50 volgers · 364552x bekeken
the road
meest deprimerende film die ik in tijden gezien heb. wou mezelf verhangen na een half uur van deze film gezien te hebben.
Gisteren The Hurt Locker gezien. Vond hem wel leuk, maar om te zeggen dat het terecht was dat deze film alle oscars had gewonnen, daar heb ik mijn twijfels over.
benk met je eens, vond het een vrij standaard oorlogsfilmpje waarin niet zo heel veel gebeurde, het einde was dan wel weer steengoed, als ie in de supermarkt staat en denkt wtf doe ik hier!
Iedereen het goede nieuws al gehoord? http://twitchfilm.net/news/2010/05/topping-todays-list-of-very-bad-ideas-the-producer-of-twilight-remaking-martyrs.php
Remake van m'n op 1 na favoriete film, door de producer van... jawel! TWILIGHT
Volgens mij zitten hier wel aardig wat mensen die 'm gezien hebben..
Hollywood..
achtergestelde, inspiratieloze apen. 
Volgens mij zitten hier wel aardig wat mensen die 'm gezien hebben..
Hollywood..
laatste aanpassing
vond het een vrij standaard oorlogsfilmpje waarin niet zo heel veel gebeurde
Iets met plank en misslaan, maar dat ben ik wel gewend van je wiggertje.
Zucht...
Gaan ze in de USversie ook verliefd worden enzo?
Inspiratie op en dan maar jatten, Hollywood bom erop.
Iets met plank en misslaan, maar dat ben ik wel gewend van je wiggertje.
haha sukkel
Wat een overdreven film zegal die wijven om me heen lachen om dingen die helemaal niet grappig zijn
had het bij Deuce Bigalow 2(zonde van t geld) zat er ook zo'n wijf om alles te lachen en dan nog op een irritante manier terwijl t niet eens grappig was, toen met z'n 3e zoals dat wijf gaan lachen en ze hield de rest van de film der smoel dicht, aan de gezichten in de zaal te zien waren die het er ook mee eens, wat irritant zeg
Taken, met Liam Neeson en Famke Janssen.
Erg goed!
Daarna Wanted gekeken. Die viel heel erg tegen, en heb ik ook na 20 min uitgezet.
Erg goed!
Daarna Wanted gekeken. Die viel heel erg tegen, en heb ik ook na 20 min uitgezet.
donateur
gister Scary Movie 4 en Epic Movie
allebei slecht maar vermakelijk
allebei slecht maar vermakelijk