49 volgers · 376550x bekeken
ik ga zo beginnen met al de harry potter filmen te bekijken ^^
Ik heb ze ook net binnen, wil met 4 beginnen omdat ik de eerste 3 al wel kan dromen
boekn zijn veel beter, op de eerste 2 films na
TvT
Nee kan mezelf er niet toe zetten om geconcentreerd een boek te lezen, best jammer als ik soms hoor dat boeken van films tig keer beter zijn.
laatste aanpassing
k heb ze ook net binnen, wil met 4 beginnen omdat ik de eerste 3 al wel kan dromen
ik ben eigelijk altijd tegen harry potter geweest maar die laatste 2 filmen vond ik wel te gek ^^
Nee kan mezelf er niet toe zetten om geconcentreerd een boek te lezen, best jammer als ik soms hoor dat boeken van films tig keer beter zijn.
idem hier hoor
heavy amsterdam opzich wel goede film alleen raar einde
Goede film?
Ik vond deze film serieus zo slecht dat ik hem geeneens de vermelding waard vond hier
Heb hem ook ruim voor het einde afgezet.
Wat een amateuristische K*T film.
laatste aanpassing
Goede film?
Ik vond deze film serieus zo slecht dat ik hem geeneens de vermelding waard vond hier
Heb hem ook ruim voor het einde afgezet.
Wat een amateuristische K*T film.
haha idd. Wat een drama. Die Jeroen Post met dat domme accent van hem....
Underworld 4 gisteren gezien en redelijk maar heb het wel beetje gehad met Underworld.
Wel grappig en zeker om fraulein Jennifer geil te zien doen
horrible bosses
Wel grappig en zeker om fraulein Jennifer geil te zien doen
jack en jill
idd wat een kut film zeg!
Dat is echt een ruk film volgens alle media.
dat las ik dus ook, maar ja media he, trek ik me nooit wat van aan.
hoe was em?
als je tarantino films waardeert, vind je dit super
laatste aanpassing
woman in black..
paar goeie schrikmomenten, maar zoooooo langdradig..
paar goeie schrikmomenten, maar zoooooo langdradig..
mannen die vrouwen haten
de zweedse extended versie
goede misdaadfilm 3 uur lang zonder saai te worden
red state, fckng wazige film echt iets voor kevin smith
prince of persia, zeer vermakelijke fantasyfilm, niet bijster origineel, maar dat zijn geeneen van die films, nu wachten op een verfilming van assasins creed.
de zweedse extended versie
goede misdaadfilm 3 uur lang zonder saai te worden
red state, fckng wazige film echt iets voor kevin smith
prince of persia, zeer vermakelijke fantasyfilm, niet bijster origineel, maar dat zijn geeneen van die films, nu wachten op een verfilming van assasins creed.
http://www.imdb.com/title/tt1596350/
This Means War
Wat een grappige film
Serieus een film waar mannen en vrouwen allebei hun lol hebben.
Aanrader!!!
This Means War
Wat een grappige film
Serieus een film waar mannen en vrouwen allebei hun lol hebben.
Aanrader!!!
mr rock n roll alan freed story
(is alleen leuk voor fiftiesfreaks)
(is alleen leuk voor fiftiesfreaks)
Akira
Voor de duizendste keer
Maar hij blijft 1 van mn favoriete films aller tijden (ook al is het anime)
Meesterwerk
Stemmen (vooral originele Japanse versie) en soundeffects zijn geweldig en de soundtrack is bizar en briljant
Hij is inmiddels oud, maar de animaties (grotendeels handgetekend) behoren nog steeds tot de beste ooit
De invloed die deze film had op toekomstige animaties en de mogelijkheden van tekenfilms en de impact op n wereldwijd publiek
Verhaallijn is zo magisch en abstract en tegelijkertijd relevant en tijdloos dat ik na al die keren nog steeds niet precies doorheb waar de film nou eigenlijk over gaat
Ik denk dat dat het zo aantrekkelijk maakt, tis als de echte wereld.. je ziet het grote plaatje nooit echt, je moet t zelf proberen in te vullen
Onderwerpen springen heen en weer
Van jeugdige, drugsgebruikende motorbendes slash hangjongeren
Naar kleine liefdesrelaties, haatvolle vriendschappen, loyaliteit, concurentie
De rol van wetenschap, dan opeens een samenleving die op de afrgond staat, decadent, ongecontroleerd
Corruptie onder politici, het leger dat n staatsgreep pleegt, het verzet
Religieuze nutcases, doemsdag voorspellingen, chaos en anarchie
Telekinetische kinderen, naar het hele verhaal van de jongen die gepest wordt en uiteindelijk uitgroeit tot n monster, met bovenmenselijke krachten
Dan de bizarre climax en de stad die weggevaagd wordt (vaak terugkerend onderwerp in Japanse films natuurlijk)
En de display van die krachten van Tetsuo en de vernietiging van de stad zijn zo efficient, gedetailleerd en overtuigend getekend..
Akira is n meesterwerk
Voor de duizendste keer
Maar hij blijft 1 van mn favoriete films aller tijden (ook al is het anime)
Meesterwerk
Stemmen (vooral originele Japanse versie) en soundeffects zijn geweldig en de soundtrack is bizar en briljant
Hij is inmiddels oud, maar de animaties (grotendeels handgetekend) behoren nog steeds tot de beste ooit
De invloed die deze film had op toekomstige animaties en de mogelijkheden van tekenfilms en de impact op n wereldwijd publiek
Verhaallijn is zo magisch en abstract en tegelijkertijd relevant en tijdloos dat ik na al die keren nog steeds niet precies doorheb waar de film nou eigenlijk over gaat
Ik denk dat dat het zo aantrekkelijk maakt, tis als de echte wereld.. je ziet het grote plaatje nooit echt, je moet t zelf proberen in te vullen
Onderwerpen springen heen en weer
Van jeugdige, drugsgebruikende motorbendes slash hangjongeren
Naar kleine liefdesrelaties, haatvolle vriendschappen, loyaliteit, concurentie
De rol van wetenschap, dan opeens een samenleving die op de afrgond staat, decadent, ongecontroleerd
Corruptie onder politici, het leger dat n staatsgreep pleegt, het verzet
Religieuze nutcases, doemsdag voorspellingen, chaos en anarchie
Telekinetische kinderen, naar het hele verhaal van de jongen die gepest wordt en uiteindelijk uitgroeit tot n monster, met bovenmenselijke krachten
Dan de bizarre climax en de stad die weggevaagd wordt (vaak terugkerend onderwerp in Japanse films natuurlijk)
En de display van die krachten van Tetsuo en de vernietiging van de stad zijn zo efficient, gedetailleerd en overtuigend getekend..
Akira is n meesterwerk
machine gun preacher
In time
Mwoahh
Mwoahh
Blood Diamond
Net verder gekeken, blijft toch een mooie film en vind persoonlijk één van Dicaprio zijn betere films
Gangs in NY heeft ie ook een zeer sterke rol en ook één van zijn betere films, ... denk dat die me volgende word om te kijken

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)