49 volgers · 390182x bekeken
King Arthur en een geweldige spektakel film
King Arthur en een geweldige spektakel film
eindelijk es iemand die het met me eens is, de meeste die ik ken vinden eht een kut film.
Marly and me....
Totaal niet wat ik had verwacht.
Ik had een comedy verwacht, een film om niet bij na te denken.
Dat was ook wel.... de eerste helft namelijk vóóral comedy, maar halverwege de film werd het meer drama en het eindigde in
Man o man: lang geleden dat ik zelfs een trillipje kreeg tijdens een film.
En ik was niet de enige dit keer die traande. Overal in de zaal hoorde je snikkende mensen. Maar het is wel echt een film voor mensen die van honden houden; anders vind je het waarschijnlijk een beetje vreemd al die emoties
Ik heb hem met veel plezier gekeken en ben daarna snel naar huis gegaan om mijn hondje eens helemaal plat te knuffelen.
Totaal niet wat ik had verwacht.
Ik had een comedy verwacht, een film om niet bij na te denken.
Dat was ook wel.... de eerste helft namelijk vóóral comedy, maar halverwege de film werd het meer drama en het eindigde in
En ik was niet de enige dit keer die traande. Overal in de zaal hoorde je snikkende mensen. Maar het is wel echt een film voor mensen die van honden houden; anders vind je het waarschijnlijk een beetje vreemd al die emoties
Ik heb hem met veel plezier gekeken en ben daarna snel naar huis gegaan om mijn hondje eens helemaal plat te knuffelen.
Gisteravond Watchmen.
Geen/weinig humor (begon pas met Rorschach in de gevangenis), vreemd verhaallijn, mooie vrouw in geel/zwart pakje. Van de art directors of "300" stond overal en in elke trailer. Dan mag je toch wel vette scenes verwachten, maar nee.. 't viel tegen.
5/10
De comic gelezen ?
ik ben er best benieuwd naar..
heb de comic wel gelezen
die staat gewoon in de lijst van 100 beste boeken tussen 1900 en 2000, poll ingevuld door lezers van NY Times...
Punisher-War.Zone
mocht je een schiet film fan zijn, zal je deze moeten kijken
wel vind ik dat ze meer geld in het scripten van effecten hebben gestoken dat er eigenlijk echt een goede verhaal lijn omheen zit
want dat zit het eigenlijk totaal niet
schieten schieten schieten en nog eens schieten
zelf ben ik wel fan van crime movies, maar dit gaat echt nergens over
waardering denk ik toch wel 7- somige dingen waren wel te doen, maar daar blijft ook wel bij
mocht je een schiet film fan zijn, zal je deze moeten kijken
wel vind ik dat ze meer geld in het scripten van effecten hebben gestoken dat er eigenlijk echt een goede verhaal lijn omheen zit
want dat zit het eigenlijk totaal niet
zelf ben ik wel fan van crime movies, maar dit gaat echt nergens over
waardering denk ik toch wel 7- somige dingen waren wel te doen, maar daar blijft ook wel bij
dadnapped
k ben er best benieuwd naar..
heb de comic wel gelezen
die staat gewoon in de lijst van 100 beste boeken tussen 1900 en 2000, poll ingevuld door lezers van NY Times...
Ik ook.
Vind het zelf niet de beste comic, maar wel één van de betere.
Het is ook een verfilming van een comic, niet een typische crime movie.
nee ok... maar toch, verhaal lijn was erg ver te zoeken eerlijk gezeg
donateur
Borat 

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)

![[img width=200 height=285]http://www.rocmn.nl/skin_affiche.jpg[/img]](http://www.rocmn.nl/skin_affiche.jpg)