Partyflock

Forumonderwerp · 636713
nog meer mensen met een verschrikkelijke teringhekel aan TMF, en waarom???

Of ben jij iemand die smsjes stuurt?

Ik kan er iniedergeval van kotsen........en ook van iedereen die zich door deze zender laat beïnvloeden...:@
laatste aanpassing
nee dan homeshopping das leuk!
Ik kan top 40 best waarderen :)

Maar niet teveel, want je ziet de hele tijd dezelfde clips :gaap:

Wat ik wel triest vind zijn mensen die er naar smsen e.d. :/
En dan al die trucjes om mensen te laten smsen... Dr. Love & matchmaker enzo.. :vaag:

(geweldig gedaan, marketing technisch gezien :respect: )

Maar ik zit dan denk ik ook niet meer helemaal in hun doelgroep. Hoop ik ;)

Ik ben geil.
Ik heb TMF best vaak als achtergrond aanstaan, als ik aan het was opvouwen ben ofzo.

Gewoon niet te vaak en niet te lang maar verder kan ik me er niet echt aan ergeren.

De smsers vind ik inderdaad ook wel sneu, zeker omdat het allemaal kindertjes zijn en die smsjes best duur.
mwa valt wel mee.. dat sms gedoe is wel erg lomp idd.. en die poll's tussendoor.. maar af en toe pak ik weleens een clipje mee gewoon om ff te kijken of ff als achtergrond .. maar echt doelbewust kijken ernaar doe ik niet .. niet meer in ieder geval

Mijn vriendin en ik hebben paar weken geleden snachts the box en tmf uit verveling zitten irriteren..

Nu zijn we geblokkeerd.. :D:D:D

Hmm nee kijk er eigenlijk nooit naar
zap er soms langs en als een leuk nummer wordt gedraaid blijft ie ff op staan drna issie weer uit:d
oké, de muziek is net als op elke andere zender of radio.....

maar het hele gebeuren eromheen, die trieste programma's, die halve beeldvullende balken onderin beeld de hele dag.....

En dan ook nog allemaal van die kansloze mensen die lopen te sms-en.....ik trek het niet helemaal
Mijn vriendin en ik hebben paar weken geleden snachts the box en tmf uit verveling zitten irriteren..

Nu zijn we geblokkeerd..

Dit klinkt leuk! 8)

Hoe deed je dat dan? :9

Artiest Hungry
Helemaal mee eens!! Commerciele bagger!
heel simpel Kimhmm

je stuurt een smsje dat het stomme joden zijn en vervolgens laten ze z geen smsjes meer van je zien door de clips heen
laatste aanpassing

Ajax!

Nu TMF aanzetten!!!!!!!!!

BABETRAP.

Sylvie Meis, hoe je het ook schrijft.

TMF toch best fijn.:)
TMF zuigt zoooo hard idd

al dat sms gebeuren is ook egt te triest voor woorden, als je zo'n sms stuurt schiet je er ook nix mee op tkost alleen maar geld!
Miss Meis = nice (Y)

maar voor de rest.. :bah:

8)

:respect:
whehehe (y)
:bah:

bah bah bah... die smsjes onderin zijn ook allemaal 'all the same'
en ook die spelletjes nu voor mensen met t brein van een gamba..
allemaal kutmuziek.. dus neej ik kijk t niet not niks nada noppes never

heel simpel Kimhmm

je stuurt een smsje dat het stomme joden zijn en vervolgens laten ze z geen smsjes meer van je zien door de clips heenlaatste aanpassing: 23 oktober 2003 11:33

:D:D:D
In die richting kun je het wel zoeken ja.:P
Het is niet de ergste zender op aarde.Dat is MTV.Op TMF komen ook ontzettend vaak dezelfde clips en ze laten nooit meer een leuk programma zien zoals vroeger toen ze nog Hakkeeehhh hadden of The DJ's.Op MTV zie je meer gelul dan clips.En al dat SMS gedoe op TMF dat is echt zonde van je tijd en je geld(beltegoed).Maar dat tikt wel aan bij TMF natuurlijk.

vind het ook niks hoor, die sms rotzooi :kots:

Ga je je geld toch niet aan verspillen? :S

Ach Tmf is een grote Breezer Slette boel , ik kijk er wel af en toe naar . Maar klopt een commerciele rotzooi
ik zap er wel eens langs .. en mocht er een leuk nummer op zijn luister ik er naar.. .maar dat is ook alles ...
*Plaatje*

:D Hahaha !!

:frusty:
Artiest Mani
TmF iS hEaVy VeTt KiCkUh MaN!!!!!!

de kabelmaatschappij in almelo heeft het gewoon eraf geflikkert (Y)

mtv is beter :D
tmf rulezzzzzzzzzz man!!!!!!!!!!!!!!!

:/
TMF komt aardig in de buurt...
Er is een Amerikaans Jehova kanaal hier bij ons op de kabel en erger dan dat kan haast niet.
hahaha
zaterdag avond voor het uitgaan in een wazige bui willen we nog wel eens TMF aanzetten :)dan is meestal bounzz aan de gang met heeeeeel veeeeeeel :bier: natuurlijk :vaag:
laatste aanpassing
dat is juist het ergste
inderdaat TMF is troep, ze mogen het van mij hier ook van kabel halen en vervangen door het intellectuele cartoon network :)
Fuck Tmf... hmmm misschien wel een leuk ideetje voor een DJ om hier een nummer van te maken ala fuck tiesto :)
Tja, ik heb geen TV, dus kan me nou niet echt ergeren aan TMF :)
(Y) :jaja:

was voor Tyler dan...
laatste aanpassing
als je elke dag tmf kijkt dan is het echt vettt saai elke dag de zelfde clips en die clips ook nog een paar x op 1 dag :S

alleen de top 40 is wel lache
de presentatoren en trices
de programma's
de balk onderin beeld
en al het trieste wat ermee te maken heeft

ik kan het gewoon niet meer aan, help me! help!!!

zet je tv uit!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!

NU!!!!!:O:O:O:O

:dood:
aaaaaaaaaaaaaaaaaahh­hhh

pfjew, net op tijd.....

tv schopt kont :9