Partyflock

Forumonderwerp · 634219
Wie kent dat. UDC strooit met.....

Wat vinden jullie hiervan ten opzichte van de betalende bezoeker.
waar strooien ze mee ik zie niks
Wie kent dat.

waar strooien ze mee ik zie niks

Jij dus niet...
Beetje jammer, vrijwel iedereen die hun goedgezind is krijgt een kaartje lijkt het wel :S
Ze zijn nu kaarten van HQ XL aan het uitdelen. Ik zie op de guest tickets dat er zeker al 2000 kaarten zijn uitgedeeld.
tja tja dat doet udc toch ALTIJD?!

Lekker lullig, heb jij je kaartje voor een idioot bedrag gekocht, zijn er een paar duizend mensen die em gvd gewoon gratis krijgen :(
Lekker lullig, heb jij je kaartje voor een idioot bedrag gekocht, zijn er een paar duizend mensen die em gvd gewoon gratis krijgen

daarom moet je ook geen kaarten van UDC kopen
waar zijn die gratis kaarte voor HQ XL dan?

daarom moet je ook geen kaarten van UDC kopen

Ben gelukkig nog nooit naar een UDC feest geweest, maar anders zou ik me nou echt flink genaaid voelen.
Idd geen kaarten van UDC kopen.

Of ik ga voor niks, of ik ga niet.
Heb me altijd anders prima vermaakt op die feestjes van UDC :)
Ok, maar vind het toch echt niet kunnen. Eerst laat je mensen 30, 40 euro betalen en vervolgens ga je duizenden kaarten weggeven (n).
Wij waren zaterdag op Hard Bass en daar werden kaarten uitgedeeld. Ook flyers met een nummer die je moest mailen zo kreeg je ook gratis kaarten.
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
best lullig als je flink hebt betaald voor een kaartje, maar tja wie weet heb jij de volgende keer werl een gratis kaartje ;)
Werkzaam bij Techno Humanity
Artiest Rick Vio
heb er 2 gekregen van mijn moeder!
Ze werkt bij C-cat en als ze daar flyers komen brengen krijgt ze altijd kaarten, heb ook al kaarten voor Full force
Zelfs als het gratis was zou ik er nog niet toe gaan
Artiest {SHOWLIST artist 10017, 3428}
Voor DanceValley iig geval niet.... :S whehe

iemand een link waar je ze kan krijgen? plz? :)
dancefanzz 8 oktober 2003 22:24
Ok, maar vind het toch echt niet kunnen. Eerst laat je mensen 30, 40 euro betalen en vervolgens ga je duizenden kaarten weggeven

Beetje lullig als je 30/40 euro voor een kaartje heb betaald en je komt op het feest en het is half leeg (of de helft van de DJ's komt niet omdat het niet rendabel is omdat er te weinig drank inkomsten zijn)

Artiest Cj Noah
Na 8x bellen heb ik ook gratis tickets!:D
Dat is de verkeerde opzet van UDC. Aangezien zij de horeca zelf in handen hebben is het doel omzetmaximalisatie. Als dat niet lukt door te zorgen dat het uitverkocht is dan wel door zoveel mogelijk mensen binnen zien te krijgen in de hoop dat ze veel drinken/eten.

Dat kan toch nooit de bedoeling zijn. Blijkbaar doen ze dan iets fout. Al is het maar dat de organisatie van te voren goed inschat hoeveel man het feest ongeveer zal trekken en op basis daarvan de ticketprijs bepaalt. En dus niet duizenden gratis binnen moet laten om nog wat winst te behalen.
Hoezo doen ze iets fout? Ze geven de afgelopen paar jaar toch al hele grote feesten in NL. En ze bestaan nog steeds. Dus ze ze zullen toch echt wel iets goed doen
Gaat toch helemaal nergens over. Laat dan iedereen voor niks binnen. Nu betalen eerst duizenden mensen de volle entree en vervolgens komen duizenden anderen op het zelfde feest voor niks binnen.

Zal iig niet zo dom zijn om ooit te betalen voor een UDC feest.

Doen ook echt wel iets goed. Hebben normaal wel goede feesten. En ze hebben het geluk dat er nog steeds genoeg mensen zijn die dus wél een kaartje kopen.
Neej, is inderdaad klote dat je dan een kaartje heb gekocht en dat der word gestrooid. Maar ja, de feesten worden der wel lekker groot door. En dat is ook belangrijk.

En der zijn maar weinig mensen die ook echt van te voren weten dat ze een kaart winnen :D
Klopt wel ja, maar vind het gewoon een slecht principe.

Dat je als organisatie vrijkaarten beschikbaar stelt is alleen maar goed. Maar UDC doet dat in een dergelijke mate dat het onrechtvaardig is.

hoppa! 6 keer gebeld a 70 cent en twee kaarten a 40 euro gewonnen! :D
Beetje lomp als je er kaarten voor koop...
Zolang je maar lang genoeg wacht dan wordt je bijna overspoeld met die kaarten...
Kijk naar de laatste keer 4 elements... Ik geloof dat iedereen er zonder wat te betalen rondliep...

Wat een bullshit gasten.....
Als Oranje in de kuip speelt , zit de helft daar ook met een sponserkaartje
Als je in Ibiza 100 Euro voor de deur va privilige betaald, komt de andere helft er gratis in, de toerist betaald..zo is het
welkom to tha real world.
Dus upgrade je connecties
By the way , het zullen nooit echt veel kaartjes
weggegven worden, Ahoy afhuren is ook geen koopie!
En gratis ga ik ook niet naar dit feest :)
Wat is het nummer dan>??
Artiest Nick-V
UDC strooit ook met bloemen
Over het Dance Valley terrein
Ik wil ook gratis kaarten!!!!! Wie helpt me?
2 dancefanzz---> UDC heeft de catering niet zelf in handen hoor! Dat wordt gedaan door De Wit Events, want ik werk daar namelijk voor op elk UDC feest!
UDC wil volgens mij alleen maar positieve stukken in de pers over uitverkochte feesten enzo, daarom strooien ze met kaarten!

Heb bij de Hemkade 2 maanden geleden ook kaartjes staan uitdelen, veel blije gezichten!! Wat mij betreft blijft UDC met kaartjes strooien...
laat mij dan ook ff wat kaartej incasseren, altijd leuk gratiz feest,
bijna elk feest van udc promokaarten :devil: je zult maar iemand kennen O:) ow eh :x
Voor mij het zelfde als Hitmannetjuh ;p

even een applausje en buiginkje voor Raptor aangezien hij half partyflock heeft voorzien van kaarten vor HQ. Jezus mensen. heb 40 berichtjes mogen verwerken! iaw: 09096644221

Blijf bezig met jullie :) :p

Ik vind het wel oke... Zo kom je af en toe nog eens op een UDC feest :D

zou persoonlijk in dit geval niet eens gaan, of iemand moet voor mij de trein en drankkosten dokken.

het heilige HQ is wat mij betreft voorgoed verkracht met deze editie
????????????????????­????????????????????­????????????? geen idee
en miech is een oude zeur ;p
bas heb je dat gehoord... dat nummer:)
wat dan? oh dat telefoonnummer.. jaja heb gebeld maar tis vage shit. Ik hoop ze vanmiddag op de mat hebben te liggen
Haha, is het weer zover met een gratis kaartenregen? Maar HQ is toch niet van UDC, of vergis ik me nu? Volgens mij is HQ een aparte organisatie die wel degelijk banden heeft met UDC, maar meer ook niet...

Neu, HQ is van UDC. Maar ik heb wel eens promoticket nr 3000 nogwat gekregen, en dat was niet van UDC. Dus alleen UDC is het niet, en dat catering verhaal is 100% bullshit, dat hebben ze echt niet in eigen handen. Verder moet je juist blij zijn als je zo makkelijk aan kaartjes kan komen! Is gewoon een kwestie van mazzel hebben, volgende keer zijn andere mensen aan de beurt, die dit keer betalen.
Wat denk je dat ze verdienen met al die telefoontjes a € 0.70 per minuut ?? En je bent minstens 3 minuten per keer aan de lijn. En dan probeer je het waarschijnlijk nog wel een paar keer ook......KASSAAA !!!!!

Die UDC-gasten zijn verrekte uitgenast, zeg !!
laatste aanpassing
3 minuten aan de lijn??? Hahah

druk gelijk een 2 dan een o wacht tot je je telefoonnummer moet invoeren druk dan gelijk 1 dan weer een 1 en je krijgt een code... 1 minuut en 10 seconden dus :P