Partyflock

Forumonderwerp · 644420
1352x bekeken
Waarschuw beheerder
Holocron was de laatste plaat maar
Laatst stond er op de Hellraiser cd (rige) 1 nummer van M.Klaasen
Gaat Cenobite records nog meer nummers uitbrengen???

Waarschuw beheerder
dat is ook wel een beetje overdreven vind ik.
je hebt altijd al gasten geweest.(gabbers wil ik ze niet noemen)Die de sfeer verzieken op een feest.Die had je vroeger ook al.En dat is egt niet alleen van deze tijd.

Even voor de duidelijkheid.Ik weet wel wat je met houthakkers bedoeld.En ik vind het ook erg foute kleding!Ik draag zelf leger broek of gewoon een spijker broek.Met of een aus of een label shirt.

Alleen wat ik hier mee bedoel.Ik heb op de oude feesten ook zoveel foute gasten gezien.Het is super triest maar waar.

En als ik een kaartje al heb voor een feest waar ik het vorig jaar onwijs naar me zin had.dan moet dat ook te snappen zijn vind ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ieder zijn eigen keus, toch?

Ik ga niet meer naar feestjes waar elke DJ dezelfde plaatjes draait.

Waarschuw beheerder
Ieder zijn eigen keus, toch?

Ik ga niet meer naar feestjes waar elke DJ dezelfde plaatjes draait.

Dat is idd waar ja.maar daar zal je mij ook niet over horen.Ik heb vanaf 96 al wat met cenobite.En die liefde gaat nooit verloren:p

Dus ik ga zekers dit jaar nog wel nar een feest met leviathan want egt diep :respect:voor hem.
Artiest {SHOWLIST artist 54194, 10088, 75936}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik blijf zeggen dat wij een exclusievere avond bieden....

Op alle fronten!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan dus naar alle waarschijnlijkheid ook niet:(

Waarschuw beheerder
nu hoop ik dat Leviathan die nieuwe track gaat doen in zijn liveset die hij met Predator heeft gemaakt. :)
Waarschuw beheerder
Werd ook wel es tijd dat Predator weer wat van zich liet horen. D'n B van hem is ook wel cool, maar doe mij maar zn hardcore.. Gaat ie ook weer alleen produceren of alleen live-acts..?