49 volgers · 388653x bekeken
Gran Torino
gezien afgelopen nacht
ook van de week Direct Contact gezien
film is opzich wel leuk maar verwacht niet teveel van, wel erg in oude style,. in begin was beetje saaiefilm maar als je blijf kijken word hij opzich wel leuk
vecht scenes was een dikke flop vond ik, dat zag er gewoon nep uit
donateur
Martyrs!
Gat-ver-dam-me! Films als Hostel en Saw doen me vrij weinig, maar Martyrs is het hoogtepunt op het gebied van sadistische gore films. Ik heb 'm zelfs afgezet, zo ziekelijk is deze film. Niet aan mij besteed!
Gister ook gezien.. wat een waardeloze film zeg. heb hem welliswaar afgekeken maar kon er werkelijk waar geen touw aan vast knopen. Vooral het einde dan pap voeren en meppen
Gister ook gezien.. wat een waardeloze film zeg. heb hem welliswaar afgekeken maar kon er werkelijk waar geen touw aan vast knopen. Vooral het einde dan pap voeren en meppensloeg werkelijk waar nergens op.
Ik vond het echt een hele gave film, in het begin had ik zoiets van wat een kut horror, maar het 2e deel was veel beter.
Maar pas toen ik het einde gezien had vind ik het echt vet, het gaat wel echt ergens over. Ik wilde alleen graag weten wat ze nou zei tegen die vrouw
News movie: Zeer beknopt verhaal. Het lijkt wel of je aan elkaar gemonteerde sketches zit te kijken.
Toch is hij de moeite waard om te kijken omdat de humor en satire (die soms best wel hard is), gewoon goed is.
Boarding Gate: Vond het een middelmatige film. Het verhaal is op zich wel goed alleen het is af en toe zo zeikerig.
Hij wordt pas spannend na een uur en het einde beviel me ook niet.
off topic:
Omdat ik het zeer kan waarderen wat hij doet.
Blijkbaar zijn we het er wel over eens, dat hij voor 2000 wel fatsoenlijke films schreef, regisseerde en produceerde.
Toch is hij de moeite waard om te kijken omdat de humor en satire (die soms best wel hard is), gewoon goed is.
Boarding Gate: Vond het een middelmatige film. Het verhaal is op zich wel goed alleen het is af en toe zo zeikerig.
Hij wordt pas spannend na een uur en het einde beviel me ook niet.
off topic:
waarom eigenlijk ?
Omdat ik het zeer kan waarderen wat hij doet.
aangzien hij na 2000 niks fatsoenlijks meer gemaakt heeft
Blijkbaar zijn we het er wel over eens, dat hij voor 2000 wel fatsoenlijke films schreef, regisseerde en produceerde.