Partyflock

Forumonderwerp · 642600
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 22 november 2003 om 21:00
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
Graag alle opmerkingen aan de hand van qlimax in dit topic.
Waarschuw beheerder
Ik heb me best goed vermaakt. De aankleding en de lasershow waren zeer vet.
Alleen op het einde was er een flinke relpartij achter in de zaal.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
heb stukkie op radio gehoord,
maaruh ik hoorde veel gejatte nummers....
lekker makkelijk, we noemen het hardstyle,
en pakken de nummers van hardcore
Waarschuw beheerder
donateur
maar geen bliksum appardinges tijdens Qlimax ?
Waarschuw beheerder
het weer een superfeestje!!! was helemaal van het padja af, nu nog een beetje
er werd lekker gedraait, alleen jammer dat de muziek niet zo hard stond, of ben ik gewoon hardhorend?
Waarschuw beheerder
tja ik vond het niet echt super vond het soms zelfs beetje saai :S :gaap: ik sta normaal de hele nacht te stampen maar ken hier gewoon niet helemaal los op gaan ja het laaste uurtje pas :)
maar goed dat wist ik van te voren natuurlijk ;)

geen hardstyle feesten meer voor mij zonde van me geld :yes: :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pfff.....qlimax was wel ok, muziek opt begin te zacht, en bovendien erg KUT. Alleen op het laatste was het wel ff flink loos gaan op technoboy en Bass D & King Matthew. Decoratie was zeeeeeeeeer netjes echt mega en vuurwerk lasers eg vet. (kan id-t nog wat van leren :P) maarja volgend jaar niet meer, leuk voor 1 xtje denk ik.
Waarschuw beheerder
nou ik vond het persoonlijk beetje tegenvallen..Decor was wel goed aangekleed, maar tot half 3 was het gewoon veel te druk op de vloer :( ook op de trappen liep het niet altijd even goed door. Muziek ging wel, luna vond ik :respect:, mondello ook wel. Deepack scoorde met zijn hitjes en brachten toch wat extra sfeer door de microfoon over te nemen van ruffian :)...ben zo rond de klok van half 6 gegaan(wel jammer maar download de set van Bass D & Matthew wel even). Vond geluid ook erg zacht staan, op de tribune leek het harder te gaan, maar op de vloer was het echt slecht.

Geen vechtpartijen gezien, dat is dan wel weer pluspunt.Jammer van die politie controle

Cijfer: 6.5

Waarschuw beheerder
goed vermaakt lekker feestje.....
alleen naar afloop was het kut met de jassen dat had beter gekunt

Waarschuw beheerder
het was mijn eerste Qlimax ik heb het zwaar naar mijn zin gehad!!!! loop er nog steeds van achteruit, vond alleen dat het volume beetje laag stond!! zal wel doof worden :S

Waarschuw beheerder
en cker :respect: voor de dj's!!
Waarschuw beheerder
Was dat 'Teslacoil-apparaat' er nou nog, zou toch ook komen had ik begrepen?
Waarschuw beheerder
donateur
Deepack was heerlijk stampen!! Verder alles geweldig alleen zouden ze 2000 kaarten minder moeten verkopen > minder druk minder agressie.
Waarschuw beheerder
Vond de muziek ook ma tegenvallen...erg eentonig, ma lees op verschillende forums dat wel meer mensen dit vonden...mja verder was het erg geslaagd, leuke sfeer en inderdaad mooi licht en lasers etc ;)

Ma het was TE druk!!!!!! Ik had gewoon geen zin om elke x naar de bar heen en weer te moeten lopen en naar de wc gaan stelde ik zolang mogelijk uit...

Waarschuw beheerder
donateur
(Y) topfeest :D

:respect: >>>> Q-dance<<<< :D :bounce:
Waarschuw beheerder
aankleding was perfeck.
muziek mocht wel wat harder.
sfeer was goed,geen ruzie's gezien.
alleen vrolijke en aardige mensen.
maar het was inderdaad te druk,zeker als je ff naar de wc moest,hele smalle trapje's naar de ring toe,en de dans vloer was te vol,dat was jammer.
en dat je apparte bonnen moest halen voor eten,die weer per 3 werden verkocht.geld kloppers.maar voor de rest heb ik een heerlijke en toffe nacht gehad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het decor, lichten, lasers waren erg mooi jah.

Maar het was echt TE druk en de muziek super eentonig! Ik heb niets gebruikt en zelfs dan lijkt het elke keer het zelfde!!!

Heb de grootste tijd ook op de tribunes gezeten achter in. daar kon je redelijk snel drinken halen en naar de wc's gaan. Dit was daar bij Vak115 ofzo. Van de ene kant naar de andere kant lopen over de dansvloer met bier was geen doen. 1 keer gedaan en ik was zeiknat :(

maar voor mij geen Qlimax meer....

Artiest K-Libra
Waarschuw beheerder
Ohw my Fucking God!!! Damn wat een feest zeg :P.
Ik had wel gedacht dat het bruut zou zijn, maar dit sloeg werkelijk alles. Q-dance nr 1 !!!
Het enige waar ik me aan heb gestoord is dat het idd wel erg druk was , vooral op het veld kon je lang niet altijd relaxt uit je dak gaan of er liepen weer mensen tegen je aan :S. Nee ik ben lekker op dat rechterpodium staan knallen.

Top DJ's:

Luna, Pavo, Deepack!

Waarschuw beheerder
donateur
Superfeestje! Er werd lekker gedraaid, goede sfeer een mooie special effecten. Vooral dat vuur was echt relaxt.
Het volume had van mij wel wat harder gemogen, maar ondanks dat vond ik het mooi feestje.
Waarschuw beheerder
- decor was echt mooi boeit me meestal niet veel maar vond dit echt indrukwekkend vooral toen je van boven de tribune de zaal inkwam was meesterlijk

-wc's eindelijk eens goed geregeld best wel schoon en het schoot tenminste op!! boven in de ring trouwens gratis

-garderobe ook geen gelazer gehad ja kwartier gewacht (is niet lang)

-parkeerplaatsen super hoefde maar 50 meter te lopen, en naderhand niet in de file

-drinken halen ging ook snel!!

- de drukte was idd wel heftig maar tegen de tijd dat iedreen zo hard ging en lekker op de tribune plaats nam rond een uur of half 4 kon ik (nuchter) lekker stampen.

-nah nu de muziek had er meer van voorgesteld ik kom toch steeds meer in de ontdekking dat die hardstyle mij niet meer zo boeit idd die sampletjes gaan echt te ver (nu ook al get tis motherfucker in hardstyle is dus echt een anti Qlimax!!)
Maar het laatste uur goedemorgen wat heb ik staan hakken zeg de laatste energie uit mijn lijf
vooral op THRILLSEEKA wat een meesterlijk nummer blijft dat toch

nah over het algemeen veelplus punten, heb een leuke avond gehad, maar ja je komt voor de muziek en die kon heel wat beter!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Heel erg geslaagd feestje. Ontzettend gezellig en alles was goed voor elkaar.
Waarschuw beheerder
muziek was slecht?

tog t belangrijkste denk?

niks mist dus :P
Waarschuw beheerder
-nah nu de muziek had er meer van voorgesteld ik kom toch steeds meer in de ontdekking dat die hardstyle mij niet meer zo boeit idd die sampletjes gaan echt te ver (nu ook al get tis motherfucker in hardstyle is dus echt een anti Qlimax!!)

dit was inderdaad een dieptepunt, zo waren er nog wel een handvol nummers met deze gedachte , erg jammer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kreeg net ook een sms dat t behoorlijk bagger was..
Ben blij dat ik lekker in me bedje lag:P
Heb ik me toch weer flink wat geld bespaart 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Mooi feeske :yes:

Aankleding en decor was kei mooi!!
Muziek was wel een bietje zacht jah...
Verder was Luna (as usual) GOED bezig :respect:
De rest ook wel hoor ;)
Wel VEELS te druk...
En wat een KLOTE controles op de weg zeg :@

Waarschuw beheerder
Na lang twijfelen ging ik het toch maar weer eens proberen..een avond vol met hardstyle! Doorslaggevend was waar het feest gehouden is, gelredome is gewoon een vette locatie.
Maar ik weet zeker voor mij nooit geen hardstyle meer…Wat een baggermuziek, allemaal rip shit…De meeste mensen gaan volgens mij de ene week naar Bob’s Saloon of Time out en week erna naar een hardstyle feest, echt veel mensen gezien die niet snappen waar feesten op gebaseerd is, boeren die luidruchtig voetbalclub namen moeten schreeuwen om indruk te maken, veels te veel mensen die helemaal de weg kwijt waren en 80% stond stil alhoewel de drukte daar misschien wel de hoofdoorzaak van was..
Pluspunten waren de aankleding, nergens lange wachttijden (entree,wc en bar) en de lol die ik heb gehad om andere mensen…Alle Bob de BeuQers en alle stampQonijntjes wens ik veel plezier op de aankomende feestjes waar ze waarschijnlijk weer de hele avond dezelfde geripte liedjes mogen gaan beluisteren…Tevens vond ik het mooi om te zien hoe iedereen de Duracell batterij drum konijntje dans deed, kan nou echt niemand en ander danspasje verzinnen…

Waarschuw beheerder
Zoooo wat ben ik blij dat ik mij heb kunnen inhouden en niet ben gegaan. Haat het dat ze alle goede HC shit jatten en sleht recyclen :kots:
Waarschuw beheerder
Heb me zeker vermaakt, vooraan was het geluid wel redelijk vond ik. Aankleding was super, alleen inderdaad te druk. Gelukkig kon je op de tribunes even de drukte vermijden en even chillen met een mooi uitzicht.
Waarschuw beheerder
Aankleding was (Y) alleen die podiums enzo... :S
Geluid von ik ook niet super hoor! En de fouillering :S
Voor de rest (Y), lekker staan :bounce:en daaro :D

Waarschuw beheerder
Was errug gezellig! Geluid kon beter...
Waarschuw beheerder
Vind het een beetje triest dat er hier mensen zijn die denken een feest te kunnen beoordelen aan de hand van wat ze op de radio horen!!! Jullie zouden beter moeten weten!
Ik heb me in ieder geval ERG goed vermaakt!
Waarschuw beheerder
ECht super vet feest!! zwaar naar mn zin gehad!!! luna was weer (Y)!!!

Waarschuw beheerder
Zo echt wel vetjes weer
heb me zeker goed vermaakt :d :bounce:

Waarschuw beheerder
curly

dat kan idd niet,maar wel de muziek

want thuis luister je objectiever als daar en ik heb tot 3 uur geluisterd en tot toen was er echt geen fuck aan!!!

allemaal oude platen die al 100000 keer hebt gehoord of gejatte samples van de HC :kots:

nee hardstyle is zielig....

Waarschuw beheerder
donateur
Heb even zitten luisteren.....en ondanks dat m'n vaste partygroep er naar toe ging me in kunnen houden om niet mee te gaan....
En daar ben ik blij om want het klonk echt kut...man o man wat een bagger muziek zeg, slecht gemixt allemaal simpele beukplaten en zo'n kutmc er doorheen :BAH:...nee doe mij maar hardhouse dan zoals bij HQ....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zeer cool feest gehad. Niet mijn nr1 favoriete muziek maar ondanks dat toch flink gedanst. Decoratie was abnormaal vet !! 2000 man minder was echter ook niet vervelend geweest.. ;)
Waarschuw beheerder
Het was echt geweldig, alleen muziek stond zacht! en het was veel te druk. voor de rest echt Super:D

Waarschuw beheerder
ja mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
Laatste 3 kwartier was het best...
Voor de rest gewoon een leuk feestje, niet veel speciaals voor mij deze keer.
Vond begin dit jaar in het thialf beter!!!!
Waarschuw beheerder
Super feessie :D
Waarschuw beheerder
Ik vond het geluid wel meevallen voor de rest dik staan knallen....:)

Waarschuw beheerder
was echt een topfeest :jaja:
dat sommige mensen zich echt druk maken om een paar kleine details van het feest :S

die of die draaide zus en zo wat the fuck boeit mij dat heb het gruwelijk naar me zin gehad.

alles was perfect georganiseerd nergens lang wachten.. dat is wel eens anders geweest zoals qlimax in thialf, dat was echt een baggerlokatie.
gelredome is echt een toplokatie voor dit soort evenementen (y)
en mensen die zeuren dat het te druk was :S je weet toch van te voren dat het uitverkocht was?

Waarschuw beheerder
Daniel Mondello

Die mogen ze van mij de volgende X wel uitboeken i.p.v Promo!

Voor de rest was et wel gezellig, maar ook niet een top feest te noemen... :(
Waarschuw beheerder
diego (Y)

het was echt master!!
de sfeer was perfect geluid was ook goed
een -PUNT vond ik de hitte dat was echt niet NORMAAL
ging bijna :dood: daar
maja heb echt staan stampen en ik vindt het voor herhaling vatbaar :yes:

Q-dance thnx ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Veelste druk.....maarja vermaak me toch wel wat een feest.... :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een super feessie :D

Alleen inderdaad veel te druk :s
Waarschuw beheerder
donateur
Woei wat een Superfeest!!!! enige nadeel was die drukte.... maargoed...

en Mondello!!! Bruutjes again! Hij begon te scratcten na 5 a 10 minuten ongeveer en bleef gewoon ong. 2 minuten doorscratchen :D:D echt werelds!:respect:
Waarschuw beheerder
het was geweldig..
muziek mocht wel wat harder..
en ietsje minder druk was ook niet verkeerd :P
maar was (Y)
Waarschuw beheerder
to patries ik weet niet hoor maar mondello was als een van de weinige hardstyle dj's het vetst die draaide tenminste hard en goed!!!

Waarschuw beheerder
donateur
SUPER FEESTJE!!!

Onwijze set van Deepack en Bass D & King Matthew wow dat was knallen zeg! leuke sfeer iedereen was heeeeeel aardig :D