Partyflock
 
Forumonderwerp · 634219
Wie kent dat. UDC strooit met.....

Wat vinden jullie hiervan ten opzichte van de betalende bezoeker.
 
geven ze ook nog gratis impulz kaarten weg?
 
nog niet denk ik :)
jawel, maar daar heb je weoinig winkans bij denk ik, idg minder daan HQ!

Ik typte ook preongeluk 1 keer impulz in ipv HQ, niks gewonnen, WEL 1keer voor HQ!! :D
 
he damiet kan je mij ff dat email adres van die udc jessica goudsblom kenne geven want ik heb ook 2 kaartjes gewonnen vroige week en nog steeds nix gehoord?????????????­???????????
 
mailen naar : info@udc.nl
ze kenne beter met zout gaan strooien..het vriest
 
Werkzaam bij Struikgewas
heb net emailtje gekregen met 2 gastenlijstplaatsen :d

en nu krijg ik er morgen ook nog 2 in de bus :p
vandaag kaartjes ontvangen :) vorige week vrijdag gewonnen!
 
Kaartjes binnen:D:D

Zin in:)
 
werd net gebeld en toen moest ik mijn mobiele nummer geven en dan zouden ze een code sms en daar kan ik dan zaterdag mee naar binnen
heeft iemand dit ook gehad?? want lees bijna bij iedereen dat ze opgestuurd worden
Ik heb gebeld paar dagen geleden, en heb ze vandaag via de post gekregen(Y)
 
anderhalve min. aan de foon voor 2 kaartjes , :YES:
laatste aanpassing
2 fabbie:
ik heb ook een code gekregen via SMS
 
wicky aardbei: thanx ben ik iig niet de enige, heb je lang op die sms moeten wachten of nie ??
laatste aanpassing
uhmm nee ik had hem eigenlijk gelijk toen ik mn 06 gaf!
 
heb ze net door me briefbus gehad :-d
 
heb ze ook binnen, 2 maal :D
 
Wie heeft er voor mij nog 2 kaarten over?

stuur dan effe een berichtje!

doei
TIJN
heb ze binnen er ga er heen ook, en hardhouse is ckr wel goed te doen, alleen een tijdje terug al weer,


wordt echt wel een beters feestie
 
heb net ook weer een mailtje gekregen, met een bevestiging erop dat ik op de gastenlijst sta en een toeganscode, vind het wel vaag dat de een ze via de post krijgt en een ander via mail ofzow
 
haha! gisteren kreeg ik een telefoontje dat ze werden opgestuurd, liep een beetje te flirten met dat meisje die belde, krijg ik net brief binnen met 4 kaartjes. Luf you Nikki! :D
Heb ze binne gekregen gistere :)

Dank aan leuke girl :)
 
ik heb nog steeds niets binnen :( en de postbode is al geweest????????????? Waar hebben jullie naar toe gemaild?

en heeft er iemand nog 2 kaartjes over toevallig die niet gaat??
laatste aanpassing
hier heb ik naar gemaild :

hq@udc.nl
 
heb ze net door de bus gekregen!
 
ik heb vandaag al 3 mailtjes gestuurd en krijg maar geen antwoord heb de kaartjes nog niet binnen..
heb ze ook zeeeeeer relaxed:D
 
ik heb hetzelfde peter s, ook nog niks gehoord en ook al drie mailtjes gestuurd! Beetje jammer. Een vriend van me had ook eens kaartjes gewonnen van 4-elements en ze nooit binnen gekregen.
Is er geen telefoonnummer waar je heen kan bellen want ik wil toch wel zeker mijn kaartjes. Heb 6x gebeld a 2 minuten maal 0,70ct dus 8,4 euro's gekost dus IK WIL MIJN KAARTJES NU:)

nog iemand niks gehoord/ gekregen?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1916, 2460}
Ik heb eergister gebeld voor die kaartjes en had ze vandaag in de bus liggen:D

Ik hou helemaal niet van die muziek maar nu ga ik toch ff kijken.

Jongens tot morgehh!!!!!!!
ik heb ook gewonnen...
en ga natuurlijk..
maar vannochtend was de postbode al geweest en d'r zaten geen kaartjes bij..
kreeg ik net een sms dat ik op de gastenlijst stond voor twee personen..opluchting­:P
 
kreeg ook net een smsje eindelijk :)

bis morgen
 
VIP kaartjes :)
hmmmm
Lang verhaal
Snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt
Die acties zijn toch alleen maar leuk en inderdaad daar verdienen ze wle aan maar zoals je leest winnen er ook genoeg mensen dat is toch ook leuk.
Ten tweede iedereen heeft het hier maar over duizenden kaarten ga toch weg dat geloof je zelf toch niet!!! En wat ze weggeven daar draaien ze echt geen winst op hoor, kom op wat denk je dat het feest bij elkaar kost?
Wat wel zou kunnen is dat ze aan het einde misschien wat scheutiger met kaarten worden, aangezien dit forum van 08 oktober dateert, misschien weten ze dan hoeveel kaarten er nog zijn en is het toch alleen maar leuk als je wint
Maar ja dan neem je eventueel toch maar het risico lekker langer te wachten zodat je je kaartje kan winnen.
Heb ook 75 eur voor Dance Valley betaald en ik vind persoonlijk dat die feesten hun geld dubbel en dwars waard zijn.
En mensen wat gaan we een feest hebben Oh my God!!!
:bounce:
laatste aanpassing
 
... pepernoten
De kaarten kunnen ook zijn gekocht door de sponsers. En die geven dan de kaarten weer weg. UDC neemt namelijk drank af bij heineken etc. En daar is het voor de sponsers om te doen.
Heineken !!!! Zal ze vanavond ff flink sponsoren :kwijl:
oh en nog dit ff, dat gedoe met die kaartjes van 4 elements:
Heineken heeft toen een fout gemaakt en te veel kaarten weggegeven, dus dat lag echt niet aan UDC.
ik krijg ook altijd gratizz kaartjes voor udc feesten :P
Zijn er ook mensen die hun kaarten niet hebben gekregen...een vriend van mij had ook kaarten gewonnen maar heeft verder niks gehoort of gekregen...
Ik heb er drie gehad toen ik een vloeitje gaf aan een gozer... :/
zal er ook met impulz kaarten worden gestrooid.
ik heb ook niks gekregen, maar wel gewonnen!! :@ Ik had gelukkig al een kaartje anders was het helemaal klote! Heb ff een mailtje gestuurd maar nog niks terug :/
Op impulz indoor eerder dit jaar werden ook veel kaarten weg gegeven. De outdoor versie werd juist weinig tot geen weg gegeven. Dit kwam mede door Underworld. De verkoop was daardoor behoorlijk aan de hoge kant.
Ik had 6 gratis kaartjes voor HQ :S
 
vertel Bart
 
Sta ook al op de gastenlijst voor Impulz, makkelijk hoor, vriendjes bij UDC... ;p