Partyflock

Forumonderwerp · 642600
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 22 november 2003 om 21:00
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
Graag alle opmerkingen aan de hand van qlimax in dit topic.

Waarschuw beheerder
pavo sucked zwaar!!

mijn vriendin aan de lijn,bass d & king matthew zwaar vet en dat zenden ze niet uit :s

verder mooi aangekleed en show etc goeie sfeer en muziek idd niet bijzonder!!

dus dat zei ze!!

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
het was echt superrr erg goed vermaakt aankleding perfect!!! en de dj's waren ook lekker bezig!! superfeestje :xtc:
Waarschuw beheerder
Ik heb me ook zeker vermaakt, sfeer was echt top vond ik en muziek was lekker (vooral deepack & luna :bounce: en Bass d & king matthew was ook wel effuh lachuh met al die classics). Aankleding en show was ook top. Voor drinken moest je niet zo lang wachten, maar wel om binnen te komen (zeker meer dan een 1 uur in de rij gestaan, en als je effuh naar de wc moest was je pas een half uur later terug op de dansvloer). Maar toch me vermaakt, nu effuh wat uurtjes slaap meepakken.

Waarschuw beheerder
Luna en Mondello waren briljant, de afsluiter kon me niet boeien, Het was echt heel erg druk dus dat was soms net een beetje heel erg vervelend.

Maar toch prima feestje!
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
ik sluit me aan bij Martijn...plus dat technoboy het ook goed deed!
Waarschuw beheerder
Fairytale, ik weet niet waar jou vriendinnetje geweest is dan,... k zag echt niet allemaal drugshoofden, ook niet ierdereen keek saggo, slaat nergens op en ook iedereen dansten, misschien op t begin ff niet, maar dat is altijd wel, later dansten echt iedereen zeker wel, dat kon je vanaf boven zien!!, en het geluid vond ik ook nix mis mee.
Waarschuw beheerder
Technoboy draaide ook erg lekker. Feest was super. Jammer dat er op het eind toch nog een rel was. Mja beetje jammer.

Waarschuw beheerder
ik blijf bij mijn standpunt

hardstyle is voor mietjes ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Goed feest (y):)

Ook al ben ik de laatste tijd eigenlijk wel aardig uitgekeken op hardstyle
(ze draaien telkes deselfdu nummurssss of ze jatte se van hardcore idd :P)
ik heb me er toch prima op vermaakt,
Deepack presteerde wat mij betreft boven verwachtingen,
en zetten de boel goed in gang :)
Mondello, heel leuk en aardig, hij kan geweldig scratchen enzo,
maar de hele tijd naar een slippende plaat luisteren.. ach, dan hoor ik toch liever een nummer wat ik al 100 keer gehoord heb,
maar wel respect, het leek alsof hij een liveact draaide met zijn platen ipv een sampler :)

Bass D & King Matthew... beetje makkelijk,
vind het heerlijk om Thrillseeker nog eens te horen,
First Rebirth, O Fortuna, 'every body needs a little time away' allemaal prima,
maar een set die bestaat uit alléén maar de allerbekendste hardcore-hitjes... :/
Maar achteraf gezien toch maar goed dat Promo niet draaide,
want zélfs op deze hitjes kwam de dansvloer niet overal los leek het.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat me wel opviel...
heb meestal geen last gehad van grote rijen bij toilet of bar,
goed geregeld (y):)

Maar... de dansvloer! :| :@

Verkoop volgende keer aub minimaal 5000 kaarten minder,
de drukte is voor mij een domper geweest op het feest,
met meer ruimte zou ik het bestempelen als 'geweldig' ;P

Waarschuw beheerder
was toppieee :)

Waarschuw beheerder
Vanmiddag maar effe die set van Bass D & King Matthew downloaden :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
download luna n mondello die ware vet!
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje erg aan de softe kant en t geluid was ook bagger :(
Waarschuw beheerder
donateur
Antjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeu :):)

waar ben je nouuuuuuu, ik gaat over een uurtje slapen, Melanie komt om 17.00, moet ik wel weer lekker fris zijn [img]http://users.pandora.be/eforum/emoticons4u/fam/fam02.gif[/img]

Hoor/lees je vanavond anderss weer (K)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Waarschuw beheerder
vond het wel lachen
beetje hakkuh en stampuh achter de bar :)
Waarschuw beheerder
Precies wat ikal dacht dus ViBo. Veel dezelfde platen en allemaal hitj4s van King&Matthew. Hoorde t idd op de radio, heb tot Luna geluisterd en dat klonk nog wel ok, maar damn zeg, wat een compleet onoriginele muziek. Allemaal gejatte hardcoresamples...zo­ooooooo makkelijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij kun je die opmerking na élk hardstyle-feest wel plaatsen jacky ;)

Maar voor een harstyle-feest was het leuk,
fijne sfeer (ondanks de drukte), mooie decoratie,
en grappige special-effects met vlammenwerpers,
en allerlei soorten vuurwerk van klappertjes tot vuurpijlen :P

Video-schermen waren ook zeer goed gedaan trouwens (y):)
Goed regie-werk, mooie live-beelden met crane-camera's
die mooi overgezet werden in animaties en filmpjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahah :)
Daar heb ik allemaal niet zo op gelet!! Ik vond het een super mooi feestje :d
Heb me goed vermaakt :d :d
Sfeer was echt (Y)
:bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoorde idd van veel mensne dat de decoratie super was. Maar goed, zulke shit boeit mij niet, ik kom voor de muziek. En ik zou me wel genaaid voelen als ik 45 euro dok en ze allemala ouwe meuk draaien en hardcoresamples. Mara goed, nou heb ik alleen een impressie t/m Luna, toen ben ikin slaap gevallen. Da's voor het eerst in eeuwen dat ik om 8.00 wakker WORD ipv wakker BEN! :D Best verfrissend, een weekendje niet op stap!

ga nu mnaar Dakey, ehv_brambo, Kevin en consorten, die zijn wel geweest, ns kijken of ze nog leven! :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond de aankleding vet daar is ook alles mee gezegt kutgeluid pff en de sfeer vond ik ook tegenvallen geen vechten ofzo maar het kwam niet echt los ja afentoe eens
Waarschuw beheerder
He ViBo ga jij eens slapen joh!

Haha..ik wou trouwens gister ook naar qlimax gaan maar kon geen kaarten vinden in de buurt :(

Wat heb ik toen gedaan, heb voor een prikkie kaarten bemachtigd voor GoApresski in den-haag! was ook leuk, en weer eens wat anders.
Moet zeggen dat de mensen daar erg vervelend zijn aangezien iedereen daar dronken is!

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
Ik heb me kostelijk vermaakt!!! TOPPERTJE!!!

En idd ViBo het was veels te druk, beetje jammer!
Waarschuw beheerder
het was leuk!

op de muziek heb ik niet gelet
als ik maar gewoon lekker kan beuQen ;P

niet verkeerd, eens in de zoveel tijd een hardstyle feestje :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat loopt iedereen toch te kankeren??? Het was een super feest! Vet gezellig, nergens ruzie. Lachen muziek, alles prima geregeld! Top-nacht gehad!!!!
volgende keer zeker weer!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Gaaf feessie... Alleen idd TE druk... De rest was echt TOP! DJ's, decor, sfeer... Heb me geweldig vermaakt! :D

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
mensen,
slaap lekkers!!!!!!!!! (k ben net wakker....:()

Waarschuw beheerder
Ik het begin vond er gewoon veelste trance mietig gedraait werd. The Prophet was echt mega goed !!!! voor de rest vond ik kwa muziek niet erg indrukwekkend veelste soft. bass d & king matthew krijgen van mij een Dikke 10 echt top (Y)

ZO was het wel een aardig geslaagd feest boh wat was ik toch mals :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
het was gewoon SUPER heb me prima vermaakt
sfeer was (y)
en alles zag er (y) uit!! behalve de vloer op het eind!!hihi
(y) (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het echt superVET!

Wel ff klein relletje gezien... maar ja niks van aan trekken gewoon door :bounce:

Verslag
Waarschuw beheerder
sound van de muziek was idd kut, volgens mij hadden ze de bass vol gedempt ofzo ivm tveel decibel ???

Ik ben Digital Overdose gewend in Sporthallen Zuid, daar hoorde je de bass buiten al vier straten verderop stampen.

maar ja hardstyle is dan ook niet mijn muziek, dus ben wel blij dat die bass zo zacht stond ;-)
was der meer voor de gezelligheid, hehe!
Waarschuw beheerder
donateur
Het was op zich een top feesie, maar omdat ik zelf nog een beetje in een revalidatie fase zit, kon ik zelf niet echt los komen. Ja dan sta ik stil en dan denken mensen natuurlijk al snel, die jongen wil ook niet echt dansen (stampen , beuqen enz) fout dus, zit ook wel eens wat anders achter. maar er was ook nog iemand ziek van onze groep, dus was al met al minder geslaaagd.
Waarschuw beheerder
donateur
maar ja decoratie was verder top, het geluid was wel iets minder.

Waarschuw beheerder
ooh.. Nix gemist duz... Scheelt mij weer 45 eurootjes!! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben weer thuis na een zeer geslaagde avond. Prima geregeld, zowel garderobe, munten, bar's, wc's! Mooie aankleding, meestal boeit me dat geen zak, maar ik moet toegeven dat ze er echt iets moois van gemaakt hadden (y). Het publiek vond ik ook erg rielekst, veel blije gezichten, veel ge-sorry + geglimlach.
Hardstyle is toch niet helemaal mijn muziek, zoals velen opmerken is het idd veel en lang niet altijd goed gejat van de ouwe gouwen. Het is ook net niet knalluh genoeg vind ik, 't mist die extra kick die de hardcore wel heeft. Bass D&King Matthew hebben toch wel m'n avond goed gemaakt, dankzij hun nog ff lekker uit m'n plaat gegaan aan het eind. Mij zal je niet horen klagen dat ze alleen maar ouwe hitjes draaiden, zij verkrachtten die ouwe hitjes tenminste niet :) Maar goed, ik moet zeggen dat de hele nacht hardstyle stukke draagbaarder is dan de hele nacht andere niet nader te benoemen housesoorten.
Al met al hartstikke leuk feestje, nu jointje oproken en met een moe doch voldaan gevoel naar bedje toe.

Waarschuw beheerder
Ik ben ook net pas thuis maar ik vond het helemaal geweldig!!

Net als Martijn al zei VIP rules lekker rusitg chill!!!

Dit was echt een top feest!!!

Waarschuw beheerder
donateur
wel leuk feest, maar niet heel bijzonder!
aankleding en decoratie waren vet! vuur, vuurwerk, lasers enz....
geluid was redelijk alleen achterin iets minder.
verder was het veelste druk, niet normaal :S

Waarschuw beheerder
kai tracid had wel lef....
draaide ie zomaar tiesto-traffic.

;-)
Waarschuw beheerder
pics online van vanacht
klik hier om te kijken

momenteel ligt site ff eruit door onderhoud
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een feest zeg, ben nu net thuiz, Mondello en technoboy draaiden de sterren van de hemel hééérlijk :D
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk feestje :D:D:D

En wat een decor!!!!!!!! :O:O:O

TE mooi gewoon :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Net thuis, check me verslag maar :)

en idd Maus, het decor was echt TE mooi, kippevel hoor :yes:
Waarschuw beheerder
heel goed feest (y)

nu :dood: in bed
Waarschuw beheerder
donateur
Kai Tracid draaide ongetwijfeld precies dezelfde platen op XQ ;P

Ja, had je kunnen verwachten trancy en hardtrance in het begin, dat draaien Kai en Bas & Ram ook :vaag: ben toch benieuwd naar de latere sets :jaja:
Waarschuw beheerder
ik haat drukte
houden de organisaties er dan geen rekening mee dat er ook mensen zijn die los willen gaan

maarja
zal wel met inkomsten te maken hebben
op zich wel logisch, maar zeker niet leuk
Waarschuw beheerder
donateur
en defjah

je bent al thuis,dus als HC liefhebber ga je niet naar bass d&king matthew

We zijn om 04.30 gaan rijden toen was ik het spuugzat, om dan nog een tijd te gaan wachten voor een beetje hardcore. Heb lekker een goed cdtje opgezet op de terugweg ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Khep flink lopuh :bounce: khep daar ook iemand leruh kennuh die olga heet uit Noordwijk of die buurt ofzo denk ik maar die was nog gekkur as IK.
maar geen TEL........ help me please!!!
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Was wel leuk en gezellig..
Waarschuw beheerder
dus....euh ik heb gelukkig niet te veel gemist?[img]http://www.angelfire.com/on/SaskiaNoteboom/smilies/3d-rolleyes.gif[/img]
laatste aanpassing