heyhey, wat shit! morgen kan ik niet. ik moet werken en daarna ga ik naar den helder. kan jij zaterdag...? moet dan ook wel eerst werken tot 2 uur. xxx
brad pitt heeft helemaal geen huis in amsterdam! was net op tv HAHAHA kus...
Gisteravond na Boulevard, daar zeiden ze dat namelijk terwijl ik had gezegt dat hij wel een huis hier had hahaha
donateur
Nix
(permanent verbannen)
he voel me eg zo kanker! morge benk ook vrij, gaan we overdag wel zuipen, en dan zijn duh winkels open,vanaaf trekk echt niet, ben echt te frusty, sorry maatje
[ Was van mijn kamaraad ]
Michelle hou eens op met die smsjes sturen met die geile bende van je ik stuur je nix meer terug
hey heb je een leuk weekend gehad ? ik heb wat getennist verder rustig eigelijk nog 2 weekjes dan is de tennis klaar. En jij nog wilde plannen???xx
--------------------------------------------------
über saai berichje
donateur
Zaterdag was het toch gratis bier zuipen bij jou? Oooh ja, wat wil je voor je verjaardag hebben dan? xxx
Ah heb je zin?
Voor de duidelijkheid das hier wel gewenst
het gaat erover of ik zin heb om naar hellraiser te gaan... nu ff ja terug smse
Heey chrissie, hoe ist er nou ermee? Vanaaf ff wat drinken? Je krijgt groeten van Tom. Hele dikke smakkus René
van Orange :
De volgende nummers hebben geen bericht achter gelaten : +31612345678, heeft 1 keer gebeld
Hey Ssss..K ben er om 5 voor pas.. Kwam Marius tegen en hij moest zijn pasjes even laten zien.. Nee, kwas vergeten dat die halve was afgesloten..
Stom! Tot zo!