Desperado voor de 9873294654879658975ste keer, blijft baas
en zijn films blijven gewoon slecht
Ik blijf Tarantino kansen geven
Zo slecht dat ze juist goed zijn
gelukkig, anders was hij opzekers gestopt met films maken, dankjewel Majstro
Ben ik toch echt totaal niet mee eens.
Cloverfield, blijft mooi!
komt daar nou nog een vervolg van?
Het verhaal is vaak niet eens zo van belang
Ik had het gister nog een beetje opgezocht en las van de regisseur of bedenker dat
er nog steeds plannen zijn. Het laatste commentaar daarvan was van 2 maanden terug, maar
ze hadden er nog niet echt tijd voor als ik het goed begreep.
Death Proof.
Ik blijf Tarantino kansen geven en zijn films blijven gewoon slecht. Flinterdunne verhaaltjes met random violence, gaat echt nergens over.
Ben ik toch echt totaal niet mee eens.
vrijwel alle Tarantino films zijn briljant de dialogen alleen al.
Dat is juist het enige dat zo af en toe vermakelijk is. Een verhaal ontbreekt regelmatig of is gewoon te belachelijk voor woorden.
Een verhaal ontbreekt regelmatig of is gewoon te belachelijk voor woorden. En geweld kan ik best hebben, maar het moet wel een doel hebben. En het geweld in Tarantino's films heeft net zoveel toegevoegde waarde als het geweld in Stallone films
Going Postal
Hehe, ik zie zo staan bij dit topic 'XENO'. Ik denk bij mezelf: eens kijken of die weer iets afzeikt, of een iets positiefs over een film gaat zeggen. En ja hoor.. hij zeikt het weer af
Bij Tarantino draait het gewoon om hoe de films in elkaar gezet zijn, de scherpe humoristische dialogen, de vette actie en het goede acteerwerk zorgt gewoon voor vermakelijke films, het verhaal is dan niet zo denderend maar de dialogen en de actie zijn des te beter. En het geweld valt allemaal best wel mee behalve in Kill Bill dan, Jackie Brown, Reservoir Dogs en Pulp Fiction moeten het meer hebben van de personages en de dialogen dna van het brute geweld. Eigenlijk driaat het bij Tarantino helemaal niet om het geweld maar meer om de dialogen. En daarom houdt ik van zijn films!