50 volgers · 382404x bekeken
Vond dat een hele goeie film. Weer is wat anders dan zo'n standaard film.
jah hij was zeker niet slecht, miss dat ik em nog afkijk
Vind het erger dat Brian uit Family Guy dood is, of is dat te hard??
ja dat vind ik ook een stuk erger!haha echt een aparte move, vond brian wel een leuk karakter, zeker in combi met stewie.
maar misschien halen ze brian weer terug na 1 seizoen als het resultaat tegenvalt.(althans dat hoop ik) en het is animatie, dus why not?
laatste aanpassing
De acteur die Vinnie zijn stem doet (Pauly Walnuts uit The Sopranos) heeft een contract voor 6 episodes. Want Family Guy zonder Brian is denk ik de doodsteek voor de show.
dat spreekt de maker toch zelf in nerzo als stewie en peter enz.
De acteur die Vinnie zijn stem doet (Pauly Walnuts uit The Sopranos) heeft een contract voor 6 episodes. Want Family Guy zonder Brian is denk ik de doodsteek voor de show.
de stem van pauly is prima maar ik denk dat de show er niet beter van word idd. eerst cleveland en nu dit..
misschien krijgt brian dan wel een spin-off..
laatste aanpassing
in de krant staat van niet in ieder geval. tis ook weer niet zo dat die maker alle stemmen in spreekt, maar wel meer dan 5 karakters volgens mij.
laatste aanpassing
Hij spreekt ze niet allemaal zelf in, wel spreken sommige meerdere karakters in.
de stem van pauly is prima maar ik denk dat de show er niet beter van word idd. eerst cleveland en nu dit..
misschien krijgt brian dan wel een spin-off..
Brian is onmogelijk te vervangen met Vinny, die ik overigens wel erg stereo type vind over komen. Cleveland is ook zo iets inderdaad, die spinoff is ook niet van dat je zegt..... Brian Spinoff zou een optie kunnen, als het niet verneukt wordt dat is.
Brian is onmogelijk te vervangen met Vinny, die ik overigens wel erg stereo type vind over komen. Cleveland is ook zo iets inderdaad, die spinoff is ook niet van dat je zegt..... Brian Spinoff zou een optie kunnen, als het niet verneukt wordt dat is.
daar heb je wel een punt ja, met stereo type.. misschien te stoer maffia achtig. vind cleveland wel een aardige spin off, maar had m liever bij family guy gezien.
ik vind het erg knap hoe ze telkens nieuwe karakters creeren trouwens. bijvoorbeeld die schoonmaakster,buzz killington en videostore gast bij family guy. als ze dat bij de spin off van brian ook weer zouden vinden, zou dat erg knap zijn. das bij de show van cleveland wel minder(goeie karakters) alhoewel ik die zonen en die beer en die hillbilly ook wel goed gevonden vind. wel heeft cleveland meestal de hoofdrol kwa grappigheid.
Zie net dat hier dat Brian in de aankomende episode van 15 december zal terug keren, maar de grote vraag is natuurlijk in wat voor vorm..
Yes, the beloved talking canine who met his demise in the Nov. 24 episode will pop back up on the animated Fox comedy in the Dec. 15 installment. (The network declined to comment.) How exactly Brian — who is voiced by series creator Seth MacFarlane — will re-emerge from the land of the dead is unknown, but he will continue to play a role on the show. (In an episode slated to run next fall, for example, he becomes enamored with an avid runner, played by Maya Rudolph.)
R.I.P.D.
Was grappig maar ik hou niet van grappig dus stomme film
ben je der weer
Zie net dat hier dat Brian in de aankomende episode van 15 december zal terug keren, maar de grote vraag is natuurlijk in wat voor vorm..
ok beter, misschien als geest
ben je der weer
Nee
heb je bf4 al?
Nee
Insidious Chapter 2 kijken .....
En vond je er van?
En vond je er van?
Vond die film wel redelijk .. maar je moet je hoofd erbij houden want er gaan soms 2 dingen door elkaar (verleden en heden)
Maar wel weer een film met een open eind
Straks de familie kijken met Robert de Niro .. stukje van gekeken en was wel grappig !
laatste aanpassing
The Family, wel een leuke film. Beetje mafia, crime en humor.

![[M]idnight](/images/user/1332710_3196744.jpg)