Partyflock

Forumonderwerp · 627049
4292x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
na een leuk avondje stapen. wordt er een sigaret in me gezicht uitgedrukt. met me mededeling alle lui in Lonsdale moeten een brandmerk krijgen. als het zo begint op dit kleine eilandje hoe eindigt het dan????

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
:X proest :X

Op WATTE ????
Waarschuw beheerder
donateur
WEL... NIE...

Huh?? Waar was ik :-S.

*zit met handen in het haar*

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk eerder dat een misantroop niet iedereen haat, maar iedereen haat wel de misantroop 8)
Waarschuw beheerder
Dit verdient een topic!
Waarschuw beheerder
Hmmm ik draag ook wel is lonsdale, maar lonsdale wordt steeds kutter, heel die kleine wannaB-tjuhs dragen het; 'ik heb een lonsdale pet dus ik hoor erbij...' of misschien dan nog een polo ;)

En lonsdale word idd te popu nou.. stap over op andere merken... ; Fred Perry / hooligan / pitbull / troublemaker etc etc...
Ben je meteen van het gezeik af...

Ltrz Michael
Waarschuw beheerder
donateur
DIT is al een topic :-D.

Maar heb genoeg vervuilt, ga weer verder.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
mens zeur toch niet ik loop ook altijd in replay en gsus ed. en k word zovaak voor trance kut uitgemaakt, like i care zeg, als het lekker zit draag het dan gewoon. Je weet dat lonsdale een bepaald imago met zich meedraagt dus zeur verder niet en draag het of trek die zooi uit en loop naar de wibra ofsow
Waarschuw beheerder
Mizz Malibu: Ik ben helemaal met je eens dat ik die trekjes wel bezit, maar in deze had ik echter gehoopt dat je het oprecht meende maar helaas..

Maar vraag me echter nu wel af hoe jij tegenover de maatschapij staat ?
Waarschuw beheerder
donateur
Ach joh ben gewoon ff aan het kutten, mag ik ook eens een keertje O:) (mag wel hè, ahhh toee ;))

Waarschuw beheerder
donateur
BTW WELLUS:P
Waarschuw beheerder
donateur
O:)NEUTRAALO:)

Waarschuw beheerder
donateur
Niettus
Waarschuw beheerder
donateur
Favoriete muziekstijlen: hardcore, oldschool, techno, terror

past ook echt bij haar afgelopen paar feestjes he...

op xqlusive word geen hardcore gedraaid...
Waarschuw beheerder
Ik vind het onderwerp een beetje te veel rialiteit om mee te kutten, maar goed als ik jouw erblij mee maak van mij mag...

:-D :-D :-D

Have fun..

Waarschuw beheerder
donateur
Niettus :D
Waarschuw beheerder
donateur
rude boy ?

[img width=300 cacheid=0012e614000838abf8bc92a01a00206044]http://www.lonsdale-usa.com/cms/images/rudeboy.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Lonsdale was/is eigenlijk een merk van M. Ali?

Waarschuw beheerder
dat ze allemaal ruzie maken om een kleding merk dat slaat nergens op .
ik vind lonsdale en diesel enzo een mooi merk .
maar ik draag tog liever diesel op 1 of andere manier .
en ik weet zelf ook niet hoe ik aan lonsdale moet komen :s
Waarschuw beheerder
Kan één of andere moddereter die 88mandy88 bannen of zow? Dergelijke leeghoofden die ss in een woord met hoofdletters schrijven kunnen wat mij betreft oprotten.. Maar goed voor hen dat ik geen moddereter ben...

Raar kind... 16 en al zo bedorven... :S
Waarschuw beheerder
donateur
om dat je t merk lonsdale draagt een sigaret uitdrukken in iemands gezicht slaat gewoon als een lul op een drumstel..... omdat iemand fubu draagt mep je em toch ook nie op z'n bek....??? zal wel aan mij liggen... maja...

Waarschuw beheerder
Overal schijt aan
de hele wereld
lach je me uit ?
rot maar op!
het maakt me allemaal nix meer uit!
ik ben
wie ik ben
ik ben mezelf
ik ben misschien raar
ik ben misschien anders
maar ik ben mezelf
daar heb ik voor gekozen
heel bewust
ik wist dat het ging komen
minachtende blikken
gefluister over mij
net te zacht om er iets van te kunnen zeggen
net te hard om het te negeren
ik ga door
met zijn
wie ik eigenlijk wil zijn
en daar ben ik trots op!!

:devil:

Waarschuw beheerder
ben et eens met www.djspilly.nl moet gewoon een ban komen voor dat meissie
Waarschuw beheerder
en? ..van opgeknapt?
gelukkig is die peuk niet in je mooie/originele ..ehmm :devil: lonsdaletruitje uitgedrukt want dat zou pas echt zonde zijn he! :D

hf :gaap:
Waarschuw beheerder
2 wijker**1987** lonsdale haal je in.... *tromgeroffel* een winkel ;)

ow en da mandy vrouwke... da is stoerdoen, veel maten van me doen ut ook, zelfs me zusje :S
Die mensen snappen niet dat hun voorouders nog geleden hebben onder hitler...

Ltrz Michael

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jezus heej wat belachelijk !!!!!!!! een mens moet kunnen dragen wat hij/zij zelf wil !!! :S:S:S:S:S

Artiest NitraM
Waarschuw beheerder
whahahaha, het is wel sneu dat ze dat doen, maar ik vind dat je nu toch onderhand wel moet weten waar die kleding mee word vergelijkt, trek gewoon volgende keer iets anders aan ofzo waarom moet t persee lonsdale zijn , ben je bang dat je er anders niet bij hoort ? tgghehe
Waarschuw beheerder
Tja, ach, iedereen moet maar doenw at ie wil. Ikzelf vind het echt een afgrijselijk lelijk merk en zie wel degelijk dat 95% van de mensen het draagt omdat t wazi's zijn. Daarnaast heeft t wat mij betreft ook geen ruk te maken met hardcore. Doe mij maar gewoon lekker iedere zn eigen ding ipv die eenheidsworst, fucking t leger lijkt t wel tegenwoordig op een hardcoreparty.

Sorry maar ipv te gaan mauwen zuiver dan lekker je eigen scene van firguren zoals die 88mandy88, zij zorgen vor die slechte naam en ipv zielig te gaan lopen janken kunnen jullie haar ook wel eens stevig door elkaar rammelen ofzo! :kots: Zielig gedoe, fucked op hardcorescene, blerg, pjoek!!!!!

Waarschuw beheerder
ktrek gewoon me maxies en me spijkerbroek en een labelshirt aan , kan niemand zeiken ook ;)

Waarschuw beheerder
of is hellsound ook opeens WaZi.NL whehehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nou weet je we ook kunnen doen allemaal Anti Wazi achter je naam zetten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik vind lonsdale wel mooi en t slaat nergens op dat t de hardcore scene verpest !!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
ook al is het mooi, denk nou es na waar t mee vergeleken word, dat verpest voor mij al het hele merk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik trek me der niks van aan.. slaat toch ook helemaal nerges op !!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
88Mandy88
enne als je ons de lonsdale dragers nazi´s gaat noemen wat ben je zelf dan wel niet want als de gene dat uit zijn mond kan krijgen on dat zo maar over iemand tezeggen die hij/zij niet kent spoort zelf niet gegroet

Mandy hier moet ik toch wel gelijk in geven dat je niet spoort als je iemand uitmaakt voor nazi.

ondertussen enkele berichten verder, van diezelfde mandy

laterSS 14 words HouZee 88 heil!

- Weet je wel wat SS betekent, en wat ze gedaan hebben >(
- 14 is dat je leeftijd ???
- 88 is dat het bonusgetal van deze week ??
- heil ?? met zo'n opmerkingen staat je allen ONHEIL te wachten.

Waarschuw beheerder
nee het slaat nerges op maarja het is nou eenmaal zo, en kvind toch wel belangrijker dat ik niet word aangezien voor een wazi ook al is het geen lelijke kleding ( op sommige dingen na dan )

Waarschuw beheerder
- 14 is dat je leeftijd ???
- 88 is dat het bonusgetal van deze week ??

dat zijn de lottogetallen van deze week, snap dat nou !!! :@

whehehe
Waarschuw beheerder
mensen moeten gewoon is hun bek houde over lonsdale.
lonsdale is gewoon geworden wat aussie eers was.
gabbers willen nou eenmaal een soort eenheidsgevoel hebben daarom dragen ze meestal een bepaalt merk.
mensen die dat niet dragen zijn ook meestal geen hardcore liefhebbers die komen ff kijken omdat het weer een beetje in is en dan komen ze gelijk weer met hun bek zeiken omdat het anders moet en als alles weer verneukt is gaan ze ergens anders weer over zeiken.
daar word ik nou een beetje moe van.
Waarschuw beheerder
kansloos zo praten en niet weten waarover....

speciaal voor mandy http://www.stormfront.org

deze site is gemaakt door mensen met net zo'n ver reikkende blik als die dame...

maZZel:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Een waar gebeurd verhaaltje: de bellen van Els!

Als ik sommige reakties hier lees, moet ik eigenlijk steeds aan Els denken. "Wie in rot hel is Els nou weer," hoor ik jullie al vragen.

Els was een vriendin van een ex van mij (zie je wel, t wordt al interessant! :)). Els was af en toe een beetje blind voor wat er in de rest van de wereld gebeurde en bovendien was ze nogal koppig. Nee, ik zuig Els niet uit mijn duim, ik kan zelfs nog het huis aanwijzen waar ze gewoond heeft. Of in ieder geval de straat. En ik kan haar best bij haar naam noemen (Els dus), want ze komt hier toch nooit. Maar goed, ik drijf af.

Op een keer, vlak na het eten, kwam Els heel ontdaan bij ons langswippen. Tjee, wat haar nou toch was overkomen! Ze was gezelli in de stad wezen shoppen, maar de hele tijd keken mensen haar vreemd aan en ze was zelfs twee keer gevraagd of ze een pot was. Het idéé! Els was zwáár beledigd, dat snap je wel! ;P

"Hoe lang heb je die oorbellen al?" vroeg mijn ex. Nou, die had ze toevallig net vandaag gekocht! Mooi he, die grote roze driehoeken?

Toen we eenmaal waren uitgeproest hebben we Els héél rustig uitgelegd dat die roze driehoeken ergens een symbool van waren. Helaas werd Els toen zo mogelijk nóg kwader. "Ik vind ze mooi en ik hou ze gewoon in! EN IK BEN GEEN POT!"

Drie dagen later werd Els bij haar baas op het matje geroepen. Of ze alsjeblieft niet zo met haar geaardheid te koop wilde lopen, vroeg haar baas, want de klanten en collega's irriteerden zich er nogal aan.

Els hield echter voet bij stuk en na twee waarschuwingen werd Els ontslagen. Dat pikte ze natuurlijk niet en ze liet de zaak voor de rechter komen, die (hoe is het mogelijk) het ontslag rechtmatig achtte. "Het kan wel zijn dat *U* niet vindt dat het een homo-symbool is," zei de rechter, "maar daarom IS het er evengoed nog wel een. Gedaagde hierbij in het gelijk gesteld."

Klap met hamer, exit Els.

Nee, Lonsdale is geen nazi-merk, is het nooit geweest en zal het nooit worden ook. Het is niet ontworpen door nazi's, het is niet gemaakt door nazi's en het wordt niet verkocht door nazi's.

Het wordt echter wél gebruikt door nazi's, wazi's, quazi's en whateverazi's. Als een soort herkenningssymbool, zeg maar.

En dan kun je wel 100 keer zeggen "IK ben geen quazi, dus laat me lekker in mijn polootje lopen en hou verder alsjeblieft je muil," maar het feit blijft dat het wél een herkenningsteken is geworden. Dat is niet de schuld van Lonsdale en evenmin van de (bonafide) Lonsdale-dragers, maar de associatie IS er nu eenmaal, en die gaat niet weg omdat JIJ het toevallig mooie kleren vindt.

Dus wil je niet voor naziwaziquazi worden aangezien? Draag dan verdorie hun herkenningstekens niet! Oftewel: als jij begin december je kop zwart verft, moet je niet kwaad worden als ze Zwarte Piet naar je roepen, okee?

Sjo, dat wilde ik ff kwijt! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Perfect gezegd Darkwise! :respect: :D

STEL..dat ik in ene gothic kleding aan ga trekken naar feesten en me ook zo schmink...oke..ik doe het dan omdat ik het leuk vind,maar als er dan mensen naar mij toe komen met de vraag "ben jij een gothic?" ...en ik zeg dan "nee" ...dan geloven ze me toch ook niet?

Ik zie er dan immers uit als een gothic,dus dan vraag je zelf om zulk soort commentaar en als ik niet zo gezien wil worden,dan trek ik die kleding toch niet meer aan? :)

Pff..moet het zowat als een "Nijntje"verhaal vertellen :| misschien datze het dan begrijpen :vaag: :D

Artiest {SHOWLIST artist 61339, 54051, 4236}
Waarschuw beheerder
ja overal waar je komt heb je er wel gezeik mee. dat snap je toch niet. als je kaal bent en lonsdale draagt ben je ook maar gelijk weer een nazi:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hier zijn fotos van echte nazi's:

[img cacheid=0012f474000b903b0bdf2ae91a00206941]http://www.skinhead.no/images/Gamlebyen%20Gjestgiveri-96.jpg[/img]
[img cacheid=0012f475000b903d5b46d38c1a00206941]http://www.skinhead.no/images/onfile3.jpg[/img]

[img cacheid=0012f476000b903f869c53bd1a00206941]http://www.skinhead.no/images/juleblot2001/Poxy_og_Harry_2001.jpg[/img]

En hier fotos van zgn gabbertjes met hun Lonsdale aan en andere kleding zoals ruiten blousjes en bretels en kisten..en dan nog zeggen dat ze geen nazi zijn,of willen zijn :vaag: :bah:

[img]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/9478/main/58936.jpg[/img]
[img]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/9637/main/58972.jpg[/img]

Dit zijn dus foto's van een gewoon hardcorefeest...Sorry hoor,maar zoals die gasten erbij liepen was gewoon te walgelijk om te zien...Net of er een zoot skinheads rondliepen :bah:
Ook heel erg leuk om zulke jongelui met die kleding te zien lopen voor oudere mensen zoals je opa en oma die misschien wel de oorlog mee hebben gemaakt...SUPERTRIEST GEWOON!!! :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo ken je over alles wel zeike. wat is er mis met skinheads? ieder z'n mening toch? tuurlijk keur ik ut gedrag van hun niet altijd goed, maar met sommige dingen ben ik ut wel eens. en wij mogen geen lonsdale, fred perry etc dragen wegens rasisme etc maar wat is fubu dan wel niet voor ons :-s Kortom dit is weer een eindelose discussie. Heb scheit aan wat andere denken, loop in wat je wil lopen, maar hou ut leuk!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hmm..beetje tegenstrijdig antwoord sannie ;)

Bij je eigen inbreng staat een vragenlijstje met deze vraag en dit antwoord :vaag:

Hekel Aan: Liegen, Achterbaksheid, roddele, en MEELOPERS

Je hebt een hekel aan meelopers? Waarom ben je er dan zelf een? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het soms aan,nooit commentaar gehad op feesten.
Koop ook alleen wat als ik het echt leuk vind en niet die saaie standaard polootjes ervan,alleen maar omdat het merkje er opstaat.
Ik maak me er niet druk om,ik had het al aan voor de "hype" zelfs op de basisschool al,dus wie mij meeloper noemt,lach ik gewoon uit ik weet wel beter.

Waarschuw beheerder
motiveer ut don ff waarom ik een meeloper zou zijn. ben wel ff benieuwd... en toch knap da mensjes je denken te kennen door een antwoord :-p ennuh met meelopers bedoel ik iets anders dan mensen met merken, muziek voorkeur etc maargoed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen moeten helemaal zelf weten waarin ze lopen, maar ik vind wel dat ze zich moeten realiseren dat het dragen van bepaalde kledij negatieve gevoelens kan opwekken bij andere mensen. Je weet dat Lonsdale en Fred Perry e.d. in verband worden gebracht met het Nazisme, dan moet je mijns inziens ook geen moord en brand gaan schreeuwen als iemand er wat van zegt (okee, een peuk in je hoofd uitdrukken gaat wat ver).

Ennuh, is die Mandy888888888 al gebanned? :D

Waarschuw beheerder
ja pcies djspilly.nl maargoed door buitenlanders word toch ook fubu gedrage? daardoor worden ook negatieve gevoelens opgewekt. maar zo ken je wel aan de gang blijven. Er valt altijd wel wat te zeuren. maar ieder moet dragen wat ie fijn vind en wat ie wilt!