dat zou de dag zijn :d
Wie weet...

Ik heb al ooit platenrecencies, party info en een guest column mogen schrijven voor Thundermagazine... lang geleden in '96 en '97...
ja, kweenie of mijn kennis van de dance wereld daar wel goed genoeg voor is :s laat staan dat ik van mezelf weet dat ik nie altijd objectief kan zijn..

maar wel weer waar is: wie nie waagt die nie wint natuurlijk!

Thanx trouwens voor serieuze reactie! :)
duncan heb veel gedaan voor de scene nu nog steeds komen onder het kleine zusje van id-t (q-dance) brute en goed verzorgde feesten... defqon hardcore ressurection.. maar jah vind het jammer dat id-t te commercieel is ingesteld mega dure feesten dure drankprijzen maja doe je niks aan... monopolie positie he... heb wel respect voor wat ze opgebouwd hebben ondanks dat het over onze rug was en dat ze ons hebben laten vallen toen het slecht ging... maja dat zal ze wel nooit worden vergeven hoe hard duncan ook ze best doet met tegen argumenten...
ondanks dat is duncan een super gozer de engiste met een hardcore hart in het id-t stalletje
laatste aanpassing
Irfan heeft ook zeker een hardcore hart en ik ken er nog wel meer....
Commercieel succesvol maar niet vernieuwend.

Gelul allemaal!

De vraag is wat zou jij doen als je meer geld kon verdienen door commercieel te gaan?

En een colum blijft natuurlijk altijd een mening van de schrijver!
AquaDiGio 28 november 2003 14:51
Ik vind het ook heel erg dat er bijna niks meer over is van het begin concept van ID&T,

Als je als bedrijf ergens wil komen moet je je aanpassen aan de wensen van de klant.. Het assortiment bij bijvoorbeeld mc donalds is ook veranderd in de afgelopen 10 jaar.

Alle respect voor duncan, wat hij bereikt heeft vind ik heel knap..En hij heeft het ook nog eens bereikt met hard werken..

ID&T heeft geen monopolie positie, er zijn namelijk concurrenten genoeg.

Monopolie wilt zeggen dat je GEEN concurrentie hebt, daarom is het onzin dat Microsoft een monopolie heeft, want dat hebben ze niet.
:respect: Duncan :respect:

Knap wat er in relatief korte tijd neer is gezet.
Commercieel ? Vast wel ja. Maar als je dat stoort kun je ook zien dat daar tegenover weer een tegenmarkt ontstaat een zg. 'underground' markt aan feesten die minder commercieel ogen. Dus er blijft genoeg keuze over.

Ondanks het commercieel zijn, kun je niet ontkennen dat ze nog steeds zelf puur met muziek bezig zijn. Het bedrijf had inmiddels ook al voor miljoenen verkocht kunnen worden aan een ander bedrijf die de hele 'dance'scene zou kunnen verpunken.
Wat mij betreft ook :respect: voor Duncan. Hij is toch wel een van de grondleggers voor de huidige dance feesten hier in NL.

Commercieel? Je zal wel moeten in deze tijd.. neemt niet weg dat ze altijd weer tot in de puntjes geregelde feesten neerzetten..

Arrogant? Waarom word je in NL toch altijd weer als arrogant bestempeld als je weet waar je over praat en succes hebt?

idd respect voor Duncan...
En dat ie die woorden nog gebruikt??
Ben blij dat ie zichzelf is gebleven en niet aan de media heeft aangepast..

btw.... MarkyMark was NOG commercieler
:p
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Duncan en ID&T zijn verantwoordelijk geweest voor de opkomst van de dance-scene in Nederland.
Door middel van feesten, het bekend maken van Dj's, uitgeven van cd's, etc. is Nederland opgeklommen tot een van de meest invloedrijke landen in de dance-scene.

En dan heb ik t nog niet eens over de feesten.
En zeg nou zelf, wie zou er nu niet met Duncan van baan willen ruilen??
MarkyMark was NOG commercieler

whehehe :P
Helemaal mee eens wat betreft alle feiten die de topicmaker noemt(inclusief het taalgebruik van dhr Stutterheim).
laatste aanpassing
thanx :)
Duncan beschrijft heel goed hoe commercie bepaalde zaken totaal verneukt. Best knap dat die Duncan dat allemaal weet.

Zeker aangezien het precies is wat ID-T in werkelijkheid doet, terwijl Duncan in het artikel juist zegt dat hij het verafschuwt :kots:

Dat is nou precies waarom ID-T zo'n kut organisatie is.

ach ik zeg maar zo het is maar zo makkelijk iemand af te kraken die je niet persoonlijk kent, niet dat ik dat niet doe maar ik vind dit weer nergens over gaan..

ik weet nog goed toen id&t de
ether inging hoe blij ze waren als kinderen met een zak snoep, ze hadden voort eerst een nieuwsuitzending op de radio en het hele pand liep leeg alleen maar voor een nieuwsberichtje van 2 minuten te horen, zo zie je maar weer het zijn ook maar mensen..

Respect :respect: is the main word
het is maar zo makkelijk iemand af te kraken die je niet persoonlijk kent

true :yes:

maar zoals al eerder gezegd als jij je mening in het openbaar gooit moet je erop rekenen dat er mensen zijn die het daar niet mee eens zijn of commentaar leveren.

Ik vind het persoonlijk krom dat als je zelf zo'n commercieel bedrijf runt als ID-T die overal winst uit wil halen andere bedrijven/organisaties commercieel gaan noemen en je collumn alfsluit met een zin als "Wat commercie soms met je kan doen."

Dat stuk OVER hem en het ontstaan van ID&T in 1 vd eerste ID&T Magazine edities was wel erg interessant..
vond dat vroegere blaadje van ID-T veel beter!

die je gratis kreeg aan het eind van een feest..
Heb respect voor Duncan hoe hij ID-T heeft opgebouwd. Van niks tot wat het nu is.

De laatste jaren gaat het de verkeerde kant uit met ID-T precies door datgene waar hij zelf in dat artikel zijn afschuw over uitspreekt. Jammer...
Tja hij regelt zijn zaakjes goed.
Hij had natuurlijk al een pa die in de quote 500 staat dus das altijd fijn om te starten...

Id&t is niet meer wat het was, een andere richting maar daar veranderen wij toch niets aan....

Wat commercie soms met je kan doen

heb je er aan gedacht dat dat misschien wel is op zich zelf zou kunnen slaan tis maar net hoe je het intrepeteert(of hoe je het ook schrijft :P)
Heb je de collumn zelf gelezen?

kheb et blad vanmiddag gekocht en ga hem nog effe lezen ik denk morgen effe
ok, want als ik het lees kan ik me nie voorstellen dat hij het anders bedoelde (andere interpretatie)

:)

p.s. dat jij dat blad koopt zeg :s wa kost da blad nou?

tja... hij doet het al een paar jaar zeer goed...

en een combinatie van veel geld, een lamborghini, mooie vrouwen en een quote 500 vermelding brengt nou eenmaal vaak kapsones...

en het leuke is.... Daar kunnen wij niets aan doen!!!

Het blijkt maar weer eens wat voor een eikel het is omdat ie het id-t forum plat heeft gegooid vanwege 'azijnpissers'.

Hij is zelf de grootste azijnpisser van allemaal!!! Eikel!
Insomnia 11 december 2003 10:06
Het blijkt maar weer eens wat voor een eikel het is omdat ie het id-t forum plat heeft gegooid vanwege 'azijnpissers'.

Hij is zelf de grootste azijnpisser van allemaal!!! Eikel!

Bovenstaande is nou precies de reden waarom hij het forum heeft platgegooid... Hij heeft groot gelijk! Het is zijn bedrijf, zijn site, zijn magazine dus als het je niet aanstaat koop je het niet of ga je niet naar zijn feesten...

Ik koop het niet en ga niet meer naar zijn feesten...
Nou mooi toch, waarom dan toch nog zeuren? Besteed je tijd aan iets nuttigers dan alleen maar zeuren, zeuren en nog eens zeuren...

Ik zeur nooit!!!

Mag het dan voor deze ene keer???
Van mij mag je, vind het alleen een beetje jammer... Er word al zoveel gezeurd... Plaats dan gewoon een vrolijk berichtje...

Top dat het zo goed gaat met duncan! (y)
dat iedereen zo loop te blaten over kut zeg weer genoeg over het niveau he :)
dat is het punt niet wat mani wil maken

Ik ben het eens met wat Kaatje zegt...het is inderdaad zijn bedrijf, zijn magazine en zijn site...Als je er zoveel problemen mee hebt moet je inderdaad gewoon niet naar die feesten gaan of dat boekje lezen...
Vind het niet zo gek dat ie dat forum plat heeft gegooit als er alleen maar negatieve dingen worden neergezet...op een gegeven moment houdt het gewoon een keer op..

Over hem zelf...tja ken hem niet persoonlijk, dus in dat opzicht kan ik niet eens een mening over hem hebben. Hij komt op mij over als iemand die het inderdaad goed voor elkaar heeft.
En als je alles zelf hebt opgebouwd en de zaken goed gaan dan mag je wel een beetje arrogant zijn, want doe het hem maar eens na :D
forum plat heeft gegooit als er alleen maar negatieve dingen worden neergezet...op een gegeven moment houdt het gewoon een keer op

Mister stutterheim geeft zelf aan dat er een aantal negatievelingen zaten.... die paar bleven meer hangen bij hem..
gewoon een pieper dus