Partyflock

Forumonderwerp · 631821

Waarschuw beheerder
ik zou graag wat tips willen hebben over het stoppen van het te gebruiken van drugs op feesten!

ik weet nu wel hoe het is om te feesten met drugs op, maar zou zo graag willen minderen, maar ik heb het gevoel als ik dat doe, dat ik iets mis op een feest!
wie van jullie weten hoe ik dat nou het beste kan aan pakken?

gewoon doen is ook een optie natuurlijk, maar zou wel eens willen weten hoe andere dat doen of deden!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben maar een paar feesten met drugs wezen feesten en mij bevalt het zonder drugs toch echt veel beter.

Tips:

1. Zorg dat je van huis uit een goede conditie opbouwt, ga meer sporten enzo.
2. Matig goed in alcohol, want daar wordt je alleen maar moe van (ik in ieder geval dan)
3. Neem op zn tijd wat rust en bouw het op.
Waarschuw beheerder
heel heel heel veel redbull drinken
en lekker genieten dan hou je het wel vol
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe nu hasj en efedra

is voor mij genoeg

en idd met mensen gaan die niet of bijna niet gebruiken
Waarschuw beheerder
De beste tip:

gewoon toch drugs nemen en doen alsof het vitamiene C is. Werkt perfect!
Artiest {SHOWLIST artist 13300, 34156}
Waarschuw beheerder
Heb op Awake voor het eerst sinds tijden weer eens een pilletje op, maar vond het niet eens meer echt leuk.
stackertje en een jointje vind ik persoonlijk veeeeel relaxter. Dans meer als met een pilletje, voel me s'morgens niet verrot, kan goed slapen, gaan kater achteraf, oftewel ideaal voor mij!

Waarschuw beheerder
Ik gebruik niet, energie zat en ik vermaak me echt geweldig als ik een suikerklontje of kleurstoffen heb gehad :D .

Maar stoppen moet je écht willen anders lukt het je niet. Met vrienden die je steunen.

Een keer hebben ze me wat in het drinken gedaan en ik snap serieus niet hoe iemand het naar zijn zin kan hebben met die troep op? Zit het niet meer tussen de oren dan dat je je echt minder vermaakt?
Waarschuw beheerder
Lekker kans loos de "fles" op zoek en.

Gewoon niet doen. I zeg niet dat ik niet meer gebruik, maar ik kies nu een biertje voor een pil.

Je went er van zelf aan
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon niet innemen !! wat een onzin zeg met je mag ik advies sjesus...tis toch niet zo moeilijk om gewoon niet te nemen??ik snap dat probleem echt nier hoor :S

Waarschuw beheerder
ben het helemaal met P!no eens!
Waarschuw beheerder
ik feest nu al een aantal jaartjes zonder drugs en het bevalt me prima, gewoon flink zuipen en de muziek geeft mij nu energie :p (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Het is gewoon een gevoel dat je zelf als je weet hoe het voelt kan opwekken door het gevoel te voelen wat je moet voelen zoals het voelt bij het gevoel wat je zou moeten voelen als je je voelt bij een pil of peppos of wat dan ook. En muziek alleen is al genoeg als je dat niet voelt dan wit ik t ok nie...haha
Waarschuw beheerder
hellooowww!!!
k vin t vet goed van titatovenaar dat ie wil stoppe!!! en dat ie om raad vraagt laat alleen maar zien dat ie t goed wil doen. t s niet triest of wat dan ook.
dus al die mense die zegge dta t triest s die wete nie heo t allemaal in elkaar knalt.
k hoop dat r meerdere mense zijn die wat aan deze tips hebbe
(K) voor ti ta tovenaar