50 volgers · 364363x bekeken
Mega shark vs Giant Octopus:
Waardeloze film die z'n eigen veel te serieus neemt.
dude, wat had je verwacht met zo'n titel??
Uitspraak van Wilsie op maandag 10 mei 2010 om 20:42:
hoe heet die film van die 2 aziatische kerels die blowen en de weg proberen te vinden naar zown weg restaurant
Harold and kumar go to white castle oja tis maar 1 aziaat en 1 japanner gloof ik
idd... briljante film! hersens uit, joint aan en kijken maar...
beetje als Dogma en Jay & Silent Bob strike back.
on:
white out: zeer matige verhaallijn, maar goed te kijken als je niks beters te doen hebt
Defiance: goede film, goed verhaal
lover of loser: tja, nederlandse film... alleen dan zonder sex...
dude, wat had je verwacht met zo'n titel??
Een monster/rampen-film met een dikke knipoog. Een grappige film.
Kick ass.
Heb die nog niet gezien maar als ik al naar de trailer kijk denk ik echt van neeee man hou toch is op met die onzin
Gewoon dan denk ik wat een dom bedachte film, maar misschien vind ik m wel heel leuk.
Naja ik ga er iig niet voor naar de Bios
Heb die nog niet gezien maar als ik al naar de trailer kijk denk ik echt van neeee man hou toch is op met die onzin
Ik vind de trailer helemaal niet representatief voor de film.
Je verwacht een kinderachtig filmpje, maar je krijgt 2 uur topvermaak a la Tarantino en Ritchie films.
Alleen de soundtrack is al de moeite voor het bioscoopbezoekje. O.a. tracks van The Prodigy.
laatste aanpassing
un prophete
Wat een dikke film!
Had rustig nog een paar uur mogen duren.
Goede film inderdaad! Moet wel zeggen dat ik soms stiekem naar de klok gluurde!
Mooiste vind ik eigelijk dat er geen dikke laag Amerikaanse saus overheen is gegoten! Ik moet vaker dergelijke films kijken.
Gewoon dan denk ik wat een dom bedachte film, maar misschien vind ik m wel heel leuk.
Naja ik ga er iig niet voor naar de Bios
Je gaat er echt versteld van staan.
had een komedie verwacht
dus viel me een beetje tegen
Hoe kan die film geen komedie zijn?
In ieder geval; laatste film eindelijk maar een keer La Haine gekeken.
Goed gefilmd en geacteerd. Prima film maar eind lijkt een beetje te gehaast.
Twilight:
Leuke vampierfilm!
Kon hem wel waarderen.
Twilight: New Moon:
In het begin dacht ik dat het een regelrechte kopie was van het eerste deel, maar dan met weerwolven in plaats van bloedzuigers. I was wrong, achteraf toch leuk vervolg!
Pluspunt voor de vette soundtrack wanneer Victoria wordt achtervolgt door een roedel wolven.
Minpunt voor de weerwolftransformatie, die slaat nergens op. (N)
Leuke vampierfilm!
Twilight: New Moon:
In het begin dacht ik dat het een regelrechte kopie was van het eerste deel, maar dan met weerwolven in plaats van bloedzuigers. I was wrong, achteraf toch leuk vervolg!
Pluspunt voor de vette soundtrack wanneer Victoria wordt achtervolgt door een roedel wolven.
Minpunt voor de weerwolftransformatie, die slaat nergens op. (N)