11753x bekeken
| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 22 november 2003 om 21:00 |
Heel vet Feest!!!!
alleen zo fockin druk....zo veel fluorizerende br33z4hmens4h.....gedverdemme....
maar ja...die durfden me toch niet aan te kijken...whehehe
thanx MAX B. GRANT and thanx PAVO.... na meerdere malen alles opnieuw luisteren ben ik het met mijn stemmen eens....Those two were the best!!
alleen zo fockin druk....zo veel fluorizerende br33z4hmens4h.....gedverdemme....
maar ja...die durfden me toch niet aan te kijken...whehehe
thanx MAX B. GRANT and thanx PAVO.... na meerdere malen alles opnieuw luisteren ben ik het met mijn stemmen eens....Those two were the best!!
Sluit ik me helemaal bij aan !!! 
donateur
Beste indoor-party ooit dat zeker !
nou ik weet niet waar je een feest op beoordeeld!
zag er allemaal wel leuk en mooi uit ja!
maare....
het was ten eerste veeeels te druk, het geluids volume was gewoon klote!
100dB maar de hele nacht
en de muziek vondt ik ook niet echt geweldig!
veels sets waren erg eentonig met te weinig van de iets ouwere vette hardstyle platen
laatste aanpassing
donateur
Qlimax was gewoon een leuk feesie maar zeker niet beter dan de laatste hard bass!!!
Aankleding misschien te zag er mooi uit maar had liever een betere sound willen hebben.......
Het was goed druk ook opzich geen probleem ,maar in zo'n "zaal" is de dj plaatsing ala sensation (in het midden) een betere optie lijkt mij.....
Aankleding misschien te zag er mooi uit maar had liever een betere sound willen hebben.......
Het was goed druk ook opzich geen probleem ,maar in zo'n "zaal" is de dj plaatsing ala sensation (in het midden) een betere optie lijkt mij.....

![[ NeLiZ ]](/images/user/21454_1303898.jpg)