Partyflock

Forumonderwerp · 632383
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben zelf 1.77M maar ik hoor heel erg vaak dat ze zeggen dat ik klein ben! (ord ik soms best onzeker van) want iedereen hier in de buurt zijn bijna allemaal tussen de 1.80 en 1.90... ben ik nou klein, of hun nou gewoon groot???
Waarschuw beheerder
dwerg! ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ah joh, schijt aan... ben zelf 1.75 meeste van mn vrienden zijn 1.80 + en een enkeling rond de 2 m daar wordt je ook niet vrolijk van... ken ook veel meisjes. zijn vaak rond mijn lengte maar jah boeieje moet maar denken... klein maar fijn ;)
Waarschuw beheerder
1.77 mja niet echt groot..ook niet super klein.

Tjah deal with it of koop stelten :P

Waarschuw beheerder
frodo zou een beter naam zijn idd :-p
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook 1.77m check forumfoto hiernaast maar, heb er echt geen problemen mee ofzo...

<---------
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het is niet echt dat ik er zo mee zit, maar vind het gewoon kut als ze dat zeggen!! waarom moeten jullie dan ook allemaal zo groot zijn :P

Waarschuw beheerder
Om je daar nu druk om te maken.

Ik ben 1.91, maar al had ik 1.77 geweest had ik ook best gevonden.

Je bent echt geen dwerg hoor !

Waarschuw beheerder
mjah ik ben 1.68, maar groter als me vriendinnen...

Waarschuw beheerder
donateur
Het is ook niet fijn 2.00 te zijn, altijd maar bukken om door een deur te lopen!!!

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.70, en kan er niet mee zitten!
:D
Waarschuw beheerder
Euh tegen mij zullen ze daarover niet gaan zeuren whehe ... ze zeggen meestal want ben je lang...

Maar boeiuhh als je klein bent
Waarschuw beheerder
allemaal dwergjes hier ;p

geintjuhhh! :D
Waarschuw beheerder
Met 1.77m zit je als man net wat onder 't gemiddelde... SO
Ik ben zelf 1.96m dus ik heb misschien makkelijk praten, maar met 1.77 ben je echt geen dwerg, ik vind t zelfs best normaal, voor statistische gegevens hoeveel % kleinder en hoeveel % groter dan je is moet je niet bij mij zijn maar ff zoeken, misschien helpt dat tegen je onzekerheid, maar zoiezo, iedereen heeft meer/minder aantrekkelijke punten, dus ik zou me 'r zoiezo niet zo druk over maken :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben 1.57 en groei niet meer...

:cry:

1.77 is dus groot voor mij ;p
Waarschuw beheerder
Als je jezelf klein vind dan moet je gewoon naar Engeland gaan ofzo. Daar zijn ze echt een stuk kleiner dan hier.
Waarschuw beheerder
Dan kan ik toch Japan aanraden :D:D

Waarschuw beheerder
niet zeiken jullie ik ben 1.56 en groei niet meer :(
Ken gvd op school niet bij me kluissie :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb ook moeite met muh kluisje hehehe

Waarschuw beheerder
Mja ze houden gvd ook nooit rekening met dwergjes zoals wij :p
Net als op me werk echt niets is op mijn formaat gemaakt als zo'n klant een pakkie davidoff dinges spul wil moet k eerst een krukkie pakken anders ken k er niet bij. :S
En die mensen maar roepe: ken je erbij
GRMBL ! :@

Waarschuw beheerder
ik ben 1.64
Waarschuw beheerder
donateur
Nou.. ikke ben 1m63 en soms ben ik hier blij mee, maar vaak ook niet (denk aan in rijen staan op feesten). Wanneer vind ik een man klein? Onder de 1m75.. denk ik. Klein is soms heel fijn, toch??

Waarschuw beheerder
ik ongeveer 1,63 :( das pas klein
Waarschuw beheerder
1.98 stukkie van mij lenen ?
Kan ik weer normale spijkerbroeken halen :( wat met beenlengte maatje 38 bijna niet meer tedoen is..

Waarschuw beheerder
ong. 1.66 M :(
Waarschuw beheerder
2 Dick> zou je de broeken van Tripper kunnen proberen, en dan vragen naar het boekje daar kun je alle lengte maten in kiezen.

Ben zelf 1.80 vroeger waren de broeken te kort, nu niet meer. Gelukkig.

On-topic: Tsja wat is te klein, hangt er vanaf hoe groot diegene is die naast je staat of de lengte van je vriendin :P
Waarschuw beheerder
thx voor de tip zal gaan kijken.

Waarschuw beheerder
to dick >> ik wil wel een stukkie ik heb lengtemaat 30 :$
Waarschuw beheerder
ok 4 lengtes eraf bij mij :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.63m en ben ook dus ook klein. Nooit last van gehad, ik vind het wel lekker hier beneden :)
Waarschuw beheerder
ben 1.58 lekker boeiend de een is groot de ander klein klein zijn heeft ook wel zijn voordeel voorkruipen in de rij mensen die je voorlaten ,helpen om dr door te komen iemand die fucking irritant is op een feest ff flink tegen de enkels schoppen en dan heeeel lief kijken van ja sorry je staat voor me neus

klein maar fijn

Waarschuw beheerder
donateur
Ik was altijd erg klein (goh, vandaar die nickname ? ), maar ben de laatste jaartjes een klein beetje gegroeid. Had er vroeger moeite mee, maar nu echt niet meer.
Waarschuw beheerder
ik ben 1 cm 68, en ik zit er niet mee, ik sta
Waarschuw beheerder
Nederlanders zijn gewoon achterlijk groot , ik ben zelf 1.91 dus heb niet veel te klagen. Maar met 1.77 zou ik me geen zorgen maken , dan zit je zelfs nog een stukje boven het wereldgemiddelde denk ik.
Waarschuw beheerder
Ik ben 1.78m en was vroeger altijd de langste (en dunste :( ) van de klas... Is ook niet leuk... Had dus ook altijd kleinere vriendinnetjes, waardoor ik mezelf ben gaan aanleren wat meer in elkaar gezakter te gaan lopen, zodat ik wat meer op gelijke hoogte met hun was...

Niet zo slim, want nu heb ik dus nóg steeds kromme schoudertjes, en nu zijn al mijn vriendinnen (wel andere dan toen) allemaal groter dan ik (rond de 1.82m) :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben ook maar 1.68..en vind et wel goe so :p :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben +/- 1.90

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 29 cm langer dan mn vriendin, dus gaan we maar heel veel liggen, dan valt t niet zo op
Waarschuw beheerder
:D heb jij vast wel bezwaar tegen :D

Waarschuw beheerder
donateur
eigenlijk niet, nee :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet wel dat ik te klein ben...... 1.58
Maar ik vind het prima zo.

Waarschuw beheerder
Ben 1.82

Wou dat ik wat kleiner was!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ikke is 1,69m dwergjuh:D
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Raymon

Ik ben 1 cm kleiner :o

1.76 perfecte lengte
Waarschuw beheerder
donateur
1.76 is gewoon groot (in vergelijking met de rest van de wereld)
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
je moet je eens een keer niet zo aanstellen en niet de rest van de wereld erbij betrekken.
Waarschuw beheerder
Ik ben (en blijf..) maar 1.58......denk maar nie dat ik daar een probleem van ga maken........
1 ding irriteerd me trouwens mateloos....(beetje dan..):
Komt dr voor de zoveelste x iemand naar je toe met de vraag hoe oud je bent.....(ik:23 duz..)
reactie:....oh ik had verwacht dacht dat je veel jonger was...je bent zo klein...

dan denk ik "damn", weer zo'n @#$#$## die denkt dat je standaard tot je 25e (or whatever) doorgroeid.....nou niet dus

maar voor de rest....boeiuhhhhhhh­hhhhhhhhhhh
Waarschuw beheerder
oeps...wist nie dat ie zo groot werd!! Stupiddd

Waarschuw beheerder
Ik had liever 1.85m geweest dan de 2.00m die ik nu ben. Maar so what, ik lig er niet wakker van... Sommige dingen moet je gewoon accepteren, doe je gewoon geen flikker aan.

En leer ook de positieve kanten bekijken, heb ik ook gedaan:
- je kijkt altijd zo over het feest uit, dus vette indruk van het feest altijd
- je vrienden kunnen je zo vinden, altijd makkelijk
- iedereen gaat gelijk aan de kant :devil:
- je kan overal makkelijk bij (ook lange armen natuurlijk)

Nadelen zijn er natuurlijk ook wel, maar die vallen gewoon weg tegen de voordelen:
- kleine auto's, treinen, bussen en vliegtuigen zijn weleens lastig
- kleding kopen is lastig (ga maar relaxte broeken maatje 32/38 of 32/40 vinden)
Waarschuw beheerder
Ik ben ook niet echt lang (1.65), maar de meeste mensen valt dat niet eens op totdat ze een keer recht naast me staan ofzo.

Onder 1.60 ofzo zie je er wel klein uit, maar dan vind ik het meestal nog wel kicke staan. oa Gupcore en VssNPsycho vind ik niet te klein ofzo.
Waarschuw beheerder
To TimMer1981-
"je vrienden kunnen je zo vinden,altijd makkelijk" > heb je helemaal gelijk in..mn vriendinnen zijn ook errug lang...meestal makkelijk te vinden duz...ben ik ff blij dat ze mij meestal niet kunnen vinden...(ikziehunwe­l)-
kan k meestal nog ff langer ergens rondhangen..ipv instappuh en wegwezuhhhh :bounce:

Waarschuw beheerder
To TimMer1981-
"je vrienden kunnen je zo vinden,altijd makkelijk" > heb je helemaal gelijk in..mn vriendinnen zijn ook errug lang...meestal makkelijk te vinden duz...ben ik ff blij dat ze mij meestal niet kunnen vinden...(ikziehunwe­l)-
kan k meestal nog ff langer ergens rondhangen..ipv instappuh en wegwezuhhhh :bounce:

Hee geen misbruik maken he van die situatie! ;P
Ik kan inderdaad op een feest ook beter gewoon op een plek blijven als ik iedereen kwijt ben, dan gaan zoeken, want ze komen vanzelf toch opeens weer uit het niets aankakken. :)

De enige die ik dan nog wel kan vinden is een maatje van me wat vaak met een oranje Heinekenpetje op loopt. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben 1m95, vind het perfect zo :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind klein zijn niet leuk ik was liever 1.65 ofzow
want heel veel beroepen die ik leuk vind kan ik niet doen omdat ik onder de 1.60 zit!! :@

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind klein zijn niet leuk ik was liever 1.65 ofzow
want heel veel beroepen die ik leuk vind kan ik niet doen omdat ik onder de 1.60 zit!!

Ik ben ook onder de 1.60 maar war voor beroepen bedoel jij dan...? :/

Waarschuw beheerder
je bent pas te klein als je niet zelf iets kunt pakken uit een rek van de winkel....

ok ok.. ik ben dan wel 182.. maar zelfs mijn kleine moeder is groot genoeg om iets te pakken van de bovenste plank...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben 1.85
en poepen is lekker
Waarschuw beheerder
donateur
1.60 maar ik vind het niet erg beter klein dan groot :P
Waarschuw beheerder
Wist je dat de gemiddelde lengte nergens in Euurpa zo hoog ligt als in Nederland? In Spanje bijv. zijn mensen echt veel kleiner.

Ik ben 1.76 maar zelfs dat vind ik niet lang meer, zie zat meiden die 10 jaar jonger zijn en veel groter.

Maar goed, er zijn nog altijd genoeg mensne die ook klein zijn hoor. Heb sowieso het idee dat mensen in de Randstad veel groter zijn! In Eindhoven heb je echt veel kleinere mannen!
Waarschuw beheerder
Ben en blijf ook 1.65, en ik zou heel graag wat langer willen zijn :yes:
Gelukkig heb ik er niet veel last van dat mensen zeggen dat ik klein ben, of hoe oud ik ben. Word meestal veel ouder geschat :S
Waarschuw beheerder
Heb sowieso het idee dat mensen in de Randstad veel groter zijn! In Eindhoven heb je echt veel kleinere mannen!

Dat is vrij logisch , in de middeleeuwen waren de mensen toch ook een stuk kleiner... :p
Kan je nagaan hoe klein ze in Limburg zijn :D

Waarschuw beheerder
Dank je wel Mick. :P

Inge
Waarschuw beheerder
Ik hoopte al dat je het zou lezen :D...
Waarschuw beheerder
Ben 1.58m en lig er niet wakker van.
Maar, GANDALF is een jongen en die zijn over het algemeen toch langer dan meiden.
1.77m zou ik me geen zorgen om maken.
Klein maar fijn!

Waarschuw beheerder
Van mijn vriendengroep is er maar eentje kleiner dan ik... De rest is allemaal groter. sommige wel anderhalve kop. Achjah, ben altijd al een van de kleinsten geweest en heb er nooit problemen mee gehad eigenlijk. Ben blij zoals ik ben. 1.75 m is niets mis mee, jij hebt niets te klagen. heheheh ;)

--> Terror_nl: ik ben 1.57 en groei niet meer...

1.77 is dus groot voor mij

Jah, maar volgens je profiel ben je dan een reus met je 4 jaar ;) hehe
laatste aanpassing

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
2 Phantasia .... ik zou zweren dat je groter was!!! :D

Waarschuw beheerder
Ik heb een vriendin gehad die 30 cm langer was dan ik :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind 1.77 niet klein hoor voor een man... voor een vrouw ook niet eigenlijk...

ik vind je pas KLEIN als je (als man zijnde) kleiner bent dan 1,70

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.76 en groei nog steeds daar ben ik dan weer niet zo blij mee :(

Waarschuw beheerder
donateur
1.77 is helemaal niet klein!!

ben zelf 1.88 en me vriendin 1.63

KLEIN IS FIJN!!!

Waarschuw beheerder
je bent te klein als je bij een gozer niet kan pijpen en nog lager zit dan ben je pas klein maar die mensjes bestaan niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 phony:

ik ben ook de oudste van de baby's!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Twannus : lilliputers? :P

ik ben zelf 1.67.. groot hé.. *humzz...*

Waarschuw beheerder
Als je telkens onder het praten de lussen van je Schoen veters uit je mond moet trekken 8) 8) ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je telkens onder het praten de lussen van je Schoen veters uit je mond moet trekken

hehe indd :P

maarruh ik ben 1.74 ofzo..
prima lengte

Waarschuw beheerder
1.65 wou dat ik groter was, maarja niks aan te doen he :) klein maar fijn;)

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.67 en dat is p'sies genoeg :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1.79 en neem er ook wel genoegen mee ;)

Waarschuw beheerder
Die van mij is 19 cm en ik krijg nooit klachten :D
Waarschuw beheerder
1.98, zou soms willen dat ik iets kleiner was
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent pas TE klein als iedereen over je heen struikelt.

Artiest Natazja
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben 1.60 trek meestal hoge schoenen aan lijkt het wat meer.

Waarschuw beheerder
1.70m hier. Niet zoveel problemen mee, zou graag rond de 1.80 willen wezen, maar ja ben 1.70m geworden, lekker boeiend.

Waarschuw beheerder
donateur
k ben 2 x op een feest een meisje/vrouw tegengekomen waarbij ik omhóóg moest kijken... dat was weeeeeeird!!

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.70m :(

Waarschuw beheerder
Ben 1.98 en ben uitermate tevreden :D
Waarschuw beheerder
Ik ben 1.67m en heb er geen problemen mee. Meestal anderen die daar problemen mee hebben maar daar heb ik gewoon het schijt aan .

Waarschuw beheerder
Harderwijk AZo; ben toch echt 1.63m hoor! ;) Let er de volgende keer maar eens op :D.
Waarschuw beheerder
kleine mensjes zijn schattig..ow ben 1.81 trouwens..met schoene iets groter..

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben krap aan 1 meter 60.. da's behoorlijk klein.. maar het is waar wat ze zeggen 'klein maar dapper' ;)

Beetje jammer dat 'grote' mensen (mannen!!!)ALTIJD dezelfe suffe grapjes gaan maken en dan verwachten dat je ook nog de moeite neemt erom te lachen.. :S "goh leuk bijzettafeltje ben jij" of "haha iph-tje" pffffff :gaap:

Waarschuw beheerder
ben nét 1.60m maar zou niet weten wat daar zo erg aan is. mij maakt t niet veel uit. inderdaad pascalle, klein maar dapper!!
en so what als ze mij vragen waar mn puntmuts is, kan dr alleen maar om lachen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1.58 en al zou er groeimiddel bestaan......ik zou het niet nemen!

Waarschuw beheerder
hmm dat zou ik denk ik wel doen..

Waarschuw beheerder
mm tja een groeimiddel, zo wanhopig ben ik nu ook weer niet....doe gewoon hakken aan hehe ben ik zowiezo wat groter:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als jij (te) klein ben, ben ik zeker weer (te) groot.
Boeiend toch... :)

Waarschuw beheerder
klein maar fijn!!!!
en ikke ben 1m64.
Waarschuw beheerder
ik ben 1.75...vind t wel perfect zooww
Waarschuw beheerder
ben 1.82 mag misschien nog een paar cm bij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben 1.80 en ik vin ut wel best zo :)
Waarschuw beheerder
1m70, en het bevalt me (y).....Hoe wel op sommige feestjes de dames weleens voor me lichtjes bukken om iets in me oor te fluisteren, en dan moet ik wer op me tenen staan...:S:S..of ik trek ze iets naar beneden..:D:D
Waarschuw beheerder
En een groeimiddeltje...??? Naw, THNX..

Waarschuw beheerder
Ik ken een meisje van 13 , en die is nu al over 1.80m
Die kan over 5/6 jaar zeggen dat ze groot is

Waarschuw beheerder
Ikkuh is rond de 1.75 vind ik een mooie lengte

Waarschuw beheerder
200 cm'tjes precies..... Had van mij iets kleiner gemogen. Maar ja.. wat doe je er aan.
Waarschuw beheerder
178 cm. niet echt groot maar ik moet het ermee doen.
Waarschuw beheerder
als je piemel op de grond hangt en jij niet bij de deur knop kan :S
Waarschuw beheerder
donateur
dat verschilt voor iedereen...

Waarschuw beheerder
Naja ik ben zelf 1.65 , das echt niet groot voor een jongen van 19 jaar . Heeft echt wel nadelen

Waarschuw beheerder
je bent te klein als iedereen groter is dan jij ... als alle broeken je te lang zijn ... en al er iemand steeds tegen je zegt ...

RUIM JE KAMER OP ... EET JE BORD LEEG

zo niet ... heb je de juiste lengte ;)

Waarschuw beheerder
ik ben 1.62 en dus best wel klein! maarja klein maar fijn, en groot is kloot ;)
Waarschuw beheerder
donateur
haha ik ben ook maar 1m73 en heb altijd te lange broeken dat is t enige nadeel

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.81m en soms zou ik juist wel eens ietsjes kleiner willen zijn...

Waarschuw beheerder
Ahaha mam kan me broeken altijd perfect korter maken soms dacht ik was ik maar 5 a 10 cm groter ivm G-Star en Diesel kleren :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1.66 en had graag wat centimetertjes langer willen zijn.
Maar zit er niet echt mee ofzo.

Klein maar fijn toch?
Waarschuw beheerder
donateur
maakt niet uit als je lang of kort bent,

Waarschuw beheerder
ja vind ik ook! maar moet wel zeggen dat ik 1,90 ofzo bij meisjes ni meer mooi vind! dan heb ik liever wat kleiner

Waarschuw beheerder
Mike het heeft best wel nadelen hoor . vooral met zoeken van een leuke vriendin . veel knappe er toch af op me lengte . Gelukkig dat me ex er helemaal geen moeite mee had ze was zelf 1.75 :P stukje groter als mij ..
Waarschuw beheerder
1,93 en vind ik wel best zo.
Alleen jammer dat sommige kleding te klein is. Vooral Diesel, D&G en sommige andere italiaanse merken. En dan vooral t-shirts, truien en zo. Broeken passen wel.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 1,73... ben vergeleken met vrienden normaal of iets groter.. en nog noemen sommige mij kleintje.. of klein meisje :S
Waarschuw beheerder
1,80 precies goed :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben zelf ook 1,80 vroeger zei de dokter dat ik misschien net 1.60 zou worden. Maar gelukkig kwam ik laat in de groei en lekker lang doorgegroeid (Y)

Mn zusje had iets minder geluk die blijft steken op 1.51m :P mn broertje is 1.93 :s

Maar 1.77 is nix om je druk om te maken...
Waarschuw beheerder
ik ben 1,70 cm, op zich best klein maar of ik er moeite mee heb? helemaal niet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klein maar fijn

I.P.H
Waarschuw beheerder
tja ik ben zelf niet echt groot 1.65 een mini dus eigenlijk maarja heb er geen moeite mee :)

klein maar fijn :D

Waarschuw beheerder
Ben zelf 1.69 vind zo'n lengte voor een meisje wel goed.

Waarschuw beheerder
donateur
k ben zelf 1.86 maaruh om eerlijk te zijn vind ik kleinere dames vaak wel leuker :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze zijn ook veel leuker ;p
Waarschuw beheerder
Hier welgeteld 1,72. Voor Nederland aan de kleine kant, voor in de rest van de wereld toch wel middelmaat.
Maar wanneer je pas echt te klein bent? Lilliputters misschien, die hebben er pas echt problemen mee, lijkt mij.

Waarschuw beheerder
haha als jullie mij zien denken jullie pas die is ECHT heel klein haha
maarja mijn naam doet er eer aan :P
Waarschuw beheerder
2,02 hiero.. had van mij wel wat kleiner gemogen maarja wat doe je dr aan, ik vind onder de dames onder de 1,70 al klein, maar dat is mijn mening:P
Waarschuw beheerder
donateur
nou hier dan mijn lengte...
heb eerst alle andere plaatsingen gelezen,maar ben mijn lengte nog niet tegen gekomen,pffff komt ie...

1.52m !

klein maar fijn,toch !!!
Waarschuw beheerder
precies, klein maar fijn. ben zelf ook net geen 1.70 maar boeie, ik heb het wel naar mijn zin en het heeft ook zijn voordelen. Iig blij dat ik niet iemand van 2 meter ben zeg .. :D:D
Waarschuw beheerder
ooh dat heeft zn voordelen ook wel hoor.. [img cacheid=00008bcf0000fb12576228421a0026e128]http://smile.smilies.nl/383.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 1.93 ook niet altijd fijn :s
Waarschuw beheerder
1.71 m......

Ook niet zoveel moeite mee, maar kleren kopen (broekje lengtemaat 30 grrrrrrrrrrrrrrrrrr.­..) dat kan wel eens lastig (en vooral duur!) zijn.

:-)

Waarschuw beheerder
ik ben 1.73, klein dus, maar heb er absoluut geen problemen mee:)

Waarschuw beheerder
1.68:)
gewoon normaal:D:p
Waarschuw beheerder
donateur
als je onder de 1.50 mtr zit dan ben je klein :P
Waarschuw beheerder
Ashara-> Kleine mensen hebben meer pit....
Waarschuw beheerder
Ik ben groot zat: 1.79 mtr.
Waarschuw beheerder
donateur
Als je niet boven de rand van je schoenen komt ben je te klein
Waarschuw beheerder
donateur
Okeej :$ stom antwoord :$

Waarschuw beheerder
Je bent te klein als:

-Ze je om een identiteitsbewijs vragen bij een K3 concert

-Je in de efteling de 8baan niet in mag

-Ze bij de winkel geen schoenmaat 4 hebben
Waarschuw beheerder
1,80 (y)
Waarschuw beheerder
beneden de 16cm................ b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben 1,69 en k vind ut wel best..:) maar k vind het er niet uitzien als een meisje veel langer is dan dr vriend en ze dan hand in hand zien lopen!
Waarschuw beheerder
ik ben 1.67 m. Ik ben ook niet echt groot..Maar het maakt me ook weinig uit!

Waarschuw beheerder
ik ben 1,90 ( 1,89 ) maar dat klinkt minder :)

Waarschuw beheerder
size doesn't matter! maak je niet druk joh!
Waarschuw beheerder
Wat is nou te klein? Als je jezelf fijn erbij voelt dan is het toch prima. Ben zelf rond de 1.78, maar heb er geen problemen mee. Alhoewel ik me soms tussen de meiden best groot voel.

Waarschuw beheerder
donateur
wanneer ben je nou (te) klein?

als je RayMan op PF bent:D:D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je bent pas te klein als je bij de BramLadage een gratis ijsje kan regelen in de zomer alsje onder dat poortje doorloopt :D haha

Waarschuw beheerder
donateur
je bent te klein als mensen je op een feest gebruiken om hun glas op je hoofd te zetten
Waarschuw beheerder
1.74. Groot genoeg :)
Waarschuw beheerder
ik ben oowk super klein ongeveer 1.59 en das egt neij leuk..ik kan nooit n fatoenlijke broek kopen altijd te lang...en je word elke keer om je ID gevrage :S neej ik zou best n paar centimeter groter wille zijn...al zijn t er maar 5 :)
Waarschuw beheerder
nouw ik zou best eens in een 8baan wille maar ik durf niej want ik ben gwoon veelste klein...dus egt niej grappig :( en oowk neij om lache...:@ ze schatte mij altijd 14 jaar of jonger :( terwijl ik 17 ben :S
Waarschuw beheerder
Klein zijn is gaaf! Ik ben 1.59 en ik zou geen centimeter langer willen zijn!!!

Het grappige is trouwens, dat ik ook al zo lang was toen ik 10 jaar was (toen was ik dus echt de megalangste van de klas). De schoolarts had m'n ouders aangeraden om groeiremmers te nemen, omdat ik, gezien m'n groeicurve, minstens 1.90 meter zou worden. HAHAHAAA! Wat een grap, groeiremmers!!!! :)

Joh, wat boeit het nou of je groot of klein bent. Je moet het er toch mee doen dus kun je het maar beter gaaf vinden want groter of kleiner wordt je toch niet. ;)
Waarschuw beheerder
Pfff gandalf niet zo aanstellen....ik ben ook maar 1.72 maar ik vind het wel best! :D

En je moet niet vergeten....kleine mensen zijn altijd gek en leuk!!
;) :P
Waarschuw beheerder
mijn vriend heet gijs en hij is 1.92 als je zelf 1 .72 bent is dat soms een beetje lang, maar niet te lang.

Waarschuw beheerder
onder de 1.55 ben je een dwerg of hoe je dat ook noemt
vrouwen onder de 1.70 mini boven de 1.70 maxi
mannen onder de 1.80 mini boven de 1.80 maxi
Tja ik heb het ook maar ergens gelezen :D
boven de 2 meter ben je een reus denk ik ;p

Waarschuw beheerder
k heb ook lengtemaat 30, snap niet dat iedereen dat zo moeilijk vind om die maat te vinden. diesel/lee/miss sixty/only ed. hebben allemaal lengtemaat 30
Waarschuw beheerder
Ik ben 1,96m maar als ik hier sommige zie, dan voel zelfs ik me soms wel een beetje dwerg! Ben zelf heel tevreden met mijn lengte hoewel mijn ex soms wel klaagde dat ze pijn in dr nek kreeg! Ze was 1,77!
Waarschuw beheerder
Ze is trouwens nogsteeds 1,77 hoor, maar was mijn vriendin en nu mijn ex!! ;)

Waarschuw beheerder
idd lengte maat 30 is nie zo moeilijk te vinden probeer maar is lengte maat 36 te vinden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zelf iets van 1,85 mtr.

Maar ik ben GEK op kleine meisjes...
Ik heb een keer een vriendin van 1,52 mtr gehad.
Die was wel indisch, dus dat verklaart het een en ander
Waarschuw beheerder
jaah heej maar met zoon korte pootjes als mij past da nooit in de breedte...egt niej...ik moet alle broeke korter maken! maar tegewoordig knip ik gewoon de onderkant eraf :D boeit me niej meer :)
en ik pas zeker altijd miss sixty broeke aan maar t past gewoon niej!
draag nu heel veel Mugul broeke...:)

Waarschuw beheerder
Ben 1,53 en heb er zelf geen problemen mee!! En onder de 1,55 ben je echt geen dwerg hoor!!
Broeken is inderdaad minder, maar lengte 28 past perfect :).
En ben half indisch, verklaart een hoop idd.
Mijn id wordt bijna overal gevraagd, maja boeije heb het bewijs dat ik wel ouder ben hihi.

Waarschuw beheerder
donateur
Klein zijn is gaaf! Ik ben 1.59 en ik zou geen centimeter langer willen zijn!!!

Ik ben dan wel een centimeter kleiner,maar ben het helemaal met je eens ;) (Y)
Waarschuw beheerder
ikke ben ook maar 1.62 enne er is iemand die k wel :lief: vind die is 2.02 wowdieee lang he ;)

Waarschuw beheerder
ik ben iets van 1.63 en als iets irritant is!! Klein zijn is meestal helemaal nie leuk :S
Waarschuw beheerder
wat isser irritant aan dan?:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nogmaals... kleine meiden zijn leuk :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap ook niet wat er irritant aan zou moeten zijn eigenlijk.

Waarschuw beheerder
Mensen, klein zijn is cooooooool! B) Weten jullie dan niet dat dat 'in' is?!! :O

Oh, you are soooooooooooooo 2002...... :x

;p

Waarschuw beheerder
ik ben 1.64.....EN HET KAN MIJ GEEN FUCK SCHELEN!!!!!! ;P

Waarschuw beheerder
Probeer eens broeken van Fornarina dan, die heb k zelf ook omdat die ook smaller bij de bovenbenen zijn en in lengte maat 30 zijn

Waarschuw beheerder
donateur
je bent te klein
zodra je omloopt voor een eng groot konijn

Waarschuw beheerder
www.kvkm.nl is voor mensen onder de 1.55 cm en www.klublangemensen.­nl is voor de grote mensen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand is nooit TE klein.... gewoon klein.. Maar dat is toch helemaal niet erg??

Waarschuw beheerder
allemaal kleine vrouwtjes hier op pf joh, ik ben zelf 1,96 maar ik val op meisjes die langer zijn dan ik, ik heb nog nooit een langer meisje gevonden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ow ik weet er wel eentje hoor! Bij mij waar ik werkte werkte ook een meisje dat nog een kop groter was als ik! Ik ben 1.94!
FREAKY!! :)

Waarschuw beheerder
Ben 1m61 en zal echt niet meer groeien......

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1.58
Heb er geen problemen mee ofsow:)
alleen af en toe op feesten dik irritant dan wil je ergens langs maar mensen zien je gewoon niet :S :(
Waarschuw beheerder
Een jongen vind ik in ieder geval 'te' klein, als hij kleiner is dan ik (1m74 ofzo).
Waarschuw beheerder
donateur
alleen af en toe op feesten dik irritant dan wil je ergens langs maar mensen zien je gewoon niet

Of je wordt ondersteboven gelopen door de security
Waarschuw beheerder
ben 1.69 :)

maar k kan er dan ook niet tegen als ik groter ben dan iemand :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je lul de grond raakt!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga ff staan hoor,
dat op me knieen zitten de hele tijd is ook niks!!

rag rag rag

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.68 en er wordt wel eens gezegd dat ik klein ben. Maar da's echt onzin want meestal zijn het gasten die zelf heel lang zijn die dat zeggen. De mensen zijn gewoon heel lang in Nederland. Vooral vrouwen in de rest van europa zijn rond de 1.65.. teveel hormonen in het eten hier in Nederland.. :D

Waarschuw beheerder
zelf ben ik 1.68
:/ er wordt alleen tegen mij gezegt; joh wat ben je klein.

en zelf zijn ze over de 1.80

goh....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben 1.93

maar heb een heel kleintje!!

:s

Waarschuw beheerder
ben 1.67... klein dus :p
maar zal nie graag groot willuh zijn!!

Waarschuw beheerder
Volgens mij heb ik wel een normale lengte 1.72
Mijn broer is 2,05 en me pa 2 meter. Dat is pas lang. En kan je vertellen dat is ook niet alles. Overal moeten ze bukken. Van kleren xxl (mijn broer is ook niet echt smal) en schoenmaat 47. Dus zou zeggen liever iets kleiner dan groter. Oke er zijn voordelen. Ze zoeken niet zo snel ruzie met iemand die 2 koppen groter is en wat breder... En klein is ook fijn. Ik met mijn schoenmaakt 38 val in de kinderprijs ... scheelt altijd 50 euro voor dezelfde (sport)schoenen. En qua kleren kost maat xxl vaak meer dan maatje s.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben ongeveer 1.58 en dus errug klein :( maar wat maakt t uit!!!! er zijn er veel die je wel ff willen optillen en knuffel,blijkbaar is t schattig

Waarschuw beheerder
ik ben 1.62...kimmetje heeft wel gelijk...blijkbaar vinden veel mensen het schatig...ze kijken ook vaak naar mij handen. die zijn ook klein vergeleken met anderen. en ik zit er nie mee hoor.
Waarschuw beheerder
Minder dan 18 cm vind ik echt te klein.

Waarschuw beheerder
je bent te klein als je op een ladder moet gaan staan om je vriend te kunnen kussen

of als je een zoon/ dochter hebt die twee koppen groter is dan jij
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent te klein als je mini-me kunt pijpen zonder daarbij op je knieeen te hoeven zitten...

Met andere woorden: Raymond, maak je niet druk!
Of je nu 1.77 bent of 1.83, maakt toch geen fluit uit?
Waarschuw beheerder
Leuk om te lezen dat er nog meer 'kleine' mensen zijn :-)

Zelf ben ik 1.78 en zoals ik al las in een andere comment is het vooral lastig omdat mensen dan je dan meteen veel jonger schatten dan je bent. Zelf zie ik er ook jonger uit dus dat helpt ook niet echt mee :-D

En kleine meiden/vrouwen zijn echt sexy ;-)

Waarschuw beheerder
ik ben 1.93

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ongeveer 1.58 en dus errug klein maar wat maakt t uit!!!! er zijn er veel die je wel ff willen optillen en knuffel,blijkbaar is t schattig

Totdat je een grote bek opzet, dan kijken ze wel ff raar, zo van: zo'n klein meisje, zo'n grote bek??? Is wel irri hoor, dat je altijd onderschat wordt!!!

Waarschuw beheerder
Ze zeggen wel eens klein maar fijn en kan neuken als een trein:S
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha Vero :D Die gaat wel voor mij op :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Je krijgt soms ook meer voor elkaar.
Ze vinden je al gauw een lief meisje.
Als er iets is bij een discotheek en ik moet ff wat uit de auto halen,mag ik bijv wel ff heen en weer lopen en andere krijgen het dan niet voor elkaar.
Ook word ik haast nooit gefouilleerd en grotere vriendinnen wel.
Als er ergens een lange rij is en mensen gaan dringen en ik word platgedrukt dan zijn er altijd grotere die je dan helpen,door je voor te laten enzo.
Zo kan ik nog wel ff door gaan

het leuke is.......ik ben helemaal niet lief :devil: alleen wel anderhalve meter+8 cm ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Gupcore: same here :respect: :yes: :D (y) B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tis fijn, om klein te zijn :P

(ken je ook je kop nie stotûh)
Waarschuw beheerder
K ben zelf 1.63 (vrij klein dus) maar heb er geen problemen mee.. behalve met spijkerbroeken.. moet altijd een tering eind eraf halen. Maar me vriend is maar 10 cm langer dus dat is wel lekker :P

(K)
Waarschuw beheerder
ik ben 1.55!! dat is pas klein!!