Heej lieverd, ik hoorde je sms. Hoe staat het leven meid... Ik moet morgen tot 1 uur werken, weer je al hoelaat je ongeveer hier bent... Dikke kus van mij
Enne? Leuk gehad gister? Hebben jullie aan me gedacht? Tot hoors. XXX!
donateur
Hey jop jonge alles sexy? met mij minder heb keelontsteking 20 mei verjaardag van mij voor de salougroep een beetje! zie je dan wel hopelijk xx (www.hi.nl)
he! heel thuis gekomen?hope so,.. maar was toch nog wel lache bij jarno ben nu net thuis.. matthias is ze schoen kwijt HAHA nergens te vinden.. kusje erik
donateur
Ben thuis, die witte wijn van jou smaakte echt retegoed. Waar heb je die vandaan? Bier smaakte ook wel! X
donateur
Zeker gaan we nog een keer afspreken dat beloof ik je. En je zal er geen spijt van krijgen hihi XX
donateur
15 mei 23:51
je bent helemaal niet in laba,je bent bij glenn......
What are you up to? was just thinking bout ya! Miss you heaps. come back Karian! I wanna go get drunk like a bogan, have fun & laugh with you. Love ya! Shae x
Ej Pa0la, fa'ka? eh, dat laatste smsje van gister was ma een FATOE, oke! mij niet al te serieus nemen. Want je weet tog, klulsoms ookma wat nonsens! RSPCT xA
jaja, ik weet wel beter.. haha tis van een vriendje van me..
Hey paula, alles goed? Dat laatste smsje van gisteren was maar een grapje, oke! Mij moet je niet al te serieus nemen. Wat jij weet wel dat ik soms ook maar wat zeg. Respect! x A