ik had/heb zelf al toegegeven dat het om een anderen track ging dan die ik eerst bij mijn eerste posts aangaf. (Goed formuleren kan ook handig zijn 'tijdens een discussie btw.)
Kijk die andere trek of industrial van jou

wat het dus ook niet is daar ging het mij egt niet om ik reageerde eerst op de uitspraak dat je zij
Heerlijk label! Al denk ik niet dat Leviathan aan het niveau kan tippen qua producen van die tijd waar het label vooral actief in was...
dIt komt wel degelijk uit joun post en daar had ik al opgereageerd en jij begon over dat het zogenaamd de nieuwe nummers industrial sound zou hebben en ik had het daar niet over alleen ik gaf daar later wel antwoord op logisch al je vraagt aan mij of ik de nieuwe nummers had gehoord
Dus jij rekent mij af op mijn leeftijd? Ik ben 16, dús ik kán er geen verstand van hebben óf heb er gewoonweg geen verstand van
dat zij ik niet ik zeg alleen dat als je 16 bent dat je dan noch niet veel verstand van de cenobite style van 96 hebt toen het lable was opgericht. en dat begon ik te denken door dat jij over de nieuwe nummers begon
Dus je moet gewoon even goed en logisch na denken en even mijn post lezen die ik heb neer gepleurd en tja als je het dan noch niet snapt en weer over ik had toch al toegegeven dat het over een ander nummer ging:Sdaar ging het mij niet om GOED LEZEN IS ADVIES VOOR JE
Ik heb gesproken!