Partyflock

Forumonderwerp · 631821

Waarschuw beheerder
ik zou graag wat tips willen hebben over het stoppen van het te gebruiken van drugs op feesten!

ik weet nu wel hoe het is om te feesten met drugs op, maar zou zo graag willen minderen, maar ik heb het gevoel als ik dat doe, dat ik iets mis op een feest!
wie van jullie weten hoe ik dat nou het beste kan aan pakken?

gewoon doen is ook een optie natuurlijk, maar zou wel eens willen weten hoe andere dat doen of deden!

Waarschuw beheerder
ga gewoon naar een feest waar je al kippenvel krijgt van de muziek...

dan heb je dat niet nodig denk ik :) ( ik iig niet )
en gewoon vorige avond vroeg naar bed ;) ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Ephedra oid een optie? :)
Waarschuw beheerder
ik gebruik nooit op een feest dus zou niet weten of het echt heel anders is. maar ik vermaak me altijd prima! gwoon redbull en fris, (geen alcohol, dan kan ik niezo lang door :bounce:) maar heb ook wel heel veel energie van mezelf, dus kan uuuuuren doorgaan. Ik vind et geweldig feesten zonder drugs & hope u 2!

Waarschuw beheerder
hardcore slet ---> logisch! ( stiekem doe ik dat ook )

kimhmm ----> is toch ook drugs?
Waarschuw beheerder
donateur
je mist echt niks als je niet gebruikt op een feest. je mist juist minder!!

je kan de dag erna nog details navertellen die je met drugs op waarschijnlijk niet eens waren opgevallen (tenzij je te hard bezoop'm bent natuurlijk :P) bovendien ben je spraakzamer (er komt minder onzin uit je strot) zodat je misschien nog bekenden eraan over houdt ook!

en als het je niet lukt om door te blijven gaan kan je altijd nog n beetje pep regelen binnen ofzo.. maar als de muziek goed is moet iedereen wel door kunnen gaan zonder drugs lijkt mij..

ik varieer regelmatig.. dan weer n feessiej op drank, dan weer n feessiej op alles, dan weer een feessiej op niks.. ligt echt aan het feestje voor mij.. kheb soms ook een lading bij me met het idee er hard aan te gaan maar dan heb ik helemaal de behoefte er niet toe, nah dan niet..

gewoon ns doen, weet je meteen of het wel of niet bevalt, maar feessiejs zijn zeker ook kicke zonder ook maar iets te gebruiken!!!

Waarschuw beheerder
3demo ---> ja dat is ook zo, maar ik begrijp dat jij ook wel eens met drugs ben gaan feesten! mis jij dan niet het slappe geouwehoer met mensen, als je zonder drugs feest?
Waarschuw beheerder
ik vond ook dat ik iets miste op een feest omdat ik gewoon TE vaag was altijd.. ben toen een tijd helemaal gestopt en ook veel minder naar feesten gegaan en sinds kort heb ik weer 2 feestjes gehad (I love techno & ultrashock), ben daar met de gedachten heen gegaan dat ik er een leuk feest van zou maken met veel biertjes en zeker niet meer als 2 snoepjes over heel de avond.
heel de avond heb ik me super gevoeld zonder extreem vaag te zijn, de muziek was prachtig (en dat kon ik me ook herrineren!) en t waren de mooiste feesten die ooit heb gehad!
ga dit nu weer doen op forward en weet zeker dat t weer top word!

Waarschuw beheerder
gewoon lekker feesten, genieten van de muziek en de gezellige mensen om je heen, moet genoeg zijn toch.....

Waarschuw beheerder
Jee, heb je tips nodig om te kunnen slagen? :S

Inge

Waarschuw beheerder
inge ---> waar slaat dat op!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het ook een tikkeltje bijzonder hoor :s
Je kan je toch wel vermaken zonder?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vermaak me prima zonder. Moet altijd wel goed uitgerust zijn of soms slaap ik zelfs nog een paar uurtjes voordat ik naar het feest ga. En flink Red Bull tanken :D

Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik dus. Je hebt geen tips nodig, je moet er niet over nadenken, gewoon DOEN.

Inge

Waarschuw beheerder
gewoon lekker :bier:
s ook lekker!
;)

Waarschuw beheerder
inge ---> ja oke dat is ook zo, maar mag toch wel weten hoe anderen dat doen! of tips hebben!

stampertje---> weet ik dus niet, moet ik nog uit vinden!!

p@$Cal---> ja ik drink niet dus dat wordt niks!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tjaaaa en toch vindt ik alcohol net zo goed onder de categorie drugs vallen......das in elk geval mijn mening.
Maja daar kun je eindeloze discussies over voeren!!!

Ik vermaak me in elk geval uitstekend met beide
Waarschuw beheerder
Ah op een feest kom je in de 1e plaatst voor de muziek, de drugs is een bijzaak! iig zo hoort het te zijn!
Met een biertje heb je het ook zeker naar je zin hoor misschien nog wel beter (maar ja das bij iedereen anders natuurlijk)
Zorg er iig wel voor dat je niet zwaar lam raakt is een beetje te voor op een party vind ik, gewoon lekker aangeschoten is echt (y)

Waarschuw beheerder
hard2da_core ---> ik ook met drugs, dat is een feit!

ben.... ----> zie boven, ik drink niet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoone met je nuchtere kop vaag gaan lullen. Op een gegeven moment kom je er wel in.
Tussen de vage lui ga je je vanzelf ook een beetje vaag voelen, en voor dat je het door heb loop je gewoon ook uit je nek te lullen.

En van te voren goed slapen doet wonderen.
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat is ook zo, maar ik begrijp dat jij ook wel eens met drugs ben gaan feesten! mis jij dan niet het slappe geouwehoer met mensen, als je zonder drugs feest?

heb je drugs nodig dan om slap te ouwehoeren?? kan ik zo ook wel b) ik vind het allebei wel wat hebben.. zoals ik al zei, ik ben voor de afwisseling.. soms wel, soms niet..

maar het nodig hebben om me te vermaken, echt niet! ik kan me er eerlijk gezegd nix bij voorstellen..
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals iedereen zegt, gewoon doen. Ik gebruikte vroeger ook drugs, maar vind het nu echt 10 keer beter om niet te gebruiken. Het maakt je echt geestelijk kapot.
Waarschuw beheerder
Ik ben ook per ongeluk gestopt op Digital Overdose (Sporthallen Zuid, 4 september 1999 :9 lekkah ziekuuuh!) want hij zat niet meer waar ik hem verstopt had...

Maarrrr.... ik ging zwaar uit me dak op de TeRRoR in de Hoofdzaal :jaja: :respect: :jaja: en op de sfeer (goh wat zaten we die wazi's toen uit te lachen :9 we hadden gewoon een hoekje helemaal voor ons, zo'n 100 man Maar ja das een ander topic...)

Duzzz... ga lekker op de muziek, dan komt het allemaal dik in orde!!!!!

Oké kep weleens wat in me donder gehad (2x) maar het was echt te verwaarlozen. Een paar korreltjes coke en een paar korreltjes XTC poeder (echt waar!) je gaat heeeeeel even lekker en dan is het gewoon afgelopen.

Waarschuw beheerder
BOEF ---> geestelijk kapot gaan, dat merk ik nu ook langzamerhand!
Waarschuw beheerder
kan ik zo ook wel

ik ook hoor :9

3Demo, zullen we ff een demotje doen? :D

Waarschuw beheerder
2 ti ta tovenaar--> als je merkt dat je geestelijk kapot gaat heb je misschien een wil om
is wat feesten zonder te doen, en waar een wil is, is een weg;-)

Waarschuw beheerder
BassSpirit ---> dat weet ik ook wel! en ga ook cker proberen eens vaker zonder drugs naar feesten te gaan!

Waarschuw beheerder
gewoon zorgen dat je een stampmaatje heb (heb ik ook 1tje en i love her :D)

En dan hou je het echt wel vol!!

Af en toe pak ik een stacker...maar meer heb ik nog NOOIT gedaan :D

Waarschuw beheerder
jojo ---> volgens mij is iedereen die naar feesten toe gaat een stampmaatje toch!

Waarschuw beheerder
klopt......maar euh.......dankzij haar hou je het lichamelijk ook vol :D En het is iemand waar ik lol mee heb, en vertrouw enzo....dus is het ook gezellig :bounce:

En goed.....niet iedereen houd ervan om nonstop te stampen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is lastig in het begin van de avond, maar als je er eenmaal bent en je gewoon elke keer tegen jezelf zegt van NEE IK GA NIET GEBRUIKEN!!!!... Dan lukt het ook wel. In ieder geval bij mij wel.
Waarschuw beheerder
donateur
nah ik zal hier niet schijnheilig gaan doen dat ik nooit wat gebruik, hard gaan kan best lekker zijn, maar zodra ik afhankelijk zou worden ging alle zooi door de plee, egwel!

tis ook maar wat je instelling is. als je erheen gaat van, oh zal ik het wel trekken, oh heb ik wel lol, oh kan ik nog wel uit me dakkie, tsja, dan kan je beter een gram pep weg niffen, dan ga je de hele nacht uit je plaat en dat was dat. maar dat wordt ook een sleur.

zoals je zelf al zegt, kan ik nog wel zonder.. TUULUK kan je zonder, dat je drugs nodig hebt heb je jezelf ingepraat, misschein wel omdat "iedereen het doet". zonder is minstens even tof als met.

zonder drugs geeft een extra dimensie, net zogoed als met drugs je die kan geven. tis alleen een andere dimensie.. verbreed je horizon, maar zoek niet te ver!!

zolang jij maar de drugs gebruikt en de drugs niet jou, maar nu dwaal ik af :9

om een kort verhaal lang te maken, nuchter op een feestje is helemaal het einde, wat gèk! kheb wel ns feessiejs meegemaakt, helemaal van de kaart, en ik weet niks meer van wat na half 2 is gebeurt. nah daar was ik snel op uitgekeken. en nu gebruik ik als ik zin heb, en als ik geen zin heb niet, en ik kan er geen genoeg van krijgen!!

pffff *lulkick modus UIT*
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe het zo ->

Ik rij naar het feest
Ik doe net of het heel leuk is
En dan doe ik net of ik geen drugs nodig heb

**serieuze reactie, het zal je verbazen hoe makkelijk het is als je het probeert, en daarna ben je nog supertrots op jezelf ook**
Waarschuw beheerder
hehe ik heb nog nergens last van .. dus voorlopig doe ik het nog wel .. maar een vriend van mij die is gestopt nadat ie fout gegaan is.. nu is dat natuurlijk geen excuus om het niet meer te doen maar ik denk dat het het belangrijkste is dat je er zelf achterstaat en dat je ook zeker weet dat je ook zonder die shit een vet feest kan hebben

Waarschuw beheerder
k denk als je eenmaal door die eerste xen heen bent dat ut een stuk makkelijker gaat:jaja: ( dat was bij mij tenminste zo)

Waarschuw beheerder
zonder drugs feesten ?????
dan is er volgens my geen feest.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zekur weten dat er dan un FEEST is.....
je eigen gewoon helemaal lens zuipuh...jah oke das ook drugs maah als je ut zo ga zien ken je beter nix doen en thuis blijven

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1648, 1817}
Artiest Barabas
Waarschuw beheerder
Als je echt niet zonder iets kunt:

Rook een paar jointjes en drink wat bier... ook leuk toch ??

:)
Waarschuw beheerder
Diezelfde vraag heb ik ook gehad toen ik wilde gaan minderen , dacht dat er geen reet aan zou zijn zonder drugs... Maar niets is minder waar , alleen je komt er moeilijk in zoals the dancer ook al zegt. Maar zorg gewoon dat je even in het begin van de avond ff snel wat bier drinkt als je anders niet echt los komt en ga lekker dansen , zodra je daar eenmaal in zit voel je je soms net alsof je uit je dak ben. Verstand op nul en gaan. Ik drink er dan meestal wat red bull bij of misschien een ephedra als je toch wat meer energie wil.
Waarschuw beheerder
Ik heb nog NOOIT wat gebruikt (op af en toe een jointje na) en ik vind het alleen maar relaxed! Je weet precies wat je doet, en wat je niet moet doen! Je ziet soms mensen die door de drugs en drank niet meer weten wat ze doen en die helemaal van de wereld zijn! Ik heb een keer op een gala een vrouwtje gezien die in haar string rondliep omdat ze haar jurk niet meer kon vinden! :S Dan st aje in mijn ogen dus wel MOOI voor lul, en iedereen onthoud het! Dus de volgend keer ben je niet meer jij, maar dat stronken wijf in die string de vorige keer!
Nee doe mij maar geen drugs, dan vermaak ik me prima! Alleen maar lachuh om die mensen die geen flauw benul hebben van waar ze mee bezig zijn! ;)
Waarschuw beheerder
Bier hoeft niet eens! Ligt eraan wat voor persoon je bent natuurlijk, maar ik drink NOOIT omdat ik toch altijd met de auto wegga! Te LUI om te fietsen e.d. Openbaar Vervoer SUCKS!!!!!
Voor mij geldt: No Alcohol, No Problem! Heb al 2 jaar geen druppel gedronken en nog geen spijt van gehad, terwijl ik eerder toch echt VEEEL naar binnen goot in een avond!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ghosttown heb ik voor het eerst niks gebruikt en het is goed te doen, alleen je stampt iets minder...

Waarschuw beheerder
ti ta tovenaar

ik doe het sinds paar maanden ook nuchter en het valt me niet mee!
heb net zoveel plezier maar zit er vanaf 4 uur gewoon doorheen!

ik probeer dan ff te eten en te zitten en blijf in beweging!
dan voel je je fitter dan wanneer je stil staat!

verder niet toegeven als het moeilijk word,dan ga je maar ff wat meer zitten en geniet je op die manier van de muziek en ga je een uur eerder weg als normaal!

suc6 (y)
Waarschuw beheerder
donateur
teering lekker triest topic weer .. tips om de nacht door te komen zonder druks :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gewoon naar een feest gaan en genoeg redbull drinken en dextro energy vreten dan sta je al strak van de taurine en druiven suiker en dan heb je geen synthetische drugs nodig, doe het lang genoeg zo en heb nog nooit drugs gebruikt en ga als een trein op de feestjes
Waarschuw beheerder
ten eerste...minder naar feesten gaan

regel 2: met andere vrienden feesten die geen pillen nemen. Want ik vind het behoorlijk k*t als ik de enige ben die niet heeft genomen en al je vrienden gaan uit hun plaat en vragen aandacht.

tevens is het kl*te als je de enige bent die naar de kl*te gaat daarzo op zo'n feest en dan zie je dat niemand het feest op waardeert zoals jij.

dan: alcohol met een joint.
vodka redbull!
ephedra met joint.
Waarschuw beheerder
Ja je moet wel leren drinken zit weinig anders op! Ja of helemaal kraak nuchter uit! Lang leven de red bull

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 2 keer een half jaar helemaal gestopt met drugs, en vooral de eerste keer viel dat me best zwaar (ik gebruikte redelijk vaak namelijk).
ik zag iedereen om me heen vaag zijn, energie hebben.. terwijl ik pijn in mn benen had, en echt moe was! en er is overal drugs, dus het is zooo makkelijk om het dan gewoon te doen. dat werd eigenlijk steeds minder moeilijk :)
ok, de laatste 2 uur heb ik nog steeds best last van mn voeten, maar als de muziek en de sfeer goed is, vind is dat ook wel vol te houden. ik ga alleen meer zitten als ik nuchter ga. en in het begin dans ik me niet helemaal suf, terwijl ik dat als ik aan de drugs ga wel doe. voor mij is de hoofdreden om drugs te gebruiken dan ook voor energie. en als je de laatste uurtjes toch wat wil pakken, denk dan aan dat je het al die uren al zonder hebt gesteld. dan is het eigenlijk super zonde om toch weer wat te pakken, nietwaar?
ik vind het ook altijd onwijs vet om mensen die wel uit hun dak zijn, te bekijken. daar krijg ik dan weer helemaal energie van :)
wat ook helpt is idd zaterdagmiddag nog ff 2 uur slapen, goed eten (een must!) en op het feest zelf een stacker ofzo pakken. alcohol is ook een optie, ikzelf word er alleen maar sloom van, maar het is te proberen..
iig, succes! nuchter feesten is echt niet zo moeilijk als je misschien denkt :)
Waarschuw beheerder
gewoon niet nadenken en stampuh!!!!!!!!
wel :respect: ik ka/wil het niet

Waarschuw beheerder
eerst op je eigen energie
dat hou ik dan wel 1,5uur vol
dan met drank komen er weer 3uurtjes bij
dan een joint kom ter een uur bij
en als je egt nie meer ken
een beetje sossa of speed
zo heb je tog al 5en half uur zonder drugs
gefeest
maar met is gewoon veel leuker
Waarschuw beheerder
Voor mij is drugs gelukig altijd een AANvulling geweest en geen INvulling. Soms nam ik wat en soms niet. Gelul dat je eerder moe word...je word net zo snel moe alleen als je drugs op hebt merk je het niet omdat je vet over je eigen grenzen heengaat.

T is heel simpel. Probeer er niet mee bezig te zijn. Of kijk eens goed naar al die wappie gasten om je heen. Wed dat je je er rot aan irriteert. Dans effe, loop een beetje rond, ga af en toe effe zitten, eet ook wat enzo. Zorg dat je de dag van te voren goed slaapt, ga van te voren nog effe een uurtje liggen. Als je te gaar wordt ga je gewoon eerder naar huis, daar ga je ook niet dood aan hoor. Maar it's all in the brain. Ik doe gewoon vaak net alsof ik iets gebruikt heb. En dat werkt. Luister gewoon naar jelichaam. Dedag erna ben je echt blij als je nix genomen hebt.

En als je echt perse iets wilt nemen omdat je denkt dat je t niet volhoudt (terwijl dat bullshit is hoor, een mens kan heus wel een nachtje slaap overslaan), dan drink je een paar Red-Bulletjes of neem je 1 efedraatje ofzo.

Maar believe me, als je maar wilt, lukt t je! Succes! :)

Waarschuw beheerder
:yes: Wacky heeft gelijk
Waarschuw beheerder
donateur
idd jacky

Waarschuw beheerder
dat zei ik,ga zitten,eet goed en ga desnoods wat eerder weg :d

maar hoor veel mensen zeggen van neem alcohol....HALLO de jongen had het toch over nuchter en alcohol is hard drugs dus dat mag niet!
naar mijn mening dan,ik heb tegen mezelf gezegd eerste aantal maanden geen drugs,dus ook geen alcohol en heb ik nou ook al 3 feesten gedaan en ga ik nog een tijdje doen!

maar het valt best mee,de 1e paar keer zijn ff lastig darna gaar het steeds makkelijker!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook al 3 feesten nuchter gebleven alleen 3 glaasjes water bent wel rond half 6 moe maarja boeie als je niet gaat zitten en gewoon door beukt is 't hendig vol te houden.
Op 't einde vind ik altijd lache staat iedereen pangaar aan de kant en ik sta nog te springen enz.:bounce:

Waarschuw beheerder
as je niet ken feeste zonder drux ben je echt een zielepoot..:P:P:P:P

dussssss.......
Waarschuw beheerder
donateur
idd alpha joe

Waarschuw beheerder
je moet gewoon zorgen dat je niet in de verleiding komt en gewoon met een instelling erheen gaan van ik zal wel zien..
dan word t meestal toch wel leuker dan je verwacht..
tis ff doorbijten..
Waarschuw beheerder
je kan ook aan de alcohol beginne...
majaa straks word dat weer een verslaving :S ehhe

Waarschuw beheerder
mensen die zeggen dat ik dan maar moet gaan drinken, die begrijpen het niet denk! en lezen al helemaal niet!

ik had al gezegd dat ik niet drink! dus dat gaat niet op bij mij!
Waarschuw beheerder
sorry had ik idd ff gemist
dan neem je een herbaltje of vin je dat ook niks?
ooow :x misschien had je daar ook al wat over geschreven!!?

je hoeft niet meteen pissig te gaan doen geef je alleen maar goedbedoelde raad
Waarschuw beheerder
donateur
waarom niet gewoon helemaal nuchter?
Wat is daar mis mee? En als je het zonder niet leuk vind (of stukken minder leuk) dan volgende keer weer met?

Waarschuw beheerder
ja en ik doe nu ook al maand nuchter en heb 3 vette feesten gehad!! (y)

en deed eerst ook met,dus het kan makkelijk!

voor de rest heb ik alles al gezegd in mijn eerdere reply's :d
Waarschuw beheerder
Ik ga al 2 jaar helemaal nuchter! Echt HE-LE-MAAL niets mis mee! Is alleen maar relaxed! Weet je alles nog van die leuke vrouwtjes die je versiert hebt! ;) Nee ff serieus! Het is echt lekker uit te houden! Ik drink zelfs geen redbull! Nou als ik op alleen cola al de hele nacht door kan gaan, dan kan jij toch zeker wel op RedBull de hele nacht door!!!

Waarschuw beheerder
tjah..
gewoon sterk in je schoenen staan denk ik, en eventueel zoeken naar een maat van je, die ook wil minderen, en het dan samen doen.
Waarschuw beheerder
ik heb op shockers de hele nacht staan stampen met maar 1 biertje. ik kreeg gewoon een kick van de mensen, de sfeer, de muziek. geweldige tijd gehad. Alleen tegen het eind wel doodop.

Waarschuw beheerder
tjah, dat kan ook.
maar op shockers?
dat vond ik echt een ballen feest! :(

Waarschuw beheerder
Onno, je moet gewoon inderdaad tegen je eigen zeggen ik doe t niet, als je dat niet red nahja dan niet.

Maar ja weet je nog wat je zei tegen me, Ik ben wel een nerd he al zie je me langs stuiteren, dus hou je er dan aan en doe t niet :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voor mij hoort het er bij....

Waarschuw beheerder
Happy Caps van de smart shop

Waarschuw beheerder
voorbereidingen:

- een maandje of twee beetje rustig aan doen. geen aanraking met drugs en weinig feesten (scheelt ook in de kosten)
- dan een feest kiezen waarvan je zeker weet dat je er toch wel uit je stekker zal gaan (favoriete DJ's...)
- nachtje vantevoren goed slapen
- dag vantevoren goed eten en een paar vitaminetabletjes eten (of gewoon echt fruit)
- als je bang bent dat je toch snel verleid wordt: zoek iemand op die ook een keer zonder xtc wil feesten

op de avond zelf:

- gedisciplineerd tegenover jezelf zijn en de pillen ook écht niet in huis halen, laat staan meenemen!!
- ik drink ook geen alcohol maar als je niet echt op gang kan komen: een biertje delen met iemand (paar slokjes meedrinken) kan wonderen doen.
en als je dat écht niet wilt kan je ook aan de red-bull/cola gaan voor de energie
- als je zwaar behoefte krijgt aan het gevoel: zelf opwekken (dat kan je lichaam prima omdat het de ervaring nou eenmaal kent) door je het wause gevoel voor te stellen (hoe voelt die tinteling? hoe voelt die rush?)
- als je moe wordt: zittend kan je net zoveel genieten van de muziek en de sfeer en de mede-feestgangers die uit hun stekker gaan!

succes!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Ti Ta Tovenaar: en, heb je 't al geprobeerd?

ik wilde er nog iets aan toevoegen: als je écht wilt stoppen is het best gemakkelijk. maar als je het eigenlijk niet wilt ga je excuses voor jezelf bedenken ("nah vooruit, één pilletje vanavond mag wel, dan ga ik daarná wel minderen...") en dat werkt dus alleen maar tegen je.

je hoeft nog niet eens per sé een reden te hebben waarom je wilt stoppen, als de wil er maar ís!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Volgend weekend ben ik een maand gestopt!! :bounce:

Ik was het al van plan, en toen d8 ik van geen inkopen doen meer en gewoon weer feesten zoals ik dat altijd deed!

Tot nu toe gaat het perfect. Heb in die tijd ook mijn vriendin ontmoet, en dat is misschien ook wel iets waarom ik het doorzet.

Vond dat ikzelf eigenlijk geen leven had. Beetje alleen maar plezier met het uitgaan hebben wanneer ik drugs op heb? No thanks! Daar moesten dus wel veranderingen in komen!

Zoals ~wen~ zei: "een maandje of twee beetje rustig aan doen. geen aanraking met drugs en weinig feesten (scheelt ook in de kosten)
- dan een feest kiezen waarvan je zeker weet dat je er toch wel uit je stekker zal gaan (favoriete DJ's...)"

Daar geef ik haar echt wel gelijk in!
Feesten doe ik ook nu (vooral in het begin) heeeeel wat minder en mijn eerste aankomende feest zal toch Qlimax worden, zodat ik effe het feesten ontwent ben!

Tsja er zit nog 1 factor in het spel waarom ik dus ook gestopt ben, en heeft met mijn vriendin te maken, en zolang ik met haar ga, no drugs for me! Dat vind ik dat ik dat mezelf wel verplicht ben! (maar dan op een positieve manier!) :D

Waarschuw beheerder
Nou is niet zo moeilijk.
Niet meer naar feesten gaan ;p
Waarschuw beheerder
ik ga al 9jaar na feesten heb ook al die tijd veel shit gebruikt en ben nu bijna u jaar eraf op heeeeeeeeeel soms iets na. en drink nu wel of blijf helemaal nuchter en ik ben 10x gekker als met die zooi op en dans de hele nacht als u gek en heb vette lol ik ben vaak de enigste in u grote groep die niks meer neemt en hun wille vaker nog eerder na huis dan ik dus gewoon doen en als je zonder drugs niet na u feest kan ben je nep want je komt toch 4t feest en niet 4de drugs lijkt mij want als ik na mensen van eerder kijk die ook altijd ginge feeste zijn er nog weinig over zo gauw ze met de shit stopte zag je ze nergens meer waar kwamen ze dan 4 de shit of de muziek en sfeer vraag ik me af.... en anders stack2 proberen daar word je ook heel actief van en voel je je net iets happyer :bounce: gewoon proberen toen je nog niet gebruikte kon je toch ook lol maken zonder zit aleen tusse je oren weet zeker als je t ff volhoud dat t je beter bevalt de volgende dag niet na de tering en je ziet er niet uit als u zombie met die shit op maar u gezonde rooie kleur hhahaha :bounce: :bier: (K)
succes
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb gewoon een hele leuken meid ontmoet die het niet wil dat ik het doe!!
voor mij reden genoeg om het niet te doen
(l)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat't ookwel voor een groot deel psychisch is; omdat je eerder wel 'hulpmiddelen' hebt gebruikt, denk je vervolgens dat je het nietmeer op een feest uithoudt zonder!
Maar daar moet je dus gewoon doorheen, en op'n gegeven moment heb je net zoveel energie (hoewel....:/)
Tsja en misschien houdt je lichaam het dan een uurtje minder uit..
Maar om nou voor dat laatste uurtje nog je lichaam te 'vergiftigen'??

Of gewoon iemand i/d buurt hebben die je placebo's voert ;p

Waarschuw beheerder
donateur
je wil het of je wil het niet KLAAR
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gewoon proberen niet terug te denken aan 'het gevoel' van de vorige keer dat je gebruikte.

Dan mis je ook nix (werkt bij mij wel)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou maar stoppen want het veranderd je karakter,dat merk je past als je stopt.
Waarschuw beheerder
Ik ga al sinds 1992 NUCHTER naar feesten.
In tegenstelling tot vele anderen hier zou ik niet weten hoe een feest is MET drugs.
En, dat wil ik ook graag zo houden.
Als ik op feesten soms zie hoe sommige mooie jongens en meiden er bij lopen doordat ze wat gebruikt hebben ben ik blij dat IK er niet zo bij loop.
Als je van de muziek houdt kom je vanzelf in de stemming en kun je ook de hele nacht door gaan.
Zorg gewoon dat je goed uitgerust bent en je lichaam geeft vanzelf aan wanneer het genoeg geweest is.
Waarschuw beheerder
ja dat gaat heel erg goed.....gewoon er voor zorgen dat je goed uitgeslapen naar een feest toe gaat en daar niet al te veel alcoholische dranken drinken dan heb je geen pilletjes nodig en geen snufjes......is allemaal rommel......

Waarschuw beheerder
ik vond er niks moeilijks aan...
gewoon niet meer nemen.. heel simpel..
Was ook niet beinvloedbaar door mijn vrienden die het bijna allemaal nemen.. ze waren juist trots op me..!!! suc6! (K)

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
:bier: (Y) heel veel

Waarschuw beheerder
Veeeeeeeeeeeeeeeeeee­eeeeeeel drinken!!!!!!!!!!!!!­!!
dat is het beste middel!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
ik weet nu wel hoe het is om te feesten met drugs op, maar zou zo graag willen minderen, maar ik heb het gevoel als ik dat doe, dat ik iets mis op een feest!

weet je juist zonder drugs maak je het feest mee.
Ik hen al op hr & ghosttown geen drugs op..
En het bevalt me uitstekend, juist nu maak ik het feest compleet mee.
gewoon lekker wat drinken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 TerrorStampertje aka Uiltje > Je hebt wel gelijk. Je maakt dan het hele feest mee, en niet dat je soms delen niet weet enz. Of dat je niet weet hoelaat je bij welke DJ was ofso.

Maar tip (die al velen gaven): gewoon lekker drinken...
Waarschuw beheerder
je moet er gewoon niet te veel aan denken, niet te veel joints en het lukt wel hoor, ik ga ook altijd nuchter (op ephedra na dan maar dat noem ik nog nuchter)

Trouwens :respect: voor stampterror's opperlange zinnen ;)
laatste aanpassing

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Leef je gewoon helemaal in in de muziek. Laat de bass je drugs zijn ;)
Waarschuw beheerder
Vorig weekend ook voor het eerst een feest nuchter gedaan en was wel anders maar zeker niet minder......dacht eerst niet dat ik het zo lang vol zou houden omdat ik om half 6 sochtends er al uit moest maar ik heb heel de avond staan stampen terwijl sommige mensen die wat op hadden maar een beetje langs de kant stonden :)

Ik weet wel dat je, ik iig, meer geniet van de muziek.

Tis allemaal makkelijker dan dat ik had gedacht :)

Waarschuw beheerder
Vermaak me beter met bier dan met die klere drugs!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb basse generation en ghost town nuchter gedaan en heb het allbei makkelijk volgehouden.
zorg gewoon dat je goede rust daarvoor heb gehad, en als je moe bent niet alng gaan zitten want dan stort je helemaal in
suc6
Waarschuw beheerder
toch stiekem eentje pakken

:xtc:

Waarschuw beheerder
donateur
:mixje:

Waarschuw beheerder
Tja,dat zal aan je eigen wilskracht liggen...ben nu zelf 10 maanden gestopt met iets pakken en ik moet zeggen dat het me vrij zwaar gevallen is.Ben inmiddels al een paar keer weggeweest zonder en als je zorgt dat je fit bent en je hoofd leeg is..geloof me,ik heb de leukste dingen meegemaakt zonder drugs!!Succes

Waarschuw beheerder
ik ben ook sinds een paar maanden gestopt en heb herbals op dus veeeeel minder schadelijk en ik moet toegeven , met herbal's had ik het veeeel meer naar me zin dan met drugs

Waarschuw beheerder
xie het probleem niet, ergens is het juist wel relaxed toch. beter dan dat opgefokte gedoe!!

Waarschuw beheerder
Dikke zak wiet en genoeg redbull...
Waarschuw beheerder
bassworm:
maar cafeine en wiet vallen toch ook onder drugs?
Waarschuw beheerder
Teeering heej, wat een gezonde mensen hier allemaal, pffff...

Waarschuw beheerder
owjah? :)
whahhahaha

strax ga je me vertellen dat sigaretten ook drugs zijn :P

Waarschuw beheerder
donateur
Tegenwoordig is het bij mij ook stappen zonder pilletjes... gaat prima.. met alcohol op ben ik persoonlijk een stuk socialer.. En nog net zo veel :bounce: als toen ik pillen slikte hoor ;)

Maar ok.. ieder zijn eigen keuze toch???

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Met thunderdome blijf ik ook weer nuchter want ik moet trug rijden dus ja nou heb ik nie eens een keus maar anders zou ik ook nix doen ben al een half jaar clean!

Waarschuw beheerder
laat beginnen met alkhool zuipen (uurtje of 12)..
dat werkt bij mij prima :)
Waarschuw beheerder
toch stiekem wat nemen ;)
Waarschuw beheerder
Net doen of je van de kaart ben...

Waarschuw beheerder
Ik zou smart proberen, en daarmee afbouwen tot niks. In een keer stoppen is echt moeilijk!

Suc6
Waarschuw beheerder
donateur
Net doen of je van de kaart ben...

LOL :jaja:

Waarschuw beheerder
gewoon feesten onno ik ken et ook zonder duzzz jij zeker weten!!! ook!!!!!! ik wil je wel op een feest zien zonder dat je gebruikt heb natuurlijk!!!!!!

(K)
Werkzaam bij Deliciouz Events
Artiest {SHOWLIST artist 17860, 49085}
Waarschuw beheerder
donateur
Rockstertje: Als ik op feesten soms zie hoe sommige mooie jongens en meiden er bij lopen doordat ze wat gebruikt hebben ben ik blij dat IK er niet zo bij loop.
Als je van de muziek houdt kom je vanzelf in de stemming en kun je ook de hele nacht door gaan.

En zo is het maar net!
Waarschuw beheerder
Tsja je moet als je t echt wil (feesten zonder drugs) gewoon een knop omzetten. En dan wil het best. Ik heb ook een aantal maanden nix gebruikt. En dat beviel me prima!

Ik weet nu dat ik zowel met als zonder drugs er een top avond van kan maken.

succes ermee!

Waarschuw beheerder
donateur
31 december was de laaste keer dat ik drugs gebruikt heb.
ik wou er gewoon mee kappe had er geen zin meer in.

ik voelde mij er veel beter bij en vermaakte mij uitstekend op feesten zonder.
ik drink ook geen alcohol niks.

mijn laaste feest was ML 23 aug en de after QT maar dat moet ook wel wat ben 7 bijna 8 maand zwanger nu.
bud i see no to drugs and alcohol
Waarschuw beheerder
Gewoon snoepies vervangen door (veel) hash en bier is voor mij al een stap in de goeie richting...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bljf dan maar thuis
Waarschuw beheerder
Als je wil minderen, stap je over op zwaardere drugs en dan heb je dus minder nodig.

PAS OP:Dit werkt niet als je wilt stoppen.
Suc6

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me 1x ook goed vermaakt met 1 @tje op en paar herbals.....en moet zeggen dat die herbals echt nietverkeerd waren:D...had dat @tje niet nodig maar wel stiekum gedaan!!

dus idd ik zou herbals doen:D en je krijgt het hele feest mee:D...das ook wel eens prettig!!

Waarschuw beheerder
ik gebruik al n half jaar niet en ik mis echt de drugs niet.. alleen heeeeel af en toe zegt n stemmetje.. toe maar is niet erg, maar dan doe ik heel verstandig en mep ik dat duiveltje van me af.. soms weleens kut!!en doe ik hem pijn, maar het feest blijft wel hangen, als je niet te veel gedronken hebt!! ik vind met alcohol veel leuker dan met die chemische bende.. en ik blijf nog steeds tot het eind!
er is geen feest, zo als n..... alcoholicparty!! zoals ze n tijd geleden al zeiden...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eerder nam ik altijd drugs op een feestje maar laatst ging ik dronken naar een feestje maar das echt veel mooier dan met drugs op

Waarschuw beheerder
drugs met mate is toch niet zo erg? ik heb niet zon beste conditie om de hele avond nuchter te stampen en als ik bezopen ben krijg ik mn poten niet eens meer omhoog :S mah kvin nou niet echt dat je feest vetter wordt met drugs, ik kan alleen langer door..denk ik.
x
Waarschuw beheerder
Ik heb pas 1 echt feest meegemaakt waar ik gebruikt had en daarvoor ging ik altijd nuchter. Ik dronk alleen maar water en sprite en het ging prima. Je mist opzich helemaal niks, aleen met drugs op voel je je toch lekkerder, maar feestuh is sowieso leuk, met of zonder.
Waarschuw beheerder
ik feest al sinds begin juli zonder drugs, mijn advies

sterk zijn, het echt willen

en gewoon zuipen :p
Waarschuw beheerder
geen drugs.. hmmm..... misschien is verdoving een goed alternatief?

Waarschuw beheerder
Koop smartdrugs bij een smartshop.
Probeer es Liquid E (NEE, geen GHB), is ook super en langgggggg nie zo slecht.
En zeg nie dat dat nix aan is, pas oordelen als je het een gehad hebt...
Waarschuw beheerder
stoppen met drugs en wel naar de smartshop rennen :S

lekker hypocriet
Waarschuw beheerder
tja inderdaad.. van die smart-zooi word je af en toe nog leiper dan van chemische drugs... ik bedoel, je ziet af en toe op tv. wel eens van die bosjesmannen om een vuur heen rennen en denken dat ze een olifant zijn? komt van die bladeren...
Waarschuw beheerder
of lekker op een verkeerde champignon kauwen, denk je dat je kabouters ziet die van de DJ muzieknoten naar de boxen brengen

nee, das lekker :S

Waarschuw beheerder
Gewoon van vrijdag op zaterdag genoeg slapen en als je er bent een lekker red bulletje nemen ;)
En als je alcohol gaat drinken....zo laat mogenlijk beginnen :D

Waarschuw beheerder
JEFFREY anti WAZI!
Lekker hypocriet! jij verder niet he :S!
Met je op merking:

ik feest al sinds begin juli zonder drugs, mijn advies

sterk zijn, het echt willen

en gewoon zuipen :)

Alcohol is helemaal niet slecht voor je! ;)
Weet niet hoor maar alcohol is ook drugs, veel verslaafde en meer als van de smartdrugs! :S
Zeg nog wat nuttigs! Pino als van die simple opmerkingen!

Waarschuw beheerder
weet je wat het is als je drugs ophebt is het op een gegeven moment uitgewerkt en ben je kapot!!!!
das niet leuk natuurlijk maar als je geen drugs gebruikt word je niet moe en heb je ook geen maandag en dinsdag dip en dat is veel beter!!!!
maar als je energie wilt hebben op een feest herbals werken wel!!
Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn Herbals (red caps) de oplossing. Zou het niet willen omschrijven als drugs, maar je krijgt er wel ech super veel energie van zodat je de hele nacht op de dansvloer doorbrengt. Alleen niet te veel nemen, dan kun je de eerste paar nachten niet slapen ;)

Ik neem altijd een paar herbals voordat ik naar een groot feest ga, en voel me de volgende dag minder brak dan wanneer ik te veel gezopen zou hebben. Echt de oplossing dus!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
mark bijdehand

alles is drugs ook cola, koffie en andere bende

ik ben gestopt met hard-drugs, daar versta ik onder coke, speed, pillen en andere ellende

als mensen dan komen met smart-drugs als vervanger voor hard-drugs vind ik dat hypocriet

Pino als van die simple opmerkingen

euh.... :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb op HB geen drugs gehad.. heb me de hele n8 prima vermaakt :D :yes:
en was daarna helemaal niej sow brak, en voelde me helemaal niet zo kut als wanneer ik drugs op had..

dus ik denk dat dat ckers voor herhaling vatbaar is.. :)

Waarschuw beheerder
euhm.. wat is dr mis met de smartshop?? :S

Waarschuw beheerder
He Tovenaar,

Probeer t eens met stackers, doe ik ook, gaat wel lekker,alleen af en toe last van je maag, maar dat krijg je ook van de drank!

Ps: een echt feestbeest kan feestuhh met en zonder druxx

Waarschuw beheerder
Jeffrey ik vind mensne echt lop die zeggen gewoon veel zuipen!!!
Ik ken meer mensne met alcohol problemen als met drugs en ik kan me voor stellen dat een stacker of een hurbal best een beetje helpt om van die shit af te blijven en is dat een stuk beter dan je naar de tering drinken!
Dat wilde ik effe kwijt!
Waarschuw beheerder
alle jezus, waarom gelijk dat gezeik erbij halen dat je mensen kent met alcholproblemen :S

waar is ik dus op doel met de tekst "lekker veel zuipen" is dat je beter aan je baco`s of aan je bier kan zitten dan aan de coke, pep of pillen op een feest welteverstaan, daar gaat dit toch over over drugs/drank gebruik op feesten?
want ik heb het niet over die stakkers die elke doordeweekse dag aan het Best-bier zitten en dus idd een drank-probleem hebben

dus ga jij nou maar lekker aan de spa rood op een feest, neem ik nog een vodka-cola TIJDENS het feest
mag het?

Waarschuw beheerder
ga naar een klein dorp bij je in de buurt ofzo en ga daar in het enige cafe zitten met 5 dorpelingen al luisterend naar de jolige meezingers van de lokale helden?

Waarschuw beheerder
ach geef t gewoon toe, hij heeft gelijk je kunt er beter een paar meer drinken.. bovendien is t ook wat beter voor je imago, je kunt beter elke week bezopen thuiskomen dan :vaag: helemaal van t pad/tje zo is het toch?? ik weet in elk geval zeker dat mijn ouders liever hebben dat ik me van de wereld zuip!! haha!
ach ieder voor zich t is maar waar je je lekkerder bij voelt maar als ik naar mn eigen ervaringen kijk heb ik liever dat we allemaal een borrel nemen, dan is iedereen een stuk relaxter. van die zooi krijg je alleen maar zo'n opgefokt sfeertje.. :s

Waarschuw beheerder
Ga alleen naar feesten die je echt leuk vindt, dan helpt de muziek je er wel doorheen.

Plus een beetje zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen wil ook wel eens helpen..

Oh, en je kan natuurlijk ook een keer om 5 uur ofzo naar huis gaan i.p.v. een uur na afloop...

Succes!
Waarschuw beheerder
"je dan iets mist" op dat feest
gheheh je weet alles nog..;):D
alleen duurd het vet lang natuurlijk dan als je met drugs op na een feest gaat mja meestal wil je ook dat het langer duurd :D

Waarschuw beheerder
probeer eerst op een klein feesie zondre drugs

je mist niks

de volgende dag voel je je echt goed

niet verrot enz

teminste dat heb ik dan

je moet gewoon sterk en je schoene staan en zegge nee klaar en je niet over laten halen

of als je andre lekker ziet space moet je gewoon sterk zijn

ik vind het meer zielig als je niet zonder drugs op een feest kan

dan kan je nog niet eens lol hebbe op een feest zonder drugs :S

Waarschuw beheerder
Door de kick van het lachen om de mensen die helemaal naar de klote zijn.. :-d

Te grappig en je bent de hele nacht bezig.. :-d
Waarschuw beheerder
ik zal ook smart pillen gaan gebruiken ben je de volgende dag niet verrot

Waarschuw beheerder
Van zo'n Pep pillen zijn toch niet slecht ofwel wat je bij fitniss ook krijgt.

Ik Slik geen pille meer op kleine feesten die tot 3 uur duren ofzo . Qlimax wel daar wil ik gewoon vol uit me dak gaan. om 3 uur ben ik zonder meestal helemaal op .

Waarschuw beheerder
NOUW IK SNAP HET WEL HOOR :@:@:@:@:@.

Ik ben net gestopt met de :xtc: en ik heb zeker zo'n tien weken ong. achter elkaar gehad dat ik niet nuchter was bij het uitgaan.
Nu was ik gister nuchter en wilde ik idd ook wel wat tips hebben om er mee door te komen, uiteindelijk ben ik toen maar aan de :bier: gegaan. Ik vind het best hoor als je nuchter bent, wel leuk,maar ik krijg op een gegeven moment na een uurtje stampuh echt wel pijn in me poten en in mijn zij en dan zie ik al die mensen heleemaaaal waus heel de tijd maar door lopen stuiteren :bounce: jaa dan heb ik op een gegeven moment toch iets nodig, klaar, of ik moet gewoon aan mijn conditie gaan werken,maarja :p

Waarschuw beheerder
Maar het leuke ervan is dat ik van gister wel ALLES kan herrineren en van de afgelopen keren maar heeeeeeel erg weinig :)
Waarschuw beheerder
tik gewoon wat ephedra's weg en zuip er wah bier bij en eventueel een joint, dan komt alles goed :P

Waarschuw beheerder
:-D

Waarschuw beheerder
HEEL VEEL BIER!!!!!!!!!!!!!!!!

werkt bij mij prima :D

Waarschuw beheerder
Wat alcohol en ik vermaak mij ook wel.. Ik heb geen pillen nodig om me te vermaken :)

Waarschuw beheerder
sinds MC (denmk ga t na zoveel jaar eens goed nuchter doen enzo)

een feest is pas een feest as je aan de pep ben geweest

Waarschuw beheerder
Hallo, je kunt echt wel beter iets bij de smartshop halen, bijvoorbeeld een herbal of zoiets in plaats van XTC te nemen. En das helemaal nie hypocriet.
(Als je wil stoppen met drugs omdat ze slecht voor je zijn)
Waarschuw beheerder
klein beetje paddo's (kaalkopjes) en een paar pillen sperulina...ik heb gehoord dat het best goed werkt...
Waarschuw beheerder
ik weet niet of dat spirulina zoiets is als ephedra maar ik heb eens 2 ephedra's met 2 steeltjes paddo op... nou ik werd me een partij para :S kut paddo's
Artiest White
Waarschuw beheerder
paddo's -> geen drug voor op party , veel te leipe shit daarvoor !
Waarschuw beheerder
zeker geen paddo's op feestjuhs gaat helemaal fout (spreek uit ervaring) O:)
maar als je drugsvrij wil feestuh, gewoon doen als of je ramvaag bent en de echte vage mensen gek maken!!! haha.....spacuh!!!
Waarschuw beheerder
nee je moet gewoon een heel klein beetje nemen, een beetje waar je nix van zou voelen normaal, als je deze hoeveelheid met sperulina gebruikt schijn je energie te krijgen

Waarschuw beheerder
donateur
jah dat hebbik ook 'ns gelezen van die kaalkopjes + spirulina! Dit om precies te zijn:

Het kaalkopje, in een kleine dosis, bijvoorbeeld drie tot vijf stuks, maakt zeer energiek als daarbij ook spirulina, bijvoorbeeld drie of vier pillen, wordt ingenomen. Deze combinatie is ideaal om op te dansen.

Kaalkopjes geven je het gevoel alsof je pure MDMA ophebt, alleen duurt dit effect 6 tot 7 uur ipv de 2 uur van pure MDMA. Als je efedra neemt ipv spiruline dan is het energie effect ook hoger. Dan heb je 7 uur lang de werking van een pil (alleen dan een stuk safer).

Geen idee meer waar'k 't vandaan heb gehaald destijds en of 't waar is????:S Iemand ervaring mee met deze combi?
Waarschuw beheerder
de eerste 2x is het niet te doen, daarna wordt het alleen maar leuker. je danst veel meer zonder shit, je kan slapen als je thuiskomt en smidaags op zondag heb je hooguit spierpijn.

gewoon redbull zuipen en eventueel een jointje roken om een beetje ontspannen te geraken.

it works! kijk maar naar de mensen die altijd dansen/hakkuh! teveel dope en je staat alleen maar stil.

Waarschuw beheerder
gewoon helemaal nuchtig gaan. is echt lachen man:9
1e paar keren ben je wel gauw moe maar moet je je gewoon overheen zetten.
en daarbij vage mensen kijken met je nuchtigere kop is echt mooi hoor:9
Waarschuw beheerder
gewoon zonder die chemische troep stampe moet kunnen, als je niet zonder kunt ga dan later en ga eerder naar huis!!! wat heb je eraan om je vol te stoppen? je gaat harder meer ook niet en denkt dat je langer volhoudt maar in principe juist nog zelfs minder lang

Waarschuw beheerder
Gewoon alleen veel bier zuipen en zorgen dat je in beweging blijft (Stampen, praten, rondlopen), Ik word dan altijd pas moe als het feest 1 of 2 uur afgelopen is, je moet gewoon zorgen dat je in een goede stemming blijft.

Jammer dat ik als ik dronken ben vaak zonder na te denken drugs neem omdat het me dan niet intereseerd, maar de afgelopen paar feesten heb ik gelukkig niets genomen. Gewoon blijven proberen, het lukt heus wel een keer!
Waarschuw beheerder
Toch is het leuker met :xtc: nouja ieder zijn mening toch :respect:
Waarschuw beheerder
geen drugs meenemen en daar ook niet kopen, en je glas vasthouden :)

kon je dat zelf niet bedenken :S
Waarschuw beheerder
hard gaan op een jointje, zwaar relaxed!!
alleen wel niet gaan zitten

Waarschuw beheerder
Als je geen drugs wilt gebruiken als je
uitgaat!!.. moet je zorgen dat je de
hele tijd gewoon een bezigheid hebt zodat je
er niet aan denkt!!.. zo werkt dat wel bij mij
:)

Waarschuw beheerder
Idd dit werkt bij mij ook nog steeds... Gewoon bezigheid.. sigaretje drankje en dansen.. en een mooi vrouwtje wil ook nog wel voor afleiding zorgen :P
Waarschuw beheerder
ga er met vrienden heen die geen drugs gebruiken...
Waarschuw beheerder
donateur
mensen die drugs nemen om kunne feesten zijn niet in hun hoofd
Waarschuw beheerder
ja, gewoon een goed alternatief halen bij de smartshop idd, als je een paar herbals achterover heb gegooid wil je ook wel los gaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus Christus!

Alsof het ONMOGELIJK is

KANSLOOS!!!!!
Waarschuw beheerder
heej heej

rustig met het taalgebruik he jongedame :P

Waarschuw beheerder
een paar tabletten springstof.... en wat wodka-jus

is van American Sports (verkrijgbaar i/d sportschool)

www.springstof.com
Waarschuw beheerder
gewoon biertje nemen. jezus moeilijk hoor zonder drugs..
Waarschuw beheerder
donateur
Mmm, btje jammer dat sommige mensen problemen van anderen niet kunnen respecteren hierzo..

Als je echt moeite hebt met feesten zonder drugs is dat idd jammer.

Zelf drink ik nooit alcohol op een feest, want daar word ik super moe van. Ben sinds kort ook helemaal gestopt, dus ga maar es proberen om op een kleine dosis wiet of ephedra's de avond door te komen.

Iig veel succes Ti Ta Tovenaar!

Waarschuw beheerder
wat ben je dan een stakker...

Waarschuw beheerder
idd n goede oplossing is SMART........is ff wennen maar je valt halverwege het feesie nie in slaap. heb zelf n jaartje gedaan en t bevalt best goed eigenlijk. wat ik zo anders vond is dat ik het hele feest heb meegemaakt. wist nog presies wie waar, wanneer en hoelaat draaide.......

Waarschuw beheerder
Nou die smart sjit is net zo slecht voor je.... ik kan er evengoed niet van slapen, en voel me brak de dag erna..

gebruik nu ook al n maand of 5 niets meer..

eerste paar feesten is t moelijk je mist wat denk je... je bent moe om 2 uur stort je in ... maar dat wordt minder na een paar feestjes, echt!

soms drink k nu wel ns. maar meestal blijf k helemaal nuchter :jaja:

en t bevalt me prima, en eigenlijk heb ik t alleen maar meer naar mijn zin, te meer omdat ik weet dak daarna lekker mijn bed in duik, heerlijk slaap en me goed voel :D

Waarschuw beheerder
je moet je zelf niet inpraten dat een feesie zonder drugs niet lukt, als je gewoon voor het feest gaat lukt het wel
Waarschuw beheerder
Als je niet een een feessi zonder drugs kan, is het toch wel erg gesteld met je hoor :/

Magoed.. Ik feest nu bijna 2 jaar zonder die bende.
Ik heb NIET het gevoel dat ik iets mis. Ik zie juist meer als al die :vaag: mensen. Plus daar komt bij dat ik er niet beroerd bijloop, dat mn ogen normaal staan, dat ik geen achterlijke scheve bekken trek en dat ik me de week erna niet depressief voel :)

Makkelijke keus toch :)
Waarschuw beheerder
ik heb nooit drugs gebruik en ik mis ook niks.
net als hoe jakkie zegt ik zie meer dan de mensen die wel gebruikt hebben.
ik ben ook niet van plan om iets te gebruiken want als ik zie hoe de andere erbij lopen.....:s nee dank je, ik amuzeer me wel zonder :)

Waarschuw beheerder
Beetje jammer dat je niet kan feesten zonder drugs..majaa...je kan ook niet alles hebben he :vaag:

ik kan t gelukkig wel en ik zou niet weten wrom ik die troep zou moeten gebruiken!
Waarschuw beheerder
haaaaaay kerol je weet nu hoe het is zonder drugs te feesten en is het beter of mis je nou heel veel zonder al die bende ????
Waarschuw beheerder
ik heb nooit drugs gebruik en ik mis ook niks.
net als hoe jakkie zegt ik zie meer dan de mensen die wel gebruikt hebben.
ik ben ook niet van plan om iets te gebruiken want als ik zie hoe de andere erbij lopen..... nee dank je, ik amuzeer me wel zonder

er is ook zoiets als met mate. Denk dat 1-2 p'tjes je avond aanzienlijk leuker maakt, waar 5+ p'tjes je avond aanzienlijk minder zal maken (en de dagen erna)

Waarschuw beheerder
weet je wat ook helpt tegen de dagen erna?
after E..........echt n anrader!!!
je voelt je n paar uur erna alweer herboren :)

Waarschuw beheerder
nou je hebt van die energiepillen van de kruidvat en als je er daar 3 of 4 van neemt komt t zekers goed. (neem ik aan, en als ik andere mag geloven blijf je er best wel lang wakker van)
:9
Waarschuw beheerder
ten eerste verbaas ik mij erover dat er nog zoveel mensen zijn die denken dat epheadra niet slecht is !!!!

nu on topic: je moet idd alleen naar feesten gaan waar de muziek zo vet is dat je alleen daar al van een kick krijgt!!!

en eten tussendoor gaan eten heel belangrijk!!1

af en toe ff zitten de voetjes rust geven.

Als je echt wilt en de muziek is vet, dan lukt het helemaal zonder shit!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Als k goed begrijp vinden sommige mensen hier het slecht als je niet zonder drugs naar een party kan. En wat geven ze dan als advies..... gewoon veel bier drinken.

Tja, en dan voel je je de volgende dag zeker niet naar de klote....

als je niet zonder een :xtc: naar een party kan, dan heb je het waarschijnlijk met :xtc: op zo waanzinnig naar je zin, dat het gewoon zonde is om niets te gebruiken als je naar een party gaat.

Waarschuw beheerder
donateur
Water drinken!!
Waarschuw beheerder
als je niet zonder een :xtc: naar een party kan, dan heb je het waarschijnlijk met :xtc: op zo waanzinnig naar je zin, dat het gewoon zonde is om niets te gebruiken als je naar een party gaat.

:D
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
jij begrijpt het cool
Waarschuw beheerder
ik neem de laatste tijd altijd Stackers

zijn wel relaxed je kunt maximaal gaan met die banaan
je krijgt er echt veel energie van(aanrader)

(en ik weet voordat iemand er wat over zegt dat het ook niet gezond spul is)

:D
Waarschuw beheerder
Soory hoor, maar fuck al die schijnheilige, zogenaamde moraalridders die lopen te zeiken dat het zo makkelijk is zonder drugs. Als je alleen maar gewend ben om een feest te beleven met drugs, is het zwaar moeilijk, vooral in het begin, om zonder drugs te feesten. de verleiding is dan toch groot om ff een snoepje te nemen of een snuifje.

Maar mijn tip is, zet em lekker op een zuipen, blijf je ook wel wakker van en uiteindelijk is het ook prima te doen.:)

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon naar feesten gaan waar van je weet dat het leuk word.
Hoe leuker het feest, hoe minder de noodzaak voor drugs. Ga daarbij gewoon tussen andere mensen staan die drugs gebruiken, dat werkt niet aanstekelijk, maar is wel lache.

Als je van MoH en pillen naar Trance Energy zonder drugs gaat, dan trek je het niet, nee :P
Waarschuw beheerder
donateur
2> Viptweak

Als je altijd wat op heb als je naar een party gaat en je probeerd het een keer zonder en je staat tussen mensen die wel wat gebruikt hebben, dan is dat niet LACHE maar zwaar irritant hoor. Want dan voel je je alleen maar klote omdat je ook in de stemming wilt komen waar dat groepje in verkeerd.

Waarschuw beheerder
naar de kroeg gaan house is drugs!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Want dan voel je je alleen maar klote omdat je ook in de stemming wilt komen waar dat groepje in verkeerd.

Hangt ook een beetje vanaf waarom je gestopt bent, maar als je opeens tussen broodnuchtere mensen gaat staan voel je je ook niet lekker.

Waarschuw beheerder
Ehhh...Stackers? Wat is dat?

Ik ben een jaar 4 geleden radicaal gestopt.
Voor mij was het goed om ook met feesten te stoppen toen.
Een paar jaar nix gebruikt.
Mijn hele vriendenkring opnieuw opgebouwd.
(die vrienden van toen zag ik ineens niet meer toen ik niet meer gebruikte...
(lekkere vrienden.))

nu ga ik veel met mensen om die geen drugs gebruiken. Concerten bezoeken vind ik erg leuk of gewoon lekker zuipen en dansen in de wat alternatievere tenten.

Nu heb ik t heel goed in balans vind ik zelf.
T feesten blijft toch kriebelen en n keer of 3 á 4 per jaar ga ik daarom nog vet uit mijn dak. :xtc:
Zo wanneer het weer een tijdje geleden is en er een tof feest aankomt en ik er weer zin in krijg.

Tja, Wodka red bull is ook relaxed vind ik maar ik zelf ga als ik naar een feest ga eigenlijk altijd ook :xtc:
Daarom ga ik ook niet zo vaak meer... ;)
(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
stackers 3 is een optie. cafeine en efidriene tableten. (het is een afslank product) als je die in neemt om 1uur en 4.30uur ben je helder maar toch actief met iets meer energie. teverkrijgen bij DA drogisten.dit kan wel met alcohol maar niet teveel. het versterkt het gevoel weg. en met een blowtje is het echt leuk. 100stuks voor 35euro 1per keer. het heeft mij geholpen met stoppen van pillen en coke. en vienden die nog nooit drugs hebben gebruikt vinden het ook fijn om te doen. maar mocht je een xtc-pil hebben gehad en neemt er dan 1. haalt de werking van de XTC-pil weg maar je houd energie. handig als je nog thuis woont en je moet langs je ouders heen naar bed. werking is 4tot6 uur maar je moet wel goed eten van tevoren. want je hebt dan geen trek meer.

veel plezier met stappen. en wie mij ergens tegen komt heb er altijd wat en kost niets.
help graag een ander van de coke en XTC af
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Salina 16 november 2003 22:53
Jezus Christus!

>>>U riep? :D;-)
Waarschuw beheerder
feesten zonder drugs, heengaan met mensen die ni gebruiken werkt het beste ! ze beginnen er ni over en helpen j het ni t doen :D (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben maar een paar feesten met drugs wezen feesten en mij bevalt het zonder drugs toch echt veel beter.

Tips:

1. Zorg dat je van huis uit een goede conditie opbouwt, ga meer sporten enzo.
2. Matig goed in alcohol, want daar wordt je alleen maar moe van (ik in ieder geval dan)
3. Neem op zn tijd wat rust en bouw het op.
Waarschuw beheerder
heel heel heel veel redbull drinken
en lekker genieten dan hou je het wel vol
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe nu hasj en efedra

is voor mij genoeg

en idd met mensen gaan die niet of bijna niet gebruiken
Waarschuw beheerder
De beste tip:

gewoon toch drugs nemen en doen alsof het vitamiene C is. Werkt perfect!
Artiest {SHOWLIST artist 13300, 34156}
Waarschuw beheerder
Heb op Awake voor het eerst sinds tijden weer eens een pilletje op, maar vond het niet eens meer echt leuk.
stackertje en een jointje vind ik persoonlijk veeeeel relaxter. Dans meer als met een pilletje, voel me s'morgens niet verrot, kan goed slapen, gaan kater achteraf, oftewel ideaal voor mij!

Waarschuw beheerder
Ik gebruik niet, energie zat en ik vermaak me echt geweldig als ik een suikerklontje of kleurstoffen heb gehad :D .

Maar stoppen moet je écht willen anders lukt het je niet. Met vrienden die je steunen.

Een keer hebben ze me wat in het drinken gedaan en ik snap serieus niet hoe iemand het naar zijn zin kan hebben met die troep op? Zit het niet meer tussen de oren dan dat je je echt minder vermaakt?
Waarschuw beheerder
Lekker kans loos de "fles" op zoek en.

Gewoon niet doen. I zeg niet dat ik niet meer gebruik, maar ik kies nu een biertje voor een pil.

Je went er van zelf aan
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon niet innemen !! wat een onzin zeg met je mag ik advies sjesus...tis toch niet zo moeilijk om gewoon niet te nemen??ik snap dat probleem echt nier hoor :S

Waarschuw beheerder
ben het helemaal met P!no eens!
Waarschuw beheerder
ik feest nu al een aantal jaartjes zonder drugs en het bevalt me prima, gewoon flink zuipen en de muziek geeft mij nu energie :p (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Het is gewoon een gevoel dat je zelf als je weet hoe het voelt kan opwekken door het gevoel te voelen wat je moet voelen zoals het voelt bij het gevoel wat je zou moeten voelen als je je voelt bij een pil of peppos of wat dan ook. En muziek alleen is al genoeg als je dat niet voelt dan wit ik t ok nie...haha
Waarschuw beheerder
hellooowww!!!
k vin t vet goed van titatovenaar dat ie wil stoppe!!! en dat ie om raad vraagt laat alleen maar zien dat ie t goed wil doen. t s niet triest of wat dan ook.
dus al die mense die zegge dta t triest s die wete nie heo t allemaal in elkaar knalt.
k hoop dat r meerdere mense zijn die wat aan deze tips hebbe
(K) voor ti ta tovenaar