50 volgers · 380773x bekeken
Wat een butfilm was dat zeg
2 of 3 keer gezien
django unchained, heerlijke film! en hoewel ik er niet vies van ben, die rap songs hadden niet gehoeven want ze pasten niet in het plaatje. en er waren nog wel wat verbeter puntjes. maar het was gewoon een goeie film. 2 uur en 45 minuten maar ik heb me geen moment verveeld. tarantino altijd goed!
de collector, vette film!
the collection, ook super vet!
de collector, vette film!
the collection, ook super vet!
laatste aanpassing
Courageous. Wel aardig, beetje teveel God hier en God daar maar goed hoorde erbij blijkbaar.
Geniale serie, eindelijk eens niet alleen maar schieten maar ook meer het verhaal tussendoor.
Verder afgelopen weekend de miniserie Generation Kill gezien, over een bataljon us marines in Irak. Sterke serie
Geniale serie, eindelijk eens niet alleen maar schieten maar ook meer het verhaal tussendoor.
Platoon, classic 
Texas chainsaw 3d
Acteren en special effects lieten nogal te wensen over.
Sfeer haalt het totaal niet bij het origineel, weinig spanning en bloed of bungelende ledematen mis je hier ook aardig. Geen waardig vervolg in de reeks (alhoewel de laatste 4 dat gewoon niet waren)
Verder wel vermakelijk om te zien.
Acteren en special effects lieten nogal te wensen over.
Sfeer haalt het totaal niet bij het origineel, weinig spanning en bloed of bungelende ledematen mis je hier ook aardig. Geen waardig vervolg in de reeks (alhoewel de laatste 4 dat gewoon niet waren)
Verder wel vermakelijk om te zien.