Partyflock

Forumonderwerp · 632383
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben zelf 1.77M maar ik hoor heel erg vaak dat ze zeggen dat ik klein ben! (ord ik soms best onzeker van) want iedereen hier in de buurt zijn bijna allemaal tussen de 1.80 en 1.90... ben ik nou klein, of hun nou gewoon groot???
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent te klein als je mini-me kunt pijpen zonder daarbij op je knieeen te hoeven zitten...

Met andere woorden: Raymond, maak je niet druk!
Of je nu 1.77 bent of 1.83, maakt toch geen fluit uit?
Waarschuw beheerder
Leuk om te lezen dat er nog meer 'kleine' mensen zijn :-)

Zelf ben ik 1.78 en zoals ik al las in een andere comment is het vooral lastig omdat mensen dan je dan meteen veel jonger schatten dan je bent. Zelf zie ik er ook jonger uit dus dat helpt ook niet echt mee :-D

En kleine meiden/vrouwen zijn echt sexy ;-)

Waarschuw beheerder
ik ben 1.93

:D
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ongeveer 1.58 en dus errug klein maar wat maakt t uit!!!! er zijn er veel die je wel ff willen optillen en knuffel,blijkbaar is t schattig

Totdat je een grote bek opzet, dan kijken ze wel ff raar, zo van: zo'n klein meisje, zo'n grote bek??? Is wel irri hoor, dat je altijd onderschat wordt!!!

Waarschuw beheerder
Ze zeggen wel eens klein maar fijn en kan neuken als een trein:S
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha Vero :D Die gaat wel voor mij op :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Je krijgt soms ook meer voor elkaar.
Ze vinden je al gauw een lief meisje.
Als er iets is bij een discotheek en ik moet ff wat uit de auto halen,mag ik bijv wel ff heen en weer lopen en andere krijgen het dan niet voor elkaar.
Ook word ik haast nooit gefouilleerd en grotere vriendinnen wel.
Als er ergens een lange rij is en mensen gaan dringen en ik word platgedrukt dan zijn er altijd grotere die je dan helpen,door je voor te laten enzo.
Zo kan ik nog wel ff door gaan

het leuke is.......ik ben helemaal niet lief :devil: alleen wel anderhalve meter+8 cm ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Gupcore: same here :respect: :yes: :D (y) B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tis fijn, om klein te zijn :P

(ken je ook je kop nie stotûh)
Waarschuw beheerder
K ben zelf 1.63 (vrij klein dus) maar heb er geen problemen mee.. behalve met spijkerbroeken.. moet altijd een tering eind eraf halen. Maar me vriend is maar 10 cm langer dus dat is wel lekker :P

(K)
Waarschuw beheerder
ik ben 1.55!! dat is pas klein!!