Partyflock

Forumonderwerp · 644405

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Voor school moet ik een opdracht maken over de verschillende culturen in Nederland, ik heb al verschillende forum onderwerpen doorgelezen, maar wou toch graag wat actuelere informatie hebben.

Meld hieronder wat je vindt van welke generatie en wat jij graag anders had wilen zien?
Wat heeft jouw mening op dit punt veranderd?
Heb je er altijd zo tegenaan gekeken?
Het mag positief en negatief zijn.
Waarschuw beheerder
Nou, de vraag is over verschillende culturen in NL... Nou ken ik nie veel culturen goed genoeg om daar een mening te hebben... Iniedergeval ben ik tegen de islamisering van NL (en andere landen) omdat ik gezien de FEITEN zie dat de politiek, de NL cultuur, de veiligheid etc sterk achteruit gaan door de instroming van buitenlanders en in het speciaal de moslims...

Verder heb ik nix tegen die mensen en ben ik geen racist (ben zelf ook buitenlands dus tja...)

Waarschuw beheerder
donateur
Jaja..nou ik ken wel moslim-vrouwen die zwaar onderdrukt en uitgehuwlijked worden.

Een vriend van me had een relatie met een marokkaanse, daar is het intussen mee uit, want ze werd uitgehuwlijked in Marokko en een half jaar later kwam ze terug met hem en zijn familie.

En dit is echt gebeurd !

Waarschuw beheerder
dat is niet onderdrukt maar dat heeft met de familie eer te houden en die jongens/mannen doen dat juist om hun zus/vrouw/moeder te helpen. niet op een manier die wij in deze westerse wereld goedkeuren maar wel op een manier die bij hun cultuur past.
Waarschuw beheerder
donateur
@ Candyman:

:respect:

ff afkijken :D

gekmancipeert? haha :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dat is niet onderdrukt maar dat heeft met de familie eer te houden

Die hele familie-eer komt zowat mn strot uit, maar dat zal je ook wel snappen denk ik ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb het niet zo op Marokkanen...
Waarschuw beheerder
ik al helemaal niet!!! maar ze doen er dan ook niks aan om respect van de omwonenden te krijgen!

Waarschuw beheerder
-------------------------------------------------
Nou, de vraag is over verschillende culturen in NL... Nou ken ik nie veel culturen goed genoeg om daar een mening te hebben... Iniedergeval ben ik tegen de islamisering van NL (en andere landen) omdat ik gezien de FEITEN zie dat de politiek, de NL cultuur, de veiligheid etc sterk achteruit gaan door de instroming van buitenlanders en in het speciaal de moslims...

Verder heb ik nix tegen die mensen en ben ik geen racist (ben zelf ook buitenlands dus tja...)
-------------------------------------------------

Je haalt me de woorden uit de mond :D :D :D !!!!!!

Waarschuw beheerder
Die Islam mag van mij ook oprotten. Leer ze eens respect te hebben voor andere mensen.

Waarschuw beheerder
en dan lopen ze nog te zeuren dat moslims geen respect krijgen van de nederlander.

Volgens mij begrijpen ze niet dat je respect niet zomaar krijgt maar moet verdienen!

Waarschuw beheerder
donateur
ik al helemaal niet!!! maar ze doen er dan ook niks aan om respect van de omwonenden te krijgen!

Dit is waarschijnlijk de kern van alle problemen, maar zij roepen dat het andersom ook net zo is ;)
Waarschuw beheerder
jaja, maarja wij hebben toch al heel veel geduld gehad met die moslims...zelfs teveel. en ze hebben dan ook echt niks gedaan om zich van een goede kant te laten zien en respect te winnen.

Waarschuw beheerder
donateur
Leukste vind ik dat de AEL de SP racistisch noemt ;)
laatste aanpassing