Partyflock
 
Forumonderwerp · 634760
Ik d8 nog ff een topic dr over aanmaken :)..

Zaterdag 18-10
QT 23

Kben lang nie meer geweest @ de hemkade.. maar dit wordt dr weer een om te smullen :kwijl:

area2:
Bass-D & King Matthew

Dano

Gizmo

Voodoo Child

Waxweazle

:bounce: :bounce: :bounce:

Als dat geen hakkuhh wordt :|

en nog o.a:
Luna
Pavo
Balastic
Beholder
Vortex
Artiest Maus
Eindelijk Vortex :yes:
word ckers HAKKUH!! :bounce:

see you tonight mop :D
Goh ook weer eens present @ QT Bob ;)
Vortex mijn held!!

Godver, komt ie weer eens naar NL ben ik er wéér niet :@
Artiest Raven
Mooie koptelefoon bij je forum foto hoor bob. Philips HP820 als dj koptelefoon... hehe :D :D
whoeii.. :D R.P & E.P 1 jaar :D.. :bounce:
laatste aanpassing
Nou Bob, ik ga al naar ILT dus kan niks meer fixen
 
voor mij ook een tijd geleden dat ik de hemkade was om precies te zijn met Volume!

en dit is inderdaad om te :kwijl: en het word cker hakkuhhh en :bounce:
Vortex :kwijl:

Daarbij komt dat ik de vorige QT heb moeten missen, omdat ik die za een ongelukje kreeg en mijn kuitspier verrekte :(

Za de schade maar ff inhalen :bounce: :D
 
Kan niet elk weekend vrij vragen!!:frusty:
...BOB je vergeet Activator..!:kwijl:
Kaartje is binnen!

Net als die van QT #24 en QT #25 trouwens :P
 
vortex ruleert
 
zou er graag heen gaan maar ga me verjaardag vieren :D
Artiest Triax
IK denk dat ik ook ga aangezien er oldskool/hardcore word gedraait, ik wouw sowieso al eens gaan
misschien kom ik ook wel :D
ik twijfel nog :(

(K)
 
en nog o.a:
Luna
Pavo
Balastic
Beholder
Vortex


Ja, boeien!

Maar wel vet van dat oldschool-zaaltje. Niet dat ik naar qt ga. Heb dat 2 keer gedaan en het was 2 keer geweldig!!! ... behalve de muziek.
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
gruwelijke line up :D
ben er zeker bij zaterdag
das een betere line-up voor een QT ja:)

maar ik zit dan lekker op hardcore vs terror :devil:
Maggie ga ook! :bounce:

Krijg je extra (K) van mij ;P
Draaitijden zijn ook bekend:

Main Area:

22:00 - 23:30 Franky Jones 🇧🇪
23:30 - 01:00 Beholder & Balistic (Seismic, NL)
01:00 - 02:30 Activator (Activa Records, IT)
02:30 - 03:45 DJ Vortex (Stik Records, IT)
03:45 - 05:00 Pavo (Scantraxx Recordz, NL)
05:00 - 06:00 DJ Luna (StraightOn Recordings, NL)

Hosted by MC Kel

Backroom:

00:00 - 01:00 Waxweazle (Waxweazle Records, NL)
01:00 - 02:00 Voodoo Child 🇳🇱
02:00 - 03:00 Gizmo (Harder, NL)
03:00 - 04:00 Bass D & King Matthew (M.O.H. Records, NL)
04:00 - 05:00 Dano 🇳🇱

Talentroom:

00:00 - 01:00 Lady Diamond
01:00 - 02:00 Ralph May
02:00 - 03:00 The Demolition DJ
03:00 - 04:00 Mindcontrol
04:00 - 05:00 Rubenzz

Activator & Vortex achter elkaar, wordt :bounce:
Kheb er zin an :yes:

bron: Q-dance
laatste aanpassing
:S

Vortex sluit niet af...

Das beetje minder... had liever Acti en Vortex als laatste gezien...
Pavo en Luna draaien veel minder hard dan Acti en Vortex...

Maar het wordt wel snoeihard feestje :bounce: :yes:
 
Die line-up van zaal 2 is gewoon ziekelijk goed :kwijl:, echt zo'n line-up van ik hak me een week spierpijn bij mekaar :D:D:D.

Dano, Dano, Dano, Dano :D:D:D
Line up ziet er zeker heel goed uit ..

Dano, Gizmo, Pavo, Luna en natuurlijk
The Demolition DJ !! :bounce:
laatste aanpassing
Wordt (Y)(Y)(Y) zaterdag :)
laatste aanpassing
 
Artiest Sentinel
Moet niet gekker worden Br33Z@h ventjes gaan nu ook al hakken :S
 
Ze gaan proberen te hakken.
Gaat een goed feestje worden :yes:
 
Nah, ik ga toch echt liever naar Hardcore vs Terror :bounce:

maarruh have fun allemaal! :9
 
dat wordt lekker klutsen morgen in de hemkade!

want de hele line up is om te :kwijl:
laatste aanpassing
Hmm , ik denk dat het wel beuke wordt....
heb 2 dagen geleden met zaalvoetbal mijn enkel gebroken en mijn enkelbanden ingescheurd,, maar mag dit feest zeker niet missen dus ben van de partij,, alleen het stuiteren zal wel iets minder gaan haha!! maar ik vermaak me wel,, mensen allemaal een fijne avond/nacht morgen,, weet zeker dat het goedkomt, greetz jorg,, en uiteraard volgende week naar thunderdome en daarna xqlusive germany, jaja!!!!
Ben dr ook al tijdje niet meer geweest, heb dr zkr wel zin in :-D :bounce:
Afgezaagd... maar have fun :)
 
niet :D
Eindelijk Vortex


Doe mij maar Kotex :yes:
 
ja morgen wordt zeker gekkenhuis

geweldige line up :kwijl:
Me too :yes:

Nog 1 nachtdienst vanavond en dan lekker naar QT :D :bounce:
 
:bounce:
:bounce:
:bounce:
:bounce:
:bounce:
kijk en zo hoort de line-up van qt er een btje uit te zien!! nog een daggie werken en dan gaan we weer dik lossss!!!

laat!!