transformers 3, tegenvaller.........Tja. Bay weet onze kindertijd toch redelijk om zeep te helpen.
Na een interessante openingsscene op Cybertron krijg je wat uitgebreider de teasertrailer van de maanlanding en de ontdekking van The Ark en Sentinel Prime.
Dan is het anderhalf uur lang de problematiek van Sam die werkeloos is. En dat terwijl hij tweemaal toe de aarde heeft gered. Daarbij is hij de boytoy van zijn nieuwe, zeer succesvolle vriendin. Helaas (voor ons) komen zijn ouders ook nog eens op bezoek.
Als Sam eindelijk een baantje heeft in een postkamer wordt hij herkend door een collega en handlanger van de Decepticons (Ken Yeong uit de Hangover *zucht*). Zo komt hij op het spoor van een jarenoude val van de Decepticons die alles te maken heeft met The Ark en het geheime wapen wat daarin te vinden was.
Met moeite kan Sam de nieuwe pennenlikster van de regering overtuigen maar dan is het al te laat. De Decepticons herhalen Battlefield LA (meningen over deze film zijn bekend). De kijker krijgt dus een uur lang een strijd tussen mens en Decepticon voorgeschoteld waarbij de Aarde net op tijd gered wordt door de Autobots.
Gezien de karakters die er dood gaan zou dit wel eens het einde kunnen zijn voor de films. Gezien de recensies, is dat maar beter ook. Maar de merchandise is zo groot, een deel 4 kan natuurlijk makkelijk. Als de studio's willen investeren.
transformers 3, tegenvaller.........Tja. Bay weet onze kindertijd toch redelijk om zeep te helpen.
Na een interessante openingsscene op Cybertron krijg je wat uitgebreider de teasertrailer van de maanlanding en de ontdekking van The Ark en Sentinel Prime.
Dan is het anderhalf uur lang de problematiek van Sam die werkeloos is. En dat terwijl hij tweemaal toe de aarde heeft gered. Daarbij is hij de boytoy van zijn nieuwe, zeer succesvolle vriendin. Helaas (voor ons) komen zijn ouders ook nog eens op bezoek.
Als Sam eindelijk een baantje heeft in een postkamer wordt hij herkend door een collega en handlanger van de Decepticons (Ken Yeong uit de Hangover *zucht*). Zo komt hij op het spoor van een jarenoude val van de Decepticons die alles te maken heeft met The Ark en het geheime wapen wat daarin te vinden was.
Met moeite kan Sam de nieuwe pennenlikster van de regering overtuigen maar dan is het al te laat. De Decepticons herhalen Battlefield LA (meningen over deze film zijn bekend). De kijker krijgt dus een uur lang een strijd tussen mens en Decepticon voorgeschoteld waarbij de Aarde net op tijd gered wordt door de Autobots.
Gezien de karakters die er dood gaan zou dit wel eens het einde kunnen zijn voor de films. Gezien de recensies, is dat maar beter ook. Maar de merchandise is zo groot, een deel 4 kan natuurlijk makkelijk. Als de studio's willen investeren
Thx nou hoef ik er iig niet meer naar toe.
en geen megan fox meer, dus hoeft het voor mij ook niet
dus omdat dat lelijke mokkel er niet meer in zit, hoef je em niet meer te zien?
tis omdat er nu een lelijk mokkel in zit ja
Uitspraak van Dip op vrijdag 1 juli 2011 om 19:22:
Hij begon veelbelovend, best spannend.. Toen ze over dat astrale begonnen verloor ik mn interesse al, maar toen dat wijf met dat gasmasker op ging zitten, man man man in het kwadraat..
Heb 'm echt precies hetzelfde beleefd. Begon erg goed, ook paar stukjes dat ik echt schrok, maar daarna werd het allemaal net iets té overdreven en ben ik afgehaakt.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2011 om 16:47:
Dan is het anderhalf uur lang spoilerblablaspoiler
ff waarschuwen dat je het verhaal (wat trouwens lekker simpel is ) gaat lopen te vertellen
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juli 2011 om 14:42:
Heb 'm echt precies hetzelfde beleefd. Begon erg goed, ook paar stukjes dat ik echt schrok, maar daarna werd het allemaal net iets té overdreven en ben ik afgehaakt.
was lang geleden dat ik hoopte dat een film snel afgelopen zou zijn
die koffie ziet er anders verdomd goed uit
wil ook wel zo'n apparaat.
sowdan, idd
Gamer, soort van Running man(het boek niet de film) maar dan in een real life computerspel ipv tv-spelshow en met een goed eind, ipv stephen king eind.