49 volgers · 373124x bekeken
ja "the butterfly effect" heb ik vorige week gezien, is wel een goeie film maar wel een wazige, ik begon pas toen de film al over de helft was een beetje het verhaal te snappe
gister heb ik "in enemy hands" gekeke, was opzich wel een mooie film, is meer z'n duikboot film uit de 2e wereld oorlog
maar ze zijn alle 2 nog niet uit in nederland
the butterfly effect komt 29 juli pas in de bios en in enemy hands pas ergens in december
gister heb ik "in enemy hands" gekeke, was opzich wel een mooie film, is meer z'n duikboot film uit de 2e wereld oorlog
maar ze zijn alle 2 nog niet uit in nederland
the butterfly effect komt 29 juli pas in de bios en in enemy hands pas ergens in december
The Butterfly Effect is goed te doen jah, In Enemy Hands, sjeh, wat zullen we daar over zeggen!! Was wel leuk jah!!
Daarom kijk ik die films altijd in België, daar zijn ze al een tijdje uit hoor!!!
Maar net weer effe Boondock Saints gekeken!!!
En zondag naar The Hard Word in de Antwerpse Metropolis!!
Daarom kijk ik die films altijd in België, daar zijn ze al een tijdje uit hoor!!!
Maar net weer effe Boondock Saints gekeken!!!
En zondag naar The Hard Word in de Antwerpse Metropolis!!
'the last samurai
worden echt veel gasten in gemold met zwaarden en pijlen en geweren en kannonen en natuurlijk speren en ander dodelijk wapentuig.
en er zat ook nog een goed verhaal aan vast.
tjonge tjonge dit is echt het downloaden waard geweest
worden echt veel gasten in gemold met zwaarden en pijlen en geweren en kannonen en natuurlijk speren en ander dodelijk wapentuig.
en er zat ook nog een goed verhaal aan vast.
tjonge tjonge dit is echt het downloaden waard geweest
donateur
Van Helsing
donateur
james bond
From russia with love...
Echt een aanrader
From russia with love...
Echt een aanrader