eyz lekkere! k vond t gister wel lief van je dat je me thuis had gebr8 mag je vaker doen! ga je vanaaf nog weg? knie..ben net thuis vant werk. ga zo maar over je drome! kus mij!
hey kleppert..ben je er weer "an" ofzo.
beetje nachtvissen en dan mij 2uur wakker houden ook nog!..Kus
Ik ben het. Je gsm.
Ik heb niets bijzonders te melden. Ik wilde alleen even uit je broekzak. De geur van je lul is niet te harden. Bedankt voor de frisse lucht.
he lieverd ik ben net wakker en dacht gelijk aan jou. was het leuk gister avond? k ben niet weg geweest geen zin. ik wil je snel weer zien! tz en kus mij...
lief hea!! mja wel jammer dat ie zow ver weg woont
he zuipneus was jij vanacht van de kaart ofzo! je smste mij om 3.30 uur om te vragen of dat ik wist dat koelkastdeuren ook anders open konden?!! Ben je met chris op stap geweest ofzo? dacht dat je vroege had?
hehehe ff voor de duidelijkheid...nee was niet van de kaart, wel zatjes en over die koelkast...ja die onderwerpen komen soms aanwaaien
23.05.04 05.45 uur
hey moppie is die kerel van jou al weg? k heb wiet bij me, k kom zo naar huis, doe je deur ff open? xje
The woman of today walks in Prada, wears Gucci, keeps the time with a Cartier, drives a Porsche cabrio and thinks that Cooking and Fucking are two cities in China.
Van m'n vader...
Kusje....
van een kennis waar ik een gezellig weekend mee heb gehad
yo kan je me even belle ik ben op mn werk!!
kus van mij
van een vriend!
donateur
Maar ik heb wél zin om met jou te gaan stappen hehehe, je snapt wel wat ik bedoel! Dikke kus, Len
Van mijn beste vriendinnetje
(permanent verbannen)
Lieverd, ik wil ff zeggen dat ik je echt een heel lief meisje vind! Hou van je!
goejemorge madame! Fawaka? ey kan jij morge niets skippen of ziekmelde? gaan we naar arnhem.. dat zou wel heeeel leuk zijnhe? ja he? jaaa! think about it! xleo
De volgende nummers hebben geen bericht achtergelaten: 06******** heeft 1 keer gebeld
heeel boeiend
Weltrusten liefje van me!! Ik ga nu lekker slapen en dromen over jou ik mis je!! Heb zo ontzettend veel zin om je snel een knuffel te geven.. en je nooit meer los te laten.. xuzies van mij x miss u
ze mist me
laatst verstuurde..
goedemorgen liefje... verassinkje voor je.. maar ik zeg nog nixxx... veel plezier met schoentjes kopen!! xje
donateur
Nou? mag ook wel een grammetje meer of minder zijn hoor hahaha