Met verbazing heb ik de Collumn van Duncan Stutterheim van de maand December uit id&t magazine gelezen.
Hij vertelt daar dat mensen vaak makkelijk bouwen op eerste succesen van dingen en makkelijk een zakken vullen.
Hij noemt een matrix en kroegen met té commercieele aspecten.
Okee allemaal leuk en aardig maar ik kijk dat magazine door(dat ik van de goedheiligman kreeg) en er staan 4interviews in en 96(vd100)pagina's aan reclame.Beetje jammer,anderen zeggen dat ze makkelijk hun zakken vullen en hetzelf ook keihard doen.
Hij vertelt daar dat mensen vaak makkelijk bouwen op eerste succesen van dingen en makkelijk een zakken vullen.
Hij noemt een matrix en kroegen met té commercieele aspecten.
Okee allemaal leuk en aardig maar ik kijk dat magazine door(dat ik van de goedheiligman kreeg) en er staan 4interviews in en 96(vd100)pagina's aan reclame.Beetje jammer,anderen zeggen dat ze makkelijk hun zakken vullen en hetzelf ook keihard doen.
laatste aanpassing








